Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

ΖΗΤΩ Ο "ΡΟΥΒΙΚΩΝΑΣ"


     Ενώ η συστημική "πέργκολα" που λέγεται "Χρυσή Αυγή" ακούει τα ...κάλανδα με τον γουρουνομούρη αρχιχαφιέ της να εισπράττει το δώρο χριστουγέννων ως κοινοβουλετικό κόμμα των 339.324,25 ευρώ. πέραν του πακτωλού που τσεπώνει καθένας από τους βουλευτές της, ο "ΡΟΥΒΙΚΩΝΑΣ", την ίδια στιγμή ξενύχτησε έξω από τη "καρδιά" του κράτους των διεθνών δολοφόνων στην Αθήνα, πραγματοποιώντας ακόμη μία επίθεση εναντίον του διεθνούς σιωνισμού 


     Σκατά στα μούτρα σου συμβιβασμένο "εξαπτέρυγο" του συστήματος Νίκο Μιχαλολιάκο και λοιπές παραγεμισμένες χριστουγεννιάτικες γαλοπούλες της "Χρυσής Αυγής". Σκατά στα μούτρα σας οψίπλουτοι κοστουμαρισμένοι χρυσαύγουλοι εξωνημένα σιχάματα του ευτελέστερου ονειδισμένου αστισμού. Τα σκατά θα είναι πολύ πιο εύγεστα από τα μελομακάρουνα με τα οποία σας γλυκαίνει το αφεντικό σας, το σύστημα, ευτελίζοντας όλα εκείνα για τα οποία, κάποτε, σας ψήφισε μισό εκατομμύριο ηλιθίων. Κι αυτό, αν και ποτέ δεν θα το καταλάβετε, σύντομα θα το νοιώσετε...


     Για άλλη μια φορά,

"ΖΗΤΩ Ο ΡΟΥΒΙΚΩΝΑΣ"



ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ


ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 31/12/17

Και από μένα όχι μόνο ένα "ζήτω" αλλά εκατό, για τους αγωνιστές του Ρουβίκωνα.Πέραν όμως της Χ.Α., η οποία ούτως ή άλλως έχει απεμπολήσει συνειδητά τον πάλαι ποτέ κατ΄ επίφαση Ε/Σ της χαρακτήρα, δεν είδα να επικαλείστε αντίστοιχη απραξία για γκρούπες αλλά και "νησίδες" οι οποίες ομολογούν Ε/Σ ιδεολογικά προτάγματα! Ευτυχισμένο 2018 για εσάς και τους αναγνώστες σας.

Γιώργος Γιαννακόπουλος


Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητέ κ. Γεώργιε Γιαννακόπουλε,

Θερμές ευχές και από εμάς για το 2018.

Όπως γνωρίζετε, ο Ελληνικός Εθνικοσοσιαλισμός έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να αποτελεί έναν συμπαγή κύκλο γνωστών προσώπων ο οποίος δεν επιτρέπει "παρεισφρύσεις"... Συνεπώς, οι "γκρούπες" και οι "νησίδες" οι οποίες εμφανίζονται ως, δήθεν, "εθνικοσοσιαλιστικές" απλώς προκαλούν θυμηδία στους επαίοντες... Αντιθέτως, οι Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές, ομοθυμαδόν, τοποθετούμεθα υπέρ οιουδήποτε πολεμά το σημερινό γραικύλικο κράτος ανεξαρτήτως "υπογραφής" και σε αυτούς τους πολεμίους συγκαταλέγεται, ασφαλώς και ο αξιέπαινος, από κάθε άποψη, Ρουβίκων.

Επειδή, όμως, η ενταύθα συλλογικότητα σέβεται κάθε τεκμηριωμένη άποψη, γνωρίζοντας την ευθυκρισία σας αλλά και την σημαντικότητα των απόψεών σας, θα σας παρακαλούσαμε να αναλάβετε εσείς τον ρόλο τον οποίο προτείνετε σε εμάς, βέβαιος ων ότι θα δημοσιεύσουμε ακεραίως -ως είθισται- ο,τιδήποτε σχετικό μας στείλετε, κριτικάροντας τις "γκρούπες" και τις "νησίδες" στις οποίες αναφέρεστε.

Δυστυχώς, ο χρόνος της δικής μας συλλογικότητος είναι ασφυκτικότατος λόγω συγκεκριμένων υποχρεώσεων έναντι διωκομένων Εθνικοσοσιαλιστών στην κεντρική Ευρώπη, ως κύριο καθήκον του "Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Καθιδρύματος".

Με εκτίμηση.
______________________________________________________

Αικ. Αγρ, 1/1/2018, 23:56 μ.μ.

Ο κ. Γιαννακόπουλος πολύ σωστά τονίζει κάτι που πρέπει να κάνετε για να ξεκαθαριστεί μια άρρωστη κατάσταση με τόσους προβοκάτορες που βάζουν φωτιά όπου βρεθούν. Επιτέλους ξεμπροστιάστε τους διάφορους ασφαλίτες που δηλώνουν "εθνικοσοσιαλιστές" και γίνονται μόδα με web radio και φεισμπούκια. Καλή χρονιά να έχετε.


Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητή κυρία, καλή χρονιά και σε σας.

Και για σας ισχύει ακριβώς ό,τι απαντούμε και στον κ. Γ. Γιαννακόπουλο, παραπάνω. Σας διαβεβαιούμε, ο,τιδήποτε σχετικό μας στείλετε θα δγημοσιευθεί αυτούσιο γνωρίζοντας τον υπεύθυνο λόγο σας, γραπτό και προφορικό. Στη διάθεσή σας με τις καλύτερες ευχές μας για το Νέον Έτος.
______________________________________________________

Β.Bershkao, 2/1/2018, 02.09 π.μ.

Αυτή η περσονούλα ο "Γιαννακόπουλος " μου φαίνεται περισσότερο σαν δική σας πάσα στον εαυτό σας για να ξεκινήσετε πογκρόμ εναντίον των οργανώσεων του πατριωτικού χώρου. Έτσι δεν είναι;


Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητέ/-ή B. Bershkao, ΟΧΙ, δεν είναι έτσι και σας συνιστούμε να συνεχίσετε με συγγραφή αστυνομικών σεναρίων τώρα που δεν υπάρχει πια και ο Νίκος Φώσκολος. Και προς διάψευσή σας παραθέτουμε screenshot του μηνύματος του κ. Γ. Γιαννακόπουλου ο οποίος και υπαρκτότατο πρόσωπο είναι και γνώστης του "συγκεκριμένου" χώρου. Ιδού, λοιπόν,το ίδιο το μήνυμα του κ. Γ. Γιαννακόπουλου και ...βοήθειά σας:



Ελπίζουμε να καταλάβατε ότι δεν είμαστε όλοι σαν την "Χρυσή Αυγή" στην οποία γράφει τα "μηνύματα των ακροατών και αναγνωστών" δια χειρός της η ...Ουρανία. Έχουμε πολύ σοβαρότερα καθήκοντα να μας πιέζουν από το να εμφανίζουμε "δήθεν" μηνύματα και δη ..."δίνοντας πάσες στον εαυτό μας", όπως ευφαντάστως υποψιάζεσθε.
______________________________________________________

GosefGebels, 2/1/2018, 0940 π.μ.

mounia gamieste h Xesy Avgi ua sas xeskisi olous


Aπάντηση Σ.Ο.:

Η Xesy Αυγή [προφανώς εκ του ...χεσίματος;] αν καταφέρει να σηκωθεί ποτέ από την ...τουαλέτα, όπου την καθήλωσε ο εργοδότης της, το σύστημα, καλόν είναι να ...σκουπιστεί επιμελώς διότι η μπόχα της ήδη είναι αφόρητη.

Και, ...αποκωδικοποιώντας το ...καλλιγραφημένο ψευδώνυμο του χρυσαύγουλου-χεσολόγου, τον παραπέμπουμε στην αρμοδιότητα του αγαπητού κ. Γ. Γιαννακόπουλου για να μας πει μήπως και θα έπρεπε να τοποθετηθούμε επί παρομοίων  περιπτωσιακών στιγμάτων εκλαμβάνοντάς τα ως ..."ΕΣ" 

ΩΙΜΕ, αγαπητέ κ. Γ, Γιαννακόπουλε, φαίνεται ότι σας περιμένει πολύ ...δουλειά. Εδώ έχουμε ολόκληρους ...GosefGebels, δεν είναι παίξε γέλασε.
______________________________________________________

Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

THIS IS THE END...


     Με άψογη ανιχνευτική προφυλακή, οργάνωση, επιμελητειακή υποστήριξη και πρόβλεψη ασφαλούς διαφυγής, κυρίως, με άνετη "προάφιξη"  δύο εορταστικών ημερών, η λαϊκή οργή είπε τα "κάλαντα" στο σύστημα και στον Κοντονή, δια της ηχηρότατης και ...καλλικέλαδης βόμβας στο κτήριο του ανωτάτου Δικαστηρίου του οποίου ανεμόρφωσε την πρόσοψη και όχι μόνον, διότι, έσωθεν πληροφορίες ομιλούν περί σημαντικής ζημίας στον φέροντα οργανισμό.


     Εφεξής, τίποτε δεν θα είναι "το ίδιο" στο δαπανηρότατο και αμαρτωλότατο κτήριο του αειμνήστου κομματικού εργολάβου Βαγγέλη Γιαννόπουλου, όπου όσοι βρουν το κουράγιο να μπουν για να δικάσουν ή να δικαστούν αναλαμβάνουν την πλήρη ευθύνη της σωματικής ακεραιότητός τους ενώπιον ενός ενδεχομένου καταρρεύσεως.


     Ο Κοντονής μπορεί να επιμένει και στις διώξεις των αντιτιθεμένων στη κρατική ληστεία των αρπακτικών πλειστηριασμών και στο ξεσπίτωμα των Ελλήνων, όπως μπορεί να ...εξηλεκτρονίζει τη ληστεία που διευθύνει από το -προς το παρόν- "ασφαλές" γραφείο του. Όμως, το ηχηρότατο "δείγμα γραφής" του σημερινού ξημερώματος προσυπογράφει το  τ έ λ ο ς  τόσο της προσωρινής ασυδοσίας  των κοινωνικών εγκληματιών όσο, εξ όσων φαίνεται και το "τέλος" των ιδίων.



     Οι πολιτικοί στρατιώτες, πια, μεριμνούν και για εμπροσθοφυλακές και για οπισθοφυλακές αφήνοντας αποτελεσματικά 'επισκεπτήρια" ακόμη και ως ...απρόσκλητοι. Διότι αυτούς τους "επισκέπτες" οι "πόρτες" δεν μπορούν να τους κρατήσουν, πια, απέξω... 


     This is the end, με τους "Doors" γι αυτές τις γιορτές. Γλυκά και μελωδικά, κυρίως, με νόημα...

ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΝΗ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ



Καλήν ημέρα Κοντονή
Κι αν είναι ο ορισμός σου
Τσίμπα μια βόμβα ισχυρή
Στ΄ ωραίο μέγαρό σου.

Μάζεψε τα συντρίμμια σου
Κι οι πλειστηριασμοί σου
Να δεις τι θα σου φέρουνε
Μέσα στο «μαγαζί» σου.

Καλήν αρχή σου κάνανε
Με κάλαντα στη τσίτα
Για να σου «τραγουδήσουνε»
Ότι δεν έχεις τσίπα.

