ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
ΚΑΙ
ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΦΥΛΟΥ
Είναι γνωστή η τακτική του παρακμιακού αστικού συστήματος να κρατά αποκοιμισμένες τις μάζες ρίχνιντάς τους στα μάτια τη στάχτη της παρελκύσεως και αποεστιάσεως από την "ουσία" η οποία είναι ο διαρκής έλεγχός τους.
Ενώ η μπόχα της πετρελαιοκηλίδας και του βορβόρου διαφθοράς του δημοκρατικού καθεστώτος με την εμπλοκή κυβερνητικών στελεχών του σε λαθρεμπόριο καυσίμων, ξαφνικά, όλοι βρέθηκαν να εστιάζονται στο δικαίωμα ...επιλογής και αλλαγής φύλου.
Για μια, ακόμη, φορά, η διεφθαρμένη δημοκρατία επικάλυψε τη μπόχα της με μία ...άλλη, παγιδεύοντας σε τεχνητά ψευτοδιλήμματα τον όχλο με την απαραίτητη ...εμπλοκή και της εντελώς σάπιας εκκλησίας η οποία παριστάνει και την ...υπεράνω.
Οι μεταπολεμικές
αντιφασιστικές δημοκρατίες προσπαθώντας να ελέγξουν τις δυτικές κοινωνίες έχουν
καταφέρει να ττις κάνουν να μη σκέπτονται και, κυρίως, να μην εννοούν βασικές
φυσιοκεντρικές έννοιες όπως την έννοια «φύλο».
Έτσι, σήμερα οι πλείστοι
αγνοούν την ακριβή έννοια του φύλου, συγχέοντάς την με τον φαινότυπο των
εξωτερικών ανατομικών χαρακτηριστικών χωρίς να λαμβάνουν υπ΄ όψη ότι το φύλο
δεν είναι αυτά αλλά το σύνολο της σεξουαλικής ροπής και συμπεριφοράς του πλάσματος
ανεξαρτήτως του είδους των γεννητικών του οργάνων ή και των ανατομικών
χαρακτηριστικών του.
Ούτω πως, παρατηρούμε
ανδροπρεπέστατα άτομα με θηλυκή σεξουαλική ροπή και συμπεριφορά και αντιστρόφως. Τούτο και μόνον τεκμηριώνει ότι
η αναλογία των ορμονών και όχι τα ανατομικά χαρακτηριστικά καθορίζουν το φύλο.
Και, ασχέτως εάν τα ανατομικά χαρακτηριστικά [πέος/αιδοίο] ο άνθρωπος μπορεί να
τα αλλοιώσει δια χειρουργικής επεμβάσεως, την αναλογία των ορμονών η οποία
τελεσιδικεί επί της σεξουαλικής ροπής και συμπεριφοράς του ατόμου δεν μπορεί να
καθορίσει κανείς άλλος παρά μόνον η Φύση.
Αυτόν τον
καταλυτικό ρόλο της Φύσεως επί του καθορισμού του φύλου θα πρέπει τόσον ο φορέας
όσον και οι γύρω του να σέβονται και να αποφεύγουν κάθε ανοητολογία η οποία και
μόνον σε ανικανοποίητη σεξιστική διάθεση παραπέμπει.
Εμείς οι Ναζί [όπως μας αποκαλούν οι ηλίθιοι νομίζοντας ότι αυτός ο τίτλος Τιμής μας ..."υβρίζει"] έχουμε τοποθετηθεί από "καταβολής" μας υπέρ του σεβασμού των σεξουαλικών προσανατολισμών των συανανθρώπων μας, αρκεί αυτά να μην θίγουν την κοινή Αισθητική είτε ως ετεροφυλόφιλη είτε ως ομοφυλόφιλη συμπεριφορά. Άλλωστε, ο ανθρώπινος Πολιτισμός ουδέποτε πέρασε μέσα από "κλειδαρότρυπες"...
