Πέμπτη 31 Μαΐου 2018


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ 
ΣΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ
κ. ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ

     
«Καταδικάζω τη βία αλλά ο Μπουτάρης βίασε τη μνήμη των Ποντίων», 

δήλωσε ο συνταξιούχος αστυνομικός κ. Σωκράτης Σιδηρόπουλος, ένα από τα άτομα, που έχουν ταυτοποιηθεί από τις κρατικές αρχές εμπλεκόμενο στην τιμωρό πράξη του ανθέλληνος δημάρχου Θεσσαλονίκης γιάννη μπουτάρη μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή του ΣΚΑΪ, “Σήμερα”.

     Ο κ. Σωκράτης Σιδηρόπουλος, που είναι αντιπρόεδρος του Ποντιακού Συλλόγου Πολυδενδρίου, δήλωσε πως «η βία είναι καταδικαστέα και τιμωρητέα απ΄ όπου και αν προέρχεται». Όμως, όπως ανέφερε απερίφραστα «βία είναι ακόμα και η λεκτική και η ψυχική» για να συμπληρώσει ότι «ο Μπουτάρης  β ί α σ ε  τη μνήμη των Ποντίων με τα όσα ανέφερε σε συνέντευξή του για τον Κεμάλ».

     Ο κ. Σωκράτης Σιδηρόπουλος, υπηρέτησε στο παρελθόν στην Βασιλική Χωροφυλακή και διευκρίνισε πως ο αναιδής δήμαρχος ήρθε στην εκδήλωση προκαλώντας τον κόσμο «μασουλώντας» αδιάφορα, γεγονός το οποίο προκάλεσε αντιδράσεις από μερίδα ατόμων. «Του ζητήσαμε να φύγει αλλά δεν αποχώρησε», ανέφερε και συμπλήρωσε: «Το σύνθημα ήταν φύγε, φύγε, φύγε…».

     Το "Ελληνικόν Εθνικό Κοινωνικό Καθίδρυμα" επικροτεί την αμετακίνητη στάση του λαμπρού Συνέλληνος κ. Σωκράτη Σιδηρόπουλου και τον συγχαίρει γι αυτήν, εν αντιθέσει με τα ιταμά ανθρωποσκούπιδα τα οποία ενεφανίσθησαν να κλαίνε και να ζητούν συγγνώμη από τον υβριστή του ολοκαυτώματος του Ποντιακού Ελληνισμού ανθέλληνα γιάννη μπουτάρη για τον οποίο ο δημόσιος εμπτυσμός είναι η επιεικέστερη αντιμετώπιση.


     Kαι ως Έλληνες δεν δίνουμε ένα σκατό για την όποια αντιμετώπιση έτυχε αυτή η εκλεγμένη "κουράδα" η οποία εάν δεν απελάμβανε της σκανδαλώδους προστασίας μιας αθλίας παρακρατικής "δικαιοσύνης" και του Κ.Ι.Σ., σε ένα ευνομούμενο κράτος, θα είχε  ή δ η  στηθεί στα έξι μέτρα.




ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ


Σύνδεσμος Ελλήνων Φασιστών, 1/6/2018, 18:36 μ.μ

Παρακαλούμε να δημοσιευθεί αυτούσια η παρακάτω επιστολή, με την υπογραφή του Συνδέσμου Ελλήνων Φασιστών, ως σχόλιο στο άρθρο του Καθιδρύματος με τίτλο ''Συγχαρητήρια στο λαμπρό συνέλληνα κ. Σωκράτη Σιδηρόπουλο'' .

Αγαπητοί συναγωνιστές του Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Καθιδρύματος,

μετά το πρόσφατο συμβάν του προπυλακισμού του δημάρχου Μπουτάρη και την γελοιοποίηση (για μια ακόμη φορά) της ντόπιας ακροδεξίας θεωρήσαμε ότι δεν υπήρχε λόγος να ασχοληθούμε περαιτέρω και απλώς παρακολουθήσαμε (για μια ακόμη φορά) τους γραικύλους να αλληλοσφάζονται για το αν το συμβάν ήταν δίκαιο ή άδικο. Ωστόσο, το απόγευμα της Πέμπτης είδαμε με έκπληξη να ανεβαίνει στην ιστοσελίδα του Καθιδρύματος ένα κείμενο - ύμνος προς έναν από τους συμμετέχοντες της επίθεσης, χαρακτηρίζοντας τον μάλιστα ''λαμπρό Συνέλληνα'' ! Έχουμε διαφωνήσει και στο παρελθόν με αναρτήσεις του Καθιδρύματος αλλά σεβόμενοι το κύρος και το έργο των συναγωνιστών μας έχουμε επιλέξει να μην έρθουμε σε αντιπαράθεση μαζύ σας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως τίθεται αξιακό ζήτημα το οποίο ξεφεύγει κατά πολύ από τα όρια της πολιτικής διαφωνίας. Διότι για μας είναι αυτονόητο ότι κανένα όργανο του κράτους (πολιτικός, δικαστής, μπάτσος κλπ) δεν μπορεί να θεωρηθεί συνέλληνας, πόσο μάλλον να εγκωμιαστεί ως λαμπρός. Θεωρούμε τους μπάτσους βασικούς εχθρούς μας καθώς είναι τα κυριότερα όργανα του κράτους για την καταστολή της επαναστατικής δράσης. Ως δηλωμένοι φασίστες είμαστε υποχρεωμένοι να εχθρευόμαστε την δημοκρατία και τους πραιτωριανούς της. Και σαφώς η συνταξιοδότηση δεν αποτελεί δικαιολογία καθώς προηγήθηκε μια πολύχρονη καριέρα στα σώματα ασφαλείας και στην χωροφυλακή. Απορούμε λοιπόν πώς γίνεται κάποιος που επί σειρά ετών πληρωνόταν και εξοπλιζόταν από το δημοκρατικό κράτος ώστε να χτυπάει, να τραμπουκίζει και να συλλαμβάνει Έλληνες τώρα να χαρακτηρίζεται ''συνέλληνας'' από μια Εθνικοσοσιαλιστική συλλογικότητα. Η απογοήτευση μας γίνεται ακόμα μεγαλύτερη καθώς θυμόμαστε τα λόγια ενός γνωστού μέλους του ΕΕΚΚ ο οποίος την δεκαετία του 70' έλεγε με πάθος στους συναγωνιστές του ''σκοτώστε τους μπάτσους, αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι προστάτες της δημοκρατίας''. Και επειδή την τελευταία φορά που τον συναντήσαμε δεν φάνηκε να έχει αλλάξει γνώμη απορούμε πραγματικά τι μεσολάβησε στο σύντομο αυτό διάστημα. Για μας κανένας μπάτσος δεν πρόκειται να γίνει φίλος, συναγωνιστής ή άξιος σεβασμού. Αυτές τις λέξεις τις αποδίδουμε μόνο σε όσους τις κερδίσουν και σίγουρα όχι σε αυτούς που ορκίζονται να προστατεύουν την δημοκρατία από ''εγκληματίες'' σαν κι εμάς.

       Υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσαμε ίσως να δεχτούμε την αναφορά σε μια θετική ενέργεια κάποιου κατά τα άλλα αξιόμεμπτου ατόμου αναγνωρίζοντας στον αρθρογράφο την πρόθεση να τονίσει την θετική δράση ανεξαρτήτως πολιτικού υποκειμένου (αν και πάλι θα απείχαμε χιλιόμετρα απ' το να αποκαλέσουμε ''λαμπρό'' έναν ένοπλο πραιτωριανό). Δεν θα μπαίναμε στον κόπο να απαντήσουμε αν επρόκειτο απλώς για ένα υπερβολικά θετικό σχόλιο σε μια κατά τα άλλα θετική ενέργεια (όπως δεν απαντήσαμε στον έπαινο του ΕΕΚΚ προς τον Μπουτάρη προ δύο ετών για την σύγκρουση του με μαγαζάτορες και μπράβους της νύχτας για την εκμετάλλευση δημοσίου χώρου). Παρά το υψηλό μορφωτικό μας επίπεδο και την λεπτομερή μελέτη που κάναμε πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα αδυνατούμε ακόμα να κατανοήσουμε ποια ακριβώς πράξη του Σιδηρόπουλου μπορεί να χαρακτηριστεί ''λαμπρή''. Μήπως οι κλωτσιές στον Μπουτάρη ; Σίγουρα όχι. Σαφώς καλά έκαναν και των έδιωξαν από την εκδήλωση αλλά δεν θα μπορούσε αυτή η πράξη να χαρακτηριστεί γενναία. Μήπως για την αναφορά στον ''βιασμό της μνήμης των Ποντίων'' ; Χρόνια ολόκληρα ο Μπουτάρης καθυβρίζει τον Ελληνισμό, υμνεί τον Κεμάλ και εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Κ.Ι.Σ αλλά τώρα που αναφέρθηκε προσωπικά θυμηθήκατε ότι δεν τον θέλετε για δήμαρχο ; Είστε λαμόγια και απατεώνες και καλά σας κάνει και σας γλεντάει ο κάθε Μπουτάρης. Και μην ξεχάσουμε και το βασικότερο. Ο Σιδηρόπουλος δηλώνει πως ''η βία είναι καταδικαστέα και τιμωρητέα απ΄ όπου και αν προέρχεται'' !!! Επομένως ο ίδιος καταδικάζει την πράξη την δική του και των συντρόφων του αναμασώντας την παλιά δημοκρατική καραμέλα της μη βιας. Η μόνο διαφορά με τους υπόλοιπους γελοίους που συνελλήφθησαν είναι ότι εκείνοι απολογήθηκαν κλαίγοντας και ζητώντας συγγνώμη ενώ εκείνος απλώς παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος και ότι καταδικάζει τη βία (και τα δύο δηλώνουν μεταμέλεια και στο δικαστήριο μετράνε ως ελαφρυντικά). Να τον χαίρεστε λοιπόν τον ''λαμπρό'' σας ''συνέλληνα'' αλλά εμείς δεν θα πάρουμε. Εμείς δεν καταδικάζουμε την βία, δεν την απορρίπτουμε και σίγουρα δεν την φοβόμαστε. Και σίγουρα δεν διστάζουμε να την χρησιμοποιήσουμε εναντίον των πολιτικών και κοινωνικών μας εχθρών. Και η μόνη απάντηση που θεωρούμε σεβαστή σε μια δίκη για ξυλοδαρμό όπου ο δράστης έχει τουλάχιστον την ηθική υπεροχή είναι εκείνα τα λόγια ενός παλαιού συναγωνιστή ο οποίος όταν βρέθηκε κατηγορούμενος για τον ξυλοδαρμό ομάδας δημοσιογράφων κοίταξε με περιφρόνηση το δικαστήριο και δήλωσε ''Μάλιστα, τους έδειρα και όπου τους βρω θα τους ξαναδείρω'' !



Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητοί Συναγωνιστές,

Με την διαφωνία ως κοιτίδα εξαγωγής ευσταθέστερων συμπερασμάτων σας ευχαριστούμε για την διαφωνούσα και επικρίνουσα επιστολή σας, διαβεβαιώνοντάς σας ότι παρόμοιες τοποθετήσεις είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες στοπ Ιστολόγιό μας, αν μη τι άλλο ως βάσανο και επιβεβαίωση [όπως εν προκειμένω] ή και αναθεώρηση των δικών μας θέσεων.

1. ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΑΙΝΟΥ 

Αρχήθεν, δεν φαίνεται να εννοήσατε το τι επικροτούμε και αυτό είναι το αμετακίνητο του επαινομένου λαμπρού [όντως] Συνέλληνος κ. Σωκράτη Σιδηρόπουλου. Εν ολίγοις, επαινούμε την ανδρώα επιμονή του στην ορθότητα της πράξεώς του και περί αυτού ουδείς λόγος, ελπίζουμε δε, ουδείς λόγος και από σας.

2. Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. Σ. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ

Ορθότατα ο κ. Σ. Σιδηρόπουλος προέταξε την καταδίκη της βίας προκειμένου να καταδικάσει τον γιάννη μπουτάρη ο οποίος δια των δηλώσεών του  ε β ί α σ ε  τον Ποντιακό Ελληνισμό. Ορθότατα ο κ. Σ. Σιδηρόπουλος παρεχώρησε την προτεραιότητα του βιαστή στον γιάννη μπουτάρη ώστε να τον  κ α τ α δ ι κ ά σ ε ι  στρέφοντάς του το όπλο που ο γιάννης μπουτάρης και οι ανθέλληνες χρησιμοποιούν κατά των Ελλήνων, δηλαδή, τον τίτλο του  βιαιοπραγούντος. Ευφυέστατος και επιθετικότατος ο κ. Σ. Σιδηρόπουλος, προτάσσοντας την καταδίκη της βίας εκκαθάρισε το πεδίο της καταδίκης του γιάννη μπουτάρη ως βιαστή και πουθενά, ο κ. Σ. Σιδηρόπουλος δεν παρεδέχθη ότι ο ίδιος άσκησε βία συμπαρασυρόμενη σε συμψηφιστική "καταδίκη". Εκτός και αν ακούσατε τον κ. Σ. Σιδηρόπουλο να καταδικάζει ...εαυτόν για άσκηση βίας; Αγαπητοί Συναγωνιστές, είναι μία από τις σπάνιες φορές εκφοράς ευφυούς πολιτικού λόγου από Έλληνα Πατριώτη και, ελπίζουμε αυτό να μη σας κακοφαίνεται. Οι συνθήκες δείχνουν να εκπαιδεύουν έναν χώρο διόλου φημιζόμενο για εκφορά ευφυούς πολιτικού λόγου και αυτό το ανατρέπει ο κ. Σ. Σιδηρόπουλος. Κατά τα λοιπά, παλιότερα ο εκ των μελών του "Ε.Ε.Κ.Κ." Συναγωνιστής Αριστοτέλης Καλέντζης είχε διακηρύξει δημόσια αυτό το οποίο εμφανίζεται στη φωτογραφία που ακολουθεί και το οποίο πιστεύει ακραδάντως ολόκληρη η Συντακτική Ομάδα του παρόντος Ιστολογίου:




3. ΤΟ ΑΝΤΙΜΠΑΤΣΙΚΟ 'ΤΣΠΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ"