Να δεις τι σού ‘χουν για μετά
Άσπρα κουραμπιεδάκια
Μελομακάρουνα γλυκά
Κι αμέτρητα γκαζάκια

Χριστούγεννα πλακώσανε
Κι οι μπόμπες όταν σκάνε
Θα σου ξαναθυμίζουνε
Ότι δε σε ξεχνάνε…

…Δε σε ξεχνάνε οι άστεγοι
που άφησες ξωπίσω
Και ποιον θα έχεις να σου πει
«Τα μάτια θα σου κλείσω»;

Γιατί οι Εφιάλτες μας
Καταραμένοι είναι
Kαι να μην έχουν που ποτε,
Την κεφαλή τους κλίναι

Του Κοντονή τα κάλαντα
Κι όλων των ανθελλήνων
Της προδοσίας σάβανα
Σε μέρες καταιγίδων... 


Και του χρόνου [ή μάλλον, και αύριο και κάθε μέρα...]

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ

Διεμερίσαντο τα ιμάτιά μου εαυτοίς και επί τον ιματισμόν μου έβαλον κλήρον.

1899 - 1987

     Ο Ιωάννης Δημητρίου Πασσάς υπήρξε ένας από τους πλέον φωτισμένους διανοητές του συγχρόνου Ελληνισμού,, με τον λογισμό του εστιασμένο στο άτμητο εθνικό συμφέρον και τη καρδιά αφιερωμένη στην πνευματική προσφορά υπέρ των Ελλήνων.

     Υπήρξε ο πνευματικός γεννήτωρ Διευθυντής της Εγκυκλοπαιδείας του «Ηλίου» η οποία απεδείχθη η ποιοτικότερη παγκοσμίως εις ό,τι αφορά στον Ελληνισμό, πρωτοεκδοθείσα το 1948 - 1954 και επανεκδοθείσα το 1958 - 1962, με τρίτην έκδοση το 1979 -1982.

     Γεννημένος το 1899 εις την Αμαλιάδα της Ηλείας, ο Ιωάννης Δ. Πασσάς υπήρξε σύγχρονος του Ίωνος Δραγούμη και του Περικλέους Γιαννοπούλου, σπούδασε δε δημοσιογραφία αρθρογραφώντας σε πολλά έντυπα της εποχής του με μία αρθρογραφία μεστή εθνικής αγωνίας και δημοσιογραφικού ήθους. Πατέρας του ήταν ο Δημήτριος Πασσάς που κατάγονταν από το χωριό Μαγούλιανα Βυτίνας της επαρχίας Γορτυνίας στο νομό Αρκαδίας, ενώ η μητέρα του το γένος Κανελλοπούλου ήταν από τα Καλάβρυτα. Ο Ιωάννης παρακολούθησε τα μαθήματα του Σχολαρχείου στη γενέτειρα του όπου έμαθε πολύ καλή ορθογραφία και γραμματική της καθαρεύουσας και της αρχαίας Ελληνικής γλώσσας. Του άρεσε να διαβάζει έργα του Ξενοφώντα και του Θουκυδίδη από το πρωτότυπο. Ήταν παντρεμένος με τη Δέσποινα Πασσά, που απεβίωσε πριν από το δικό του θάνατο και με την οποία δεν απέκτησαν απογόνους.

     Από την ηλικία των δεκατεσσάρων ετών υπήρξε επαρχιακός ανταποκριτής της περιοχής του για λογαριασμό της Αθηναϊκής εφημερίδος «Νέα Ελλάς» του Κουτούπη. Μετά το σχολαρχείο μετακόμισε κι εγκαταστάθηκε στην Αθήνα όπου αρχικά εργάστηκε ως διορθωτής στην εφημερίδα «Ακρόπολις» του Βλάση Γαβριηλίδη. Σταδιακά ξεκίνησε να εργάζεται ως δημοσιογράφος δημοσιεύοντας άρθρα σε εφημερίδες της εποχής, και το 1919 άρχισε τη συνεργασία του με την αθηναϊκή εφημερίδα «Εμπρός», όμως ύστερα από σύντομο διάστημα επιστρατεύτηκε και στάλθηκε στην Μακεδονία. Το 1920 συνεργάστηκε με την εφημερίδα «Φως» της Θεσσαλονίκης και το 1921–22 με την εφημερίδα «Κόσμος» της Σμύρνης. Το 1921 με ειδική άδεια παρακολούθησε την Μικρασιατική εκστρατεία ως πολεμικός ανταποκριτής για λογαριασμό των εφημερίδων «Κόσμος» της Σμύρνης και «Νέα Ημέρα» των Αθηνών.

     Αποστρατεύθηκε το Φθινόπωρο του 1922 μετά την Μικρασιατική καταστροφή και μέχρι το 1928 εργάστηκε ως συντάκτης ή Αρχισυντάκτης στις Αθηναίκές εφημερίδες «Αμάλθεια», «Σκριπ», «Ελεύθερος Τύπος», «Νέα Ημέρα» και «Αθηναϊκή». Το 1923 ως προϊστάμενος της συντάξεως του «Σκριπ» ήταν παρών και περιέγραψε την αναχώρηση από την ακτή Ξαβερίου του Βασιλιά Γεωργίου Β’ από την Ελλάδα, πραγματοποιώντας πωλήσεις 75.000 φύλλων, ενώ το 1924 ως συντάκτης της εφημερίδος «Ελεύθερος Τύπος» δημοσίευσε σειρά άρθρων με τίτλο «Το Κατηγορώ» [1] του Στρατηγού Αναστασίου Παπούλα, που αποκάλυψαν μέρος της δραματικής περιπέτειας της Μικρασιατικής καταστροφής.

     Το 1933, εποχή που χαρακτηρίστηκε από την κυριαρχία του Ελευθερίου Βενιζέλου, ο Πασσάς εξέδωσε την εφημερίδα «Ημερήσιος Κήρυξ» που αντιπολιτεύονταν το Λαϊκό Κόμμα. Μετά το αποτυχημένο Βενιζελικό στρατιωτικό κίνημα της 1ης Μαρτίου του 1935, απαγορεύθηκε η έκδοση της εφημερίδος του και ο Πασσάς εγκαταστάθηκε στη Γαλλία, απ' όπου επέστρεψε λίγο καιρό αργότερα. Τον Σεπτέμβριο του 1936, μετά την επικράτηση του καθεστώτος της 4ης Αυγούστου 1936 υπό τον Ιωάννη Μεταξά, ο Πασσάς προχώρησε στην έκδοση του λογοτεχνικού περιοδικού «Το Έργον», με φιλολογικό και κοινωνικό περιεχόμενο και πωλήσεις περί τα 160.000 φύλλα εβδομαδιαίως αντιτιθέμενος προς την αντιφατική προσωπικότητα του Ιωάννη Μεταξά. Στο περιοδικό του συγκέντρωσε ικανό επιτελείο, που το αποτελούσαν οι κορυφαίοι εκπρόσωποι της εθνικιστικής πτέρυγας των λογοτεχνών, όμως οι πωλήσεις του μειώθηκαν καθώς οι συνεργάτες του απομακρύνθηκαν και ακολούθησαν τον εθνικιστή Κωστή Μπαστιά στην έκδοση του περιοδικού «Ελληνικά Γράμματα», που είχε την υποστήριξη του καθεστώτος της 4ης Αυγούστου. Ο Ιωάννης Πασσάς εξέδωσε την εβδομαδιαία επιθεώρηση «Ήλιος», το 1939, εγκυκλοπαιδικής μορφής και εκλαϊκευτική της Επιστήμης, για την οποία επέλεξε καλούς συνεργάτες, νέους επιστήμονες και λογοτέχνες. Τον Ιωάννη Πασσά προσπάθησε να εξοντώσει οικονομικώς η αστική μεταξική ακροδεξιά αλλά ο Ιωάννης Πασσάς, παρά την πικρία του για την αντιμετώπισή του από εκείνους οι οποίοι θα έπρεπε να τον σεβαστούν, μετά την πτώση του αμφιλεγόμενου καθεστώτος της 4ης Αυγούστου, παραδέχθηκε την κοινωνική προσφορά του Ιωάννη Μεταξά.

     Κατά την περίοδο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ο Ιωάννης Πασσάς υπήρξε από τα πρόσωπα τα οποία επέδειξαν υψηλό ενδιαφέρον για τα εσωτερικά "πράγματα" της χώρας καθώς και για την προστασία των Συνελλήνων που υπέφεραν από τα δεινά του αποκλεισμού των Βρεταννών με αποτέλεσμα την τραγική πείνα του 1941 και τους αμέτρητους θανάτους που ψευδώς "χρεώθηκαν" στους Γερμανούς. Ο Ιωάννης Πασσάς προσέφυγε πολλές φορές στο σπίτι του φιλέλληνος και ουσιαστικού "υπερκυβερνήτη" της Ελλάδος κατά την διάρκεια της κατοχής, Ιωάννη Βουλπιώτη με τον οποίο συνεργάσθηκε συχνά για την βελτίωση των κατοχικών συνθηκών επ'  ωφελεία όσων είχαν ανάγκη και, μεταπολεμικώς, ο Ιωάννης Βουλπιώτης σε συχνές αναφορές του ενώπιον σημαντικών προσωπικοτήτων (Σίτσας Καραϊσκάκη, Νικολάου Γορδίου, Ευαγγέλου Τζιγκιρίδη, Νικολάου Αβραμοπούλου-Ηρακλείτου κλπ) που λάβαιναν χώρα στην γνωστή πολυκατοικία της οδού Βασ. Γεωργίου Β', δίπλα στα Ανάκτορα, ανεφέρετο στο διαπρύσιο ενδιαφέρον του Ιωάννη Πασσά υπέρ Συνελλήνων. 

     Ακολουθώντας την τακτική της ιστορικής φαλκιδεύσεως τα "παπαγαλάκια" της εγχώριας παραπληροφορήσεως προσεπάθησαν να εμφανίσουν τον Ιωάννη Πασσά να συνεργάζεται με τον πράκτορα της βρεταννικής "Intelligence Service", αστυνομικό διευθυντή επί κατοχής Άγγελο Έβερτ, για την -δήθεν- "σωτηρία" Ελλήνων, κάτι εντελώς ψευδές και απατηλό. Με παραπλανητικές αοριστολογίες του τύπου "λέγεται" ή "ακούστηκε" αυτοί οι πονηροί διαδοσίες προσπαθούν να εμφανίσουν τον Ιωάννη Πασσά ως ανακόλουθο των επιλογών του οι οποίες, ακόμη από την προπολεμική περίοδο, ήσαν -σταθερά!- αντίθετες με τις βλέψεις των Βρεταννών να διεισδύσουν και να κατακτήσουν την Ελλάδα, σύροντάς την στον παγκόσμιο πόλεμο τον οποίο οι ίδιοι προκάλεσαν προς όφελος, πρωτίστως, των δικών τους αποικιοκρατικών συμφερόντων και, δευτερευόντως, υποκινούμενοι από τον διεθνή σιωνισμό ο οποίος είχε ενωρίς και δια του μασωνικού "Σκωτικιού Δόγματος" διαβρώσει την βρεταννική κοινωνία. Ο Ιωάννης Πασσάς ως διορατικός μελετητής της Ιστορίας είχε εγκαίρως διαγνώσει τα "προπολεμικά πράγματα" και είχε ταχθεί αποφασιστικά κατά της εγχώριας αμοραλιστικής "δεξιάς". 