Αναφορικώς με το τεχνητό ζήτημα του δικαιώματος "επιλογής και αλλαγής φύλου από τα 15" θα σημειώσουμε, εν πρώτοις, ότι είναι τελείως απαράδεκτη η όψιμη εφεύρεσή του μετά το, από αιώνων, παραδεδεγμένο δικαίωμα του "Habeas Corpus". Βεβαίως, ως προς την ακριβολογία ο όρος “Habeas Corpus” αναφέρεται
στο δικονομικό δικαίωμα υπερασπίσεως εαυτού έναντι αδίκου φυλακίσεως αλλά εξ
αυτού έχει την προέκταση ο όρος και στην όλη αυτοδιαχείριαη της υπάρξεως διότι,
οίκοθεν νοείται, ότι εάν έχεις το δικαίωμα της προστασίας έναντι της δικονομίας
έχεις, ήδη, ανεγνωρισμένο το δικαίωμα της εν συνόλω προστασίας της
προσωπικότητός σου, συμπεριλαμβανομένης π ρ ω τ ί σ τ ω ς και του
αυτοπροσδιορισμού της όλης υπάρξεώς σου διότι η αναγνώριση του οιουδήποτε
άλλου, εξ αυτής εκπηγάζει..
Δυστυχώς, οι άνθρωποι εξακολουθούν να μπερδεύονται μεταξύ ανατομικών χαρακτηριστικών και αναλογίας ορμονών με αποτέλεσμα να τελούν εν φυλετική συγχύσει. Πρωτίστως, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι εστί «φύλο» και «φύλο» δεν είναι, απλώς, τα ανατομικά χαρακτηριστικά σου αλλά η αναλογία των ορμονών σου η οποία υπερισχύει στη διαμόρφωση της σεξουαλικής ροπής και συμπεριφοράς η οποία σε χαρακτηρίζει και, ενίοτε, αφορά και στην κοινωνία, συνιστώντας και την φυλετική σου «ταυτότητα» την οποία η κοινωνία δεν δύναται να γνωρίζει, λόγος για τον οποίο κρίνεται αναγκαίος και ο, εν θέματι, αυτοπροσδιορισμός.
Είναι αυτονόητο ότι καθένας έχει το αναφαίρετο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και της επιλογής ταυτότητος με την υποχρέωση των υπολοίπων του σεβασμού της όποιας επιλογής. Το ζήτημα παραμένει, όμως, αλλού: Σε ΠΟΙΑΝ ΗΛΙΚΙΑ το άτομο αποκτά την δυνατότητα και, κατά συνέπεια, το δικαίωμα του αποφασίζειν περί αυτής της σοβαρότατης επιλογής; Kαι, επ΄ αυτού καλείται η Πολιτεία να αποφασίσει.
Δυστυχώς, οι άνθρωποι εξακολουθούν να μπερδεύονται μεταξύ ανατομικών χαρακτηριστικών και αναλογίας ορμονών με αποτέλεσμα να τελούν εν φυλετική συγχύσει. Πρωτίστως, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι εστί «φύλο» και «φύλο» δεν είναι, απλώς, τα ανατομικά χαρακτηριστικά σου αλλά η αναλογία των ορμονών σου η οποία υπερισχύει στη διαμόρφωση της σεξουαλικής ροπής και συμπεριφοράς η οποία σε χαρακτηρίζει και, ενίοτε, αφορά και στην κοινωνία, συνιστώντας και την φυλετική σου «ταυτότητα» την οποία η κοινωνία δεν δύναται να γνωρίζει, λόγος για τον οποίο κρίνεται αναγκαίος και ο, εν θέματι, αυτοπροσδιορισμός.
Είναι αυτονόητο ότι καθένας έχει το αναφαίρετο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και της επιλογής ταυτότητος με την υποχρέωση των υπολοίπων του σεβασμού της όποιας επιλογής. Το ζήτημα παραμένει, όμως, αλλού: Σε ΠΟΙΑΝ ΗΛΙΚΙΑ το άτομο αποκτά την δυνατότητα και, κατά συνέπεια, το δικαίωμα του αποφασίζειν περί αυτής της σοβαρότατης επιλογής; Kαι, επ΄ αυτού καλείται η Πολιτεία να αποφασίσει.
