Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΟ ΒΟΥΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΒΥΣΣΟΥ



Αποφευγω την μεταφυσικη χροια της λεξεως.Ειμαι αλλεργικος σε ,απο αιωνων,επαναλαμβανομενες απατεωνιες.Αν το εμποριο της ..Ψυχης,ειναι ενα επικερδες αντικειμενο αναισθητικου καλλυντικου,για τους παπαδες,που το διεξαγουν αναισχυντα,φορωντας τα ρασα,με τον ιδιο τροπο,που οι πορνες ενδυονται  την γυμνια τους, σαν επαγγελματικη στολη,για τους τολμηρους αμφισβητιες,τους αγαπημενους εραστες των θεων,και τους καταραμενους των αδαων οχλων..ειναι κατι ιεροφυσιοκρατικο.
.
Η.. Ψυχη και ιδιως το βουλητικο της τμημα, ειναι μια βιολογικη καταβολαδα με βαθειες ριζες στο χωμα..γεματο,δακρυα, λασπες,ιδρωτα και αιμα.Ειναι μια αναρθρη κραυγη του,με εναν φρικιαστικο αντιλαλο,που αποκτα ,κατα εποχες,μια ιδιαζουσα ακουστικη,αλλα παντα ανατριχιαστικη...Ειναι ενας συμπαντικος,αεναος οργασμος,που συνταραζει την ιστορικη περιπετεια των οντων..
.
Η καταδυση στις πηγες της ψυχης,δεν συνεπαγεται με μια εφοδο σε ουρανους και αστρα,σε υπερκοσμιες οντοτητες,σε δαιμονες και ξωτικα,σε αερα..κοπανιστο.Κρυβεται σε μια ζοφερη σπηλια.Γεματη απο σταλακτιτες,που τρεμοπαιζουν,απο φωνες που ουρλιαζουν,απο σαρκοβορα θηρια,που διψουν να κατασπαραξουν,απο υαινες ,που λαχταρουν να ξεσχισουν,οτι βρουν μπροστα τους..κυριευμενες απο το ασιγαστο παθος και την ιερα και αμειλικτη ερωτικη μανια, του κοσμικου πατρος των παντων..του πολεμου.
.
Απο παναρχαια αιμοβορα θηρια,που μουγγριζουν και εκτιναζονται ξαφνικα και ζητουν να ικανοποιησουν την θεμιτη τους αποστολη..να ξεκοιλιασουν και να σκοτωσουν.η,να αυτοδιαμελιστουν..Αυτη η μυστηριωδης και σκοτεινη σπηλια,ειναι η πατριδα της ψυχης του ανθρωπου,το μοναδικο του σταθερο υποβαθρο..αλλα και η αωνια Ιθακη του,στην οποια επιστρεφει,με την πρωτη θραυση της επιπλαστης κρουστας των περιφημων εκλεπτυσμενων ..πνευματικων και πολιτιστικων αγαθων και κατακτησεων...
.
Ειναι ο αδιασπαστος δεσμος του με την Φυση.Αρα με την αμετανοητα πιστη και μοιραια  Πηνελοπη,η οποια τον αναμενει καρτερικως,μετα απο τις περιπλανησεις του στους ωκεανους της ιδεαλιστικης αυταπατης του.Και αν η ομηρικη Πηνελοπη διελυε την νυχτα,το υφαντο ,για να ξεγελασει τους μνηστηρες,αυτη της πραγματικης του ιστοριας ειναι η αδυσωπητη Μοιρα του,που ξεπλεκει απο τον ανθρωπο Οδυσσεα,τους μυθους του,παντα σε ενα αφθονο λουτρο Φρικης και Αιματος..
.
.Ενα μοναχικο αλλα και συλλογικο κτηνος ,που επιχειρησε να καταργησει την ιδια του ,την φυση,επιστρεφει ηττημενο και εξαντλημενο,στην φωλια του..η οποια βριθει,κοπριες,κατουρα,σαλια,σαπια μυαλα,σκουπιδια και εμεσματα απαγχονισμενου, απο το ξερασμα της πρωτης ημερας δημιουργιας του συμπαντος...Αλλα αυτη ειναι η Μοιρα του,και αυτα μπορει να παραξει...οπως η μοιρα του σκορπιου,ειναι το δηλητηριο..
.
Ο πολυς Νικος Καζαντζακης αναφερει με δεος,μια σκηνη συνομιλιας του με τον θρυλικο Αλεξη Ζορμπα,στον ..Βιο και την Πολιτεια του...Ο συγγραφευς ειναι ενας διανοουμενος..καλαμαρας,και θελει να μαθει οχι απο τις μελισταλακτες θεωριες των κοσμοδιορθωτων ,αλλα απο τους σαρανταπληγιασμενους πολεμιστες της αληθους Ιστοριας,το μυστικο της ελευθεριας..Ο Ζορμπας, του αφηγειται ενα περιστατικο απο την συμμετοχη του στην κρητικη επανασταση..
.
...Λεει...Εμεις οι αγωνιστες ,που κατεβηκαμε στην Κρητη,και καναμε τον ανταρτικο αγωνα,ειμασταν ..ρεμαλια,αλητες,τυχοδιωκτες,.δολοφονοι...Σφαξαμε,σκοτωσαμε,καναμε οργια φονων...και αντι ο..Θεος να μας τιμωρησει,οπως  επρεπε,χαρισε την Ελευθερια στην Κρητη,και εμας ,μας εκανε Ηρωες...Αυτο ειναι το λουλουδι της Ελευθεριας,,καρπιζει στα σκατα..αλλο λιπασμα για την Ελευθερια,δεν υφισταται....
.
Βλεπουμε το εναλλασσομενο πανοραμα των τελευταιων χιλιαδων ετων, των οικουμενικων πολιτιστικων αξιων,των αποκοσμων ιδανικων,των θρησκευτικων,συμπονετικων αλματων,των διαφωτιστικων κηρυγματων της ..λογικης και της καθως..πρεπει ..ηθικολογιας.Απολαμβανουμε,την χαριτοβρυτη καταβαση στη δυσμοιρη Γη,  απο θεους και δαιμονες, Χριστους και Παναγιες,Βουδες και Ασκητες,προφητες της ψευδαισθησεως της εξημερωσεως του ανθρωπινου ζωου,του επιδοξου αφανισμου των φυσιογενων, πολεμικων του ορμεφυτων .
.
Παρατηρουμε τους..αγιους Θηριοδαμαστες..και ακροβατες σαλτιμπαγκους, στο τσιρκο των ιδεολογικων ζαχαροπλαστικων εργαστηριων..Και το αποτελεσμα;;Το ερωτημα δεν χρηζει απαντησεως..Ειναι και σημερα ορατη και απτη,η επισημανσις του ρεαλιστου Θουκιδιδη..Περιγραφω εναν αγριο πολεμο,που παντα θα διεξαγεται,οσο η ανθρωπινη φυσις,παραμενει η ιδια..Και εμεινε η ιδια και απαραλλακτη....Και θα παραμεινει,εσαει..
.
Οι νευροψυχιατροι ,τις τελευταιες δεκαετιες,εχουν αποδειξει,αψευδως, με παμπολλα πειραματικα στοιχεια εγκεφαλογραφιας αυτην την απλη και επωδυνη αληθεια,την οποια ο παππους μας,ο Θουκιδιδης κατεγραψε με αφοπλιστικη ωμοτητα ,πριν απο δυομιση χιλιαδες χρονια..Και τα ταλαινα ανθρωπινα πλασματα δεν λαμβανουν..ελευθερες αποφασεις,κατοπιν υψηλης..νοητικης ωριμανσεως και βαθυνουστατης περισκεψεως..Ενωπιον των μεγαλων στιγμων και προκλησεων ,προ της εκδηλωσεως των αντιδρασεων,οι αποφασεις εχουν ηδη ,ληφθει...
.
Τα ζωτικα αλλα και ζωικως πρωτολεια εγκεφαλικα κεντρα,εχουν προενεργοποιηθει,εχουν εκφρασει τον..τελευταιο λογο,καθορζοντας την αποφαση και την αντιστοιχη πρωτοβουλια..Και η λογικη,απλως τα μεταφερει στο..κυριως πιατο του μυαλου,για την σκοπιμοθηρικη τους,ψυχρη επεξεργασια..Και σε αυτα τα εμφυτα εγκεφαλικα κεντρα,ελλοχευει παντα ενα οσιο...βαρβαρο θηριο,με τα ιδια ανεξαλειπτα ενστικτα,των παμπαλαιων τετραποδων προγονων του..πανετοιμα επαναβαπτισθουν, στο πυρ του αγωνος,η,στην ντροπη της δειλης φυγης..Η Ιστορια των λαων,με μια φραση...
.
Και επειδη,ως γνωστον,δεν υπαρχει Ανθρωπος,αλλα Ανθρωποι,συστοιχισμενοι με την εντολη της φυσικης ιεραρχιας,σε φυλετικες ομαδες,δεν υπαρχει και..Ψυχη,αλλα ..Ψυχες..Καθε ρατσα ,αντιμετωπιζει με διαφορετικο τροπο τις αντιξοοτητες του ευρυσχιδους μετωπου επιβιωσεως..Και αυτο το ιδιαιτερο ειδος και υφος απαντησεων,καλειται ιδιαισθητη φυλετικη ψυχη..
.
.Ως απολυτως ομαδικο νευροφυσιολογικο ,βιολογικο φαινομενο,με κοινο υποβαθρο μνημης,γενετικης συνεκτικοτητος και χωροχρονικης συναψεως,εκφραζει στην ιστορικη κονιστρα,συνεχεια της φυσικης ζωικης αναμετρησεως των παντων με τους παντες,την ξεχωριστη σφραγιδα και υπογραφη της..Η Βουλησις της,ειναι ενα προκαθορισμενο απο την ποιοτητα της βιοκοινωνικης της συστασεως και την σχετικη φρεσκαδα του Αιματος της,αποτελεσμα σε προκλησεις..
.
.Αυτη η Βουλησις για επιβιωση και επιβολη,η,και σε αρνητικη περιπτωση ,υπο καθεστως εκφυλισμου των φυσικων της υποβαθρων,για υποταγη,δεν ειναι καρπος στιγμιαιας..δημοκρατικης επιλογης,η, ψηφοφοριας και δημοψηφισματων..ουτε αποτοκος..λεπτης αισθητικης προτιμησεως,αλλα ειναι ενα ξαφνικο ξεσπασμα της δυναμικης της,η,της αναιμικης της ανταποκρισεως στα τρομερα ερεθισματα του ανταγωνισμου,με τα υπολοιπα φυλετικα συγκροτηματα και την πολιτικη τους κρατικη,η,υπερκρατικη στελεχωση...
.
Σε αυτην την ορμεφυτη Βουληση της επιβιωσεως η,του αυτοχειριαστικου εξανδραποδισμου,ξεπεταγεται μια φωτεινη αχτιδα απο το σκοτεινο βασιλειο της αδιαρρηκτου  δεσμευσεως ολων των ατομικων και κοινοτικων πλασματων.Ειναι η απερινοητα μυστικη αλλα και σφοδρη προειλημμενη αποφαση του φυσικου και ζωικου αυτεξουσιου υποβαθρου τους...
.
Η επιλογη για την συνεχιση της ζωης ,η,της καθυποταξεως στον θανατο της υποτελειας και του δουλοπρεπους εξευτελισμου,ειναι ηδη,καταγεγραμμενη στην κυτταρικη μνημη...Η Βουλησις ειναι η τρομακτικως, λιτη και απεριττη Διαλεκτικη της ιερας και αδιστακτου μητρος,εναρμονιου Αβυσσου..απο την οποια ,οι ανθρωποι  και οι φυλες τους,γεννιουνται και στην οποια καταληγουν,,σαν γενναιοι μαχητες, η,σαν επονειδιστοι λιποτακτες..
.
Καθαρση αυτης της ιερας,ζωικης,συλλογικης Βουλησεως ,απαιτει την εξευγενιση του φυσικου φυλετικου της υποβαθρου.Ενας λαος,ενα αγεληδον κομματι του ζωτικου ιστορικου θεατρου,εξαγνιζει τα ισχυρα του ενστικτα μαχητικοτητος και υπεροχης,οχι με νεφελοθεωριες και θρησκοληπτες αντιρρησεις ενωπιον της ευρυδιαστατου πολεμικης συρραξεως,της μονης γνησιας πραγματικοτητος των αισθησεων,αλλα με την μια και μοναδικη πρακτικη επιλογη..
.
.Μεσα απο τα λιπασματα της μαζας του,εξορυξη δια της  πλατωνικης και δωρικης ,ευγονικης αναπλασεως των χρυσοφορων,ψυχοσωματικων κοιτασματων της και τον απηνη,γενετικο αποκλεισμο της εξαπλωσεως των αποβρασματικων κνωδαλων της....Αν για τους Εβραιοχριστιανους η..λυτρωσις,προκαλειται απο την δυστυχια,την ταπεινωση και τον εξευτελισμο..Για τους Αριους Ελληνες,η μεθεξη στην απολλωνια κοσμικη Ευαρμοστια,κατοχυρωνεται απο το συμπαντικο ερωτικο Καλλος...