     Ο Ιωάννης Πασσάς, κατά την διάρκεια της κατοχής, αν και υπεβλέπετο ασφυκτικά από τους αγγλόδουλους μεταξικούς κύκλους μεταξύ των οποίων και ο εγκάθετος Άγγελος Έβερτ, ουδέποτε ενοχλήθηκε από τις Γερμανικές Αρχές οι οποίες ανταποκρίθηκαν σε κάθε έκκλησή του για την διευκόλυνση όσων προέβαλαν δίκαιη ανάγκη.

      'Υγιής νους' ο Ιωάννης Πασσάς στάθηκε αντίθετος όχι μόνον με το μεταξικό καθεστώς αλλά και με τον κομμουνισμό, τοποθετημένος συνειδητά, απροσωπόληπτα και ακομμάτιστα με το εθνικό συμφέρον. Και, όπως ήταν φυσικό, κατά τον συμμοριτοπόλεμο, ήδη από τον Δεκέμβριο του 1944 ο Ιωάννης Πασσάς και η σύζυγος του συνελήφθησαν από τις ένοπλες συμμορίες των οπαδών του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος και ενώ η σύζυγος του αφέθηκε ελεύθερη, ο ίδιος κρατήθηκε στο στρατόπεδο της Ελευσίνας απ’ όπου θα μετάγονταν προς τη Θήβα και τη Λαμία με άλλους κρατούμενους, πολλοί από τους οποίους πέθαναν από τις κακουχίες ή εκτελέστηκαν από τους δολοφόνους κομμουνιστές στη διάρκεια της διαδρομής. Ο Ιωάννης Πασσάς, μαχητικότατος και αποφασιστικός καθώς ήταν κατάφερε να ξεγελάσει τους κομμουνιστές ανθρωποφύλακές του και να δραπετεύσει, επιστρέφοντας ελεύθερος στην Αθήνα. 

     Μεταπολεμικώς, στη παρωδία των στημένων "δικών" των "δωσιλόγων", ο Ιωάννης Πασσάς δεν κατάφερε να σταθεί εκτός διώξεων και, όπως ήταν φυσικό, κατηγορήθηκε από την ντόπια δεξιά ως δωσίλογος και αθωώθηκε με έκδοση βουλεύματος, όταν άλλοι ατυχέστεροι, με ψευδείς συκοφαντίες κομμουνιστοσυμμοριτών οδηγήθηκαν στο θάνατο. Οποία, δε σύμπτωση, την ίδια ταλαιπωρία της παραπομπής σε δίκη-μαϊμού υπέστη και ο προσωπικό φίλος του Αδόλφου Χίτλερ και σύζυγος της κόρης του von Siemens. Ιωάννης Βουλπιώτης ο οποίος και αυτός, μεταπολεμικώς, παρεπέμφθη σε μία παρωδία δίκης "δωσιλόγων" με σενάριο στημένο από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον εκδότη της δεξιάς εφημερίδος Α. Κύρου (η κλίκα των αγγλοδούλων πάντοτε σε αγαστή συνεργασία)  για να απαλλαγεί τελικώς -και αυτός!- μετά από αρκετές ταλαιπωρίες.

     Τον Δεκέμβριο του 1945 επανεξέδωσε τον «Ήλιο» και από το 1948 άρχισε την έκδοση του Λεξικού (της Εγκυκλοπαίδειας). Tο 1945 εξέδωσε το Ιστορικοφιλοσοφικό έργο «Μετά την θύελλα», το 1946 «S.O.S» και το «Πώς θα γίνει ο τρίτος Γύρος», έργον προφητικό, διότι προέβλεψε διά αυτού την συντριβή Κομμουνιστοσυμμοριτών. Τέλος το 1947 εξέδωσε «Ο Άνθρωπος αυτό το κτήνος», το οποίον γνώρισε πρωτοφανή κυκλοφορία στην Ελλάδα και μεταφράσθηκε στην Αγγλική και Ολλανδική, την εποχή εκείνη. Συνέγραψε την «Εισαγωγή» και την «Προϊστορίαν» του τόμου «ΕΛΛΑΣ», όπως και τα άρθρα «Κομμουνισμός», «Βολταίρος», «Βενιζέλος» και άλλα δευτερεύοντα άρθρα στην πρώτη έκδοση της Εγκυκλοπαίδειας (1948 – 1952). Στο άρθρο «Προϊστορία» (Εγκυκλοπαίδεια Ήλιος) για πρώτη φορά αποκαλύπτεται και αποδεικνύεται ότι οι Έλληνες είναι οι αρχαιότεροι κάτοικοι της Μεσογείου βάση αρχαίων Ελληνικών κειμένων και άλλων στοιχείων, που αγνοούσαν ή τουλάχιστον δεν είχαν επικαλεσθεί ή είχαν διαστρεβλώσει ορισμένοι ξένοι δήθεν φίλοι μας ιστορικοί και ερευνητές, αλλά και των πορισμάτων των αρχαιολογικών ανασκαφών που είχαν γίνει στο Μεσογειακό χώρο υπό νεωτέρων επιστημόνων. 

     Μετά τον πόλεμο και την απελευθέρωση της Ελλάδος και από το 1950 ο Ιωάννης Πασσάς είχε στραφεί στην αγορά και την πώληση ξένων μετοχών ενώ, περί το 1955-56, εγκαταστάθηκε, ουσιαστικά, στη Γενεύη της Ελβετίας, όπου ως χρηματιστής, επένδυε σημαντικά ποσά σε έργα τέχνης και κοσμήματα, δημιουργώντας την τεράστια συλλογή την οποία προόριζε ως μουσειακό επίκεντρο διαδόσεως της Ευρασιατικής Τέχνης στην Ελλάδα και η οποία, όπως εν συνεχεία θα δούμε, είχε τραγική κατάληξη εξ αιτίας της προσωπικής εμπαθείας του εθνιοπροσδότη Κωνσταντίνου Καραμανλή και του, ομοίως, εθνοπροδοτικού καθεστώτος της "μεταπολίτευσης' που οδήγησε την σύγχρονη Ελλάδα στο σημερινό της κατάντημα .

     Το 1964, όταν ολοκληρώθηκε η δεύτερη έκδοση του «Εγκυκλοπαιδικού Λεξικού» και εξεδόθη και το «Επίτομο Ορθογραφικό και Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό», ο Ιωάννης Πασσάς συνέχισε μόνο την έκδοση του περιοδικού «Ο Ήλιος», το οποίο σημείωσε μικρή κυκλοφορία, εξέλιξη που τον ώθησε να σταματήσει να ασχολείται με τις εκδόσεις.

     Στη συνέχεια, μέχρι το 1970 δια άρθρων στην εφημερίδα «Εστία» υποστηρίζει ότι οι Έλληνες υπήρξαν οι αρχαιότεροι κάτοικοι της Μεσογείου. Τόσο οι Έλληνες ειδικοί επιστήμονες, οι οποίοι επιμελώς αποφεύγουν να σχολιάσουν και να επικρίνουν ή να αποδεχθούν την άποψη αυτή, όπως και ορισμένοι ξένοι, δεν αντελήφθησαν ότι και η Μεγάλη Βρετανική Εγκυκλοπαίδεια στην τελευταία έκδοσή της (1974-1976) αποδέχεται την άποψη εις το άρθρο «Ευρώπη» εμφανίζει τους Αιγαίους και τους Έλληνες ως τους αρχαιότερους κάτοικους της Μεσογείου. Με αυτή την διαπίστωση περί Ελλήνων στον μεσογειακό χώρο συντάσσονται και δύο εξέχοντες Γερμανοί αρχαιολόγοι, ο Καρλ Μπλέγκεν και Χανς Μπούχολτς.  

     Ο Ιωάννης Πασσάς, ως βαθύτατα πολιτικό ον, ουδέποτε επέτρεψε στον εαυτό του να μιανθεί από τον κομματισμό αλλά είχε στενότατη σχέση με την πολιτική και το 'πολιτικό γίγνεσθαι' της Ελλάδος. Κυρίως, είχε την οξυδέρκεια χωρίς να εμπλακεί με την Επανάσταση της 21ης Απριλίου 1967 να επιδράσει ευμενώς στον επικεφαλής της Γεώργιο Παπαδόπουλο προκειμένου να την πολιτικοποιήσει δια της αναδείξεως εκλεγμένης κυβερνήσεως. Αυτό όμως, ήταν σε απόλυτην αντίθεση με τα σχέδια των Αμερικανών οι οποίοι ήθελαν "κυβέρνηση" στρατιωτικών ανδρεικέλων μη υποστηριζομένων από λαϊκό έρεισμα ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται καθ΄ υπόδειξη τη μοίρα της Ελλάδος με αποτέλεσμα η πειθώς του Ιωάννου Πασσά επί του Γεωργίου Παπαδοπούλου και η επιλογή του τελευταίου της εξόδου προς πολιτικοποίηση να έχει ως συνέπεια την κατάρρευση του στρατιωτικού καθεστώτος από τους ίδιους τους "αρχιτέκτονές" του Αμερικανούς, οι οποίοι συνέχισαν να κυβερνούν μέχρι σήμερα την χώρα με τις εγκάθετες μεταπολιτευτικές μαριονέτες τους οι οποίοι ως Πρωθυπουργοί και Πρόεδροι Δημοκρατίας εξοντώνουν τον Ελληνισμό από το 1974 μέχρι σήμερα.

     Όπως προαναφέρθηκε, ο Ιωάννης Πασσάς με τις τεράστιες γνώσεις του αλλά και την ισχυτρότατη οικονομική κατάστασή του την οποία, ως αυτοδημιούργητος και μακράν ευνοιών, κατάφερε να επιτύχει, όχι μόνον υπήρξε φιλότεχνος αλλά και σε θέση να αποκτά καλλιτεχνικά έργα υψηλοτάτου επιπέδου αναπτύσσοντας την προσωπική του, αρχικώς, συλλογή και σχεδιάζοντας, μελλοντικώς, να την εξελίξει σε Μουσείο, συνεισφέροντας στον Πολιτισμό της Πατρίδος του.

     Παρακινούμενος από την ευρύτατη παιδεία και καλλιέργειά του, κατάφερε να ξεπεράσει "εθνικιστικές" αγκυλώσεις, θελγόμενος από την κατανόηση του Κόσμου δια της Τέχνης του, με αποτέλεσμα να εστιάζει την συλλεκτική του δραστηριότητα, παραλλήλως, στην Τέχνη της Ευρώπης αλλά και της Ασίας. Άλλωστε, οι πνευματικοί "κύκλοι" μέσα στους οποίους ανέλιξε την αισθητική του, δηλαδή, εκείνοι των Ελλήνων Εθνικοσοσιαλιστών, προσέβλεπαν στον Κόσμο πέραν αγκυλωτικών "συνόρων" και μακράν ρατσιστικών εμμονών.

     Με πολύ γνώση, προσοχή, υπομονή αλλά και διάθεση τεραστίων κεφαλαίων, ο Ιωάννης Πασσάς κατάφερε να συγκροτήσει μιαν ανεκτίμητη συλλογή έργων Τέχνης που σκιαγραφούσε πληρέστατα το καλλιτεχνικό πνεύμα της Ευρώπης και της Ασίας, μοναδική στην Ευρώπη.