Ο Πλατωνικός [Εθνικοσοσιαλιστικός και Φασιστικός] χώρος διακρίνεται από την υψηλή δικαιοκρισία των ατόμων που τον απαρτίζουν. Και ο υπέρτατος εχθρός της δικαιοκρισίας είναι η απόδοση συλλογικής ευθύνης ακόμη και σε εξαιρούμενα άτομα λόγω εργολαβικού "τσουβαλιάσματος". Αυτό το κάνουν όλοι οι αντίπαλοί μας,, οι αστοί, οι δημοκράτες, οι περιστασιακοί αναρχικοί κλπ κλπ οι οποίοι, με την "ταμπέλα" του Φασίστα, "τσουβαλιάζουν" στον πάσαλο της δολοφονίας ή στο κελλί του θανάτου έναν Robert Brassilach ή έναν Ezra Pound. Eν αντιθέσει των αντιπάλων μας, εμείς δεν θεωρούμε όλους τους αναρχικούς ως ιδιοτελείς επειδή δύο εξ αυτών διέθεσαν λεφτά ληστείας για να κάνουν ...εξωσωματική γονιμοποίηση αλλά πλείστες όσες φορές και από των σελίδων του παρόντος Ιστολογίου θεωρήσαμε σωστό να τους επαινέσουμε αδιακρίτως αντιπαλότητος. Τα σώματα ασφαλείας είναι δεδομένο ότι αποτελούν εκτροφείο εγκληματιών πραιτωριανών, διακινητών ναρκωτικών, προαγωγών πορνείας και ό,τι καταδικαστέου μπορεί να υπάρξει, ΟΜΩΣ, αγαπητοί Συναγωνιστές, δεν παύει ακόμη και μέσα σε αυτά να εμφανίζεται μία αμελητέα μειονότητα ΕΝΑΡΕΤΗ, μία απειροελάχιστη μερίδα εντίμων ενστόλων πατριωτών τους οποίους "άμα τη εμφανίσει" θα ήταν αισχρό να την "τσουβαλιάσουμε" με την συντριπτική πλειονότητα των αθλίων πραιτωριανών και να δεχθούμε τον αφανισμό της με μόνη δικαιολογία ότι "είναι μπάτσοι". ΝΑΙ στην ομαδική εξολόθρευση των πραιτωριανών μπάτσων, αυτών που προάγουν το έγκλημα και την παρανομία και αυτή δεν είναι άποψη "ενός" μόνον μέλους του Καθιδρύματος αλλά ομόφωνη τοποθέτησή όλων μέσα σε αυτό. Όταν όμως κάποιος, ο ΕΝΑΣ, μπάτσος αποδεικνύεται εύορκος αστυνομικός εκτελών το χρέος του για την προστασία του Πολίτη τότε αγαπητοί Συναγωνιστές δεν έχετε κανένα δικαίωμα ούτε "μπάτσο" να τον αποκαλείτε, ούτε να τον τσουβαλιάζετε με τον εσμό των αναξίων συναδέλφων του εν δημοσιοϋπαλληλία διότι, τότε, θα είστε σεις οι αισχροί. Αυτή την ανοησία διαπράττουν, άλλωστε οι ιθαγενείς αναρχικοί επί χρόνια εξωθώντας ακόμη και τους ελαχίστους ευόρκως λειτουργούντες αστυνομικούς στην "αγκαλιά" των αναξίων συναδέλφων τους, όμως, εμείς δεν πέφτουμε στη παγίδα στην οποία έπεσαν οι αναρχικοί και διακρίνουμε "την ήρα από το στάρι", ενθαρρύνοντας έτσι και όσους διακρίνονται κατά τον χαρακτήρα να αποστούν του σώματος της σαπίλας γνωρίζοντας ότι ουδεμία προκατάληψη "ομαδοποιήσεως" θα τους καταδιώξει τη δεδομένη στιγμή. Και ο εξαίρετος Συνέλληνας κ. Σ. Σιδηρόπουλος, για όσους γνωρίζουν το ήθος του και το υπηρεσιακό παρελθόν του υπήρξε, μονολεκτικώς, ευορκότατος και έναν έντιμο, είτε αστυνομικός είναι αυτός είτε μανάβης, ουδεμία προκατάληψη μπορεί να τον αγγίξει και ουδείς επιτρέπεται να τον απαξιώνει με σκεπτικό εργολαβικής ...ομαδοποιήσεως. Εμείς δεν θα χαρίσουμε στους αχρείους έναν ενάρετο και αυτά τα εγκλήματα τα διαπράττουν οι ανόητοι στην κατηγορία των οποίων δεν ανήκουμε.

4. ΟΙ ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ


Η φράση σας "Χρόνια ολόκληρα ο Μπουτάρης καθυβρίζει τον Ελληνισμό, υμνεί τον Κεμάλ και εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Κ.Ι.Σ αλλά τώρα που αναφέρθηκε προσωπικά θυμηθήκατε ότι δεν τον θέλετε για δήμαρχο ; Είστε λαμόγια και απατεώνες και καλά σας κάνει και σας γλεντάει ο κάθε Μπουτάρης" μας κάνει να απορούμε για το τι εννοείτε. Αν θεωρείτε ότι εμείς θέλουμε για δήμαρχο τον γιάννη μπουτάρη μάλλον χρειάζεστε ...θερμόμετρο. Αν μας θεωρείτε "λαμόγια και απατεώνες" χρειάζεστε και κάτι περισσότερο από ...θερμόμετρο. Σε κάθε περίπτωση ο γιάννης μπουτάρης καθυβρίζει τον Ελληνισμό και εύγε σε όσους Έλληνες όπως ο κ. Σ. Σιδηρόπουλος, τον αντιμετωπίζουν όπως αρμόζει στον υβριστή τους.

Αγαπητοί μας Συναγωνιστές,

Όσο "ωριμάζουμε" καταλαβαίνουμε συνεχώς και περισσότερες αποχρώσεις της ζωής και ο Πλατωνικός μας προσανατολισμός μας υπαγορεύει βαθύτατη δικαιοκρισία διότι εμείς έχουμε το προνόμιο της υψηλής σκέψεως αντιθέτως από τους αντιπάλους μας οι οποίοι οδεύουν επί σφαγήν είτε ως καθεύδοντες αστοδημοκράτες, είτε ως υστερίζοντες αναρχικοί. Νηφάλιοι και με πνεύμα Δικαιοσύνης ας διατηρήσουμε την υπεροχή του ήρεμου πολεμιστή που δεν παρασύρεται από γενικεύσεις, δεν υποκύπτει σε ταπεινά ορμέμφυτα, δεν ολισθαίνει σε προκαταλήψεις που άγουν στο άδικο διότι, το πνεύμα Δικαίου που διέπει την σκέψη μας είναι προορισμένο να νικήσει. Και, εάν προσέξατε, ο μεγάλος σύμμαχός μας ο χρόνος μας δικαιώνει πανηγυρικώς σε όλο τον πλανήτη.

Πάντα στη διάθεσή σας για κάθε αντίρρηση, ακόμη και για ...ύβρεις.
________________________________________________

Κ.Σαρ, 2/6/2018, 10:51 π.μ.

Ποιος είναι και ποιους εκφράζει ο Σύνδεσμος Ελλήνων Φασιστών; Έχουν κάποιο σάιτ κάποια δράση γιατί δεν τους έχω συναντήσει κάπου. Ουρανοκατέβατο το βλέπω το ποστάκι απο κάποιον που θέλει να τη πει σε σας και στον Σωκρατη που φαίνεται να τον έτσουξε η παλικαρίσια στάση του.Και δε θεωρώ σωστό να δημοσιεύετε τις ανοησίες κάποιου που σας βρίζει λαμόγια και απατεώνες απαντώντας του και τοσο ευγενικά εκεί που θα έπρεπε να πείτε απλά εάν αει γ... Πάντως μπράβο στον Σωκράτη Σιδερόπουλο για τη στάση του και την ανάρτηση σας.


Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητέ/-ή κ./κ. Κ.Σαρ.,

Στο πρώτο σκέλος του μηνύματός σας, ήτοι, "ποιός είναι και ποιούς εκφράζει" ο υπογράφων σύνδεσμος, είναι ευθύνη του ιδίου να σας [μας] δώσει την απαραίτητη απάντηση. Στο δεύτερο σκέλος, ίσως να έχετε δίκιο, όμως, η Ναζιστική μας Παιδεία μας υποχρεώνει να αντιμετωπίζουμε ευγενικά ακόμη και υβριστές επιστρέφοντάς τους την αγένεια με την ελπίδα ότι θα εννοήσουν την ήττα της επιθετικότητάς τους την οποία εάν δεν αναγνωρίσουν θα παραμένουν ηττημένοι. Σε κάθε περίπτωση, κακό του κεφαλιού τους.
________________________________________________

Γιάννης Κουκ., 2/6/2018, 12:03 μ.μ.

Χίλια μπράβο στο Σωκράτη Σιδηρόπουλο μας κάνει όλους περήφανους. Τι είναι αυτός ο σύνδεσμος φασιστών; Τον ξέρουμε ή είναι ασφαλίτικη προβοκάτσια;

Απάντηση Σ.Ο.:

Εναπόκειται στον ίδιο να μας εξηγήσει.
________________________________________________

Χλόη Μπα. 2/6/2018, 12:08 μ.μ.

Μπράβο στον Σωκράτη που είναι γνωστός για τη στάση του πολλά χρόνια. Τον βλέπουμε συνέχεια σε εθνικές δράσεις και ποτέ δε ζήτησε να γίνει παράγοντας προσφέροντας από τη φτωχή τσέπη του ότι μπορεί. Οστόσο δε κατάλαβα αυτή τη μαιμουδιά το "σύνδεσμο" τι θέλει να πει ο ποιητής γιατί τον βλέπω πολύ χρυσαυγίτικο κατασκεύασμα με τα όσα γράφει. Τέτοια μπουρδολογία μόνο ο Κάσι με την Ουρανία μπορεί να φτιάξουν και ξέρουμε από παλια ότι δε γουστάρουν καθόλου τον Σωκράτη.


Απάντηση Σ.Ο.:

Όντως, ο Σωκράτης είναι λαμπρός Συνέλληνας και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Φασιστών ο οποίος φαίνεται να μας παρακολουθεί, έχει κάθε δυνατότητα να σας απαντήσει εάν πρόκειται για τους "Κάσι -Ουρανία", την ...Κατεχάκη ή για ο,τιδήποτε άλλο. Οι σελίδες μας στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου ακόμη και ...υβριστή μας.
________________________________________________

Αλέξανδρος Μπένος, 2/6/2018, 12:41 μ.μ.

Δεν μπορώ να διαβάσω τη λεζάντα της φωτογραφίας μήπως μπορείτε να μου πείτε τι γράφει; Συγχαρητήρια στον Σωκράτη Σιδηρόπουλο για τη στάση του κι εμένα ο σύνδεσμος μου φαίνεται πολύ χρυσαυγίτικο τσίρκο.

Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητέ κ. Αλέξανδρε Μπένο, η φωτογραφία στο επάνω δεξί μέρος της γράφει αυτό που κάποτε είπε ο κ. Αριστοτέλης Καλέντζης και που όλοι ασπαζόμαστε: «Η βία είναι μέσα στη φύση, μέσα στη ζωή , ασχέτως αν μας αρέσει ή όχι». Όσο για τον σύνδεσμο, ας αφήσουμε τον ίδιο να μας δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις για την φύση και την υπόστασή του.
________________________________________________

Αλέξανδρος Μπένος, 3/6/2018, 07:30 π.μ.

Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση και πολύ σωστό. Επιμένω να διαφωνώ όμως στο να ανεβάζετε ορφανά και περίεργα κείμενα που σας βρίζουν μάλιστα και αποπροσανατολίζουν. Αυτό ούτε προσθέτει σε πληροφόρηση και μειώνει και το έργο σας χωρίς λόγο.
________________________________________________

K. Καλαμπόκας, 3/6/2018, 15:54 μ.μ.

Όσο μπαίνω για να δω μια αυτοπαρουσίαση του συνδέσμου φασιστών και δε βλέπω νιώθω ότι κάτι δε πάει καλά με τη περίπτωση και αναρωτιέμαι αν ποτέ ο φασισμός να γίνει τόσο ισοπεδωτικός προς τα κάτω όταν ξέρουμε το πόσο αριστοκρατικός και ελιτίστικος ήταν. Σωστά το καθίδρυμα τονίζει τη στρατηγική της διάσπασης των πραιτωριανών αναγνωρίζοντας σε κάποιους απ αυτούς μια σωστή θητεία κάτι που άλλωστε είναι και φυσικό. Αλλά και αυτό να μην υπήρχε θα έπρεπε να το εφεύρουμε για να τους διαιρέσουμε και να τους αποδυναμώσουμε. Αυτό δε το καταλαβαίνουν οι συγκεκριμένοι φασίστες ή μήπως δεν είναι και τόσο φασίστες αλλά τίποτα χρυσαυγιτάκια που εχθρέυονται τον Σιδηρόπουλο που τον πολιόρκησαν να μπει στη στάνη τους αλλά ο Σωκράτης τους έφτυσε ακόμα και πριν κάποιους μήνες;
________________________________________________

EΠΙΚΛΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΙΟΝ 
ΝΟΡΔΙΚΟΝ ΜΠΕΡΣΕΚΕΡΟΝ
ΣΤΕΦΑΝΟ ΓΚΕΚΑ

     Ω μεγάλε εκ της Κοπεγχάγης, Νορδικέ ηγέτη του Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού! Εσύ, που  δίχως δουλειά παλεύεις διά επιβίωσιν εις την εβραιοκρατούμενην Υπερβορείαν! Εσύ, που αναγκάζεσαι να  υποστείς τα μαρτύρια της Μαρξίστριας μαινάδας που σε ταΐζει και σε φιλοξενεί! Εσύ, που ηθικολογείς περί πατριαρχίας και περί του πως πρέπει να είναι ο σωστός ανήρ, την ώρα που η μαινάδα σου έχει απαγορεύσει να αναφέρεις την λέξιν «Χίτλερ» στο σπίτι! Εσύ, που μέχρι και τον Πυθαγόρα βάπτισες «Προσωασιάτην» και «εκφυλισμένον που έκανε παρτούζες με Αφρικανές εις την Σικελίαν!» (Τουλάχιστον αυτός έκανε με γυναίκες, όχι με Αντωνάκηδες και Ρώσους)! Εσύ, απειλείς Ευρωπαίους συναγωνιστές πως αν τους συναντήσεις από κοντά θα γίνεις Μπερσέκερος και δεν θα μπορούν να σταματήσουν!  Εσύ που αποκαλείς Έλληνες μόνο τους Αρβανίτες, αποκαλώντας Προσωασιάτες του Μικρασιάτες και τους Ποντίους! Εσύ όπου μιλάς μία γλώσσα όπου αποκαλείς αρχαΐζουσα αλλά είναι δικής σου εφευρέσεως (κάτι σαν Εsperanto σε καθαρευουσιάνικιν έκδοσιν)! Εσύ, όπου βλέπεις παντού πράκτορες της Μοσάντ και μοχθηρούς Νίντζα να σε κυνηγούν!