Υπό τις παρούσες, άθλιες δημοκρατικές συνθήκες, κατά τρόπο αντιεπιστημονικό και παντελώς αυθαίρετο, ως όρια φυσικής ωριμάνσεως της συνειδητότητος του ατόμου, εκλαμβάνονται διαφορετικές ηλικίες κατά το δοκούν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, όταν για την αναγνώριση δικαιώματος αγοραπωλησίας αγροτεμαχίου θεωρείται το 18ο έτος της ηλικίας δεν είναι λογικό να θεωρείται το 15ο έτος για την λήψη της σοβαρότατης αποφάσεως επιλογής φύλου, εκτός, βεβαίως, εάν αυτή η πρόκληση αποτελείακόμη ένα καλοστημένο δόλωμα παρελκύσεως μιας κοινωνίας από τα ουσιαστικά προβλήματά της.
Έτσι, για να μη νομίζουν αυτοί που χειρίζονται τα νήματα του δημοκρατικού καραγκιοζ-μπερντέ ότι μπορούν να αποβλακώνουν τους πάντες.
Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ. 6977764737
ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ
Γεράσιμος Κ., 10/10/2017, 23:18 μ.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη, συγχαρητήρια για την "οπτική" σας. Πραγματικά δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο εμβριθή προσέγγιση αυτού του ζητήματος και με εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο συνδέοντας την με κάποιον που δηλώνει "Ναζί". Και σας συγχαίρω διπλά και ως ειδικός επιστήμων.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Γεράσιμε Κ., ευγνώμων για το ευγενές σας μήνυμα.
______________________________________________________
Μ.Δ., 11/10/2017, 03:42 π.μ.
Ο τρόπος σκέψης σας είναι τετράγωνος και δεν αφήνει κανένα ερωτηματικό. μακάρι τον ίδιο τρόπο σκέψης να είχαν και τα ζώα μέσα στη βουλή που έκαναν το θέμα τσίρκο και οι κυβερνητικοί και όχι μόνο η αντιπολίτευση.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητή κ. Μ.Δ., ευγνώμων για το ευγενές σας μήνυμα.
______________________________________________________
Τοποθέτηση Σ.Ο., 11/10/2017, 08:41 π.μ.
Λάβαμε μήνυμα από τον κ. "Hool88" ο οποίος και υβρίζει άτομα συγκεκριμένης σεξουαλικής συμπεριφοράς και προκαλεί και σε βία εναντίον τους. Το μήνυμα διεγράφη και συνιστούμε σε παρόμοιους επιστολογράφους να μη κοπιάζουν αδίκως διότι παρόμοια μηνύματα λογοκρίνονται φασιστικότατα και θα ήταν καλύτερο να τα στέλνουν στο δημοκρατικότατο "σάιτ" της "Χρυσής Αυγής" προς δημοσίευση.
______________________________________________________
K. Περδ. 11/10/2017, 13:02 μ.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη πως σχολιάζεται το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας που σας στέλνω; Κάποτε υπήρξατε συντάκτης της.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Κ. Περδ. όντως υπήρξα συντάκτης της αλλά υπήρξα και ο πρώτος και ο μόνος εκ των συντακτών της ο οποίος την έσυρα στα δικαστήρια [επί εκβιαστή Γρηγόρη Μιχαλόπουλου] τα οποία μου επεδίκασαν αποζημίωση 2.300.000 δραχμών την δεκαετία του 90, όταν διεπίστωσα ότι ο ιδιοκτήτης της ήταν αυτός που ήταν και, όπως αντιλαμβάνεσθε, προσωπικώς δεν "χαρίζομαι" ούτε στο Πάπα της Ρώμης.
Επί του προκειμένου, θεωρώ ως ΑΛΗΤΗ τον συντάκτη αυτού του πρωτοσέλιδου ο οποίος, οιοσδήποτε και εάν είναι, επισύρει αλύπητη βρεγμένη σανίδα όχι διότι προκαλεί σε πράξεις βίας εναντίον ατόμων που δεν τον ενόχλησαν αλλά διότι προφανέστατα προσπαθεί να καλύψει δικά του, ως νομίζει, κουσούρια. Άλλωστε, όποιος υιοθετεί παρόμοια "ρητορική" τα όσα ως κουσούρια του νομίζει, προσπαθεί να κρύψει.
______________________________________________________
Γ. Κανελλόπουλος, 11/10/2017, 15:14 μ.μ.