     Ο γράφων ο οποίος έχει επισκεφθεί πάμπολλα Μουσεία στην Ευρώπη με ανάλογες συλλογές, αλλά και την συλλογή του Ιωάννη Πασσά στο κτήριο της Ευελπίδων και Κυψέλης πριν την "περίεργη" κλοπή του, βεβαιώνει την πέραν κάθε ανταγωνισμού υπεροχή της τελευταίας τόσο ως προς την ποιότητα αλλά και ως προς την ποσότητα εκτιθέμενων αντικειμένων.

     Ο Ιωάννης Πασσάς, ήδη από την εποχή της Επαναστάσεως της 21ης Απριλίου είχε αποσπάσει την συγκατάθεση των Συνταγματαρχών ώστε αυτή η πολύτιμη συλλογή να αποδοθεί στον Ελληνικό Λαό με την μορφή ενός συγχρόνου Μουσείου για την ανέγερση του οποίου οι Συνταγματάρχες είχαν παραχωρήσει χώρο, ακριβώς προς της Σχολής των Ευελπίδων στο Πεδίο του Άρεως, η ανέγερση, δε, αυτή άρχισε πριν την αποφράδα "μεταπολίτευση" της οποίας η μοιραία έλευση βρήκε το υπό ανέγερση κτήριο "στα μπετά".

     Δυστυχώς, ο μεταπολιτευτικός δυνάστης Κωνσταντίνος Καραμανλής, αγροίκος και άξεστος καθώς ήταν, ουδέποτε είχε συγχωρήσει τον Ιωάννη Πασσά για την αποστροφή που του είχε επιδείξει στο παρελθόν, όπου και αν είχαν "διασταυρωθεί" και όχι μόνον απαγόρευσε την ολοκλήρωση των εργασιών του νέου Μουσείου αλλά και διέταξε την κατεδάφιση του κτηρίου ενθαρρρύνοντας την ανέγερση στον ίδιο χώρο και, μάλιστα, παράνομης και χωρίς καμία άδεια, μιας ...καφετέριας που υπάρχει μέχρι και σήμερα με το όνομα "Δέλεαρ".

     Αυτός ο άξεστος μητραλοίας με το όνομα Κωνσταντίνος Καραμανλής, μεταξύ των άλλων εγκλημάτων του ήταν και η αποτροπή της ανεγέρσεως ενός Μουσείου στη θέση του οποίου προτίμησε μια ...καφετέρια-επικέντρου ανθρώπων της νύχτας.

     Παρά την κατεδάφιση του Μουσείου, ο Ιωάννης Πασσάς ουδέποτε έπαυσε να επιδιώκει την δωρεά της συλλογής του στο κράτος ώστε να την απολαύσουν οι Έλληνες και, το 1984 συγκροτεί Ίδρυμα υπό την επωνυμία "Νέον Μουσείον Ευρωπαϊκής και Ανατολικής Τέχνης" και επιμένει στον ευγενή σκοπό του, όμως τα μεταπολιτευτικά αστεία...υπουργεία "Πολιτισμού" κωφεύουν και οι παράγοντές τους δείχνουν να δρομολογούν μία διαδικασία σφετερισμού της συλλογής η οποία, τελικώς, κατασπαράσσεται από τους μεταπολιτευτικούς "παράγοντες" για να καταλήξει όπως άδοξα και αδικαιολόγητα κατέληξε σε άσχετους αποδέκτες, μέσα από περίεργους και αδιαφανείς διαχειριστικούς "χειρισμούς".

     Τα έργα της συλλογής αυτής ήσαν και πολλά και σπουδαία, με δύο βασικά σκέλη: Αφ'  ενός την συλλογή κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων και αφ'  ετέρου την συλλογή μοναδικών έργων ευρωπαϊκής και ασιατικής τέχνης. 

     Το καλοκαίρι του 2005, μετά από αίτημα του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, το "Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο" συζήτησε το θέμα της "αξιοποιήσεως" [διαρπαγής κι εξαφανίσεως;] της συλλογής και "αποφάσισε" 190 αρχαία αντικείμενα να καταλήξουν ως χρησιδάνειο στο, θεματολογικώς άσχετο, ...Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και τα υπόλοιπα στο, επίσης, θεματολοφικώς άσχετο, ...Βυζαντινό Χριστιανικό Μουσείο, προκειμένου να "συντηρηθούν" και να παρουσιαστούν σε εκθέσεις {δεν προσέξαμε κάτι τέτοιο], με την συγκατάθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Πασσά {ουδεμία σχετική ανακοίνωση προσέξαμε, επίσης...]. 

     Ουδέποτε μάθαμε πόσα και ποια αντικείμενα τέχνης άφησε μετά τον θάνατό του ο Ιωάννης Πασσάς ώστε να γνωρίζουμε επακριβώς πόσα "διενεμήθησαν" στα δύο Μουσεία από το "Διοικητικό Συμβούλιο του Ιδρύματος Πασσά" με αποτέλεσμα να διατηρούμε πολλά εύλογα και αυτονόητα ερωτηματικά για την χρηστή διαχείριση της συλλογής. Κανένα κατάλογο με απαριθμισμένα και καταγεγραμμένα τα αντικείμενα, αμέσως μετά τον θάνατό του και πριν την τελική "διανομή" τους στα δύο Μουσεία, πάρα πολλά χρόνια μετά τον θάνατο του Ιωάννου Πασσά, δεν καταφέραμε να εντοπίσουμε και αυτό μας γεννά πλείστες όσες υποψίες...

     Τελικώς, η διασπαρείσα συλλογή, εμφανίζεται  "ετεροχρονισμένα" σαν αποτελούμενη από: 580 έργα ασιατικής τέχνης, 173 "αντίγραφα" [και μη ξέροντας τι πραγματικά άφησε πίσω του ο Ιωάννης Πασσάς δεν πειθόμεθα ότι πράγματι άφησε ..."αντίγραφα"]  δυτικοευρωπαϊκής ζωγραφικής, ελαιογραφίες σε μουσαμά και ξύλο, φιλοτεχνημένες πιθανότατα ανάμεσα στα τέλη του 19ου έως τις πρώτες δύο δεκαετίες του 20ού αιώνος, 90 έργα δυτικοευρωπαϊκής πορσελάνης. Στην ίδια συλλογή της οποίας η "καταγραφή" πολλά χρόνια μετά τον θάνατο του Ιωάννη Πασσά επαναλαμβάνει την λέξη "αντίγραφα" χωρίς να αποδεικνύεται ότι ο Ιωάννης Πασσάς κατέλειπε, όντως, "αντίγραφα", ανφέρονται 167 έργα του 15ου ως και του 19ου αιώνα μεγάλων Ευρωπαίων ζωγράφων, όπως του Γκρέκο, του Τισιανού, του Ρούμπενς και του Βαν Ντάικ που χαρακτηρίζονται "αντίγραφα" αλλά φαντάζεται κανείς ότι αυτό δεν επιβεβαιώνει ότι ο Ιωάννης Πασσάς άφησε όντως "αντίγραφα" , ενώ στην περίπτωση που άφησε πίσω αυθεντικά έργα αυτών των δημιουργών τα οποία, πιθανώς, αντικατεστάθησαν, τι τεράστια οικονομικά οφέλη θα είχαν οι αντικαταστάτες...

     Ωστόσο, μετά τον θάνατο του αειμνήστου Ιωάννου Πασσά η συλλογή του, επί χρόνια, υφίσταται μία μεθοδική υποτίμηση και ευτελισμό  από διαφόρους συστημικούς "παπαγάλους" οι οποίοι υπό διάφορες ιδιότητες την λοιδωρούν και την απομειώνουν αξιακώς. Όμως, όταν τελικώς η συλλογή διαμοιράζεται ως "τα ιμάτια επί των οποίων ετέθη κλήρος" στο Βυζαντινό Μουσείο, ο διευθυντής του  Κωνστάντιος βεβαίωσε την αυθεντικότητα και υψηλή συλλεκτική αξία όλων των αντικειμένων της συλλογής Ιωάννου Πασσά.

     Τέλος, μία εκτεταμένη κλοπή των πολυτίμων αντικειμένων της συλλογής, σημειώνεται υπό λίαν "περίεργες" συνθήκες στο κτήριο των οδών Ευελπίδων 1 και Κυψέλης όπου φυλάσσεται υπό την ευθύνη του "Διοικητιού Συμβουλίου του Ιδρύματος Πασσά". Μια ημέρα κατά την οποία το κτήριο δεν είχε ρεύμα και ο συναγερμός δεν λειτουργούσε [...] μπήκαν κλέφτες στο "μαντρί" κι ...έκλεψαν το λαγιαρνί. Ουδέποτε μάθαμε ΠΟΙΑ και ΠΟΣΑ αντικείμενα εκλάπησαν, ουδέποτε είδαμε τις φωτογραφίες τους δημοσιοποιημένες όπως οι διαχειριστές είχαν στοιχειώδη υποχρέωση και όπως τηρείται σε παρόμοιες υποθέσεις ώστε να αποτραπεί η διοχέτευση των κλοπιμαίων στο εμπόριο... Ουδέποτε έγινε γνωστό ΠΩΣ οι κλέφτες ...ενημερώθηκαν για την διακοπή ρεύματος [παραπέμπει σε πολύ "εσωτερική" υπόθεση] και την συνεπακόλουθη διακοπή λειτουργίας του συναγερμού που τους ...διηυκόλυνε στη μεγάλη ...μπούκα... Ουδέποτε έγινε γνωστό ΠΟΙΟΙ ΗΣΑΝ ΟΙ ΔΡΑΣΤΕΣ ή ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ για μια τόσο σημαντική κλοπή με λεία εκατομμυρίων ευρώ... Τέλος πάντων, η κλοπή [εντός ή εκτός εισαγωγικών, δεν έχει σημασία] υπήρξε το κερασάκι στη τούρτα του κατασπαραγμού της συλλογής του Ιωάννου Πασσά  του οποίου το λάθος ήταν η παράβλεψη του ότι ο Άνθρωπος έχει ημερομηνία λήξεως και γι αυτή θα πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να προβλέπει την συνέχεια των οραμάτων του σε άξια χέρια.

     Συμπερασματικώς, η περίεργη "παράλειψη" της έγκαιρης και λεπτομερούς καταγραφής και δημοσιοποιήσεως, αμέσως μετά τον θάνατο του Ιωάννη Πασσά, της πολύτιμης συλλογής έργων τέχνης του, η συστηματική δυσφήμιση επί χρόνια από διαφόρους τους οποίους "απέφυγε" να διαψεύσει το "Διοικητικό Συμβούλιο του Ιδρύματος Πασσά", η περιεργότατη εκτεταμένη κλοπή ελλείψει συναγερμού λόγω διακοπής ρεύματος [...]  και ο τελικός διαμοιρασμός αυτής της συλλογής σε, θεματολογικώς, άσχετα Μουσεία, κάθε άλλο παρά δείχνει χρηστή διαχείριση από πλευράς πολλών και "αρμοδίων" αυτού του καλλιτεχνικού θησαυρού ο οποίος αποτελεί κτήμα του Ελληνικού λαού.

     Πραγματικά, τα "σάβανα" του εκδότη των "ΟΡΦΙΚΩΝ" ευπατρίδη Ιωάννου Πασσά θα "φλέγονται" στον τάφο του με τα απομεινάρια της κατασπαραγμένης συλλογής του στις αποθήκες του ..."Βυζαντινού Μουσείου" και "αλλαχού", επακριβέστερα, στα χέρια των κλεφτών που άδειασαν το κτήριο της Ευελπίδων 1 και Κυψέλης...