     Άκου τούτην την επίκλησιν και λάβε ως δώρα τα μιμίδια που σου παραθέτω, ω μέγιστε εν ζωή φιλόσοφε!








Λάχανο Καρότο



Σημείωση Σ,Ο,:

     Καλοδεχούμενα παρόμοια κείμενα και εικονογραφήσεις όπως το παραπάνω, προερχόμενο, προφανώς, από νεαρό Συναγωνιστή,με την διευκρίνιση ότι η σάτιρα σε καιρούς δύστοκους είναι ευπρόσδεκτη αλλά χωρίς καμία διάθεση ...πυροβολισμών κατά του οιουδήποτε. Και προς τον αποστολέα θερμή παράκληση εάν θα μπορούσε να μας εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί αποδίδοντας τον τίτλο του "Μπερσέκερου" στον σατιριζόμενο;


ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ

BRUNO 31/5/2018, 11:19 π.μ.

Το λάχανον είναι ο ... ... είμαι βέβαιος.


Απάντηση Σ.Ο.:

Και να μην είστε διότι δεν είναι και αν ήταν δεν θα σας το λέγαμε. Ξηγημένοι δια το "λάχανοΝ"; Kαι, να προσέχετε το καρότοΝ.

_________________________________________________________________________________


Ζευγούλα Ζ., 31/5/2018, 14:41 μ.μ.

Φωτιά και τσεκούρι ο καρτουνίστας. Δεν τον αφήνετε στη κακομοιριά του να νομίζει ότι είναι ο Βόταν πάνω στο βραχάκι της; Τη πελάνατε τη δόλια.
________________________________________________

Λάχανο Καρότο, 31/5/2018

Ίσως θα έπρεπε εξαρχής να αναφέρω στο άρθρο τι εννοούσα με τον όρο "Μπερσέκερος". Ο Μέγας Ηγέτης Στέφανος Γκέκας, σε δημόσια ομάδα στο facebook με συναγωνιστές απ' όλη την Ευρώπη "απείλησε", γνωστό Γερμανό συναγωνιστή ότι αν το συναντήσει από κοντά θα γίνει "Μπερσέκερος" (Berserk όπως γράφει) και δεν θα τον συγκρατεί κανείς.




Απάντηση Σ.Ο.:

Τι "αδάμαντες" είναι ετούτοι, τι "αδάμαντες". Λυπάμαι αγαπητό "Λάχανο Καρότο" αλλά ο Στέφανος Γκέκας  παράγει φαιδρότητα πέραν παντός ...μιμιδίου, ίσως είναι και σκέτο "μιμίδιον". Αλλά, όντως τα μιμίδια μπορούν και κόβουν ...αλυσίδα; Έχετε ενημερώσει τις τοπικές αρχές να τον θέσουν υπό ψυχιατρική παρακολούθηση για το καλό του; Bρε τον ...Μπερσέρκερο... Φανταζόμαστε τον κ. Constantin von Hoffmeister ακόμα ανάσκελα να καγχάζει από την επίθεση φαιδρότητος του ...Μπερσερκέρου... Καημένη Ελλάς, οποίος διεθνής εξευτελισμός σου από μοναχικούς γυρολόγους και αυτοκλήτους ...παραΠΕΟντες [sic] φυλετικούς σωτήρες...
________________________________________________


Σακ. Χονδρ., 1/6/2018, 17:16 μ.μ.

"ΕΝΑΣ ΜΠΕΡΣΕΡΚΕΡΟΣ ΜΕ ΛΕΠΙΑ" θα έπρεπε να είναι ο τίτλος αυτής της ανάρτησης μιας και ο Στέφανος απειλεί τον Constantin Von Hoffmeister όπως και το ντυμένο γοργόνα Jason-Αντιγόνη απειλεί με θάνατο όσους ψαρεύουν. Κοινώς μπλέξανε τα λέπια και τις ουρές τους.  




Είναι όμως τραγικό να γράφει σε διεθνή σελίδα και ενυπόγραφα ο κ. Constantin von Hoffmeister ότι ο Γκέκας είναι …gay, ενώ ο –υποτίθεται- θιγόμενος Στέφανος Γκέκας να του απαντά επί ασχέτου, επικαλούμενος τις δάφνες των "παππούδων" του κατά των ...Τούρκων, με αναφορές στη νορδική μυθολογία και τους μπερσερκέρους. Δεν υπάρχει χειρότερη ομολογία αυτού του "gay" για τον Στέφανο Γκέκα. Εγώ περίμενα να καλέσει δημόσια και από το ιστολόγιό του ο Στέφανος Γκέκας τον κ. Constantin von Hoffmeister να αποδείξει τον χαρακτηρισμό που του απέδωσε, αλλά βλέπω ότι ο Στέφανος έκοψε ρόδα μυρωμένα και το ριξε στους μπερσέρκερους για άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε και να γ@μιόμαστε. 


Με συγχωρείτε, αλλά το "Τρελλή κι αλλοπαρμένη" είναι το μόνο που ταιριάζει για τη περίπτωση κι επιτρέψτε μου να του το αφιερώσω.
_________________________________________________________________________________

ΣΤΕΦΑΝΟΣ PRIDE 1/6/2018, 18:21 μ.μ.

Άντε να σας κάνω το χατήρι να το ξαναγράψω μη λάχει και θίξουμε τη Στεφανία. Αφαιρώ αυτά που θέλετε. Έγραφα λοιπόν ότι πρώτη φορά βλέπω μπερσέκερους φούστηδες έτοιμους για το gay pride του επόμενου Σάββατου. Θα προηγείται ο Στέφανος ντυμένη μαζορέτα με ψάθινη φουστίτσα πίσω θα έρχεται ο Μπουτάρης και τη παρέλαση θα κλείνει ο Κλεομένης με τα πρωτοπαλίκαρα της Απέλλας..
________________________________________________

Σοφία Λαζαροπούλου, 5/6/2018, 14:55 μ.μ.

Και αυτός ο Στέφανος Γκέκας πείτε μου ακόμα κυκλοφορεί χωρίς να ντρέπεται με αυτό που γράφει στον Γερμανό; Μετά λέμε γιατί οι Γερμανοί μας φτύνουν.
________________________________________________

N. Kyriakidis, 5/6/2018, 16:42 μ.μ.



Διαβάζω τον Γκέκα να γράφει ότι οι πρόγονοί του "συνεχώς για περισσότερο από χίλια χρόνια" και δε μου βγαίνουν οι αριθμοί. Το προσέξατε; Και δεν αναφέρεται σε "Οθωμανούς" αλλά σε "Τούρκους". Πόσο ανιστόρητος, αστοιχείωτος και αγράμματος είναι ο Στέφανος Γκέκας για να γράφει και σε ξένο συναγωνιστή τέτοια βλακεία και πόσο βλάκες είναι όσοι κάθονται και ακούνε τις ανοησίες που τους λέει. Για "περισσότερο από χίλια χρόνια" γράφει το ψώνιο και εμείς απορούμε πως εσείς κύριοι του Καθιδρύματος δεν το προσέξατε να το σχολιάσετε. Αυτή η παλαβιάρα ξεφτιλίζει την Ελλάδα στους ξένους και εσείς την αφήνετε ασχολίαστη;


Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητέ κ. N. Kyriakidis εάν σκοπεύαμε να αναλύσουμε τις ανοησίες του συγκεκριμένου προσώπου θα καταλήγαμε να συγγράψουμε την ...Μαχαμπαράτα της ηλιθιότητος. Το βλέπετε σοβαρό; Ο Γκέκας είναι σε απόγνωση βλέποντας ότι κάποιος που δεν του αρέσει καθόλου έχει προγόνους οι οποίοι κατά τεκμήριο προσέφεραν εθνική προσφορά και, αφού πάσχισε να τους ...μηδενίσει, ως άλλη μαντάμ-Σουσού κατασκεύασε το παραμύθι του ξεφεύγοντας ...αριθμητικά με μερικά παραπάνω μηδενικά στη χρονολογία... Τι να κάνουμε, για το μηδενικό που λέγεται Στέφανος Γκέκας έχει προσφιλή του τα ...μηδενικά. Και από γνώση Ιστορίας αλλά και Φυλετισμού [περί του οποίου κόπτεται...] επίσης τα μηδενικά τον βαθμολογούν. Φυσικό δεν είναι;
________________________________________________

Λουκάς Τσιρ., 6/6/2018, 07:29 π.μ.