Μ΄αυτά και μ΄αυτά καταντήσαμε να βλέπουμε τα τραβέλια στη Βουλή να χειροκροτάνε το Συριζα.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Μ' αυτά και μ' αυτά κατήντησες κ. Γ. Κανελλόπουλε να μη καταλαβαίνεις ότι τα πραγματικά τραβέλια είναι οι βουλευτές που εσύ εκλέγεις τραβελοποιώντας με τη ψήφο σου την Ελλάδα. Κι αν έχεις ενοχές για τη πιάτσα στο Ζάππειο που θα κάνεις το βράδυ, ή κόψε τη συνήθεια ή αποδέξου τον εαυτό σου 'αντρίκια' [άνοιξε λεξικό...] κι άσε τους 'φερετζέδες', γιατί εδώ δεν είναι το στέκι του Χίου για να χρησιμοποιείς το λεξιλόγιο του τριμπούρδελου οίκου σου.
______________________________________________________
Δανάη Δημ. 11/10/2017, 17:11 μ.μ.
Δηλαδή για να καταλάβω εσείς κ. Καλέτζη είστε υπέρ της αλλαγής φύλου των δεκαπεντάχρονων;
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Καλέντζη πως σχολιάζεται το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας που σας στέλνω; Κάποτε υπήρξατε συντάκτης της.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Κ. Περδ. όντως υπήρξα συντάκτης της αλλά υπήρξα και ο πρώτος και ο μόνος εκ των συντακτών της ο οποίος την έσυρα στα δικαστήρια [επί εκβιαστή Γρηγόρη Μιχαλόπουλου] τα οποία μου επεδίκασαν αποζημίωση 2.300.000 δραχμών την δεκαετία του 90, όταν διεπίστωσα ότι ο ιδιοκτήτης της ήταν αυτός που ήταν και, όπως αντιλαμβάνεσθε, προσωπικώς δεν "χαρίζομαι" ούτε στο Πάπα της Ρώμης.
Επί του προκειμένου, θεωρώ ως ΑΛΗΤΗ τον συντάκτη αυτού του πρωτοσέλιδου ο οποίος, οιοσδήποτε και εάν είναι, επισύρει αλύπητη βρεγμένη σανίδα όχι διότι προκαλεί σε πράξεις βίας εναντίον ατόμων που δεν τον ενόχλησαν αλλά διότι προφανέστατα προσπαθεί να καλύψει δικά του, ως νομίζει, κουσούρια. Άλλωστε, όποιος υιοθετεί παρόμοια "ρητορική" τα όσα ως κουσούρια του νομίζει, προσπαθεί να κρύψει.
______________________________________________________
Γ. Κανελλόπουλος, 11/10/2017, 15:14 μ.μ.
Μ΄αυτά και μ΄αυτά καταντήσαμε να βλέπουμε τα τραβέλια στη Βουλή να χειροκροτάνε το Συριζα.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Μ' αυτά και μ' αυτά κατήντησες κ. Γ. Κανελλόπουλε να μη καταλαβαίνεις ότι τα πραγματικά τραβέλια είναι οι βουλευτές που εσύ εκλέγεις τραβελοποιώντας με τη ψήφο σου την Ελλάδα. Κι αν έχεις ενοχές για τη πιάτσα στο Ζάππειο που θα κάνεις το βράδυ, ή κόψε τη συνήθεια ή αποδέξου τον εαυτό σου 'αντρίκια' [άνοιξε λεξικό...] κι άσε τους 'φερετζέδες', γιατί εδώ δεν είναι το στέκι του Χίου για να χρησιμοποιείς το λεξιλόγιο του τριμπούρδελου οίκου σου.
______________________________________________________
Δανάη Δημ. 11/10/2017, 17:11 μ.μ.
Δηλαδή για να καταλάβω εσείς κ. Καλέτζη είστε υπέρ της αλλαγής φύλου των δεκαπεντάχρονων;
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Ερίτιμη κυρία, κάτι μηνύματα σαν το δικό σας λαβαίνουμε εδώ και σκεπτόμαστε να το γυρίσουμε σε ...κεμπαμπτζίδικο.
______________________________________________________
Δανάη Δημ. 11/10/2017, 18:41 μ.μ.