     Το ηθικό δίδαγμα από το 'πέρασμα" του ευπατρίδη Ιωάννου Πασσά είναι ότι η περιρρέουσα αθλιότητα μιας δημοκρατικότατης αντιφασιστικής, κοινωνίας της οποίας η εγγενής διαφθορά καταστρέφει κάθε όραμα υπαγορεύει την ένταση της προσοχής όλων όσων μοχθούν υπέρ Πολιτισμού. Διότι, ουδέν αισχρότερον των αναξίων επιγόνων.

Νικ. Λαδάς

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

ΣΑΡΚΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ...ΠΑΡΑΛΗΡΟΥΝΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΠΩΛΗ


   Ευθυγραμμισμένος πλήρως με ένα σύστημα το οποίο έσυρε την χώρα στο σημερινό της κατάντημα, ο παραληρηματικός εφημεριδοπώλης Στέφανος Χίος μας ξαναθυμίζει ότι τα τσιράκια αυτού του συστήματος επιμένουν να συσκοτίζουν έναν ατυχή λαό ο οποίος αδυνατεί, ακόμη, να διακρίνει αυτούς που τον εξαπατούν κρατώντας τον υπόδουλο επί δεκαετίες.

  Mε τον συστημικό και παραληρηματικό εφημεριδοπώλη Στέφανο Χίο κάθε ενασχόληση θα ήταν περιττή όπως είναι περιττή και η κάθε ενασχόληση με υποκείμενα των οποίων η προσωπικότητα χαρακτηρίζεται από λόγο αλήτη και προθέσεις αρμοδιότητος ψυχιάτρου.Όμως, θα ήταν κρίμα να προσπεράσουμε την περίπτωσή του, μη εξάγοντας ένα βασικό συμπέρασμα: Το σύστημα αδυνατεί να εννοήσει ότι χρειάζεται να ανασχεδιάσει τις απατηλές μεθοδεύσεις του διότι, πια, τις πήραμε -προ πολλού...- χαμπάρι.

     Εκδίδοντας ένα έντυπο του οποίου το "περίγραμμα" χαρακτηρίζεται από τις "ιδιότητες" του, ο Στέφανος Χίος, επιχειρεί να αυξήσει τις πωλήσεις του και, ίσως, την σχέση του με πιθανούς νέους "εργοδότες",  αναμασώντας τα κατασκευάσματα περί "τρομοκρατίας" των καραμανλικών μυστικών υπηρεσιών της δεκαετίας του '70 όταν, προ κρισίμων εκλογών για την Ν.Δ. ο μητραλοίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, προς εκλογική σωτηρία του κόμματός του, κατεσκεύαζε φανταστικούς "τρομοκράτες" στα "εργαστήρια" της Ε.Υ.Π.  με την συνεργασία του Καραθανάση, Γρυλλάκη, Γυφτάκη και Λάου. τους οποίους, προφανώς, ο Στέφανος Χίος θα ήθελε πολύ να έχει "εργοδότες" του.

     Δυστυχώς για τους κατασκευαστές "τρομοκρατών" και "τρομοκρατίας" και παρά τις παρωδίες των στημένων πολιτικών δικών, απεδείχθη ότι οι καταδικαστικές αποφάσεις τους δεν στηρίχθηκαν ούτε σε ένα αποδεικτικό στοιχείο και παρέμεινε μνημειώδης η καταδικαστική αγόρευση του εισαγγελέως (;) Aριστοτέλη Παπαδημάκη, αναφερόμενος στον γράφοντα: "Δεν θα κρίνω εάν ο κατηγορούμενος είναι ένοχος ή όχι, αλλά είναι ιδιαιτέρως καλλιεργημένο άτομο και ως εκ τούτου επικίνδυνο για το δημοκρατικό μας πολίτευμα και θα πρέπει να παραμείνει στη φυλακή". 

     Ο πολιτικός μου διωγμός από το ανθελληνικό καραμανλικό καθεστώς το οποίο, τελικώς, οδήγησε την χώρα στο σημερινό της κατάντημα, περιγράφεται λεπτομερώς και με πλήρη αποδεικτικά στοιχεία στο βιβλίο μου "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ '80 ΚΑΤΕΡΓΟ..." το οποίο εξέδωσα μέσα από την απομόνωση της πολιτικής φυλακίσεώς μου, ως ο μόνος πολιτικός κρατούμενος ο οποίος ετόλμησε, διαρκούσης της φυλακίσεώς του, να δημοσιοποιήσει βιβλίο καταγγέλλοντας διεθνώς τους συστημικούς διώκτες του των οποίων το "έργο" συνεχίζει, ετεροχρονισμένα, ο παραληρηματικός εφημεριδοπώλης Στέφανος Χίος προς τον οποίο αξίζει -και μόνον- ο, απαντητικός, σαρκασμός μου.

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ. 6977764737

      

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ 
ΤΗΣ "ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ"

Ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής απολογείται στον Πακιστανό πρέσβη

     Κρυφή συνάντηση Μιχαλολιάκου με Πακιστανό πρέσβη! Ζήτησε συγγνώμη για τις “ρατσιστικές επιθέσεις”! “Θα σας έχουμε υπό επίβλεψη” απάντησε ο Πακιστανός!

     Αποκαλύπτουμε σήμερα ένα γεγονός που θα πέσει σαν βόμβα στον εθνικιστικό/πατριωτικό χώρο και που η ηγεσία της Χρυσής Αυγής θέλει να αποκρύψει!

     Πριν από δυο περίπου βδομάδες, ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής συναντήθηκε με τον πρέσβη του Πακιστάν στην Αθήνα!

     Ο λόγος που έγινε αυτή η πρωτοφανής συνάντηση;;;

H ανακοίνωση της Πρεσβείας του Πακιστάν στην Αθήνα
για τον εξευτελισμό του Νίκου Μιχαλολιάκου.

     Μα για να ζητήσει συγγνώμη ο Μιχαλολιάκος για τις “ρατσιστικές επιθέσεις” σε Πακιστανούς στην Ελλάδα! Ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής έχει αποφασίσει φαίνεται να προσκυνήσει τον παγκόσμιο δυνάστη και ξέρει ότι μόνο με “αντιρατσιστική” σάλτσα μπορεί να ξεφύγει από τις δικαστικές του περιπέτειες.

     Ο πρέσβης του Πακιστάν κατέγραψε τις δικαιολογίες του Μιχαλολιάκου ο οποίος απέδωσε τις επιθέσεις σε Πακιστανούς στον Ασπρόπυργο σε “Ρωσοπόντιους” όπως αποκάλεσε τους Έλληνες του Πόντου!

     Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Πρεσβεία του Πακιστάν, ο πρέσβης δήλωσε ότι “θα επιβλέπει” τις “ρατσιστικές επιθέσεις” και θα ξανακαλέσει τον Μιχαλολιάκο αν χρειαστεί!

     Μήπως θα του βάλει και βαθμολογία;;;

     Αλήθεια, αγνέ ψηφοφόρε της Χρυσής Αυγής, γι' αυτό τους ψήφισες; Για να σέρνονται στο κατώφλι της πρεσβείας των Πακιστανών και να ζητάνε “συχώρεση”;

     Για όλα αυτά φυσικά, κουβέντα από το “εθνικιστικό” κόμμα! Αν δεν ήμασταν εμείς να δημοσιοποιήσουμε το γεγονός, κανείς δεν το μάθαινε!

     Για να σας δούμε τώρα, εθνικιστές της δεκάρας και της αρπαχτής, που θα πάτε να κρυφτείτε!


Ε.P.


ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ

Γ.Μ. 4/11/2017, 20:30 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Καλέντζη, ο λόγος της ένστασης μου δεν αφορά ένα μέρος της ανάρτησής σας, αλλά το σύνολό της. Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος, τόσο η φωτογραφία που παρουσιάζει τον Μιχαλολιάκο με τον πακιστανό πρέσβη είναι προϊόν φωτομοντάζ όσο και το κείμενο ψευδέστατο, δηλαδή..
1. Δεν τραβήχτηκε στην πρεσβεία του Πακιστάν αλλά στο γραφείο της βουλής του Μιχαλολιάκου.
2. Οι σημαίες του Πακιστάν τοποθετήθηκαν με φωτομοντάζ και σαν απόδειξη αυτού σας παραπέμπω στο γνήσιο..
α) http://istoriakatoxis.blogspot.gr/2017/11/blog-post.html και στο
β) https://www.pakistantoday.com.pk/2017/10/20/pakistani-community-to-be-protected-envoy-makes-clear-to-greeces-golden-dawn/
Όπως αναφέρει λοιπόν η (β) ιστοσελίδα η συνάντηση έγινε στο γραφείο της βουλής του Μιχαλολιάκου όπου ο πρέσβης του Πακιστάν του ζήτησε ακρόαση για να του παραπονεθεί σχετικά με ρατσιστικές επιθέσεις χρυσαυγητών με θύματα πακιστανούς λαθρομετανάστες. Αντί αυτού άκουσε από τον Μιχαλολίακο να του κάνει παράπονα για την παραβατικότητα των πακιστανών στην Ελλάδα και την στρατολόγηση τους από αναρχικές ομάδες.
3. Η συνάντηση έγινε στις 20/10/2017
Και το ερώτημα που εγείρεται είναι..
Ποιος καλλιτέχνης επιμελήθηκε την τοποθέτηση των σημαιών του Πακιστάν με τεχνικά και δόλια μέσα στο γραφείο της βουλής;
Και γιατί ο χώρος μας να περιέχει και τέτοιου τύπους;
Εννοείτε ότι μόνο και μόνο η φωτογραφία του Μιχαλολιάκου και οποιουδήποτε Μιχαλολίακου πλάι με μελαχρινό άνδρα εμένα με εξοργίζει.
Και αυτό γιατί είμαι εχθρός της πολιτικής. Σας ευχαριστώ και αναμένω την δημοσίευση του σχολίου μου με την δική σας απάντηση.
Σας ευχαριστώ έκ των προτέρων.


Απάντηση Σ.Ο.:

     Αγαπητέ κ. Γ.Μ. σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας αλλά, αρχικά, επιτρέψτε μας να σας παρατηρήσουμε ότι το κείμενο αυτό δεν είναι του κ. Αριστοτέλη Καλέντζη αλλά φέρει υπογραφή που θα έπρεπε να είχατε προσέξει.

     Δυστυχώς αγαπητέ κ. Γ.Μ. οι ισχυρισμοί σας δεν ευσταθούν διότι η "Χρυσή Αυγή" ΠΗΓΕ στη Πρεσβεία του Πακιστάν και απήντησε απολογητικότατα "on camera" δια του εκπροσώπου της Ηλία Παναγιώταρου σε επιθετικότατες ερωτήσεις εκπροσώπου της Πρεσβείας, όπως βλέπουμε στο παρακάτω βίντεο:


     Κάποτε η "Χρυσή Αυγή" αγαπητέ κ. Γ.Μ. θα πρέπει να γίνει πιο προσεκτική και να αποφεύγει διαψεύσεις οι οποίες απλά επιβεβαιώνουν αυτά που επιχειρεί να διαψεύσει διότι και σε αυτή την περίπτωση αποδεικνύεται ότι όντως η "Χρυσή Αυγή" σύρθηκε στη Πακιστανική Πρεσβεία προς απολογία και αυτό είναι το ζητούμενο...