«Ἐὰν ἡ ἀνάλυσις προχωροῦσε βαθύτερα, καθὼς ὡς ἁπλοϊκὴ πρώτη προσέγγισις τὸ ἀποφεύγει, ἀφοῦ βεβαίως θέτει κατ᾿ ἀρχὰς τὸ ζωτικὸν πρόβλημα τῆς ἐπιβιώσεως καθ᾿ ἑαυτοῦ τοῦ εἴδους θεωρουμένου ὡς τῆς θέσεως ἔναντι τῆς ἀντιθέσεως τῶν ἀλλοφύλων εἰσβολέων, θὰ ὤφειλε λοιπὸν τότε καὶ νὰ ἀντεμετώπιζε καὶ τὸ ποιοτικὸν πρόβλημα ὡς συναφὲς τῆς ἐπιβιώσεως ζήτημα: Τὶ ἀκριβῶς θὰ θέλαμε νὰ ἐπιβιώσῃ; Δὲν θὰ ἦτο δεῖγμα εὐστοχίας ἂν τὸ ζήτημα τῆς ἐπιβιώσεως “τοῦ λαοῦ” ἐτίθετο ἑνιαίως καὶ ἀδιαχωρίστως:»



Ο Στέφανος Γκέκας, πρώτα απ΄ όλα και χωρίς να με απασχολούν τα περίεργα σεξουαλικά του, είναι ένας ξεδιάντροπος και αγράμματος διαφθορέας της Ελληνικής γλώσσας .Πλάι-πλάι το καθαρευουσιάνικο «ανάλυσις» και το μαλλιαρό «προχωρούσε», δεν το πρόσεξε ο βαρβαρόφωνος Γκέκας που προσπαθεί να εντυπωσιάσει σαν το Ζουράρη με την αγραμματοσύνη του; Και δεν συζητώ για τις ακαταλαβίστικες ασυναρτησίες του με τις οποίες νομίζει ότι τον «ανεβάζουν» στα μάτια των νεαρών στους οποίους απευθύνεται παρακινώντας τους να αποφεύγουν τις γυναίκες που αποκαλεί «μαινάδες». Ο Γκέκας πρέπει να πάει σε γιατρό.


Απάντηση Σ.Ο.:

Να πάει σε γιατρό κι αν δεν έχει να μας το πει να του συστήσουμε...
________________________________________________

ΑΡΧΙΝΑΥΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ ΝΤΡΑΚΑΡ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ, 8/6/2018, 11:19 π.μ.

Δημητηριώδεις έχιδνες του Αίμου, κοκκκινόματα ερπετά της Βαλκανικής και της ρωσικής στέπας, γαμψόνυχοι κροκόδειλοι της Μεσογείου, ο μεγαλύτερος νορδιστής φιλόσοφος της εποχής μας σας επιβλέπει πάνω από το μπυροκιβώτιο που στέκεται ακλόνητος από τα βδελυρά σας λόγια και αναπολεί τις στιγμές που σαν παιδί πολεμούσε σαν μισθοφόρος τις κάργιες και τσίμπαγε παραδάκι.


Με αυτά και αυτά προσπαθείτε να φορέσετε ζουρλομανδύα στο μεγαλύτερο φιλόσοφο της εποχής μας Στέφανο Γκέκα και κονταύετε να τον αποκαλέσετε και καραμπουζουκλή αλλά εκείνος δε μασάει. Βλέπετε ότι τον Constantin Von Hoffmeister δεν τον γράφει με λατινικά στοιχεία αλλά με ελληνικά για να μην τον πάρει χαμπάρι και τον ξαναστήσει στο τοίχο αφού ο Constantin Von Hoffmeister τον έκραξε δημόσια ως gay όταν τον έκανε τσακωτό στη Μόσχα να κάνει αταξιούλες με ένα αγοράκι.


Κι έτσι ο μέγιστος φιλόσοφος Στέφανος Γκέκας προσπαθεί έξυπνα να πείσει ότι ο Constantin Von Hoffmeister είναι και καλά πράχτορας της ΜΟΣΑΝΤ [σαν τον κ. Καλέντζη] για να αποδυναμώσει το κράξιμο του ως κιναίδου. Αλλά τέτοιοι είστε εσείς όλοι που αμφισβητεείτε τον ανδρισμό και την πνευματική υπεροχή του αγορολάγνου αρχηγού του "ΑΡΜΑ" είστε έχιδνες και να τι σας γράφει η Στεφανάρα:


Τον κάνατε να παραληρεί και να φτύνει σάλια έξαλλος και σε κατάσταση υστερίας αλλά τελικά θα νικήσει γιατί έτσι και σας πετύχουν τα σάλια του θα μείνετε στο τόπο γιατί δε ξέρετε πόσο πιο δηλητηριώδης έχιδνα είναι εκείνος από σας... κακόμοιροι...


Απάντηση Σ.Ο.:

Αυτό πια δεν είναι σχόλιο, εργαστήριο Τοξικολογίας είναι αλλά, πράγματι, περιέχει τρομερή πληροφόρηση που δεν την είχαμε υπ΄ όψη μας διότι ο Στέφανος μας έχει αποκλείσει από τις αναρτήσεις του. Ευχαριστούμε.
________________________________________________

Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Διεθνής Προειδοποίηση
International Warning
Avertissement international
Avviso internazionale
Internationale Warnung
International advarsel
Международное предупреждение
Međunarodno upozorenje


Δυστυχώς η κατάσταση του ακροδεξιού αρχηγού γκρούπας Στέφανου, Γκέκα έχει φτάσει εκτός ελέγχου. Ο δυστυχισμένος αυτός άνθρωπος ηγείται του «ΑΡΜΑ», μιας οργάνωσης- φάντασμα με λιγότερα από δέκα μέλη. Ο Γκέκας φαντάζεται εναντίον του συνωμοσίες.  Ο Γκέκας διαδίδει ψευδή νέα γεμάτα ασυναρτησίες. Ο Γκέκας δεν έχει καμιά σημαντική αποδοχή στην Ελλάδα. Ο Γκέκας εκφράζει τον εαυτό του και μόνο. Εμείς οι Έλληνες εθνικιστές, φασίστες και εθνικοσοσιαλιστές δεν έχουμε καμία σχέση με τον Γκέκα. Ο Γκέκας ΔΕΝ εκπροσωπεί την πατρίδα μας. ΠΡΟΣΟΧΗ ειδικά στους νεαρούς άνδρες να ΜΗΝ βρεθούν μαζί με τον Γκέκα μόνοι τους. Οι νεαροί άνδρες μπορεί να δεχτούν από τον Γκέκα περίεργες εκπλήξεις. Ο Γκέκας "αγαπάει" πολύ τους νεαρούς άνδρες.