Περιμένω κ. Καλέτζη να μου απαντήσετε αλλά δε το βλέπω.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Ερίτιμη κυρία, πράγματι, πέρασε μιάμιση ώρα και δεν σας απήντησα ο απαράδεκτος ενώ έπρεπε αύθις να διασκεδάσω την απορία σας. Πείτε μου, όμως, κάτι διότι εγώ το ...βλέπω: Ξανθειά είστε σίγουρα, αλλά είναι το ...φιζίκ σας ή τα μπογιατίζετε; Για να κριθεί το ..."προκεχωρημένο" της περιπτώσεώς σας...
______________________________________________________
Κ.Δ.Ι. 11/10/2017, 21:52 μ.μ.
Το άρθρο είναι ακριβώς αυτό που υπαγορεύει και ο σεβασμός στη φύση και η κοινή λογική. Έτσι κι αλλιώς ο αυτοπροσδιορισμός είναι δικαίωμα και απομένει να δούμε σε ποια ηλικία αποκτάται το δικαίωμα αυτό και αν αυτή η λικία μπορεί να είναι η ίδια για όλους ή ξεχωριστά για κάθε άτομο. Σκέψεις.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Πολύ σωστές σκέψεις και είναι ακριβώς ίδιες και με τα όσα εκφράζει η ανάρτηση. Να είστε καλά.
______________________________________________________
Gerasimos
Minetos, 12/10/2017 , 21:16
μ.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη, με συγχωρείται αλλά σφάλετε.
Αναφέρετε λοιπόν εσφαλμένα ότι “το φύλο ορίζεται από το
σύνολο της σεξουαλικής ροπής και συμπεριφοράς του πλάσματος ανεξαρτήτως του
είδους των γεννητικών του οργάνων ή και των ανατομικών χαρακτηριστικών του”
αλλά όπως επιστημονικά τεκμηριώνεται, το φύλο ορίζεται από τα ανατομικά
χαρακτηριστικά και όχι από την ορμονική ροπή αλλιώς..
1). Ένας βοσκός θα έπρεπε να ρωτάει τον ταύρο που αναζητά
για το κοπάδι του προκειμένου να βατέψει τις γελάδες του αν τελικά είναι ταύρος
κανονικός ή ‘’γιαλατζή’’.
2). Θα έπρεπε να γεννιόμαστε απλά άνθρωποι και στην πορεία ο
καθένας να διάλεγε αν θα γινόταν αγοράκι ή κοριτσάκι. Άρα θα πρέπει να δεχθούμε
προσωρινά ένα τρίτο φύλο πράγμα που δεν ισχύει, γιατί γνωρίζουμε από την φύση
ότι φύλα είναι μόνο δύο.
3). Επιστημονικά έχει τεκμηριωθεί ότι η ροπή προς την
ομοφυλοφιλία καθορίζεται από ένα γεγονός βιασμού ή απλά από μία φυσική
παρακολούθηση μιας τέτοιας πράξης.
4). Το γεγονός και μόνο ότι τα ποσοστά αυτοκτονίας στους
ομοφυλόφιλους είναι 40% ενώ στους υπολοίπους μετά βίας 4% δηλώνει ψυχική νόσο.
5). Πόσο τελικά άνδρας ή γυναίκα θα γίνει κάποιος
ομοφυλόφιλος από μια αλλαγή φύλου; Θα αποκτήσει όρχεις, σπέρμα και προστάτη
ποτέ μια γυναίκα; Θα αποκτήσει κλειτορίδα, σάλπιγγες, ωοθήκες, ωάρια, μήτρα,
γαλακτοφόρους αδένες ποτέ ένας άνδρας;
6). Τόσο τελικά για εσάς λάθος κάνει η φύση που τους δίνει
την αρχική τους ανατομία και τόσο σωστό αυτοί που θέλουν να την αλλάξουν;
Θα ήθελα σας παρακαλώ στην απάντηση σας να σημειώσετε τα
κατ’ εσάς λάθη μου για να διορθωθώ ο αφελής.
Μετά τιμής
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Γεράσιμε Μινέτο,
1. Το επιχείρημά σας δεν συνάδει με τον εν θέματι "αυτοπροσδιορισμό" διότι θεωρείτε ότι ο βοσκός θα ρωτήσει ενώ ο αυτοπροσδιορισμός αφορά στον ...ταύρο. Παρακαλώ, ξαναπροσέξτε το θέμα.