                                                                                ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΓΟΣ

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Μ Ο Φ Ο Β Ι Α
Ο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΤΕΡΟΣ "ΦΕΡΕΤΖΕΣ"
ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ...

Διότι ο "φερετζές" έχει και το "πατριάρχη" του!

     Αντίθετα με τη σεξική προσέγγιση της αριστεράς η οποία δείχνει αποενοχοποιημένο σκεπτικό έναντι των σεξουαλικών προσανατολισμών του ατόμου (και όχι λόγω της ανύπαρκτης πνευματικής υπεροχής της ή της διαθέσεώς για την κατανόηση του κόσμου...), η ουραγός δεξιά χαρακτηρίζεται από έναν διάτρητιο ομοφοβικό "φερετζέ" του οποίου η σεξιστική ρητορική τεκμηριώνει την ενοχικότητα του "χώρου" προς ό,τι δεν υποκρύπτεται υπό τον comme il faut "μανδύα" της νοσηρότερης συντηρητικότητας. Τουτέστιν, πίσω από κάθε ακροδεξιό ομοφοβικό μια ...τρελή κι αλλοπαρμένη η οποία μπορεί μεν να διατηρεί (με τα δόντια) τη παρθενία του κώλου της αλλά όχι και τη πρόδηλη ανικανοποίητη προσδοκία των μύχιων πόθων της...

     Ευφυέστατα οι αριστεροί κατάφεραν να επικεντρωθούν ψυχραιμότερα στα ουσιώδη κοινωνικά ζητήματα αφήνοντας τον σχολιασμό της "κλειδαρότρυπας" για τη δεξιά που αυτοπαγιδεύθηκε στην ομοφοβική ρητορική της η οποία αποτελεί το "ηχηρό" τεκμήριο των ενοχικών συνδρόμων των κρυφο-περιπτώσεων που "μαγνητίζει" και οι οποίες αποτελούν το "δυναμικό" της.



     Η διαστροφική επίπτωση του μισογύνικου χριστιανισμού με τον οποίο η δεξιά είναι σφιχαγκαλισμένη, επιδείνωσε την όλη κατάστασή της και το ξερό κλήμα ήρθε και το 'φαγε κι ο γάιδαρος!      

    Η σεξιστική αντιομοφυλόφιλη ρητορική της "αρσενικής" (...) ελλαδικής και, σταθερά, ανελλήνιστης ακροδεξιάς, για όσους γνωρίζουμε "εσωτερικώς" την τραγικήν "ανθρωπογεωγραφία" του χώρου,  δεν γεννά απλώς την ισχυρήν υποψία περί του πραγματικού "φυλο-αγνωστικισμού" των μετερχομένων αυτήν αλλά, στατιστικώς, επισημαίνεται και ως τεκμήριο πάγιας ενοχικής συμπεριφοράς προς αυτο-συγκάλυψη "χασμάτων' που μπάζουν όλους τους ...μυκονιάτες ανέμους! 

     ωρίς περίσκεψη και χωρίς αιδώ" η ελλαδική ακροδεξιά η οποία "καταπίνει" και τον εθνικισιτικό χώρο, στερημένη Ιδεών και, κυρίως, λόγου υπάρξεως, κατήντησε "γηπεδικός" οπαδικός χώρος κατακεκλυσμένος, πλέον, από ένα κοινό με όλα τα χαρακτηριστικά ενός όχλου του οποίου η ..."σκέψη" περιορίζεται σε ένα υπογάσττριο του οποίου η λειτουργία, κατά στατιστικό κανόνα, περιορίζεται σε μία ναδιρική αυτογνωσία. Και πίσω από τις ομαδικές συμπεριφορές της "κερκίδας", η περίσσεια βοώσης ...τεστοστερόνης δε τεκμηριώνει παρά την πλήρη ανεπάρκειά της.

     Το παρακάτω κείμενο το αφιερώνουμε σε όλους τους λάβρους "αρσενικούς" (ο θεός να τους κάνει...) οι οποίοι πίσω από ηχηρά αναθέματα κατά ομοφυλοφίλων και ομοφυλοφιλίας νομίζουν ότι καλύπτουν τη "λερωμένη" φωλιά τους που όλοι οι υπόλοιποι ουδόλως τη βλέπουμε ως λερωμένη αλλά οι ίδιοι φροντίζουν να την αποκαλύπτουν ως ...τοιαύτη. Το αφιερώνουμε προσωπικώς στο φίλτατο Αλέξανδρο Θ. (ξέρει εκείνος κι αν δε ξέρει ας μας ενημερώσει να προβούμε σε πλήρη "σκιαγράφησή" του...) του οποίου η κρυφία συμπεριφορά θα έπρεπε να τον είχε προβληματίσει...  Και ο Άρης Δημοκίδης τα περιγράφει όλα αυτά τόσο διαυγή, ώστε να του παραχωρησουμε το "λόγο":


Είναι αλήθεια πως οι ακραία ομοφοβικοί 
είναι συνήθως 
καταπιεσμένοι ομοφυλόφιλοι σε άρνηση; 
Με αφορμή τον δράστη του μακελειού 
στο Ορλάντο 
ανακαλύπτουμε πως η Ψυχολογία λέει «Ναι» 
      
     Κάποιοι γκέι, από παιδιά κιόλας, μαθαίνουν πως είναι καταραμένοι και αμαρτωλοί, και καταπιέζονται για να ευχαριστήσουν την οικογένεια και τον "Θεό". Στο τέλος, στην καλύτερη γεμίζουν ψυχολογικά προβλήματα, στη χειρότερη αυτοκτονούν. Στην ακόμα χειρότερη σκοτώνουν άλλους 50.    

Από τον ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ*

     Δεν εκπλήσσουν και πολύ οι αποκαλύψεις: «Συμμαθητής του από την αστυνομική ακαδημία, δήλωσε ότι ο [δράστης του μακελειού στο γκέι μπαρ του Ορλάντο] Ομάρ ήταν ομοφυλόφιλος και ότι είχαν πάει μαζί σε διάφορα γκέι μπαρ και του είχε ζητήσει ραντεβού. Ο ίδιος πιστεύει πως ήταν ομοφυλόφιλος που απλά έκρυβε τον προσανατολισμό του από την οικογένειά του.». Παράλληλα θαμώνες του Pulse επιβεβαιώνουν ότι ο Ομάρ πήγαινε στο Pulse -μέσα στη ντροπή- για 3 χρόνια, χωρίς να τολμά να μιλήσει σε κανέναν. Άλλες μαρτυρίες που δημοσιεύονται στην εφημερίδα Los Angeles Times θέλουν τον δράστη να επικοινωνεί με άντρες μέσω του γκέι app για ραντεβού "Jack'd." για πάνω από ένα χρόνο. Και η πρώην γυναίκα του δράστη άφησε αιχμές για τον 29χρονο και σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε μαζί με τον τωρινό σύντροφό της σε Μέσα της Βραζιλίας. Η Sitora Yusufiy και ο Marcio Dias φέρονται να δηλώνουν πως υπήρχαν υποψίες για ομοφυλοφιλικές τάσεις του Ομάρ και πως στο παρελθόν ο πατέρας του είχε αναφερθεί υποτιμητικά σε αυτό.»   

     Ο πατέρας του Ομάρ, που χτες είπε πως οι γκέι τιμωρούνται απ' το Θεό και είχε αναφερθεί υποτιμητικά για την τυχόν ομοφυλοφιλία του γιου του, είναι, εφόσον ευσταθούν τα παραπάνω, ο Νο1 υπεύθυνος για το ότι ο Ομάρ δεν έζησε ποτέ ευτυχισμένος, όντας ο εαυτός του. Καταπίεσε τα θέλω του, φοβούμενος την οργή του Αλλάχ και των κοντινών του ανθρώπων και στο τέλος έκανε αυτό που -νόμιζε ότι- ήταν το θέλημα του Αλλάχ. Σκότωσε αυτούς που μπορούσαν να χαρούν ελεύθερα την ευτυχία τους, πράγμα που δεν μπορούσε ο ίδιος.    

     Γι' αυτό και ακόμα και η λάιτ ομοφοβία είναι επικίνδυνη: Βάζει στο μυαλό κάποιων γκέι, από παιδιά κιόλας, πως είναι καταραμένοι, πως είναι αμαρτωλοί, καταπιέζονται για να ευχαριστήσουν την οικογένεια και τον "Θεό", και στο τέλος στην καλύτερη γεμίζουν ψυχολογικά προβλήματα, στη χειρότερη αυτοκτονούν. Στην ακόμα χειρότερη σκοτώνουν άλλους 50.    