Unfortunately, the situation of a far-right leader of a group, Stephen Gkekas has come out of control. This unhappy person leads the "ARMA", a ghost-organization with fewer than ten members. Gkekas imagines his conspiracies. Gkekas is spreading false new stuff full of incomprehensibility. Gekas has no significant acceptance in Greece. Gkekas expresses himself alone. We Greek nationalists, fascists and national-socialists have nothing to do with Gkekas. Gkekas DOES NOT represent our homeland. ATTENTION especially for young men not to be found with Gkekas alone. Young men can accept strange surprises from Gkekas. Gekas "loves" the young men a lot.

Malheureusement la situation d'un dirigeant du groupe d'extrême droite, Stephen Gkekas est devenue incontrôlable. Cette personne malheureuse dirige l'ARMA, une organisation fantôme de moins de dix membres. Gkekas imagine ses conspirations. Gkekas répand de fausses nouvelles choses pleines d'incompréhensibilité. Gkekas n'a pas d'acceptation significative en Grèce. Gkekas s'exprime seul. Nous, nationalistes grecs, fascistes et national-socialistes, n'avons rien à voir avec Gkekas. Gkekas ne représente pas notre patrie. ATTENTION surtout pour les jeunes hommes à ne pas trouver avec Gkekas seul. Les jeunes hommes peuvent accepter d'étranges surprises de Gkekas. Gkekas "aime" beaucoup les jeunes hommes.

Sfortunatamente, la situazione di un leader di estrema destra del gruppo, Stefanos Gkekas, è sfuggita al controllo. Questa infelice guida la "ARMA", un'organizzazione fantasma con meno di dieci membri. Gkekas immagina le sue cospirazioni. Gkekas sta diffondendo nuove cose false piene di incomprensibilità. Gkekas non ha alcuna accettazione significativa in Grecia. Gkekas si esprime da solo. Noi nazionalisti greci, fascisti e nazional-socialisti non abbiamo nulla a che fare con Gkekas. Gkekas NON rappresenta la nostra patria. ATTENZIONE soprattutto per i giovani maschi che non possono essere trovati solo con Gkekas. I giovani maschi possono accettare strane sorprese da Gkekas. Gkekas "ama" molto i giovani.

Leider ist die Situation eines rechtsextremen Anführers der Gruppe, Stephen Gkekas außer Kontrolle geraten. Dieser unglückliche Mensch führt die "ARMA", eine Geisterorganisation mit weniger als zehn Mitgliedern. Gkekas stellt sich seine Verschwörungen vor. Gkekas verbreitet falsche neue Sachen voller Unbegreiflichkeit. Gkekas hat keine wesentliche Akzeptanz in Griechenland. Gkekas drückt sich alleine aus. Wir griechischen Nationalisten, Faschisten und Nationalsozialisten haben nichts mit Gkekas zu tun. Gkekas repräsentiert NICHT unser Heimatland. ACHTUNG besonders für Jungen, die bei Gkekas alleine nicht zu finden sind. Jungen können seltsame Überraschungen von Gkekas akzeptieren. Gkekas "liebt" die jungen Männer sehr.

Desværre er situationen en højreekstremistiske leder grupper Stephanos Gkekas har nået ud af kontrol. Den ulykkelige mand, han fører "ARMA", et fantom organisation med mindre end ti medlemmer. Gkekas forestiller sine sammensværgelser. Gkekas spredes falske nye ting fuld af uforståelighed. Gkekas har ingen signifikant accept i Grækenland. Gkekas udtrykker sig selv. Vi grækere nationalister, fascister og nationalsocialister har intet forhold til de gekkoer. Gkekas repræsenterer IKKE vores hjemland. OBS især for unge mænd, der ikke findes hos Gkekas alene. Unge mænd kan acceptere mærkelige overraskelser fra Gkekas. Gkekas "elsker" de unge mænd meget.

К сожалению, ситуация с правым лидером группы Стефаносом Гекой вышла из-под контроля. Этот несчастный человек возглавляет «ARMA», призракную организацию с менее чем десятью членами. Гекас воображает свои заговоры. Гекас распространяет ложные новые вещи, полные непостижимости. Гекас не имеет значительного признания в Греции. Гекас выражает себя в одиночестве. Мы, греки, националисты, фашисты и национал-социалисты не имеем ничего общего с Гекой. Гекас НЕ представляет нашу родину. ВНИМАНИЕ, особенно для молодых людей, которые не могут быть найдены с Гекой сами по себе. Молодые люди могут принять странные сюрпризы от Гкаки. Гекас «очень любит» молодых людей.

Nažalost, situacija desnog lider grupe Stefanos, Gkekas, je izašla izvan kontrole. Ova nesretna osoba vodi "ARMA", organizaciju duha s manje od deset članova. Gkekas zamišlja svoje urota. Gkekas širi lažne nove stvari pune neshvatljivosti. Gekas nema značajnijeg prihvaćanja u Grčkoj. Gkekas se izražava sam. Grčki nacionalisti, fašisti i nacionalsocijalisti nemaju nikakve veze s Gkekas. Gkekas NE predstavlja našu domovinu. POZOR posebno za mlade ljude koji se ne mogu naći s Gkekas sami. Mladi ljudi mogu prihvatiti čudna iznenađenja Gkekas. Gkekas "voli" mlade ljude puno.

[Στέφανος Γκέκας/ Stefanos Gkekas/Стефанос Гекас (a.k.a. Stefanos Gekas, Stefanos Gaykas, Stefania Geka, Steffan G. Kronborg on Facebook, the little mermaid of Copenhagen гомосексуальный)]
             

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Σ.Ο.:

     Η νεοεμφανιζόμενη Ε.ΦΟ.Α.Δ.έχει κάθε λόγο να επισημαίνει ότι το αναφερόμενο άτομο δεν εκπροσωπεί την Ελλάδα σε οινδήποτε επίπεδο και, πολύ περισσότερο, ως Εθνικοσοσιαλιστής διότι δεν είναι. Η συλλογικότητα του "Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Κθιδρύματος" και η Συντακτική Ομάδα του παρόντος Ιστολογίου, όμως, δεν συμφωνούν με τις δαιμονοποιήσεις των σεξουαλικών προσανατολισμών ενός εκάστου, θεωρώντας την οιανδήποτε σύννομη σεξουαλική συμπεριφορά μεταξύ ενηλίκων ατόμων εχόντων σεξουαλική συνείδηση ως απολύτως ανεκτή.



ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ

Carius, 29/5/2018, 20:14 μ.μ.

Κύριε Καλέτζη σας ενημερώνω ότι εδώ και λίγες ώρες ο Γκέκας βομβαρδίζει πολύ κόσμο με ένα μήνυμα στο οποίο σας αποκαλεί πράκτορα της Μοσάντ που παρέα με ένα άλλο πράκτορα της Μοσάντ που λέγεται Constantin von Hoffmeister τον συκοφαντείτε σαν αδελφή για να κλείσετε το Άρμα που τώρα δυναμώνει και ότι πίσω από τον Ελληνικό φορέα αντιγραικύλικης δράσης είστε εσείς και θα σας μηνύσει. Απλά σας ενημερώνω για να ξέρετε αν και κανένας δε τον παίρνει στα σοβαρά. Σας θυμίζω ότι έχετε ανεβάσει σχόλιο του Constantin von Hoffmeister που αποκαλεί gay τον Γκέκα.




Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

Αγαπητέ κ./κ. Carius,

Η αλήθεια είναι ότι τρέφω μεγάλην εκτίμηση στη συμπαθέστατη τάξη των Πυργομαϊστόρων αλλά τον συγκεκριμένο Πυργομαίστορα κ. Constantin von Hoffmeister δεν έχω την Τιμή να τον γνωρίζω, δεν έχουμε ανταλλάξει μεταξύ μας ουδεμία επικοινωνία ούτε καν με την μορφή μηνυμάτων ...καπνού, δεν έχουμε καμία διάδραση εντός ή εκτός των μέσων κοινωνικής δικτυώσεως, τέλος πάντων αγνοώ την ύπαρξή του. Βεβαίως γνωρίζω τα σχόλιά του για τιν Γκέκα και, ειλικρινώς, ποσώς με απασχολεί η σεξουαλική ζωή του εν λόγω για τον οποίο πάντοτε αναφερόμουν με ευμενή ουδετερότητα και "ουδετερότητα" διότι τα όσα γνωρίζω περί του εν λόγω δεν μου επιτρέπουν θετική κριτική, "ευμενή" δε διότι ανέκαθεν του ανεγνώριζα το χαριτωμένον ...ακαταλόγιστον,

Κι ενώ πάντοτε, όπως προανέφερα, υπήρξα απέναντί του ευμενώς ουδέτερος, εκείνος, όλως απροκλήτως απεφάσισε να μου ...επιτεθεί με σεξιστική ρητορική και μη αρκούμενος σε αυτή αλλά φτάνοντας μέχρι σημείου να αμφισβητήσει ότι το επώνυμό μου είναι πραγματικό και ότι η Μητέρα μου ζούσε σε ...προσφυγικό σπίτι, όχι ότι κάτι τέτοιο θα με ενοχλούσε αλλά αποτελεί δείγμα συνειδητής αναληθείας νομίζοντας ότι έτσι με ευτελίζει, κάτι που είναι εμφανές ότι επιδιώκει.

Εν τέλει, ο Γκέκας αντελήφθη ότι άλλοι και όχι εγώ τον χαρακτηρίζουν ως gay στο διαδίκτυο και ενυπογράφως και, μάλιστα, του επιφυλάσσουν και οδυνηρές εκπλήξεις για την επιλήψιμη συμπεριφορά του ενώ παρίστατο στην Μόσχα για μία επίσημη εκδήλωση περί της οποίας εκδηλώσεως δεν επεδίωξα να μάθω αλλά, δυστυχώς, έμαθα πολλά και όχι ευχάριστα περί της συμπεριφοράς του. Ήδη έχω γίνει δέκτης screenshots με λυπηρότατα σχόλια που γράφονται για την περίπτωσή του στο διαδίκτυο και σε διάφορες σελίδες του Facebook με τις οποίες ουδεμία σχέση έχω, ούτε "μέλος" των διαλόγων είμαι. Εύχομαι δε, ο Γκέκας να έχει αντιληφθεί ότι η επιλήψιμη συμπεριφορά του δεν περνά απαρατήρητη και ότι μπορεί εγώ να μην έχω ασχοληθεί καθόλου με τα σεξουαλικά του -γνωστού όντος ότι είμαι ανεκτικός σε ο,τιδήποτε δεν συνιστά βιασμό και συντελείται μεταξύ ενηλίκων εχόντων σεξουαλική συνείδηση- αλλά  ά λ λ ο ι  έχουν "ξεσπαθώσει" εναντίον του αποκαλώντας τον gay και αυτοί έχουν και όνομα και επώνυμο. Καταλαβαίνετε πόσο ενοχλητική είναι για μένα η συμπεριφορά ενός ανθρώπου τον οποίο ουδέποτε έθιξα, τον στιγματίζουν οι πάντες και δημοσίως και εκείνος επιμένει να βλέπει εμένα ως επικριτή του;



Τέλος, στο παρόν Ιστολόγιο όσα υπογραφόμενα κείμενα προέρχονται από τους υπογράφοντες, ενώ όσα μη υπογραφόμενα αποτελούν αναρτήσεις της συλλογικότητος της τετραμελούς Συντακτικής Ομάδος του "Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Καθιδρύματος". Έτσι, η παρούσα ανάρτηση η οποία δημοσιεύθηκε μετά διαβουλεύσεις είκοσι ωρών, προέρχεται από  τον υπογράφοντα "Ελληνικό Φορέα Αντιγραικυλικής Δράσης", ο οποίος, μάλιστα μας έστειλε τρία ηλεκτρονικά μηνύματα: Το πρώτο με το κυρίως κείμενο και αρκετές "πιπεράτες" φωτογραφίες τις οποίες αποφύγαμε να ενθέσουμε στο κείμενο όπως μας ζήτησε ο αποστολέας, το δεύτερο με οδηγίες για την ανάρτηση των φωτογραφιών τις οποίες, όπως προείπαμε, αποφύγαμε να αναρτήσουμε και το τρίτο με τον λογότυπο του νεοεμφανιζόμενου φορέως. Εν συνεχεία σας παραθέτω screenshot των εισερχομένω της ηλεκτρονικής μας θυρίδος αν και δεν έχω παρόμοιαν υποχρέωση προς ενημέρωσή σας στο πλαίσιο ενός καλοπίστου διαλόγου και της επιθυμίας μου για αποσαφήνιση κάθε απορίας σας. Στο Ιστολόγιο αυτό δεν κατασκευάζουμε "ειδήσεις" αλλά θα μπορούσα να πω, παρακάμπτουμε πολλά τα οποία θα μπορούσαν να μας αυξήσουν την επισκεψιμότητα με τα "πιπεράτα" για πολλούς και πολλά...



Τέλος, σε ό,τι αφορά στη πρόθεσή του να μας μηνύσει και ο χαφιές Κώστας Πλεύρης είχε παρόμοια βλακώδη ιδέα και του έμεινε ο τίτλος του χαφιέ ...και με δικαστική απόφαση. Ας κάνει και ο Γκέκας ό,τι νομίζει διότι έχουμε αποκτήσει αρκετή ...τεχνογνωσία ώστε να βάζουμε τα πράγματα της ακροδεξιάς στη θέση τους. Ωστόσο, ο Γκέκας ας επισκεφθεί τον ενδοκρινολόγο του διότι τα ορμονικά προβλήματα ανιμετωπίζονται επιστημονικώς ώστε να μην αποτελούν αιτίες συμπεριφορικών "ε κ τ ρ ο π ώ ν", όπως ευστόχως χαρακτηρίζει τις εν Ρωσία "αταξίες" του ξένος αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυς.
________________________________________________

Ρ.Θ. 30/5/2018, 00:08 π.μ.
...
Θα συνεχίσει με άλλες δράσεις ο φορέας;


Απάντηση Σ.Ο.:

Προσπαθήσαμε να σας "σώσουμε" αλλά, τελικώς δεν σωζόσαστε... Παρακαλούμε διατηρείτε κόσμιο λόγο ακόμη και γι αυτόν του οποίου η συμπεριφορά και η ύπαρξη είναι απωθητική. Στο ερώτημά σας μπορεί να απαντήσει ο νεοεμφανιζόμενος φορέας διότι εμείς είμαστε αναρμόδιοι.
________________________________________________