2. Ασφαλώς και γεννιόμαστε άνθρωποι, ασφαλώς και τα φύλα είναι δύο μη υπάρχοντος "τρίτου" αλλά ξαναπροσέξτε τα κριτήρια των φύλων. Εδώ γίνεται το λάθος.
3. Απόλυτο λάθος σας και απορώ που το "ανακαλύψατε".
4. Επίσης λάθος σας η επίκληση του όρου "ομοφυλόφιλος" και εντελώς αυθαίρετο το "ποσοστιαίο" συμπέρασμα. Ποιος τα λέει αυτά;
5. Επιμένετε στην επίκληση του λάθους όρου "ομοφυλόφιλος" που δεν σημαίνει φύλο. Συγχέετε ανατομικά χαρακτηριστικά με το σύνολο των παραμέτρων που ορίζουν το φύλο. Παρακαλώ, επιστρέψτε στη κατανόηση των παραμέτρων των δύο φύλων.
6. Η Φύση δεν δίνει μόνον ανατομικά χαρακτηριστικά αλλά και ορμονικές αναλογίες οι οποίες υπερτερούν των ανατομικών χαρακτηριστικών ως προς την διαμόρφωση των σεξουαλικών ροπών και της σεξουαλικής συμπεριφοράς του ατόμου και αυτό είναι κάτι που αρνείσθε και σεις και πλείστοι άλλοι να καταλάβετε επιμένοντας στην ανάλυση των αυτονοήτων. Εάν το αντιληφθείτε, απλώς, θα εννοήσετε πόση ώρα χάθηκε συζητώντας τα αυτονόητα.
Δεν σας θεωρώ καθόλου αφελή, απλώς είναι εμφανές ότι αποφεύγετε να υπεισέλθετε στην ουσία μιας φυσιοκεντρικής και καθόλου "πολιτικής" [όπως, προφανώς, την εκλαμβάνετε] πραγματικότητος η οποία ακόμη θεωρείται ταμπού σε κοινωνίες χρονικής υστερήσεως όπως η ελλαδική. Συν τω χρόνω θα τα καταφέρετ.
Με την ίδια Τιμή.
______________________________________________________
cd2k8k@ahk.jp, 13/10/2017 , 01:05 π.μ.
Mori
anomali xekoliara vrikes pali efkeria na dixasis ton xwro mas me tis
spekuladorikes travelopustoputanies su...
Pisogledi
intrigadore humourista tou kerata ke tis putanas tis kinonias pu se xerase
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Εδώ μιλάμε για το αυτονόητο δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού και επιλογής φύλου. Υστερικά "στερητικά" [και όχι, απλώς, ουσιών...] επιφωνήματα σε άλλη γειτονιά, σε άλλη ρούγα, εφ' όσον -όπως φαίνεται- έχετε λόγους να αποφεύγετε τον ψυχίατρο.
______________________________________________________
Μ. Αναγν. 13/10/2017, 01:02 π.μ.
Κύριε Καλέντζη, η τοποθέτησή σας σε ότι αφορά το δικαίωμα πολύ καλή αλλά θα έπρεπε να προσδιορίσετε και την ηλικία γιατί πιστεύω ότι μπορείτε να το κάνετε και θα βοηθούσε πολλούς η σκέψη σας.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Μ. Αναγν. σας ευχαριστώ για την ενθάρρυνσή μου στον συγκεκριμένο προβληματισμό, όμως, πιστεύω ότι το σημείο της ηλικίας είναι ό,τι πιο κρίσιμο και πέραν των δυνατοτήτων της σκέψεώς μου, έμαθα δε να μην υπερβαίνω τα όρια τα οποία η αυτογνωσία μου μου υπαγορεύει.
______________________________________________________
Π., 13/10/2017, 02:17 π.μ.
Άρη βασανίστηκα μέχρι να καταφέρω να επιβάλω αυτό που ένιωθα σαν φύλο για πάρτη μου και είμαι περήφανη που τα κατάφερα. Διαβάζω τα γραφόμενα σου και τα βρίσκω ότι πιο σωστό για τη περίσταση. Μπράβο σου και δε περίμενα από ένα φασίστα κατι τέτοιο.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Ευγνώμων και εύχομαι η ζωή να σου χαμογελάει ό,τι κι αν επιλέγεις.
______________________________________________________
Λε. Μητ., 13/10/2017, 04:36 π.μ.