______________________________________________________


E. Ρ., 5/11/2017, 15:40 μ.μ.

Βγηκαν τα υπαλληλάκια του Μιχαλολιακου να πουν οτι δεν βρεθηκαν στην Πακιστανικη Πρεσβεια. Ιδου η αποδειξη, το ΒΙΝΤΕΟ, που αποδεικνύει οτι η συναντηση εγινε την πρεσβεια του ΠΑΚΙΣΤΑΝ και δε ηταν μονο μια αλλα περισσότερες, για να δοθούν "διευκρινίσεις" απο πλευρας ΧΑ και να λυθουν οι "παρεξηγησεις", οπως λεει ο Παναγιωταρος! Μαλιστα παρών στις συναντησεις δεν ηταν μονο Μιχαλολιάκος και Παναγιωταρος, αλλά και άλλος βουλευτης που υποδυεται τον "δελφινο" και κοροιδευεκι τον κοσμο του πατριωτικου/εθικιστικου χωρου. Αλλα θα μιλησουμε και γι' αυτον στην ωρα του. Προς το παρον απολαυστε το βιντεο και ... ψιτ υπαλληλάκια του Μιχαλολιακου, ερχονται κι αλλα!!!





Απάντηση Σ.Ο.:

     Στη διάθεσή σας για την ανάρτηση κάθε τεκμηριωμένου στοιχείου, ωστόσο η "Χρυσή Αυγή" διαψεύδοντας απλά επιβεβαιώνει τα όσα της καταμαρτυρούν και εξακολουθεί να διαπράττει το ίδιο ολέθριο λάθος αδυνατώντας να εξαγάγει βασικά συμπεράσματα ακόμα και τώρα που ξεψυχάει στο διαμέρισμα του αρχηγού της, με τους Πακιστανούς να της κουνάνε το δάχτυλο.

______________________________________________________

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης [6977764737] ,5/11/2017, 19:11 μ.μ,.

     Αγαπητοί Εταίροι της Σ.Ο.
     Αγαπητέ κ. Γ.Μ.,

     Σε μία εποχή η οποία απαιτεί την μέγιστη σοβαρότητα και προσοχή όλων ημών των κηδομένων αυτής της έρημης και θεοσκότεινης έως ανύπαρκτης -όπως την κατήντησαν...- Πατρίδος, κάποιοι [και εννοώ τους μητραλοίες χρυσαύγουλους] εξακολουθούν να συμπεριφέρονται προβοκατόρικα γι αυτήν την Πατρίδα, προτιμώντας να διαπράττουν κακουργήματα εις βάρος της και κατόπιν να προσπαθούν να τα διαψεύσουν ή να απολογούνται γι αυτά. Η ηλιθιότητα, ως πάθηση, αποτελεί "δικαίωμά" τους, η εθνοπροδοσία, όμως, τους καθιστά εσαεί δωσιλόγους είτε με την κουκούλα των πατεράδων τους είτε και χωρίς αυτή, με ακάλυπτη την ασκήμια που τους σημάδεψε δια βίου.

______________________________________________________


Π.Α., 5/11/2017, 19:35 μ.μ.


Γράφει ο ΓΜ: «Εννοείτε ότι μόνο και μόνο η φωτογραφία του Μιχαλολιάκου και οποιουδήποτε Μιχαλολίακου πλάι με μελαχρινό άνδρα εμένα με εξοργίζει.» Δηλαδή ρε φίλε το ότι ο Μιχαλολιάκος που ψηφίζεις είναι πιο μαύρος από τον κάθε πακιστανό δε σε εξοργίζει; Τι πίνεις και δε το λες; Όλοι οι ανισόρροποι μαζευτήκατε στη ΧΑ και δεν υπάρχει νοσοκόμος να σας μαζέψει με όλα αυτά που κάνετε και γελοιοποιούν τον ελληνικό Εθνικισμό; Βάλτε και τη φωτογραφία να δει τη μαυρίλα του αρχηγού του.


______________________________________________________

Δ, Καλαντζής, 5/11/2017, 20:01 μ.μ. 

Αγαπητέ κ. Καλέντζη κι εγώ διαφωνώ κάθετα μαζί σας γιατί είστε απαράδεκτα ανεκτικός και χάνετε χρόνο απαντώντας σε αναιδέστατους τύπους όπως ο παραπάνω Γ.Μ. που ούτε διαβάζει ποιος γράφει τι και με αναίδεια χιλίων πιθήκων δηλώνει "ο λόγος της ένστασης μου δεν αφορά ένα μέρος της ανάρτησής σας, αλλά το σύνολό της" χωρίς να ξεστραβωθεί να δει ούτε ποιος υπογράφει, ούτε σε ποιον αναφέρεται, ούτε και τι λέει προσπαθώντας να κουκουλώσει τα σκατά της εγκληματικής συμμορίας της χρυσαυγής. Στη θέση σας θα του απαντούσα "άντε και..." γιατί δε μπορεί το κάθε οργανάκι του Μιχαλολιάκου να βγαίνει στα φόρα και να ενοχλεί ακόμα και με τη παρουσία του ραντίζοντας μας με τη βλακεία τους. Έλεος πια με τους βλάκες.


Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

     Αγαπητέ κ. Δ. Καλαντζή, ας σεβαστούμε τον επιθανάτιο ρόγχο τους και ας τους αναγνωρίσουμε ότι το φυλλορρόημα του εγκληματικού μορφώματός τους δεν τους επιτρέπει αιδήμονα σιγή αλλά τους εξαναγκάζει σε σπαρακτικές οιμωγές. Ο πόνος τους δεν κρύβεται, άλλωστε και το "μαγαζί" κατέβασε ήδη ρολά. Ακόμη και η πρόσφατη φιέστα στο Νέο Ηράκλειο έδειξε ότι απέμεινε μόνον η καμαρίλα του αρχιπροβοκάτορά τους στο διαμέρισμα της Πεύκης, έχοντας εξαφανιστεί από προσώπου γης και παρά τη πονηρή προσπάθεια επιδείξεως "πλήθους" στις φωτογραφίες της φιέστας στη -δήθεν- "μνήμη των δολοφονημένων τους"..

______________________________________________________


Γ.Μ., 5/11/2017, 21:07 μ.μ.

Αγαπητέ Ε.Ρ. - συν σχολιαστές
Από τι ορμώμενος εσείς και οι υπόλοιποι συν σχολιαστές ταυτίζετε το πρόσωπό μου με την Χρυσή Αυγή; Ομολογώ ότι πέρασα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι από τον χώρο αυτό αλλά αυτό επ ουδενί δεν συνεπάγεται ότι παρέμεινα κιόλας. Δεν μου απαντήσατε όμως, είναι μονταρισμένη η φωτογραφία που εσφαλμένα χρησιμοποιήσατε ναι ή όχι; Και με τί γνώσεις πακιστανικών μεταφράσατε το κείμενο της πρεσβείας που αναρτήσατε; Όσο για το βίντεο κάνατε πολύ καλά που το βγάλατε, δεν το είχα δει. Το πόσο μαύρος είναι λοιπόν ο Μιχαλολιάκος και ο Κασηδιάρης θα πρέπει να απασχολεί τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής και όχι εμένα. Αυτό που με απασχολεί όμως είναι ότι για μία ακόμα φορά με  πόνο ψυχής δυστυχώς αποδεικνύεται ότι ο χώρος μας είναι πολύ κατώτερος ιδεολογικά και από το παλιό ΠΑΣΟΚ ακόμα, αφού μελαχρινοί με ηλιοκαμένους χαριεντίζονται και πολιτικολογούν με την ανοχή την δική μας όπως και κάποιοι άλλοι δήθεν αγωνιστές και ιδεολόγοι ανακουφίζονται φιλοσοφούμενοι, άλλοι πρακτορεύουν, άλλοι πέφτουν μαχόμενοι στον κυβερνοχώρο ενώ η πατρίδα μας χάνεται και η πατρώα κληρονομία μας επίσης.
Μετά τιμής

Γ.Μ

______________________________________________________

Ι. Πολυμενάκος, 6/11/2017, 06:14 π.μ.

Αγαπητέ κ. Γ.μ. πολλά μπράβο που ντρέπεστε να δηλώσετε χρυσαυγίτης. Αυτό δείχνει αυτοσεβασμό και εύχομαι να δείξετε τον ίδιο αυτοσεβασμό και όταν βρεθείτε μπροστά στη κάλπη. Ωστόσο ενώ μπήκατε με φόρα να διαψεύσετε τα αυταπόδεικτα δεν επιμένετε στη διάψευση σας που απλά έγινε επιβεβαίωση και ξεφεύγετε σε άλλα μονοπάτια. Θα περιμέναμε να μας πείτε κάτι για το βίντεο με τον Παναγιώταρο αλλά δε σας βλέπουμε να θέλετε να το σχολιάσετε και αυτό που απομένει είναι η εμπάθεια της Χρυσής Αυγής εναντίον του κ. Καλέντζη που φαίνεται να τον τρέμει. Αλήθεια γιατί βλέπετε στο πρόσωπο του κ. Καλέντζη τον εχθρό σας; Θα με ενδιέφερε η απάντηση σας γιατί παρακολουθώ την στάση του κ. Καλέντζη και βλέπω ότι είναι καταπέλτης κατά της Χρυσής Αυγής αλλά ποτέ δεν τον έχω πιάσει να τη συκοφαντεί ή να την βρίζει αλλά ασκεί μια κριτική που αν η Χρυσή Αυγή τη λάβαινε υπ όψη της θα γίνονταν κυβέρνηση εκτός και αν η ίδια δε θέλει κάτι τέτοιο. ή μήπως δεν είναι έτσι; 

______________________________________________________


Γ.Μ., 6/11/2017, 10:39 π.μ.

Αγαπητέ κύριε Πολυμενακο,
Απορώ γιατί μπαινετε στην διαδικασία να μου απαντήσετε εσείς και όχι ο κύριος Ε.Ρ από τον οποίο ζήτησα διευκρινίσεις. Έστω και έτσι ούτε εσείς μου απαντήσετε και ασχολείστε με εικασίες για μίσος προς του προσώπου του κ. Καλέντζη. Άλλωστε είμαι εδώ και πολλά χρόνια αναγνώστης του και δεν σας κρύβω ότι σε κάποια θέματα έχω κάποιες ενστάσεις. Έθεσα κάποια δίκαια ερωτήματα και κάποιες διαπιστώσεις αλλά δεν βλέπω να συμφωνείτε μαζί μου. Συγνώμη για τον χρόνο σας.

Γ.Μ


Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

     Aγαπητέ κ. Γ.Μ.,

     Ευχαρίστως θα ήθελα να ακούσω τις ενστάσεις σας και απορώ γιατί διστάζετε να τις καταθέσετε. Και ο γραπτός λόγος σας αποκαλύπτει μία καλλιεργημένη προσωπικότητα σε σημείο που να σας κάνει και ευχάριστο συνομιλητή. Μη ξεχνάτε, άλλωστε, ότι η καλύτερη υπηρέτηση των εθνικών συμφερόντων σε τούτη την δύσκολη για την Πατρίδα στιγμή επιτυγχάνεται με την επικοινωνία των -ελαχίστων απομενόντων- Πατριωτών και νομίζω ότι και σεις, όπως -ελπίζω- και γω θεράποντες της ίδιας Πατρίδος είμαστε.