     Είχα ξαναγράψει για το θέμα όταν τον περασμένο Δεκέμβριο η ηθοποιός Ναταλία Δραγούμη, μίλησε στο Μέγκα για τον Μηνά Χατζησάββα και τον Κώστα Φαλελάκη, ενώ έριξε τα βέλη της και στον Φαήλο Κρανιδιώτη:   

     «Δεν είναι κάτι κακό [η ομοφυλοφιλία], όμως γίνεται κακό άμα το πνίγεις. Αν το καταπιέζεις, εκεί μπορεί να γίνεις πολύ κακός...»   

     «Είμαι φίλη και του Κώστα και του Μηνά. Πηγαίναμε με τον Έντι στο σπίτι και μας μαγείρευε ο Κώστας, μαγειρεύει υπέροχα. Στην κηδεία, όταν τον αγκάλιασα τον Κώστα, μου ήρθε λυγμός και μου λέει «σταμάτα» και μου δίνει ένα χαστουκάκι και του λέω «θα μου μαγειρέψεις;» και μου λέει "ναι"». 

     Για τον Φαήλο Κρανιδιώτη: «Μου φάνηκε εντελώς χυδαίο και θέλω να σου πω ότι συνήθως οι ομοφοβικοί πρέπει να ψαχτούν γιατί συνήθως αυτοί είναι οι gay. 

     Όταν ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί αυτή την έκφραση «αξύριστη χήρα», η οποία είναι καλιαρντή έκφραση, δηλαδή ένας straight δεν θα χρησιμοποιούσε το θηλυκό, είναι λίγο περίεργη έκφραση, θα μπορούσε να είναι και κάτι άλλο. Οπότε μήπως πρέπει να ψαχτούν οι ομοφοβικοί. Δεν είναι κάτι κακό, απλά γίνεται κακό άμα το πνίγεις. Αν το καταπιέζεις, εκεί μπορεί να γίνεις πολύ κακός.»  

   Είναι αλήθεια πως κάθε φορά που κάποιος κάνει μια ακραία ομοφοβική επίθεση (όπως ο Φαήλος Κρανιδιώτης ή ο Νίκος Νικολόπουλος ή ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος) το μυαλό μας πηγαίνει εκεί. Είναι συνηθισμένο κλισέ το ότι όποιος φωνάζει υπερβολικά, δεν είναι άνετος με τη δική του σεξουαλικότητα. Το βλέπουμε και σε ταινίες, όπως το American Beauty που έχει το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ομοφοβικού, το βλέπουμε και στην πραγματικότητα: Δεκάδες θρησκευτικοί ηγέτες και ακροδεξιοί πολιτικοί (που κήρυτταν το μίσος ενάντια στους γκέι) ξεσκεπάστηκαν ως υποκριτές από πληρωμένους εραστές τους.      


     Είναι όμως απλώς ένα κινηματογραφικό κλισέ, ή μια υπαρκτή ψυχολογική κατάσταση; Έχουμε δίκιο να σκεφτούμε πως κάποιος σούπερ ομοφοβικός φωνάζει για να κρύψει τη δική του ομοφυλοφιλία, και συχνότατα να την κρύψει απ' τον εαυτό του;   

     Οι Henry E. Adams, Lester W. Wright, Jr., και Bethany A. Lohr (Department of Psychology, University of Georgia) έκαναν την πιο μεγάλη έρευνα για το θέμα, και τα αποτελέσματα ήταν αυτά που όλοι φαντάζονταν. Αντιγράφω απ' το 10% (απόδοση Λήδα Λαμπροπούλου)      

Σχετίζεται η Ομοφοβία με την Ομοφυλοφιλική Διέγερση;   

Οι παλιοί έλεγαν ότι το μουστάκι είναι ο φερετζές του πούστη καταγράφοντας έτσι απλά, 
σε μια φράση, αυτό που υπαγορεύει η κοινή λογική: όσοι κράζουν τους γκέι πολύ συχνά ερεθίζονται μαζί τους. 
Τώρα τρεις ερευνητές του πανεπιστημίου της Τζόρτζια 
αποδεικνύουν το αυτονόητο και επιστημονικά.   

     Η εχθρικότητα και οι ρατσιστικές διακρίσεις απέναντι σε ομοφυλόφιλα άτομα είναι γεγονός (Berrill, 1990): περισσότεροι από το 90% των γκέι ανδρών και γυναικών έχουν αναφέρει να έχουν γίνει στόχος προφορικών προσβολών ή απειλών και περισσότεροι από το 1/3 έχουν υποστεί βία λόγω της ομοφυλοφιλίας τους (Fassinger, 1991). Παρόλο που η αρνητική στάση απέναντι στους γκέι υποτίθεται ότι σχετίζεται με αυστηρές στερεοτυπικές ηθικές πεποιθήσεις, τη σεξουαλική άγνοια και την ομοφοβία, η αιτιολογία αυτής της στάσης παραμένει γρίφος.   Οι Henry Adams, Lester Wright και Bethany Lohr του πανεπιστημίου της Τζόρτζια αποφάσισαν να ερευνήσουν κατά πόσο αποτελεί αλήθεια ή αστικό μύθο ότι πολύ συχνά πίσω από έναν μάτσο διώκτη των γκέι κρύβεται μια φοβισμένη αδερφούλα. Οι ερευνητές δημιούργησαν μια ομάδα ομοφοβικών και μια ομάδα μη ομοφοβικών ανδρών βάσει της βαθμολογίας τους στον Δείκτη Ομοφοβίας (Index of Homophobia, W. W. Hudson & W. A. Ricketts, 1980). Στην έρευνα συμμετείχαν λευκοί ευρωπαίοι ετεροφυλόφιλοι εθελοντές που επιλέχθηκαν από το Psychology Department Research Subject Pool στο Πανεπιστήμιο της Georgia. Η μέση ηλικία των ανδρών ήταν 20,3 χρονών (εύρος = 18 έως 31 ετών).   

    Οι εθελοντές παρακολούθησαν τετράλεπτα αποσπάσματα από βιντεοκασέτες ερωτικού περιεχομένου (γκέι, λεσβιακών και στρέιτ), ενώ ένας ειδικός καταγραφέας σημείωνε αυξομειώσεις στο μέγεθος του πέους τους. Η λεσβιακή βιντεοκασέτα συμπεριλήφθηκε επειδή έχει βρεθεί ότι είναι ιδιαίτερα διεγερτική σεξουαλικά σε ετεροφυλόφιλους άνδρες και είναι καλύτερος επιβεβαιωτικός παράγοντας από άλλα ερεθίσματα (Mavissikalian, Blanchard, Abel, & Baflow, 1975). Και το αυτονόητο έγινε πλέον γεγονός: μόνο οι ομοφοβικοί άνδρες παρουσίασαν διέγερση του πέους με αφορμή εικόνες ανδρικής ομοφυλοφιλίας!   

Μόνο άτομα που είναι αμφιλεγόμενα ως προς τη δική τους ταυτότητα 
αντιλαμβάνονται την ομοφυλοφιλία ως απειλή και αντιδρούν με βία 
όταν έρχονται αντιμέτωποι με τη διαφορετικότητα 
η οποία τους προκαλεί μεγάλο ποσοστό άγχους   

Οι ερευνητές ερμήνευσαν τα ευρήματα της έρευνάς τους με τον ισχυρισμό ότι η ομοφοβία έχει σχέση με την ομοφυλοφιλική διέγερση την οποία το ομοφοβικό άτομο είτε αγνοεί είτε αρνείται. Αν και οι αιτίες της ομοφοβίας δεν είναι ξεκάθαρες, έχουν προκύψει διάφορες ψυχαναλυτικές εξηγήσεις, όπως η ιδέα ότι η ομοφοβία είναι φαινόμενο που βασίζεται στο άγχος. Σύμφωνα με μια ψυχαναλυτική εξήγηση, κύριος παράγοντας της ομοφοβίας είναι το άγχος για την πιθανότητα κάποιος να είναι ή να γίνει ομοφυλόφιλος (West, 1977). Αν και αυτές οι απόψεις είναι ασαφείς, στις περισσότερες ψυχαναλυτικές θεωρίες θεωρείται ότι η ομοφοβία είναι αποτέλεσμα καταπιεσμένων ομοφυλοφιλικών ορμών ή μια μορφή λανθάνουσας ομοφυλοφιλίας. Οι ψυχαναλυτές χρησιμοποιούν την ιδέα της καταπιεσμένης ή λανθάνουσας ομοφυλοφιλίας για να εξηγήσουν τη συναισθηματική δυσφορία και την παράλογη συμπεριφορά που επιδεικνύεται από ορισμένα άτομα που αισθάνονται ένοχα για τα ερωτικά τους ενδιαφέροντα και πασχίζουν να αρνούνται και να καταπιέζουν το ομοφυλοφιλικό τους ορμέμφυτο.   

     Ο West (1977) είχε δηλώσει: «όταν οι ομοφοβικοί βρεθούν σε κατάσταση που απειλεί να διεγείρει τις δικές τους ανεπιθύμητες ομοφυλοφιλικές σκέψεις, πανικοβάλλονται και ενεργούν υπερβολικά ή με θυμό». Ο Slaby (1994) υποστήριξε ότι το άγχος σχετικά με την ομοφυλοφιλία δεν υφίσταται κανονικά σε άτομα με ομόφυλο προσανατολισμό, αλλά έχει να κάνει με άτομα που φαινομενικά είναι ετεροφυλόφιλα και δυσκολεύονται να αποδεχτούν τα ομοφυλοφιλικά τους συναισθήματα ή δραστηριότητες. Βεβαίως, θα πρέπει να βρεθούν πιο αξιόπιστες κλίμακες για την μέτρηση της ομοφοβίας που να εμπεριέχουν γνωστικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές συνιστώσες. Κατά δεύτερον, δεν έχει μελετηθεί συστηματικά η υπόθεση αν η ομοφοβία αφορά αποκλειστικά τους άντρες ή αν επίσης αφορά και τις γυναίκες, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί αν οι ομοφοβικές γυναίκες παρουσιάζουν δείγματα σεξουαλικής διέγερσης σε ερωτικά λεσβιακά ερεθίσματα. Με τις απαντήσεις σε αυτά και σε παρόμοια θέματα, θα είμαστε σε θέση να έχουμε μια πιο σφαιρική κατανόηση της φύσης της ομοφοβίας.   

  Η ομοφοβία είναι τελείως γκέι - κυριολεκτικά 

     Υποσυνείδητος σκοπός του ομοφοβικού ατόμου είναι μέσω των αρνητικών εκδηλώσεων απέναντι στου ομοφυλόφιλους να διαφοροποιήσει τη θέση του και να δείξει έμπρακτα ότι δεν ανήκει και δεν θέλει να ανήκει σε αυτή την κατηγόρια ατόμων που θεωρεί ως μη φυσιολογικά.   

     Πολλές άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι οι ομοφοβικές συμπεριφορές συνδέονται άμεσα με χαμηλή αυτοεκτίμηση, ανασφαλή κοινωνική ταυτότητα καθώς και με καταπιεσμένα ομοερωτικά συναισθήματα. Μόνο άτομα που είναι αμφιλεγόμενα ως προς τη δική τους ταυτότητα αντιλαμβάνονται την ομοφυλοφιλία ως απειλή και αντιδρούν με βία όταν έρχονται αντιμέτωποι με τη διαφορετικότητα η οποία τους προκαλεί μεγάλο ποσοστό άγχους (Simoni & Walters 2001).   