Νομίζω ότι σχόλια τύπου cd2k8k@ahk.jp δεν έχουν θέση ούτε εδώ ούτε σε ένα χώρο συζήτησης ισορροπημένων ανθρώπων. Κακώς τα αναρτάτε γιατί δείχνουν την ψυχική ανωμαλία του αποστολέα και τίποτα παραπάνω.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Μα, ακριβώς γι αυτό τον λόγο τα αναρτούμε αγαπητέ μας φίλε, άλλωστε, προσπαθούμε να αναρτούμε όλα όσα λαμβάνουμε ώστε ο αναγνώστης μας να έχει την πλήρη εικόνα της απηχήσεως των αναρτήσεών μας. Σας ευχαριστούμε.
______________________________________________________
Κ.Δη. 13/10/2017, 08:06 π.μ.
Απλά, τα θερμά μου συγχαρητήρια και για ότι προσδιορίζετε και για ότι δηλώνετε ευθαρσώς ότι αδυνατείτε να προσδιορίσετε. Και σχόλια τύπου παραπάνω βλάκα πολύ σωστά ο κ. Λε. Μητ. θεωρεί ότι δεν πρέπει να τα αναρτάτε.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Σας ευχαριστώ. Το συγκεκριμένο σχόλιο ήταν το μοναδικό αυτού του είδους και η "γραφικότητά" του υπήρξε μεγάλος πειρασμός ώστε να το αγνοήσουμε. Ενδεικτικότατο, άλλωστε και του χρυσαυγιτισμού ο οποίος συνιστά και την απαραίτητη ..."τσόντα" κάθε σεξιστικού προβλήματος.
______________________________________________________
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Λε. Μητ., 13/10/2017, 04:36 π.μ.
Νομίζω ότι σχόλια τύπου cd2k8k@ahk.jp δεν έχουν θέση ούτε εδώ ούτε σε ένα χώρο συζήτησης ισορροπημένων ανθρώπων. Κακώς τα αναρτάτε γιατί δείχνουν την ψυχική ανωμαλία του αποστολέα και τίποτα παραπάνω.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Μα, ακριβώς γι αυτό τον λόγο τα αναρτούμε αγαπητέ μας φίλε, άλλωστε, προσπαθούμε να αναρτούμε όλα όσα λαμβάνουμε ώστε ο αναγνώστης μας να έχει την πλήρη εικόνα της απηχήσεως των αναρτήσεών μας. Σας ευχαριστούμε.
______________________________________________________
Κ.Δη. 13/10/2017, 08:06 π.μ.
Απλά, τα θερμά μου συγχαρητήρια και για ότι προσδιορίζετε και για ότι δηλώνετε ευθαρσώς ότι αδυνατείτε να προσδιορίσετε. Και σχόλια τύπου παραπάνω βλάκα πολύ σωστά ο κ. Λε. Μητ. θεωρεί ότι δεν πρέπει να τα αναρτάτε.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Σας ευχαριστώ. Το συγκεκριμένο σχόλιο ήταν το μοναδικό αυτού του είδους και η "γραφικότητά" του υπήρξε μεγάλος πειρασμός ώστε να το αγνοήσουμε. Ενδεικτικότατο, άλλωστε και του χρυσαυγιτισμού ο οποίος συνιστά και την απαραίτητη ..."τσόντα" κάθε σεξιστικού προβλήματος.
______________________________________________________
Giorgos Elmaloglou, 13/10/2017, 17:33
μ.μ.
