Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Ο "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ" ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


     Επαγγελματικοί λόγοι με οδήγησαν σήμερα στο κατώφλι της Κρατικής Σχολής Ορχηστιικής Τέχνης η οποία αποτελεί την, ατυχώς, ατυχή "συνέχεια" του δημιουργήματος της Κούλας Πράτσικα, κρίνοντας από όσα στο εσωτερικό της "συνάντησα".

     Με υποδέχθηκε μία αδυσώπητη "μπόχα" που δεν μαρτυρούσε, απλώς, αυτό που είναι φυσικό σε έναν χώρο όπου η κίνηση παράγει ιδρώτα αλλά κάτι άλλο που έδειχνε ότι, πέραν αυτού, μια σοβαρή παραμέληση γενικής υγιεινής ήταν το "σήμα κατατεθέν".

     Στον μακρόστενο πάγκο που βρίσκεται αριστερά προς τον εισερχόμενο μερικά παιδιά ντυμένα με "κουρέλια" χαλάρωναν με βλέμμα απλανές και θλιμμένο, ενώ ένα αγόρι ήταν ...βυθισμένο "μέσα" σε ένα τάπερ κι έτρωγε με βουλημία σαν να επρόκειτο κάποιος να του το πάρει. Η σκηνή θύμιζε κρατουμένους σε σοβιετικό γκουλάγκ.

     Προχώρησα προς τη reception στην οποία δύο μεσόκοπες κυρίες στριφογύριζαν αμήχανες απαντώντας σε διάφορα παράπονα με τα οποία τις "πολυβολούσαν" κάπιοιοι περιφερόμενοι μαθητές που ζητούσαν επιτακτικά είδη πρώτης ανάγκης στη τουαλέτα, ενώ εκείνες προσπαθούσαν να δικαιολογήσουν τις ελλείψεις.

     Με ρώτησαν τι ήθελα και τους είπα ότι θα ήθελα να επικοινωνήσω με την Διεύθυνση της Σχολής για το ενδεχόμενο συνεργασίας σε μία επικείμενη παράσταση που οργανώνω, αλλά έδειξαν ότι δεν καταλάβαιναν απλά Ελληνικά. με σφιγμένα δόντια και γκρίζο πρόσωπο μου είπαν να τους τα γράψω σε ένα μικρό χαρτί που μου έδωσαν ώστε να το πάνε στη Διεύθυνση και τους το έγραψα, περιμένοντας να το πάνε. Πήραν το χαρτί και με άφησαν να περιμένω, ενώ γύρω μου πηγαινοέρχονταν μαθητές και μαθήτριες. ένας νεαρός που παρακολουθούσε τη σκηνή με πλησιάζει, με κοιτάζει κατάματα γεμάτος θλίψη και μου λέει αναστενάζοντας από τα ...βάθη της ψυχής του, υπονοώντας ότι αντιλαμβάνεται την δυσκολία των κυριών να αντιληφθούν το τι ήθελα και συμπάσχει μαζύ μου: "Χάνουμε τη ζωή μας εδώ μέσα" ...  Φρίκη...

     Σε λίγο επιστρέφουν οι κυρίες και μου λένε: "Γράψτε μας το τηλέφωνό σας και θα σας καλέσουμε"... Τους το έγραψα και μην αντέχοντας το θλιβερό σκηνικό έστριψα τη πλάτη προς την έξοδο. Εκείνη τη στιγμή το βλέμμα μου έπεσε σε έναν πίνακα ανακοινώσεων πάνω στον οποίο ένας μαθητής είχε γράψε: "Πότε επιτέλους θα χορέψω;"...

     Σίγουρα τα κόκαλα της Κούλας Πράτσικα θα τρίζουν στο τάφο της βλέποντας το δημιούργημά της να έχει δημοσιοϋπαλληλοποιηθεί γενόμενο ένα "άχρωμο" παράρτημα του Δημοσίου με μία πρόεδρο ...δικηγόρο και έναν αντιπρόεδρο ...οικονομολόγο, αυτή η Κρατική Σχολή  Ο ρ χ η σ τ ι κ ή ς  Τέχνης.



     Kαι όλα ετούτα, όταν η κ. πρόεδρος [δικηγόρος] και ο κ. αντιπρόεδρος [οικονομολόγος] μιας κρατικής σχολής ...Χορού, είναι διορισμένοι από το υπουργείο ..."Πολιτισμού"  ενός δημοκρατικού "κράτους" [σκατά στο τίτλο του] που προωθεί τη μαστούρα προσπαθώντας να μας πείσει ότι η κάνναβις είναι το ...μέλλον.


     Η κομματοκρατία κατάφερε να μετατρέψει ακόμη και την όρχηση σε "όρχεις". Αυτός είναι ο "πολιτισμός" της δημοκρατίας.

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ.6977764737


Υστερόγραφο:

     Έφυγα από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης [οι θεοί να την κάνουν...] ακολουθώντας τα απόμερα δρομάκια του των Πευκακίων και κάπου στη Νικηφόρου Ουρανού αντάμωσα ένα τετράποδο έργο -πραγματικής- Τέχνης να λιάζεται στη σκεπή ενός αυτοκινήτου.


     Το πλησίασα με την φωτογραφική μου να απαθανατίσω μιαν ομορφιά-αντίποδα στην ασκήμια που είχα αφήσει πίσω μου κι αυτό σε λίγο ήταν στην αγκαλιά μου να μου κάνει χαρές και να χαϊδεύεται. Όταν το ακούμπησα απαλά στο έδαφος για να απομακρυνθώ αυτό συνέχισε να με ακουθεί, ώσπιου γύρισα και του είπα: Θα ήθελα πολύ να σε πάρω μαζύ μου αλλά έχω περιορισμούς που δεν μου το επιτρέπουν. Αυτό, τεντώθηκε προς το μέρος μου κι αμέσως σηκώθηκε, μου γύρισε τη πλάτη κι απομακρύνθηκε, πίσω προς το αυτοκίνητο όπου, πριν λίγο, ξάπλωνε και στο οποίο, μ' ένα σάλτο. ξανστρώθηκε να λιαστεί και πάλι.

     Ο γάτος είχε καταλάβει αμέσως το τι του είπα... Οι κρατικοδίαιτες κυρίες της Κ.Σ.Ο.Τ. φάνηκαν ότι δεν κατάλαβαν αφού ακόμη ...περιμένω τηλεφώνημά τους

     Στη δημοκρατία οι αδέσποτοι γάτοι πλεονεκτούν σε ευφυία των δεσποζόμενων ψηφοφόρων όπως υπερέχουν οι ελεύθεροι γάτοι των όποιων ...κομματόσκυλων.

Α.Η.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.