______________________________________________________


Ι. Πολυμενάκος, 6/11/2017, 16:21 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Γ.Μ. εγώ δεν απορώ γιατί μου στερείτε το δικαίωμα του σχολιασμού σαν αναγνώστης αυτού του ιστολογίου και αυτό με βάζει σε ακόμη μεγαλύτερο πειρασμό να σας θεωρήσω χρυσαυγίτη για αποτελεί μόνιμη τακτική της Χρυσής Αυγής να δυσανασχετεί με κάθε κριτική με το γνωστό επιχείρημα “Αφού δε μας ψηφίζετε γιατί ασχολείστε μαζί μας”.

Το μίσος της Χρυσής Αυγής προς το πρόσωπο του κ. Καλέντζη είναι αναμφισβήτητο γεγονός και τεκμηριώνεται από την προσωπική επίθεση εναντίον του από αγέλη χρυσαυγιτών στη κομματική φιέστα των Ιμίων 2013 όπου βρέθηκε μετά από πρόσκληση του δολοφονημένου Φουντούλη. Αυτά είναι γνωστά και δεδομένα και δεν θα ασχοληθώ με το εάν εσείς συμμερίζεστε αυτό το μίσος γιατί δεν με ενδιαφέρει αλλά η χρήση της λέξεως «εικασίες» για περιστατικά τεκμηριωμένα που παραλίγο να στοιχίσουν τη ζωή ενός ανθρώπου είναι τουλάχιστον ύβρις.

Τέλος, δεν θέσατε ερωτήματα ούτε διαπιστώσεις αλλά μπουκάρατε ως ταύρος σε υαλοπωλείο προσπαθώντας ανεπιτυχώς να διαψεύσετε τα αδιάψευστα, επιβεβαιώνοντας τα τελικά κατά τον πιο πανηγυρικό τρόπο και αναφέρομαι στο τράβηγμα του αφτιού του Μιχαλολιάκου και της Χρυσής Αυγής από τη Πακιστανική πρεσβεία.

Τώρα, αν και κατά πόσο ο Ε.Ρ. σας απαντήσει δεν με αφορά ούτε και με ενδιαφέρει.


Να ‘στε καλά και να παρακολουθείτε το τι γράφεται όπως και το τι γράφετε.

_____________________________________________________________


Γ.Μ. 6/11/2017, 20:18 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Πολυμενακο,
προσπαθώ και θα ήθελα τον βοήθεια σας σε αυτό, να βρω πως σας στερώ το δικαίωμα σχολιασμού. Τιμή μου που μιλώ και μαζί σας. Είσαστε άνθρωπος με άρτιο λόγο. Με θεωρείτε εσφαλμένα Χρυσαυγιτη. Η θεωρία ξέρετε διαφέρει από την πράξη και η πράξη είναι ότι απλά δεν είμαι. Οι «εικασίες» που εσφαλμένα συνεχώς αναφέρετε δεν αφορούν πράξεις βίας ενάντια του προσώπου του κ. Καλέντζη αλλά θέσεις σας περί συμπεριφοράς μου προς το πρόσωπο του (εγώ δεν το εξέφρασα σωστά και συγνώμη). Αναμένοντας λοιπόν την απάντηση στα ερωτήματα μου από τον κ. Ε.Ρ περί του μοντάζ της φωτογραφίας και των διαπιστώσεων μου διατελώ
Μετά τιμής

Γ.Μ

_____________________________________________________________

Ρένα Κ.,7/11/2017, 08:56 π.μ.

Η Χρυσή Αυγή είναι ψοφίμι που βρομάει.ότι και να πούμε ότι και να γράψουμε για το ψοφίμι πάει χαμένο. Ας το αφήσουμε στο τάφο του και ας μετανιώσουμε που κάποτε το ψηφίσαμε και το στείλαμε στη βουλή νομίζοντας ότι μας σώσει. Ούτε τον εαυτό του δε κατάφερε να σώσει αυτό το ψοφίμι. Σήμερα μετράμε τις πληγές που άφησε πίσω του και τον λαβωμένο ελληνικό Εθνικισμό.


Απάντηση Σ.Ο.:

     Ως προς την διάγνωση έχετε απόλυτο δίκιο αλλά αν παραλείψουμε μια βαθύτερη ανάλυση στα πεπραγμένα αυτού του ψοφιμιού ελλοχεύει ο κίνδυνος επανάληψης των εγκλημάτων του σε βάρος της Πατρίδας μας.

_____________________________________________________________

H υπομονή έχει και όρια, 7/11/2017, 12:06 μ.μ.

Μπήκατε για να διαψεύσετε την ανάρτηση κ. ΓΜ αλλά καταφέρατε το αντίθετο αποτέλεσμα γιατί μας στείλατε να ψάξουμε και όχι μόνο επιβεβαιώσαμε την ανάρτηση αλλά και απορούμε γιατί κάνατε αυτό το λάθος.
Αυτό το έχετε υπόψη σας κ. ΓΜ; https://www.pakistantoday.com.pk/2017/10/20/pakistani-community-to-be-protected-envoy-makes-clear-to-greeces-golden-dawn/
Kαι μετά από αυτό αντί να ζητήσετε συγνώμη επιμένετε σε ερωτήσεις άσχετες με ύφος ανακριτή. Νομίζετε ότι έτσι εξυπηρετείτε τα συμφέροντα της Χρυσής Αυγής;

_____________________________________________________________

ELANIOS, 7/11/2017, 13:42 μ.μ.

de gamieste paliopoustides kolitaria ton lauropakistanon na milate gia to Mihaloliako pou matose sta pezodromia gamieste patokorfa putanes


Απάντηση Σ.Ο.:

     Αγαπητέ ...Αλάνιε, μάλλον δεν πρόσεξες την φωτογραφία για να δεις τον αρχηγό σου κολλητό με τον Πακιστανό και όχι εμάς. Τώρα, αν "μάτωσε" και δη στα "πεζοδρόμια", ε, σ'  αυτά πολλές [υπάρξεις] ματώνουν ειδικώς όταν επιλέγουν βίαιους ...πελάτες.

_____________________________________________________________

Γ.Μ. 7/11/2017, 20:08 μ.μ.

Αγαπητέ κύριε  «η υπομονή έχει και όρια 7/11/17»,
Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Την συγκεκριμένη ανάρτηση κύριε την αναφέρω εγώ στο πρώτο μου σχόλιο με το γράμμα (β) στις 4/11/17, αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση χαρά αφού αυτή επιβεβαιώνει πανηγυρικά τους ισχυρισμούς μου. Ο λόγος που με βλέπετε όλοι εσείς να επιμένω είναι γιατί περιμένω τον κ. Ε.Ρ να μου απαντήσει επιτέλους για το φωτομοντάζ και τους φανταστικούς διαλόγους. Επιτέλους πρέπει να αποδοθούν τα του καίσαρος τω καισάρι. Διανύω την Πέμπτη δεκαετία της ζωής μου και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αγωνίζομαι γ αυτόν τον χώρο. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν συγκρίνονται οι αγώνες μου με αυτές του κ. Καλέντζη και άλλων πολλών αγωνιστών που φυλακίστηκαν και έδωσαν την ζωή τους για την ιδέα, αλλά και εγώ κύριοι και κυρίες μάτωσα πλήρωσα και πληρώνω για αυτή και θα απαιτήσω  α μη τι άλλω την αλήθεια.
Μετά τιμής

Γ.Μ

_____________________________________________________________


polichronis varitimiadis 7/11/2017, 23:26 μ.μ.


Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να μαθω ποσό σίγουρο είναι ότι πήγαν βουλευτες και αρχηγος της χα σε γιορτή στην πρεσβεία του Πακισταν; Σας ευχαριστώ.

Απάντηση Σ.Ο.:

Τι πιο σίγουρο από το βίντεο που βλέπετε παραπάνω. Ή, μήπως, δεν το βλέπετε; Εάν δυσκολεύεστε να το δείτε σας το ξανα-παραθέτουμε. Εδώ θα ακούσετε τον Παναγιώταρο να παραδέχεται και την πρόσκληση και την συνάντηση. Κάτι άλλο;...


_____________________________________________________________


Μ(σου)…, 8/11/2017, 14:41 μ.μ.

Γ.Μ.
Αν αλήθεια διανύεις τη πέμπτη δεκαετία της ζωής σου και επιμένεις να γράφεις τρολιές αμφισβητώντας την ανάρτηση που τεκμηριώνεται με βίντεο, επίσημες ανακοινώσεις αλλά και παραπομπή (H υπομονή έχει και όρια) δε θα πω τίποτε για σένα αλλά για την Σ.Ο. που ρίχνει το επίπεδο του ιστολογίου ανεχόμενη να δημοσιεύει τις βλακείες σου. Θα γελάτε στη Μεσογείων με την ανεκτικότητα της ΣΟ γιατί ζώα σαν και σας δεν γνωρίζουν από ευγένεια αλλά μπορεί η ΣΟ να είναι ευγενική όμως όλοι όσοι πέφτουμε απάνω σας αηδιάζουμε γιατί βρωμάτε μπόχα γουρουνιού. Και ζητώ από τη ΣΟ να σέβεται το επίπεδο των αναγνωστών των σημαντικών αναρτήσεων που διαβάζουμε σ΄ αυτό το ιστολόγιο αποφεύγοντας να δημοσιεύει τις τρολιές που στέλνουν οι χρυσαύγουλοι πουθενάδες.

Μ(σου)…

Απάντηση Σ.Ο.:

     Πρόθεσή μας δεν είναι η τήρηση πρωτοκόλλου ευγενείας και μόνον, αλλά και η κατάδειξη πολλών παραμέτρων που αφορούν στη σύγχρονη εθνικισιτική πραγματικότητα προς ...θεραπεία της. Όντως, στην περίπτωση του κ. Γ.Μ. είναι εμφανές το χαριτωμένο τρολάρισμα  (κι εδώ σταματούμε την δημοσίευση αναλόγων ...τρολαριστικών παρατηρήσεων οι οποίες δεν προσθέτουν κανένα νέο στοιχείο, κάτι που ισχύει και για τον κ Βαρυτιμιάδη ο οποίος ...δυσκολεύεται να δει το βίντεο αλλά περιμένει να τον πείσουμε ...extra περί της εγκυρότητος της συναντήσεως). Δυστυχώς, αγαπητέ κύριε Μ. η δημοσιογραφική δεοντολογία περνά ακόμη και από την προβολή και της τρολιάς και της της ανοησίας προκειμένου να βοηθήσει στην εξαγωγή ενός ευσταθούς συμπεράσματος και σε αυτό δεν κουραζόμαστε... Να είστε καλά.

_____________________________________________________________

Να(του), 8/11/2017, 19:16 μ.μ.

Δόξα το Θεό. Η ΣΟ κατάλαβε τα αυτονόητα και φρέναρε τον μπαχαλάκη. Πάλι καλά. Μη το κάνετε αποκούμπι κάθε πονεμένης ψυχής που ξημεροβραδιάζεται στη ΧΑ και ύστερα διασκεδάζει στο πληκτρολόγιο με διακόσια ψευδώνυμα. Αυτός ο ΓΜ δε κατάλαβε ότι είτε σαν "Γιάννης" είτε σαν "Πολυχρόνης" πάντα αντιπροσωπευτικός χρυσαυγίτης θα δείχνει; όσο και αν το αρνείται. Αυτούς πρέπει να τους ψεκάζουμε με κατσαριδοκτόνο και όχι να τους δίνουμε δημοσιότητα. Αν είναι δυνατόν.

     Απάντηση Σ.Ο.:

     Ας μη γινόμαστε κακοί κι ας απολαύσουμε τη σύγχρονη εποχή όπου κάθε ...αυτοπροσδιορισμός είναι σεβαστός. 