     Eπίσης άλλη μια χαρακτηριστική πρόσφατη έρευνα των πανεπιστημίων Rochester, Essex, England και California υπογραμμίζει το γεγονός ότι άτομα που αυτοπεριγράφονται ως ετεροφυλόφιλοι αλλά εμφανίζουν ομοφυλοφιλικές τάσεις βάσει των απαντήσεών τους σε ψυχολογικά τεστ, είναι πιθανό να αναπτύσσουν ομοφοβικές αντιδράσεις, καθώς οι ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές τους θυμίζουν τα δικά τους καταπιεσμένα συναισθήματα. Στρέφουν δηλαδή την εσωτερική τους οργή στο περιβάλλον τους, στοχοποιόντας τρίτους και όχι τον εαυτό τους, ενεργοποιώντας έτσι έναν μηχανισμό άμυνας του εγώ τους.    

**** 

     Φυσικά και δε σημαίνουν όλα αυτά πως ξέρουμε με απόλυτη σιγουριά κάτι για την σεξουαλικότητα των Φαήλων και των Νικολόπουλων και των δράστών αυτού του κόσμου. Επίσης υπάρχει σαφώς διαφορά μεταξύ κάποιου που βροντοφωνάζει το μίσος του και κάποιου που χωρίς να το φωνάζει θεωρεί την ομοφυλοφιλία αφύσικη λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων αλλά φέρεται με σεβασμό προς όλους τους ανθρώπους.   

     Ξέρουμε όμως πως όποιος δείχνει έντονα το μίσος και την αποστροφή του, έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να το κάνει επειδή θέλει πείσει τους άλλους (και τον εαυτό του) για τα δικά του θέματα.    

     Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να κρύβει κάποιος την ομοφυλοφιλία του. Αν όμως θέλει απαραίτητα να το κάνει, τότε ας μην επιλέγει την οδό της έντασης, γιατί καρφώνεται. Ας συνεχίσει απλά τη ζωή του

**** 

*ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ Γεννήθηκε το 1978 στη Θεσσαλονίκη όπου και ζει. Ενδιαφέρεται για τα πάντα - και γράφει κυρίως γι' αυτά που του αρέσουν. (Κι έχει βγάλει 13 παιδικά βιβλία στις εκδόσεις Μεταίχμιο) 

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

AMOR FATI ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΟΔΡΑΜΑ ΤΟΥ SPENGLER




O Σπενγκλερ ξεκινα την πρωτη γραμμη του πολυκροτου βιβλιου του..Η παρακμη της Δυσεως..με μια παρατολμη φραση..Ξεκινω για πρωτη φορα την συγγραφη της ανθρωπινης ιστοριας..Ισως φαινεται αλαζονικο και οιηματικο.Ομως διεισδυοντας στην διαδρομη και στα αποκρυφα μονοπατια των ερμηνευτικων του πτησεων,παρατηρουμε οτι πραγματι,επιχειρει να την αναγνωσει με εναν διαφορετικο και εντυπωσιακο τροπο.Δολοφονει εν ψυχρω αυταπατες,κρημνιζει μυθευματα,ανατρεπει δεδομενα και καθιερωμενα θεσφατα της επισημου ιστοριοπελματογραφιας..Γραφει,περιγραφει,καταγρφει την παγκοσμια ιστορια με μια εκ πρωτης οψεως απιστευτη τευτονικη,βαναυση ωμοτητα,η οποια καθηλωνει αλλα και λυτρωνει....

.Ο Γερμανος στοχαστης απεγκλωβιζει την εξηγηση της ιστοριας και της χαωδους ταυτοτητος των πλασματικων ανθρωπινων αναλωσιμων υλικων της και απο την ιδεαλιστικη φενακη της δυνατοτητος διορθωσεως τους, απο την υπεριστορικη μεταφυσικη ποδηγετηση αλλα και απο την μηχανιστικη οικονομικη αιτιολογηση της.Η Ιστορια δεν εξηγειται με μαθηματικους νομους,διοτι δεν αποτελειται απο νεκρα αριθμητικα σχηματα,αλλα ουτε και απο κοινωνιολογικες αναλυσεις,οι οποιες επερειδονται σε χιμαιρες και πειραματικες ζαχαροπλαστικες ουτοπιων..Η ιστορια δεν ειναι μια ευθεια γραμμη με καταληξη ,αλλα μια λιμνη αιματος,που διαμορφωνει συνεχως νεους κυκλους...απο τα ριπτομενα λιθαρια του παθους και των αρχεγονων ενστικτων.
.
Δεν υπαρχει σαφηνεια στην σχεση αιτιας και αποτελεσματος,αλλα μονον αναλογικες αναφορικοτητες..Το υποβαθρο των ιστορικων εξελιξεων δεν ειναι μια πορεια προοδου,αλλα ενας στροβιλος επαναληπτικων εμφανισεων διαφορετικων, επιδερμικως, μορφων.Και αυτες οι μορφες ειναι οι πολιτισμοι.Υπαγονται στην φυσιολογια της γενεσεως,ακμης ,παρακμης και θανατου,οπως και καθε ζωικο και φυτικο ειδος .Οι ανθρωποι ,προιοντα της γης και των επιταγων της,εφορμουνται απο τα ενστικτα κυριαρχιας στον χωρο και συνοχης στον χρονο.Συγκεκριμενα οι φυλετικες και εθνικες συνοδοντωσεις τους,διοτι ο γενικος και απροσδιοριστος ανθρωπος ειναι μια παραπλανητικη διανοητικη αφαιρεση.Δεν υπαρχει...

.Την ιστορικη ανελιξη καθοριζει,λοιπον,ουδεμια εσχατολογικη τελεολογια,αλλα η εννοια του πεπρωμενου..Schicksalsidee..Oι πολιτισμοι διαγραφουν τον κυκλο τους,ανθιζουν και μαραινονται,καταρρεουν για να παραχωρησουν την θεση τους και τον αξιακο,πια,σκελετο τους σε στιβαροτερα σχηματα..τα οποια  χρησιμοποιουν τα λιπασματα της κληρονομιας του,για να επανακαλλιεργησουν το ματωμενο και καθυγρο χωραφι της δυναμικης αντιπαραθεσεως,στην δινη της οποιας θα συντριβουν..καποια στιγμη.Η Ιστορια ειναι μια αδηφαγα κρεατομηχανη.Οι πολιτισμοι και οι λαοι,εισερχονται σαν σαρκες και εξερχονται σαν κιμαδες..Για παντα...