Η άποψη που εκφράζει η ανάρτηση
λοιπόν είναι ότι το φύλο δεν καθορίζεται από τα ανατομικά χαρακτηριστικα του
πλασματος αλλα από τις σεξουαλικές τάσεις του και γενικότερα από τη συμπεριφορά
του η οποία απορρέει από την ορμονική του κατάσταση και ως εκ τούτου αυτός
είναι και ο "καθρέπτης " του γονοτυπου του..Η συμπεριφορά όμως ενός
ατόμου εξαρτάται και από άλλους,ρευστους
παράγοντες όπως το κοινωνικό και οικογενειακο περιβάλλον, κλπ που
επειρεαζουν καταλυτικά την ψυχολογία του ατόμου, με αναλογα αποτελέσματα στη
συμπεριφορά του..Συμφωνώ απόλυτα με τον σεβασμό και την κοινωνική αποδοχη κάθε ανθρώπου ανεξαρτήτως σεξουαλικών
προτιμήσεων αρκεί να είναι αξιοπρεπής και κοσμιος..Το φύλο όμως καθορίζεται από
την επιστήμη της βιολογίας αντικειμενικά και πιστεύω πως το κράτος πρέπει να
αναγει τους φυσικούς νόμους σε κοινωνικοπολιτικους..Στους αθλητικούς αγώνες
γίνεται εξέταση dna για να εξακριβωθεί το φύλο του συμμετέχοντος..Με το
συγκεκριμένο νομοσχέδιο μοναδικό κριτήριο αναγνώρισης φύλου είναι το πώς
αισθάνεται για το φύλο του κάποιος σε μια δεδομένη χρονική στιγμή.Χωρις καν εξέταση
dna!!!Χωρίς εξέταση ψυχολογική!!! Οτι δηλώσεις!!!Είναι περιττό νομίζω να
αναφέρω περιπτώσεις που αυτός ο νόμος θα χρησιμοποιηθεί από επιτήδειους και τα
κοινωνικά προβλήματα που προκύπτουν όταν το βιολογικό φύλο δεν καθορίζεται
αντικειμενικως από ειδικούς αλλα προσωπικά κατά το δοκούν.. Σε αυτο το πρόβλημα τη λύση πρέπει
να δοσουν οι βιολόγοι και όχι πολιτικοί που πιστεύουν ότι "οι νόμοι της
φύσης αποτελούν μια χούντα που πρέπει να ρίξουμε"...Θα ήθελα την άποψη σας
κύριε Αριστοτέλη και σας ευχαριστω πολύ εκ των προτέρων...Το καλό με τα άρθρα
σας είναι ότι μας βάζετε να μαλώνουμε τον κακό εαυτό που(σχεδόν όλοι στο
"χώρο") έχουμε μέσα μας...
ΥΓ:Όλα τα λεφτά η πρώτη πρόταση
του κειμένου...τα λέει όλα...
Αγαπητέ κ. Γ. Ελμάλογλου, σας ευχαριστώ για την δυνατότητα διαλόγου.
Εάν προσέξετε, στο κείμενο δεν διατυπώνεται πουθενά η άποψη ότι τα ανατομικά χαρακτηριστικά θεωρούνται άνευ σημασίας, όμως, η σεξουαλική ροπή και συμπεριφορά καθορίζεται από την αναλογία των ορμονών, κάτι άλλωστε το οποίο ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει καθ΄όσον [π.χ.] άρρενες με αρσενικά ανατομικά χαρακτηριστικά ρέπουν και συμπεριφέρονται εν αντιθέσει προς όσα θα ανέμενε κανείς εξ ατόμων με τα συγκεκριμένα ανατομικά χαρακτηριστικά.
Το περιβάλλον διαμορφώνεται από τα όντα τα οποία επιδρούν σε αυτό και δεν τα διαμορφώνει ως προς το κυρίως συμπεριφορικό αποτέλεσμα. Άρα, δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει συγκεκριμένο περιβάλλον [με λίμνες, ποτάμια, κέδρους ή χρυσόψαρα...] που θα μπορούσε να εκτρέψει ένα άτομο εξ εκείνης της συμπεριφοράς που θα το υπαγόρευε, στον σεξουαλικό τομέα, η εκ γενετής αναλογία των ορμονών του.
Καμία εξέταση τρίτου δεν θα μπορούσε να τεκμηριώσει την πραγματική σεξουαλική ροπή και συμπεριφορά όσο η αυτογνωσία του ιδίου του ατόμου και, εδώ, τίθεται το μεγάλο ερώτημα: Σε ποιαν ηλικία, σε ποια στιγμή της ζωής του όντως ακεραιώνεται αυτή η αυτογνωσία ώστε το όν να μπορεί να πείσει περί της ορθότητος του αυτοπροσδιορισμού και της επιλογής του φύλου του;
Πράγματι, αξίζει να μαλώνουμε με τον κακό εαυτό μας, όπως ολόσωστα επισημαίνετε και αυτή είναι η μεγάλη νίκη όσων το επιχειρούμε.
______________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.