_____________________________________________________________


polichronis varitimiadis. 8/11/2017, 19:55 μ.μ. 

Καλησπέρα σας. Δεν αμφισβητώ το βίντεο. Απλα υπάρχουν σχολια σε διαφορά μπλογκ που λεν ότι δεν ήταν γιορτή και ότι Απλα τους είχαν προσκαλέσει σε μια ομιλία και  ήταν μόνο ο παναγιωταρος. Ήμουν ψηφοφόρος τους αλλά έπαψα να πιστεύω τα παραμύθια τους αρκετο καιρο τώρα. Απλα δεν πίστευα ότι θα πήγαινε Έλληνας βουλευτης στην πρεσβεία του Πακισταν για να λύσει κάποιες παρεξηγήσεις που είχανε γίνει όπως λέει. Όπως και να εχει η άποψη μου για αυτους είναι μόνο μια. Παπατζήδες. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

     Απάντηση Σ.Ο.:

     Ούτε εσείς πιστεύατε ότι θα πάνε στους Πακιστανούς, ούτε αυτοί πίστευαν ότι, τελικώς, θα πήγαιναν στον διάβολο, δυστυχώς όμως ούτε η δική σας καλή πίστη, ούτε η δική τους ανοησία υπήρξαν ό,τι καλύτερο και ο Τσίπρας δείχνει να οδεύει στην επόμενη τετραετία με βοηθό του την ...Μαρέβα Μητσοτάκη. 

_____________________________________________________________


polichronis varitimiadis 8/11/2017, 20:59 μ.μ.


Δυστυχώς έτσι είναι. Ας ξυπνήσουν αυτοί που τους πιστεύουν ακομα. Οσο για τον Μητσοτάκη. Σοβαρά τώρα ακόμα και αν δεν υπήρχε το γεγονός με την μαρεβα ( αν δεν κανω λάθος μιλάτε για την εμπλοκή της στα paradise papers) πιστεύατε ότι θα κατάφερνε ο κυριακος να διώξει τον αλεξη; Γατάκι είναι μπροστά στον μεγαλύτερο παπατζή του πλανήτη. Απλα είμαστε άτυχοι ( μην πω τίποτα άλλο) σαν λαος. Και έχουμε αυτους που μας αξίζουν. Και κατι ακόμα. Να(του), 8/11/2017, 19:16 μ.μ. εχω καμία σχέση με τον Γιάννη η με το Γ.Μ η με ότι άλλο θες. καλο βραδυ σε


Απάντηση Σ.Ο.:

     Το μήνυμα στάλθηκε έτσι ακριβώς, ασχέτως εάν το τέλος του δείχνει ότι υπάρχει και συνέχεια.

______________________________________________________

Κ. Αντωνάκης, 8/11/2017, 22:54 μ.μ.

Εκτός από την έγκυρη πληροφόρηση που παρέχει αυτό το ιστολόγιο αναφορικά με τη Χρυσή Αυγή τα σχόλια των αναγνωστών του είναι εξίσου πληροφοριακά και επιβεβαιώνουν την ορθότητα της αποχώρησης όλων μας. Όσοι λίγοι χρήσιμοι ηλίθιοι συνεχίζουν να την ακολουθούν ας αναλογιστούν την ευθύνη τους απέναντι στον Ελληνικό Εθνικισμό και ας ξανασκεφτούν τι ρόλο παίζουν σαν νεροκουβαλητές της φαμίλιας του Μιχαλολιάκου. Και ας σκεφτούν ότι όλοι οι παλιοί και σημαντικοί της οργάνωσης καταλαβαίνοντας τη προδοσία του έχουν λακίσει ενώ ο ίδιος ποντάρει στους απληροφόρητους καινούριους που βλέπουν φως και μπαίνουνε για να στηρίξουν το δρόμο του για τη κονόμα.

______________________________________________________


ΓΜ, 9/11/2017, 09:24 π.μ.

Κύριοι,
Προσωπικά γελώ με τον αυτοπροσδιορισμό Χρυσαυγιτης όπως και με τον δικό σας ως «εθνικιστές» η ακόμα καλύτερα «εθνικοσοσιαλιστές». Επισεις αυτό που μου προσάψατε του πολυπρόσωπου σχολιαστη, μάλλον ταιριάζει στον εαυτό σας γιατί όπως ευκόλως διαφαίνεται η συντριπτική πλειοψηφία των κατηγόρων μου είναι το ίδιο πρόσωπο αφού και το ίδιο βρωμοστομα διαθέτουν και τον ίδιο τρόπο σκέψης. Συνοψίζοντας.. καρφί δεν μου καίγεται αν θα δημοσιεύεται το σχόλιο μου, μου φτάνει που έστω και αργά κατάλαβα ότι έχανα εδώ και πολύ μεγαλο χρονικό διάστημα παρακολουθώντας σας τον καιρό μου. Κύριοι είσαστε ένα πανηγυρακι και δυστυχώς εκτίθεστε.
Με έλλειψη τιμής
Γ.Μ

ΥΓ. Κύριε Ε.Ρ που είσαστε?


Aπάντηση Σ.Ο.:

     Παρά την προηγηθείσα απόφασή μας να μην ξαναδημοσιεύσουμε τρολάρισμα του κ. Γ.Μ. δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τον "επίλογό" του τον οποίο μας απέστειλε δίκην αποχαιρετιστήριας επιβεβαίωσης του υφέρποντος χρυσαυγουλισμού του περί του οποίου αισθάνεται, μεν, ντροπή,  ώστε να τον αποκρύπτει, αλλά, ταυτοχρόνως νοιώθει και να τον στιγματίζει.

     Ο "αποχαιρετισμός" του κ. Γ.Μ. είναι αμήχανος και κενός ουσιαστικού επιχειρήματος, ψευτοσαρκαστικός όπως τα καμώματα της απαίδευτης μαϊμούς που τρώει μπανάνες μπροστά στους επισκέπτες του κλουβιού της, αναιδής και αυθάδης όπως ένας κοκκινόκωλος πίθηκος, υβριστικός για όλους τους άλλους πλην της αγέλης του και, κυρίως, ανορθόγραφος, όπως και η ίδια η Χρυσή Αυγή και τα υποπροϊόντα της. 

     Αυτός ο "αποχαιρετισμός" του κ. Γ.Μ. αποτελεί επιτομή χρυσαυγουλισμού και, ως εκ τούτου, δεν θα μπορούσαμε να μην τον παραδώσουμε προς κοινωνιολογική παρατήρηση και μελέτη, πριν "χάσουμε" τον συντάκτη του στα "βάθη" κάποιου κατέργου με βαρύτατη κάθειρξη, όπως συνέβη σήμερα με τον "εξ απορρήτων" του Νίκου Μιχαλολιάκου τραμπούκο Χρήστο Ζέρβα που καταδικάστηκε για την ληστεία κλπ τυχαίου περαστικού και, μάλιστα, πελάτη του μπαρ του...

     Και, αυτή είναι η μοίρα των ανεγκεφάλων, να αναλώνονται υπέρ ηλιθίων. Έτσι κ. Γ.Μ.;

______________________________________________________

Ι. Πολυχρονόπουλος, 10/11/2017, 06:40 π.μ.

Όταν ο κ. Γ.Μ. ανησυχεί για το που είναι ο κ.Ε.Ρ. τι θέλει να μας πει ότι δεν κατάλαβε τίποτα από την αρχική ανάρτηση, ότι δεν κατάλαβε τίποτα από το βίντεο του Παναγιώταρου με τον πακιστανό; Τι ακριβώς θέλετε κ. Γ.Μ. να σας μασήσουν και να σας το βλάλουν στο στόμα; Εδώ έχετε βίντεο να σας χαστουκίζει και εσείς προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις καλώντας τον κ. Ε.Ρ.; Αυτά κάνει και η "Χρυσή Αυγή" στη δίκη της που υπάρχουν βαρύτατες αποδείξεις εναντίον της και εκείνει ...διαψεύδει τα αδιάψευστα από το σάιτ της ενώ ακούγονται σε όλη την Ελλάδα και παγκοσμίως τα "ανδραγαθήματα" της. Λίγη ντροπή και ελάχιστη εφυία δεν έχετε όλοι εσείς που μαθητεύσατε στον Λαγό και στον Παναγιώταρο κ. Γ.Μ.; Άντε ξαναδές το βίντεο με Παναγιώταρο και πακιστανό κ. Γ.Μ. κι άσε τα καμώματα γιατί ακριβώς το ίδιο θα ακούσετε και από την έδρα που θα σας μοιράσει καθείρξεις όπως και στο Ζέρβα όταν θα ακούσετε τη λυπητερή. και απ όσο ξέρω ο κ. Καλέντζης είχε προειδοποιήσει το 2012; το Μιχαλολιάκο για την "κατάληξη".


Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη.:

     Προς αποκατάσταση ενός προβλήματος: Δεν πρόκειται περί κυρίου αλλά περί κυρίας η κ. Ε.Ρ.  Συγγνώμη για την, μέχρι τώρα, παράλειψη της διευκρινίσεως. 

     Κατά τα λοιπά, ορθώς θυμάστε κ. Ι. Πολυχρονόπουλε τα της προειδοποιήσεώς μου στον αρχηγό της "Χρυσής Αυγής" αλλά "στου χαφιέ τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα"...

______________________________________________________


H υπομονή έχει και όρια, 11/11/2017, 22:06 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Γ.Μ. διανύετε την πέμπτη δεκαετία της ζωής σας άρα δεν είστε μωρό, αλλά επιμένετε ότι όλα σας επιβεβαιώνουν ενώ όλα σας διαψεύδουν άρα είστε μωρός. Δε πάτε καλά αλλά το πρόβλημα δικό σας. Ξαναδείτε και ξανακούστε το βίντεο με τον Παναγιώταρο και συνεχίστε να αμφισβητείτε αυτό που όλοι βλέπουμε και ακούμε. Η Χρυσή Αυγή άλλωστε δε διαφέρει σε τίποτε από τον Γρηγόρη Βαλλιανάτο όταν συμπεριφέρεται με τρόπο που να μη μπορούμε να πούμε αν η βλακεία της είναι χειρότερη από την αναίδεια της. Αυτό που λέμε συμπεριφορά τρελόπουστα.

_____________________________________________________________

Α. Κανελλόπουλος, 12/11/2017, 14:48 μ.μ.

Αν και πάρα πολλές φορές τα σχόλια των αναγνωστών σας είναι σημαντικά όπως σας είχα ξαναγράψει πριν μήνες η δημοσίευση κάποιων εξ αυτών κουράζει όσους θέλουμε να διαβάσουμε κάτι ενδιαφέρον. Και αναφέρομαι στη περίπτωση του Γ.Μ. που ολοφάνερα προσπαθεί να μας πείσει ότι το άσπρο είναι μαύρο και εμείς είμαστε στραβοί. Εντάξει για τη δημοσίευση του πρώτου σχολίου του αλλά το παρακάνατε και πάλι. Τέτοια καρκινώματα είναι για τον καιάδα με τον Καιάδα. 


Απάντηση Σ.Ο.:

     Δεν απέχετε διόλου του ορθού και που να βλέπατε το τι διαδικασίες προηγούνται μεταξύ μας για την δημοσίευση του ο,τιδήποτε. Όμως, πάντα υπάρχει κάποιος λόγος δημοσίευσης για κάθε αναρτώμενο του ιστολογίου μας.

_____________________________________________________________