.Ο Σπενγκλερ επισημαινει τους παραγοντες ισχυροποιησεως αλλα και διαλυσεως των πολιτισμων,οι οποιοι εσαει ειναι η επιτελεσματικη απορροη της δρασεως ολιγων ηγετικων ομαδων των κοινωνιων,οι οποιες επιβαλλουν το πλαισιο λειτουργιας και επιπλαστου ..ηθικης και θρησκευτικης υποστασεως των λαοτικων συρφετων,και χτιζουν εθνικες συνειδησεις..Το κρατος ,ο νομος,η περιρρεουσα κοσμοθεωρητικη αλλα και η πολιτικη,κοινωνικη διασταση των οχλων,ειναι παντα μια καθιερωμενη κατισχυση των ενεργητικοτερων στοιχειων των ιστορικων υποκειμενων.Οι μαζες ειναι οι παθητικες μητρες,οι οποιες γονιμοποιουν η,καταστρεφουν τον σπορο της σφριγηλοτητος των ταγων..οι οποιοι στην ακμη της δρασεως τους,νιωθουν,βιωνουν και εκφραζουν την εθνικη συνειδηση.
.
Συντελεστες ανοδου και επικρατησεως των πολιτισμων ειναι  οι δημιουργικες μειοψηφιες,οι οποιες συνιστουν τα εκλεκτοτερα ανθη της ρατσας--φορεως τους.Η  παρακμη εμφανιζεται απο την σταδιακη τους εκφυλιστικη υποκατασταση ,σε φαση  βραδειας η,ταχειας εξαντλησεως,απο τους ψευδεκλεκτους επιγονους τους,οι οποιοι δεν παραγουν πολιτισμο,αδυνατουν να ανταποκριθουν λογω φυλετικης  αναιμιας, στις φοβερες προκλησεις της πολυπτυχου ιστορικης παλης.Δεν δημιουργουν,μιμουνται και  ψιττακιζουν τους προηγηθεντας.Ειναι οι νεκροθαφτες των κατακτησεων και καταπιστευματων τους..
.
Χαρακτηριστικα παραδειγματα για να στηριξει την ιστορικη του θεαση,αναφερει ,μεταξυ αλλων,την ελληνιστικη εποχη,προαγγελο πτωσεως του αρχαιου ελληνικου κοσμου..Μετα την τρομερη οργασμιακη,φυσικη εκτιναξη του ελληνισμου και του κλασικου ελληνικου πολιτισμου,στον αντιλαλο της εκστρατειας του μεγαλου Αλεξανδρου και της φθορας των ηγετιδων ταξεων,οι κληρονομοι τους σε καθε τομεα,εμφορτοι νωχελειας και διαβρωσεως,ανισχυροι απο φυσικη ανεπαρκεια,να συντηρησουν και να εξελιξουν τον μεγαλειωδη πολιτισμο,καταφευγουν σε μια στειρα απομιμηση του,χωρις να προσθετουν νεα δυναμικη.
.
.Στον χωρο της θρησκειας παρεισφρυουν συγκρητιστικα ανατολικα ρευματα,συγχρωτισθεντα με τις στωικες και επικουρειες ψυχεδελικες ,ατομιστικες θεωριες ,με αποκορυφωση τον παραλυτικο εβραιοχριστιανισμο,προετοιμαζοντας με τα κηρυγματα του αποκοσμου ατομικου,διεθνιστικου ηθικισμου και της διασπασεως των δεσμων της φυλετικης κοινοτητος του αιματος και της γης, το ιδεολογικο αλλοθι της γενικευμενης συμπονιας και της κοσμικης αρνησιβιου στασεως του, μετα παταγου  ,κατακερματισμου αυτου του ιστορικου κυκλου..Ο Σπενγκλερ ,δια των παραλληλισμων επισημαινει το ιδιο παρακμιακο σταδιο στον αριο ,ινδικο πολιτισμο,δια της διαδοσεως του Βουδισμου..
.
.Οι θρησκευτικες,μεταφυσικες ιδεες περι καθολκης αγαπης για τους παντες και τα παντα,ανεξαρτητως αξιολογικης ταξιθετησεως και αριστοκρατικης ιεραρχικης τους ταξινομησεως,ειναι σαφεις ενδειξεις υπονομευσεως του φυλετικου αιματος,των υγειων κυριαρχικων,βουλητικων ορμεφυτων, των εκ της φυσεως, ηγετικων ομαδων,στοιχειο νοθευσεως της επικρατουσης ρατσας και ενα σαβανο ενταφιασμου του πολιτισμου.Ειναι η μετακενωση της φυσικης εξαντλησεως του φυλετικου οργανισμου στον θρησκευτικο και ιδεολογικο αναχωρητισμο..Μια κωδωνοκρουσια νεκρωσιμου τελετης..
.
Ο γερμανος φιλοσοφος της Ιστοριας διαπιστωνει δυο επιπεδα αντιληψεως της δρασεως των λαων.Το ενα ειναι πραγματικο..Ειναι αυτο της αδιαλειπτου σκληρης προπαρασκευης και εγρηγορσεως για πολεμο.Το αλλο ειναι φανταστικο..Ειναι αυτο της ..ιδεαλιστικης αναζητησεως της δικαιοσυνης,των ανθρωπιστικων ιδανικων,της παγκοσμιου ειρηνης..της ουτοπικης ερμηνειας του τραχυτατου,ιστορικου γιγνεσθαι.Το πρωτο διασφαλιζει την επιβιωση και κατισχυση σε ενα φυσικο ιστορικο περιβαλλον συνεχων συρραξεων και αεναου μαχητικης αναμετρησεως..Το δευτερο, ειναι μια ηθικιστικη σταση αυτοπαραιτησεως ,αρνησεως της πραγματικοτητος και ιδεολογικου ευτρεπισμου για μια μαζικη ηδονιστικη,αλλα και συχνα,γενοκτονικη αυτοκτονια..Παντα ενας αδιστακτος ,γενναιος και..βαρβαρος πολεμιστης αποκεφαλιζε εναν κουρελιαρη και αδυνατο ερημιτη,η, Ιερεα.....
.
Στην εποχη του,παρατηρουσε ο Σπενγκλερ,στον αποηχο του πρωτου παγκοσμιου πολεμου, την πτωση και του λεγομενου δυτικου πολιτισμου,ο οποιος χαρακτηριζομενος,ως φαουστικος απο τα τελη του μεσαιωνος,εβριθε δυναμικης ροπης για κατακτησεις και αποικιοκρατικη εξαπλωση.Τα φαινομενα της μαζικης αστυφλιας,της αποφανσεως των αξιων του αιματος και της Γης,η διαβρωσις , απο τον εβραικο χρηματιστηριακο καπιταλισμο και τα πολιτικα του οργανα, την δημοκρατια και τον Τυπο, και η ισοπεδωτικη μαρξιστικη επιδρομη της σλαυικης πλημμυριδος, κατα του αριστοκρατικου,εθνικου ηθους,..ολα αυτα σημαιναν την εσωτερικη  αλωση,.πολιτικη,οικονομικη και ιδεολογικη του καταρρεοντος δυτικου πολιτιστικου κυκλου..Η οριστικη στρατιωτικη πτωση του θα ηταν θεμα χρονου..
.
..Ο Σπενγκλερ,εβλεπε ως τελευταια εστια αντιστασεως ,τα φασιστικα και εθνικοσοσιαλιστικα καθεστωτα και ιδιως νεοκαισαρικες μορφες ,οπως ειδικα αυτη του Μουσσολινι,στην εποχη του μεσοπολεμου,ως προμαχωνες των παραδοσιακων αξιων της ευρωπαικης αριστοκρατικης ιδεας του αιματος και της πατριδος,κατα της επερχομενης σαρωτικης συνθλιψεως απο τις δυναμεις του χρηματιστηριου και του κομμουνισμου..
.
.Ομως με το βιβλιο του..Τα χρονια των μεγαλων αποφασεων..προειδοποιουσε την ηγεσια της χιτλερικης Γερμανιας για τον φρικτο και ..εσχατολογικο χαρακτηρα του επικειμενου παγκοσμιου πολεμου,συνιστωντας ιδιαιτερη προσοχη στον συντριπτικα αρνητικο συσχετισμο γεωστρατηγικων δυναμεων για την Γερμανια,γεωγραφικη και ιστορικη νησιδα στην καρδια της παραπαιουσας Ευρωπης και την επαπειλουμενη συνδυασμενη επιθεση εκ Δυσμων και εξ Ανατολων....
.
Ο Σπενγκλερ ,μπορει σε ορισμενα σημεια του ιστορικου αναλογικου του κοσμοειδωλου, να ηταν υπερβολικος και αφοριστικος,αλλα θα μεινει στην χορεια των ιστορικων φιλοσοφων,οι οποιοι ερωτοτοτροπουν με προφητικα χαρισματα,χωρις να τρεφουν μεταφυσικες προσδοκιες.Το υλικο της ιστοριας ηταν ,ειναι και θα ειναι,παντα ,καποιες περιφερομενες αγελες της Φυσεως και του ζωικου βασιλειου,οι οποιες ,συχνα,αυτοσχετλιαστικα αποκαλουνται..Ανθρωποι..
.
.Κινουνται ομαδικως,για χιλιαδες χρονια, στον πλανητη γη,για να επιβιωσουν..να κατακτησουν..να διασφαλισουν τον ζωτικο χωρο των απογονων τους,συντριβοντας καθε αντισταση απο αλλες..ομοειδεις ομαδες της ιδιας συνομοταξιας..Και αυτο πραττουν κατοπιν εντολης των αγαθων..αθωων..βαρβαρων ενστικτων της μητρος Φυσεως..Πολεμος..σε καθε επιπεδο..Νικη ,η,ηττα σε καθε μορφη..Κυριαρχια ,η,δουλαγωγηση,σε καθε διασταση..
.
.Η μοναδικη αληθης αντιμετωπιση της Ιστοριας ,εμπεριεχεται στην λατινικη φραση..AMOR FATI..η αγαπη του πεπρωμενου..Και πεπρωμενο των ανθρωπων  και των λαων,ειναι η γεννησις,η ακμη,η φθορα ,ο Θανατος...Και ολα αυτα βαπτιζονται, απο την μητρα μεχρι τον ταφο,με Αιμα...Αλλο μεθυστικο ποτο και χορταστικη τροφη της ανθρωπινης μοιρας,δεν υπαρχει...
.

                                                                        ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΓΟΣ

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΚΡΑΤΙΚΕ  ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ!


     Οι Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές είμαστε  ε π ι μ ε λ ώ ς  ελάχιστοι, όλοι μεταξύ μας γνωστοί και με καλώς φυλασσόμενα "στεγανά"! Απολαμβάνουμε τον χαμό των όσων ο Nietzsche θεωρεί ότι θα εξαφανισθούν νομοτελειακά και, όντως, παρακολουθούμε τον αφανισμό τους στο αντιφασιστικότατο και δημοκρατικότατο τέλμα τους, σιτιζόμενοι από σκουπιδοτενεκέδες όσο εμείς χαιρόμαστε τη δική μας ζωή. Τέλος, οι θέσεις μας περί εισβολέων, μεταναστών και προσφύγων είναι καταγεγραμμένες σε αρκετές προηγούμενες αναρτήσεις του παρόντος Ιστολογίου ενδεικτική των οποίων [από 7ης Μαρτίου 2016] η υπό τον τίτλο "ΤΡΕΙΣ  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ  ΕΝΝΟΙΕΣ".


     Ο εμπρησμός του κτηρίου της Κατάληψης Στέγης Προσφύγων-Μεταναστών της οδού Νοταρά των Εξαρχείων, όπου διαμένουν πάνω από 130 πρόσφυγες, ο οποίος σημειώθηκε στις 03.30 τα ξημερώματα της Τετάρτης 24ης Αυγούστου, όπως έγινε από πολλές πηγές γνωστό, υπήρξε μία "χειρουργική" επιχείρηση με ανθρωποκτόνο πρόθεση από τους δύο δικυκλιστές δράστες της οι οποίοι λειτούργησαν με ευχέρεια ειδικά εκπαιδευμένου δολιοφθορέα προκαλώντας πυρκαϊά η οποία θα μπορούσε να επιφέρει θάνατο ανυποψίαστων προσφύγων.


    Ο τρόπος δράσης των δύο δολοφόνων δεν αφήνει καμιά αμφιβολία ότι ήσαν άτομα με ειδική εκπαίδευση, ενώ η επιλογή του στόχου τους συγκρούεται ...μετωπικά με την "υπογραφή" της ανάληψης ...ευθύνης ως «Μοναχολύκοι Ριζοσπαστικού Αυτόνομου Μαχητικού Εθνικοσοσιαλισμού» δοθέντος ότι ο Εθνικοσοσιαλισμός κατά την αυθεντική, Γερμανική, εκδοχή του υπήρξε η Κοσμοθέαση η οποία όχι μόνον σεβάσθηκε τις διαφορετικότητες και επέτυχε την αρμονική συνύπαρξη όλων των θρησκειών και όλων των λαών ακόμα και μέσα στις ένοπλες δυνάμεις της αλλά και στην ευρύτερη Κοινωνία της, όπως ο ίδιος ο Jesse Owens δήλωσε (παρά τους μεταπολεμικούς παραχαράκτες των πραγματικών γεγονότων των Ολυμπιακών του 1936) ότι δεν ένοιωσε ρατσισμό στη Ναζιστική Γερμανία αλλά στην ίδια του τη πατρίδα τις Η.Π.Α. μετά την επιστροφή του από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Βερολίνου του Αδόλφου Χίτλερ!


     “Όταν πέρασα μπροστά από τον κυβερνήτη (Χίτλερ), εκείνος σηκώθηκε, με χαιρέτησε και τον χαιρέτησα και εγώ” χαρακτηρίζοντας επίσης “κακόγουστα” τα σχόλια των αρθρογράφων για “το τιμώμενο πρόσωπο στη Γερμανία”, λίγο αργότερα δήλωσε “Ο Χίτλερ δε με σνόμπαρε, ο Φρανκλίνος Ρούσβελτ ήταν εκείνος που με σνόμπαρε και δε μου έστειλε ούτε ένα τηλεγράφημα”. 
Jesse Owens 



     Βεβαίως, στη περίπτωση του εμπρησμού της οδού Νοταρά, θα μπορούσαμε να φαντασθούμε και τους γνωστούς ηλιθίους τους οποίους εν αφθονία διαθέτουν οι μεταπολεμικές κοινωνίες, κάτι, ας πούμε σα τους χρυσαύγουλους οι οποίοι επί 30 χρόνια δήλωναν ..."Ναζί" για να αποδειχθούν ΧΑΖΟΙ όταν μετά την επιψήφισή τους από 500.000 ψηφοφόρους ακριβώς ως ΝΑΖΙ εδήλωσαν πίστη στη δημοκρατία και τον κοινοβουλευτισμό αντιληφθέντες τις ευεργετικές επιδράσεις του βολευτισμού στη μίζερη καθημερινότητά τους! Όμως και εν προκειμένω, η κατά τεκμήριο υψηλή επιχειρησιακή ικανότητά τους δεν παραπέμπει σε ...ηλιθίους!


     Η αυτοτιτλοφόρηση ως «Μοναχολύκοι Ριζοσπαστικού Αυτόνομου Μαχητικού Εθνικοσοσιαλισμού» προκαλεί θυμηδία σκαριφήματος όπου πλέκεται ένα ...φλύαρο "γαϊτανάκι" ...ριζοσπαστών, αυτόνομων και ολίγον από μοναχικότητα ..."λύκων" (σημασία δεν έχει η δορά)  με τον περιττολογικό προσδιορισμό, όμως, του "μαχητικού" Εθνικοσοσιαλισμού λες και χρειάζονταν αυτή η περιττολογία όταν όλοι οι Εθνικοσοσιαλιστές γνωρίζουμε ότι ο Εθνικοσοσιαλισμός ταυτίζεται με την μάχη της επιβίωσής του επί 71 συνεχή χρόνια εν μέσω απαγορεύσεων που σκαρφίζονται οι υπαίτιοι του διαμοιρασμού των ιματίων της Ανθρωπότητος στη Γιάλτα.


     Αυτοί, λοιπόν, οι δήθεν «Μοναχολύκοι Ριζοσπαστικού Αυτόνομου Μαχητικού Εθνικοσοσιαλισμού» θα πρέπει να γνωρίζουν ότι εκ του αυτοπροσδιορισμού τους καταπίπτει η δορά του "Εθνικοσοσιαλισμού" και ήδη φαίνεται από κάτω  η γύμνια της προβοκατόρικης υπόστασής τους.


     Δεν θα ήταν άτοπο να σκεφτούμε ακόμα ότι μπορεί να είναι και καμουφλαρισμένοι χρυσαυγίτες αλλά δε μας πείθει για κάτι τέτοιο η γενική ανημπόρια που χαρακτηρίζει τα ορφανά του Μιχαλολιάκου.


     Έτσι, το μόνο που απομένει να εξετάσουμε είναι η προβοκάτσια, είτε από την πλευρά του ιδίου του πληγέντος χώρου για πρόκληση περαιτέρω συμπάθειας που θα προσθέσει επιπλέον υποστηρικτές και "αλληλέγγυους", είτε από πλευράς κρατικών υπηρεσιών οι οποίες επαναλαμβάνουν τα ανανέωτα σενάρια της εκείθεν του Ατλαντικού εργοδοσίας τους.  Κλίνουμε προς το δεύτερο, ειδικά όσο ξαναπαρατηρούμε την εικόνα κάτω από τον τίτλο που τραβήχτηκε προς τον εξώστη της Γ.Α.Δ.Α. εν ώρα ...εργασίας! Καλημέρα κρατικέ προβοκάτορα, αλλά να ξέρεις ότι πια, δε μπορείς να κρύβεσαι!

Σ.Ο.

ΒΙΖΙΤΟΡΟΙ ΚΑΙ ΒΙΖΙΤΟΥΔΕΣ



     Με ανύπαρκτη την ΅Ελλάδα από την προ-ρωμαϊκής κατοχής περίοδο και μέχρι την έλευση του αειμνήστου άνακτος Όθωνος Α’ Wittelsbach, ούτε χώρα, ούτε γλώσσα (ουσιαστικώς) υφίστατο αλλά πλήθος «δανείων». Ένα από αυτά τα «δάνεια», εκ της Ιταλικής προερχόμενο, προσδιόριζε και την ουσία του, κατά το πάλαι, υψηλού λειτουργήματος της …Πειρατείας για την άσκηση της οποίας μέχρι και …δίπλωμα υπογεγραμμένο παρά νενομισμένου Πειρατή απαιτείτο!

     Στην πειρατική, λοιπόν, «καθομιλουμένη» το ρήμα «βιζιτάρω» εσήμαινε την … «επίσκεψη» (ρεσάλτο) ενός πειρατικού τσούρμου επί του καταστρώματος του σκάφους-λείας του δια τα …περαιτέρω! Εκ της ιταλικής «επισκέψεως», λοιπόν, δηλαδή της «visita» το ρήμα και οι … «δράστες» Πειρατές  «Βιζιτόροι»!

    Ο χρόνος κυλά γρήγορα αλλά κάποιες ιδιότητες παραμένουν τηρουμένων των κοινωνικών αναλογιών και στη σημερινή ελλαδική και –ποσώς- Ελληνική κοινωνία (επί του προκειμένου ούτε οι αιώνες κατάφεραν να θεραπεύσουν τη κακιά βεντερούγα των γραικύλων) τον ρόλο των Βιζιτόρων διετήρησαν όσοι εκτός αστικών ειωθότων τοποθετημένοι, δηλαδή, αυτοί που συλλήβδην αποκαλούμε αναρχο- κλπ κλπ, διότι αυτοί επιμένουν (και ορθότατα!) σε έναν ρόλο απροσκλήτου επισκέπτη της αστικής «σκαμπαβίας» από την οποία «αντλούν» τα προς το υπάρχειν τους!

     Δυστυχώς, τη προόδω του χρόνου, η «βίζιτα» υπελίχθη και σε έννοια ορίζουσα μία χθαμαλότατη δραστηριότητα ταυτιζόμενη με το αρχαιότερο επάγγελμα ενίων θηλέων, δηλαδή την επί χρήμασι εκπόρνευση, ή, αν θέλετε, το πολυβοληδόν ξεκώλιασμα ακορέστων θηλυκών, ενίοτε και νυμφομανούς ιδιοσυστασίας! Περιττόν να διευκρινίσουμε ότι αυτή η «βίζιτα» για τη σύγχρονη ελλαδική κοινωνία αποτελεί διακριτικό «σήμα κατατεθέν» των συγχρόνων αστών οι οποίοι, προσβλέποντες στη πολύφερνη σκαμπαβία του συστήματος δε τολμούν να τη βιζιτάρουν αλλά μετατρέπονται οι ίδιοι σε …βιζιτούδες διεκδικώντας το αντίτιμο του στησίματός τους στα τέσσερα!

    Τηρουμένων των ως άνω, μοδέρνων, αναλογιών, στη πλατεία του Άη Παντέλου συνευρίσκονται βιζιτόροι με βιζιτούδες υπό τα όμματα μιας ευνούχας «αστυνομίας» κι ενός παρδαλού ανθρωποπεριβάλλοντος ως σκηνικού του θεάτρου του παραλόγου, ολίγον πιο μαύρου από το «Μαύρο Θέατρο» της Πράγας!

Ο τάφος του ...Ινδού και του εθνικισμού.

     Βιζιτόροι οι αναρχικοί και βιζιτούδες οι ακροδεξιοί της «ΛΕΠΕΝ» οι οποίοι θεώρησαν ότι με το να νοικιάσουν γραφεία θα κορέσουν τη δίψα τους για βουλευτοποίηση και λοιπές τροφαντές κοινοβουλευτικές απολαβές όπως κατάφερε η αοίδιμος Χρυσή Αυγή και της οποίας το «τρόπαιον» (παραδάκι) δεν αφήνει ες «καθεύδειν» τους δόλιους «ΛΕΠΕΝ»-ιστές που έρχονται δεύτεροι, καταϊδρωμένοι και μάλλον για μόνιμο παροπλισμό σε Parc fermé!

     Πώς να εξηγήσεις σε ηλιθίους ότι όταν αποφασίζεις να «συγκατοικήσεις» πλάτη με πλάτη με τους ορκισμένους εχθρούς σου και για να επιβιώσεις θα πρέπει τουλάχιστον να υπερτερείς σε δύναμη ανθρωπίνου δυναμικού και μέσων, πώς να τους εξηγήσεις ότι αν είσαι ανίκανος να ταμπουρώσεις το οχυρό σου θα σου το σοδομίσουν όπως κι εσένα τον ίδιο, πώς να τους αναγκάσεις να σεβασθούν τουλάχιστον τους συν-ηλίθιους οπαδούς τους οι οποίοι εκτίθενται σε κίνδυνο ζωής προκειμένου ένας αετονύχης να μπει στη Βουλή περιφρονώντας τόσο τα παραταξιακά του συμφέροντα (τα οποία προφανώς αγνοεί) όσο και αυτούς που σέρνονται ξοπίσω του;

     Ο αρχηγός της «ΛΕΠΕΝ» αποτελεί κλασική περίπτωση αποτυχημένου χρυσαύγουλου (λες και υπάρχουν και ...επιτυχημένοι...) που δε τα κατάφερε να παραμείνει ούτε στη φυσική του κομματική μήτρα, αλλά θέλησε να φτιάξει τη …δική του με έναν παρά φύσει ομφάλιο λώρο ο οποίος ξεκινά από το στόμα του και καταλήγει …θου κύριε φυλακήν τω στόματί μου και θύραν περιοχής περί τα χείλη μου! Πολιτικώς ανερμάτιστος και αναμασώντας ένα παλιομοδίτικο και κακοχώνευτο «ζητωπατριωτιλίκι» θεωρεί ότι ο αγώνας του εξαντλείται με την …ενοικίαση γραφείων ακόμη και στη γειτονιά του εχθρού του ο οποίος, ποιος ξέρει τι φαντάζεται ο Χρήστος Ρήγας, ότι μπορεί ακόμη και να παρουσιάσει …όπλα επί τη αφίξει του! Δυστυχώς, όμως για τον αρχηγό της φαιδρόηχης «ΛΕΠΕΝ» τα πράγματα μόνον έτσι δεν είναι και κάθε διαθέτων κοινό νου το αντιλαμβάνεται ασχέτως εάν ο Χρήστος Ρήγας αδυνατεί να το αντιληφθεί.

     Διότι, αρχικώς, ο εχθρός θα θελήσει να κερδίσει στα σημεία εκμεταλλευόμενος την, προφανέστατα, υπερέχουσα αριθμητική του δύναμη και, επίσης, οργάνωση πεζοδρομιακού αγώνα στον οποίο, κατά βάση, ανέκαθεν κρίνονταν οι πολιτικές μάχες! Ανόητος, αφελής ή και πανηλίθιος ο Χρήστος Ρήγας να «σπιτωθεί» στα σαγόνια του εχθρού του ο οποίος, αργά ή γρήγορα, θα τον μετατρέψει σε κακόγευστο …πουτσομεζέ? Κανείς δε μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα σε αυτά τα αμείλικτα ερωτήματα. Γεγονός είναι ότι ένας, ακόμη και μαθητευόμενος, πολιτικάντης γνωρίζει ότι κάθε πλήγμα στη προσπάθειά του αποτελεί και πλήγμα κατά της παρατάξεως που εκπροσωπεί οπότε, προ της βεβαίας προελάσεως του αντιπάλου, ο Χρήστος Ρήγας θα έπρεπε να έχει συναίσθηση των πληγμάτων που ο ίδιος καταφέρει δι’  ανεξελέγκτων αναρχικών «χειρών» κατά του ελλαδικού εθνικισμού τον οποίο όμως και ο ίδιος και η χρυσαύγουλη, πρώην, «παρέα» του κατεξευτέλισαν βάζοντάς του και την «ταφόπλακα» της εγκληματικής συμμορίας.

Η ...έξωση.


     Έτσι, μέχρι σήμερα οι αναρχικοί βιζιτόροι ακολούθησαν μία κλιμακούμενη «προσέγγιση» του φαινομένου της βλακείας αλλά και της ανοργανωσιάς της «ΛΕΠΕΝ», τη μεν πρώτη κάνοντάς της «ανώδυνη έξωση» από τα γραφεία της και τη δεύτερη επιτιθέμενοι με βαριοπούλες στους τοίχους και στις πόρτες της πολυκατοικίας που στεγάζεται ανοίγοντας και μία θεαματική τρύπα στα ντουβάρια των ακροδεξιών «ντουβαριών» με χιουμοριστικό συμβολισμό.

Η αποδόμηση με ...βαριοπούλες!


     Συνεπείς στις αρχές πολέμου, οι βιζιτόροι ανάρχες, δε σάρωσαν εξ αρχής, όπως θα μπορούσαν, το γιατάκι της «ΛΕΠΕΝ» αλλά της υπέδειξαν «διακριτικώς» να …μετοικήσει. Και πανέξυπνα φερόμενοι, ειδικώς, μετά την δεύτερη «επίσκεψη» των γραφείων της «ΛΕΠΕΝ», φρόντισαν να καταστήσουν το …θεόπεμπτο απόκομμα και τον αρχηγό του «persona non grata» και για τους συνοίκους της ατυχούς πολυκατοικίας η οποία ήδη βλέπει να αυξάνονται τα κατά διαμέρισμα κοινόχρηστα από τις ζημίες των απροσκλήτων «κακών γειτόνων», κάτι που μας λέει ότι ο Χρήστος Ρήγας και η Cια του αναζητούν νέα διεύθυνση προς μετακόμιση!

Φαλικές διεισδύσεις ...πολιορκητικού κριού ή όχι?

     Από τη πλευρά της η πανύβλαξ «ΛΕΠΕΝ» επιμένει στη …κακή γειτονία και αφού ο ίδιος ο αρχηγός της φυλάει τη «πλάτη» του και –συμπτωματικώς- πάντοτε σε ώρες κρίσεως …απουσιάζει από το μάτι του κυκλώνος! Βλέπετε, τα γραφεία τα ανοιγοκλείνει  μία ατυχής γυναίκα, παίζοντας το ρόλο της …κλούβας με τους μελλοθάνατους μπροστά από τις Γερμανικές αμαξοστοιχίες της κατοχής που προορίζονταν να ανατιναχθούν στη περίπτωση ναρκοθετήσεως της σιδηροτροχιάς! Γνωστός ο ηρωισμός των ακροδεξιών οπουδήποτε και εάν ενεφανίσθησαν! 

Η Σμύρνη μάνα 'μ καίγεται και μεις κρασογλεντάμε!

     Και ο ίδιος ο Χρήστος Ρήγας, ενώ τα γραφεία ...κατεδαφίζονται με βαριοπούλες απολαμβάνει μετά της παρέας του υπέροχα μεσογειακά πιάτα συνοδεία τερψιλαρύγγειων οινοσκευασμάτων, καλή του όρεξη!



     Εν όψει, λοιπόν, της 18ης Σεπτεμβρίου κατά την οποία ο αρχηγός της «ΛΕΠΕΝ» επεκτείνει την προβοκάτσιά του κατά του ελλαδικού εθνικισμού επιμένοντας στα …εγκαίνια των γραφείων του στη πλατεία του Άη Παντέλου και μη συναισθανόμενος ότι τα γραφεία αυτά του τα «εγκαινίασαν» ήδη με …βαριοπούλες οι παρεπιδημούντες βιζιτόροι θα θέλαμε να του υπενθυμίσουμε τα εξής:


     -Δε διαθέτεις κοντά σου Χρήστο Ρήγα κανένα μετρίως σώφρονα ώστε να του ζητήσεις να σου πει τι πρόκειται να συμβεί μην έχοντας καταλάβει το τι συνέβη μέχρι τώρα? 

Άλλος για τη ...Πύλο...!

     Βεβαίως και αναφορικώς με τα στελέχη της «ΛΕΠΕΝ», παρακολουθούμε πολύ προχωρημένες και εντελώς απροκάλυπτες ομοερωτικές εξελίξεις που εμείς οι παλαιότεροι εξακολουθούμε να μη καταλαβαίνουμε και δε το κρύβουμε ότι δεν αναμέναμε προσεγγίσεις ακόμη και συμφώνου συμβιώσεως μέσω του Facebook, αλλά τι να κάνουμε, το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε είναι καλά στέφανα ή ... άλλος για τη Πύλο!

     Tέλος, θα ήταν σωστό να επιμείνουμε στον χαρακτηρισμό των «ΛΕΠΕΝ»Υστας ως ...βιζιτούδων? Ασφαλώς όχι! Διότι οι βιζιτούδες ως ασκούσες το αρχαιότερον των επαγγελμάτων προσφέρουν, τουλάχιστον, τέρψη, αντιθέτως προς τους «ΛΕΠΕΝ»ύστας οι οποίοι προσφέρουν μόνον απορίες περί της διανοητικής ισορροπίας των διπόδων.

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ  ΚΑΤΑ  ΧΡΙΣΤΟΝ  ΣΑΛΟΙ



Ως γνωστον και δεδομενον,ο χριστιανισμος ως ιστορικο θρησκευτικο κινημα,συνετεθη δογματικως απο το παλιμψηστον ασιατικων κυριως θεοκρατικων μισαλλολογων ρευματων,τα οποια συνεραψαν πλαστογραφικως διαφοροι..ευαγγελιστες,οι οποιοι συνεγραψαν τα καθιερωμενα,απο την εξουσια της Εκκλησιας και των βυζαντινων ,ελεω θεου, Μοναρχων,αλλα και αρκετα αλλα αποκρυφα και μη αναγνωρισθεντα.Η επικρατησις του σημαδευτηκε απο την σαρωτικη γενοκτονια αλλοδοξων λαων και την μανιακη κατακρημινιση των πολιτισμων του,ως αποτοκος πολιτικων αποφασεων των βυζαντινων και δυτικων Αυτοκρατορων..
.
Η δογματικη σπονδυλωσις,εστιαζεται στην απαρνηση των εγκοσμιων,στην κατασυκοφαντηση τους και στην αποκορυφωση της επιθυμητης και τελειωτικης αποταγης της φυσικης αισθησιαρχικης πραγματικοτητος του ιστορικου,κοινωνικου γιγνεσθαι,εν οψει της συμμετοχης των..ψυχων σε μια μεταιστορικη,και μετακοσμικη αδιαλειπτη κατασταση.Το επαθλο για τους πιστους αρνητας του κοσμου τουτου ,,ειναι η μετασχεση στην αιωνια βασιλεια των ουρανων,για τους ..απιστους ,τελευταιος σταθμος και οριστικος, η Κολασιας και οι λιμνες της φωτιας...
.
Η ηθικιστικη προσεγγιση της χριστιανικης βιβλικης θεολογιας σε ολες τις βιοτικες εκδηλωσεις του ανθρωπινου οντος,εκπηγαζει απο την κατηγοριακη ταξιθετηση των αξιων και απαξιων της πρεπουσας στασεως ζωης,οπως ξεκαθαρα οριζει η..αγια Γραφη.Το μεγιστο ιδανικο του ανθρωποειδωλου και της αισθητικης του,εφικτον μονον για τους..εκλεκτους αυτης της θρησκειας,ειναι ο ευνουχος,ο καλογερος ,ο ερημιτης.Αυτες οι ομαδες βρισκονται στην ανωτερη βαθμιδα της θεοκινητου καταταξεως.Ειναι οι υποψηφιοι,ισοβιοι ..βουλευτες της βασιλευομενης Εξουσιας του Γιαχβε στον ουρανιο θολο.Οι υπολοποι οπαδοι του,εμπλεοι ανεπαρκειων για την κατακτηση του υπερτατου σκοπου,ειναι οι δευτερας και τριτης επιλογης ..επιλαχοντες..
.
Μια ενδιαφερουσα κατηγορια ψυχικων πολεμιστων,θιασωτων, αυτης της θρησκειας,θα λεγαμε οι επιλεκτοι των επιλεκτων,ειναι και οι λεγομενοι ..κατα Χριστον Σαλοι..οι δενδριται και οι Στυλιται,τους οποιους μεχρι σημερα η χριστιανικη εκκλησια,οχι μονον αναγνωριζει ως Οσιους και Αγιους,αλλα εξακολουθει να τους τιμα,και να τους παρουσιαζει σαν λαμπρα προτυπα μιμησεως...σαν μια αφροκρεμα αγιολογικων εξαρσεων τροπου ζωης ,στον δρομο προς την αθανασια και την αεναον μακαριοτητα..
.
Οι κατα Χριστον Σαλοι,η, Μουρλοι ,χαρακτηρισμοι απολυτως αποδεκτοι απο το χριστιανικο κατεστημενο,ειναι φυσιογνωμιες,τις οποιες λατρευει η χριστιανοσυνη,υποκλινεται στο παραδειγμα ασκητικου και παραξενου,αλεξικοσμου βιου τους και τις εκθετει με καποια επαρση στο εικονολογιο της.Ειναι Χριστιανοι,διακριθεντες για την παλη τους κατα του σατανικου κοσμου και των αμαρτωλων αισθησεων και ενστικτων,αλλα με ορισμενες ευδιακριτες ιδιαιτεροτητες και ευλογημενες..χαρισματα,τα οποια ο χριστιανισμος επιβραβευει και δοξολογει..μεχρι και σημερα...
.


Ποιες ειναι ομως αυτες οι εξαισιες και θεαρεστες αρετες ,τις οποιες βιωσαν,στο διαβα των χρονων,απο τον τριτο αιωνα μεχρι και τις ημερες μας,ως εκφραση σκληροπυρηνικου, ακραιφνως χριστιανικου προταγματος και πλαισιου ..πνευματικης σκληρης ασκησεως, σαν υπερτατες αρχες και  καθοδηγητικα δογματικα αξιωματα, αυτης της αξιοπεριεργου ασιατικης θρησκειας;Ειναι ,ωμα,οι ακολουθες..
.
.Ο δημοσιος αυτοεξευτελισμος,η κοινωνικη εθελουσια περιθωριοποιηση,η εκριζωσις του αισθηματος της κοσμικης υπερηφανειας,η καταπατησις της ατομικης αξιοπρεπειας,η εξοντωσις των ενστικτων ,ακομα και αυτο της απλης επιβιωσεως,η βασανιστικη εκουσια πορεια μαρτυριου ,γελοιποιησεως και αυτοκατακρεουγησεως της ανθρωπινης λειτουργικοτητος..Ο χλευασμος του κοσμου και η αποδοχη του...ως στεφανου νικης εναντιον του..Η συστηματικη αποφυγη της υγιεινης και της στοιχειωδους σωματικης καθαριοτητος..Και ολα αυτα γιατι;;.
.
Διοτι ετσι επιτασσει το ιερον δογμα..Ο επιγειος κοσμος ειναι τεχνασμα του σατανα,τα ορμεφυτα,ειναι οι πονηρες φωλιες του,οι οργανωμενες πολιτισμενες κοινωνιες τελουν υπο φρικτην πλανην..Η αποσκορακισις του σωματος και των αναγκων του,η πληρης ταπεινωσις εντος και εκτος κοινωνιων,ενας αργοσυρτος θανατος της σαρκας,ως εμποδιου για την επιτευξη του στοχου της μεταφυσικης και μετασαρκικης τους κρισεως απο τον τριαδικο Γιαχβε...
.
Αυτου του ειδους..οι εκλεκτοι χριστιανοι Ασκηται και Κοσμοκαλογεροι,ανδρες και γυναικες,κατεγραφησαν στην ιστορια της εκκλησιας τους,ως απαραμιλλοι Οσιοι και Αγιοι και εσαει προβαλλομενα υποδειγματα τελεολογικης εφαρμογης των εσχατολογικων διδαγματων του Ιησου και των ..Ευαγγελιστων.Ριχνοντας μια ματια ,απο ευλογη περιεργεια ,στον οσιο.. βιο και στην πολιτεια τους,διακρινουμε,αυτο το οποιο υποψιαζομασταν..Κατα διαφορες εποχες αυτοι οι ..ιεροι τυποι..τα επιλεκτα ταγματα σωτηριας..περιφερονταν ,κατα μονας, ημιγυμνοι στους δρομους,κυλιονταν στις κοπριες,κυκλοφορουσαν ρακενδυτοι,κουρελιαρηδες πληγιασμενοι,μιλουσαν μονοι τους με τις Χριστοπαναγιες,εβλεπαν οραματα αγγελων...περπατουσαν στον αερα..βρισκονταν την ιδια στιγμη σε δυο διαφορετικους χωρους.Και αλλα πολλα, τραγικως, παραμυθενια.
.
Επεδιωκαν σκοπιμα την χλευη της κοινωνιας,προκαλουσαν την καθιερωμενη αισθητικη ταξη..δεν πλεονονταν ποτε,ετρεφοντο με σκουληκια ..καθονταν σε υψηλες Στυλες...[[[αφοδευαν, αφ υψηλου..προφανως..τους ταιζαν πτηνα]] για δεκαδες χρονια..ανεβαιναν σε ψηλα δενδρα,χτιζοντας την φωλιτσα τους..και ζουσαν εκει, μεχρι να πεθανουν..και αλλα συναρπαστικα επεισοδια...Μην χαμογελας καθολου ,αναγνωστη..Κανε τον κοπο να διαβασεις τα επισημα εκκλησιαστικα κειμενα και τα εορτολογια,τα οποια τους λατρευουν ..Ναι ..μεχρι και σημερα....
.
Και στην αρχαια Αθηνα ,υπηρξαν παραξενοι και εκκεντρικοι τυποι,αλλα  ποτε δεν ελατρευθησαν ως εκλεκτοι του Θεου..Κλασικη περιπτωση ο Διογενης ο Κυνικος,ο οποιος ,καποια στιγμη,,χειροτονησε..δημοσια τα γεννητικα του οργανα,στην αγορα.Απαντωντας στους ενεους περαστικους..ειπε...Μακαρι, τριβοντας και την κοιλια μου,να ικανοποιουσα και την πεινα μου...Ο Ελλην ,εστω και ιδιορρυθμος,ουδεποτε απαρνηθηκε την φιλοπαιγμονα ,φαιδρη διαθεση του..Οι ,κατα Χριστον,Σαλοι και βιολογικως Σαλταρισμενοι,προκαλουν παντα θλιψη και αποτροπιασμο..
.
Ενδεικτικως αναφερω ...Κατα Χριστον Σαλους και Σαλες..Οσιος Ανδρεας Κωνσταντινουπολεως..μνημονευονται ιεροπρεπως απο την Εκκλησια,την 28η Μαιου..Οσιος Συμεων της Εμεσσας,.την 21η Ιουλιου...Αγιος Συμεων ο Στυλιτης..την 1η Σεπτεμβριου...Οσιος Παυλος,την 6η Νοεμβριου,Ισιδωρα της Ταβεννας,την 1η Μαιου[[καθαγιαστηκε.. τρεφομενη απο αποφαγια ,απο τα σκουπιδια..]]..Και ασφαλως ο Στυλιτης Οσιος Ανδρεας και ο δενδριτης Οσιος Δαυιδ ο Σκυθης και πληθωρα αλλων μακαριων προσωπικοτητων..Θα πρεπει να μελετησεις σε βαθος και πλατος τις..αγιογραφιες τους,και θα ανακαλυψεις ,αναγνωστη,και αλλες ηρωικες πραξεις..που προκαλουν την σιχαμαρα καθε νοημονος ανθρωπου..αλλα και το εισητηριο του επουρανιου χριστιανικου παραδεισου.
.
Οι Στυλιται,οι Δενδριται,οι κατα  και δια Χριστον Σαλοι,προσηλωμενοι στο γραμμα και στο πνευμα του χριστιανισμου εξευτελισαν εκουσιως τον εαυτο τους,σε αυτον τον κοσμο,για να κερδισουν την Βασιλεια των Ουρανων,αλλα κατα βαθος βρηκαν αφορμη να εξωτερικευσουν μια γενετικη ψυχικη ανισορροπια...Δικαιωμα τους..Δικαιωμα της Εκκλησιας να τους θεωρει Οσιους,αλλα και δικαιωμα της ψυχιατρικης,να τους χαρακτηρισει ως παλαβους....διαταραγμενους και ψυχικως ανωμαλους,χρηζοντες οχι λατρευτικης επιδειξεως,αλλα στοργης και ιατρικης αγωγης..
.


Και ολα αυτα δεν ειναι παραμυθια απο το χθες,αλλα ενα διαχρονικο κινημα,βγαλμενο απο τα αχνιστα σπλαχνα του πρωτολειου χριστιανισμου, αρνησικοσμιας,,σαρκολοιδωριας και χλευοχαρμοσυνης της ανθρωπινης κοινωνιας και των θεσφατων της..Στον 20ο αιωνα,ειχαμε και προσφατα παραδειγματα ..θειας χαριτος,και απερινοητου μυστηριακης κλησεως σε αναλογες φυσιογνωμιες,ενωπιον των οποιων η εκκλησια στεκει σε σταση προσοχης και υποκωφου θαυμασμου..Παρουσιαζουμε μια ενδεικτικη Μορφη...
.
Η περιφημη Σαλη κατα Χριστον,Ταρσω,γεννηθεισα στις αρχες του εικοστου αιωνος,εμφανιζει μια ..λαμπρη σταδιοδρομια..Απο μικρη, ακουγε φωνες του Χριστου,διεξηγαγε συνεντευξεις με αγγελους,εφευγε απο το σπιτι της και περιπλανιοταν ,κατεφευγε στην απομονωση..με παθολογικα ψυχικα συμπτωματα παραισθησεων..Οι γονεις της,στα 1942,την πηγαν στο Ψυχιατρειο  των Αθηνων.Οι ιατροι διαπιστωσαν ενα ειδος ψυχασθενειας..Αντι του εγκλεισμου της,οι γονεις της απεφασισαν να την πανε στο μοναστηρι της Κερατειας..Εκει θα μονασει μεχρι το τελος της ζωης της..σε παραληρηματικη παροραματικη κατασταση..Πεθαινει στα 1989..Μετα απο χρονια,τα λειψανα της, ξεθαβονται...ευωδιαζουν...Και εκτιθενται σε προσκυνημα σε Μονη της Μανδρας Αττικης....
.
Ειναι κραυγαλεα και ηχηρη ,για αλλη μια φορα,η πληρης αντιθεσις του προγονικου μας εθνικου Ελληνισμου με την χριστιανικη,εμβληματικη και βληματικη ιδεοαγιοπρεπεια...Μια πληρης διαφοροποιησις,προτυπων τροπου αντιληψως της φυσεως,της ιστοριας και του κοσμου..Ενας ριζικως,αισθητικος διαχωρισμος,δυο ξενων κοσμων..η  μοιρα των οποιων ειναι, ενας συνεχης πολεμος αξιων,ο οποιος ουδεποτε τερματιστηκε.
.
.Η ελληνικη αισθησιαρχικη λατρευτικη καταφασις της ψυχοσωματικης αρμονιας του Καλλους ,της Υγειας,της Ευεξιας ,του μαχητικου δυναμισμου της απολλωνιου γαληνιου ευαρμοστιας αλλα και του συναμφοτερου υφισταμενου διονυσιακου ερωτικου σφριγους,ερχονται σε ευθεια ιδεολογικη,ανθρωπολογικη ,θεολογικη και αισθητικη συγκρουση με τα μισοκαλα,ανθελληνικα εβραιοχριστιανικα κελευσματα...Ειναι Ντροπη στην Ελλαδα,που γεννησε τον ανθρωπινο υπεροχο τυπο Καλου και Αγαθου υπερηφανου Ανθρωπου,να λατρευονται αιωνιοι,υποψηφιοι τροφιμοι ψυχιατρικων Ιδρυματων..
.
.Μπορει το διεθνιστικο, Οικουμενικο Πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως, των Χριστανων να καταδικασε τον Εθνοφυλετισμο.[[1872]]..ως σατανικην εκτροπην...Μπορουμε ,ομως ,και εμεις ,να στιγματισουμε τον μισελληνικο εβραιοχριστιανισμο,ως εσχατη καταντια και αυτοβιαστικο εξευτελισμο της ανθρωπινης αξιοπρεπειας..στρεφομενο ευθεως και παντοιοτροπως κατα της Ελληνικης ,θρησκευτικης Κοσμοθεωριας,τους Ναους της οποιας κατεστρεψε,τα αγαλματα της οποιας ακρωτηριασε,τα πολιτιστικα αγαθα της οποιας εδιωξε..αλλα δεν μπορεσε να ξεριζωσει τις ριζες,, εκεινου του μεγαλου Εθνους των Ελληνων..ΕΜΑΣ..
.
Καποτε πρεπει να γινει στην Ελλαδα μια μεγαλη, αληθινη Επαναστασις..Μια Επαναστασις,η οποια θα κηρυξει πανηγυρικως την οριστικη ,ιστορικη και πνευματικη καταλυση τεσσαρων, σκοτεινων, κατοχικων περιοδων, δυο χιλιαδων χρονων..Την αμετακλητη καταλυση της ρωμαικης,της βυζαντινης,της οθωμανικης και της ελλαδορωμηοχριστιανικης τυραννιας..Και αυτη η Επαναστασις, θα καλεσει στην Ιερα Σκια του λοφου της Ακροπολεως,την ανασταση της αιωνιου Ελλαδος,μετα απο δυο χιλιαδες χρονια ....Και οι Ελληνες και Ελληνιδες ,θα την χαιρετησουν υψωνοντας ..τα λαβαρα,τις καρδιες και τις γροθιες τους..Με ενα συνθημα...Μια κραυγη...Μια αποφαση...ΠΟΤΕ ΠΙΑ...
.

                                                             ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΓΟΣ