Λ.Ε.Π.ΕΝ. :
ΤΑ 'ΑΠΟΝΕΡΑ' ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
ΤΑ 'ΑΠΟΝΕΡΑ' ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
Το "πολιτικό συμβούλιο" της Λ.Ε.Π.ΕΝ.
(όπως η ίδια το εμφανίζει)
Θα ήταν αδύνατον να εξυγιάνουμε την αγραμματοσύνη τους προκειμένου
να τους κάνουμε να καταλάβουν ότι η πραγματική Πολιτική είναι η υπηρέτηση του
Πολιτισμού και να θεραπεύσουμε τη ψυχική βαρβαρότητά τους ώστε να τους κάνουμε
να εννοήσουν ότι ο Άνθρωπος προάγεται δια του Πολιτισμού του και χαρακτηρίζεται
από αυτόν!
Αυτά, λοιπόν, τα δημοκρατικά γραικυλοπαράγωγα της copy/paste ΛΕΠΕΝ ανέλαβαν
την (δήθεν!) σωτηρία των γραικύλων …ομοίων τους οι οποίοι, αφού επί σαράντα χρόνια
ψηφίζουν νταβατζήδες, τώρα που οι εκλεκτοί τους, τους άφησαν άστεγους θα πρέπει
να …ξαναστεγασθούν ώστε αμέριμνοι και πάλι να ξανα-αναδείξουν ομοίους αναξίους προς
πλήρη αφανισμό της απομένουσας «Ελλάδος»!
Η πολιτικάντικη πονηροβλαχιά των ΛΕΠΕΝίστικων "απόνερων" της Χρυσής
Αυγής, νόμισε ότι ανεκάλυψε εφαλτήριο που θα τα εκτινάξει στη Βουλή (πλάι στα άλλοτε
χρυσαύγουλα συνεταιράκια…) και μπούκαραν στο Βοτανικό για να στεγάσουν ...ψηφοφόρους
αντιγράφοντας παρόμοιες δράσεις αντιπάλων χωρίς, όμως και να διαθέτουν ούτε τη
τεχνογνωσία, ούτε τις υποδομές, ούτε και τη μαχητικότητα των αντιπάλων!
Φόρεσε λοιπόν η κακέκτυπη ΛΕΠΕΝ τις καλοκαιρινές βερμούδες της
και μπούκαρε στον εγκαταλελειμμένο χώρο νομίζοντας ότι… «τρεις κι ο κούκος»
αποτελούν επαρκή …εγγύηση εγχειρήματος καταλήψεως, ικανή δύναμη φυλάξεως και ανασυγκροτήσεως ενός χώρου προοριζόμενου
να στεγάσει ανθρώπους, κυρίως δε, επαρκούς ισχύος έναντι ενός κράτους που, εκτός κι αν είναι ο εντολοδότης σου, θα κάνει τα πάντα για να σε συντρίψει και να σε κρεμάσει παράσημο στο πέτο του!.Χωρίς πρόβλεψη περιφρουρήσεως, χωρίς πρόβλεψη κεφαλαίων ανοικοδομήσεως,
χωρίς υποστήριξη φορέων, χωρίς καν ανθρώπινο δυναμικό εκτός από κανα-δυο προγάστορες
διπλοπιττογυροβόρους…, απλώς, κοπιάροντας τους ανάρχες !
Μία από τις καταλήψεις των αντιεξουσιαστών.
Και του Βοτανικού οι (τζάμπα!) "μάγκες" δεν αντελήφθησαν ότι αυτά τα ...σπορ προϋποθέτουν ψυχή και ικανότητες που οι ίδιοι δεν έχουν! Και δε σκέφτηκαν ότι με απλά κοπιαρίσματα το μόνο που θα καταφέρουν είναι να στρώσουν "βούτυρο στο ψωμί του συστήματος" όπως έκανε πριν λίγα χρόνια εκείνος ο ανεγκέφαλος της οδού Πανόρμου που έσυρε μια διμοιρία ανοήτων στο εδώλιο του κατηγορουμένου! Η wannabe ΛΕΠΕΝ, τυφλωμένη από το κοινοβουλευτιλίκι αγνοεί τα βασικά αλλά και τις συνέπειες της βλακείας της, αδιαφορώντας για το τίμημα της ιδιοτελείας της...
Εμείς, πάντως, θα υποδείξουμε στους ηλιθίους της ΛΕΠΕΝ ένα πλάνο εργασίας αν πράγματι αυτά τα ...παταλά επιθυμούν πράγματι να συνδράμουν ενδεείς (και όχι ψηφοφόρους!):
1. Συγκρότηση ομάδος Νομικών για την προσχεδιασμένη υποστήριξη κάθε εν εξελίξει εγχειρήματος.
2. Συγκρότηση ανεξαρτήτου νομικού προσώπου-φορέως για τη νομιμοποίηση του συγκεκριμένου εγχειρήματος και οργάνωση έμπειρης ομάδος εργασίας.
3. Συγκρότηση γραπτού καταστατικού χάρτη του εγχειρήματος ώστε ΗΛΙΘΙΟΙ! να γνωρίζετε εκ των προτέρων ΠΟΙΟΝ θα στεγάσετε και υπό ποίους όρους στη περίπτωση επιτυχίας (...) των προσπαθειών σας.
4. Διενέργεια επαφών και επίτευξη συνεργασίας με φορείς και οργανισμούς που θα υποστηρίξουν δημοσίως τη προσπάθειά σας ώστε αυτή να μην εμφανίζεται ως κομματικό πρόσχημα ψηφοθηρίας, όπως είναι τώρα!
5. Διάδοση του εγχειρήματος μέσω των μμε για την επίτευξη "πλατειάς" υποστηρίξεως (και αν σας φαίνονται "κινέζικα" ανακαλύψτε και μελετήστε το "ΑΓΩΝ Ε.Ο.Κ.Α. ΚΑΙ ΑΝΤΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΣ" του Γ. Γρίβα-Διγενή και σε ό,τι αναφέρεται (σ.21) στην αναγκαιότητα πλατειάς υποστηρίξεως διότι αυτό που επιχειρείτε δεν αποτελεί απλώς "οικιστικό πλάνο" αλλά ΠΟΛΕΜΟ, ανόητα κομματόσκυλα).
Βεβαίως, όλα τα παραπάνω προορίζονται για ένα κόμμα που πραγματικά ενδιαφέρεται για παραγωγή κοινωνικού έργου και όχι αρπαχτής, προβοκάτσιας ή και κάτι χειρότερο... Γι αυτό και δεν ελπίζουμε ότι το αποδιαλεούρι της Χρυσής Αυγής, η ΛΕΠΕΝ, θα δείξει το παραμικρό ενδιαφέρον διότι εμπίπτει σε άλλες σφαίρες υπηρετήσεως συμφερόντων...
Και ήδη τα δείγματα συμπεριφοράς αυτού του νέου κομματικού μορφώματος είναι ενδεικτικά των κυκλωμάτων μέσα στα οποία κινείται. Υιοθετώντας τη "ρητορική" της Κατεχάκη, η ΛΕΠΕΝ προσπαθεί να ενσπείρει τη καχυποψία έναντι τρίτων και σπερμολογεί υπαινισσόμενη ότι ο σκοπός όσων την πλησιάζουν είναι ο εντοπισμός του κομματικού της πυρήνα και το ...φακέλλωμά του! Εσχάτως ο ανεγκέφαλος διαχειριστής του Facebook-ικού λογαριασμού της εκπεσμένης γραφικότητος που λέγεται ΛΕΠΕΝ τόλμησε να υπαινιχθεί ακόμη και για μας ότι προσπαθούμε να πληροφορηθούμε τη στελέχωσή της για να τη ...φακελλώσουμε! Ας δούμε, όμως, το τι η ίδια η εκπαραθυρωθείσα από τη Χρυσή Αυγή, ΛΕΠΕΝ, έχει δώσει στη διαδικτυακή δημοσιότητα:
Οι γελοίοι αυτοί ανθυποπρακτορίκσοι του συστήματος αγνοούν ότι οι ίδιοι έχουν αυτοχαφιεδιστεί δημοσιοποιώντας (καρφώνοντας διαδικτυακώς!) τα ιδρυτικά τους στελέχη που συναυτούργησαν στην ίδρυση του οψίμου "πρακτορείου" τους με όλα τα συνωδά στοιχεία! Και το κυριότερο...
Η ΛΕΠΕΝ δικαιολογείται να αγνοεί ότι, τουλάχιστον, τρία μέλη από το σ τ ε ν ό πυρήνα της επεκοινωνούν μαζύ μας γραπτώς κι εκτενώς ζητώντας μας να διασκεδάσουμε τις υποψίες τους περί τα πολλά ενδεχόμενα του "κύκλου των φαύλων ποιητών" μέσα στον οποίο κινούνται! Είναι φυσικό για ένα χρυσαυγίτικο περίτριμμα που μαθήτευσε πλάι στο Μιχαλοβλάκα να μη ξέρει η δεξιά του τι ποιεί η ...πιο δεξιά του! Όμως, όλοι αυτοί οι ακροδεξιοί μπετόβλακες που ισχυρίζονται ότι θα σώσουν τη χώρα, δε θυμούνται ότι ακόμη και το "Καταστατικό" τους όχι μόνον λάβαμε όπως οι ίδιοι μας το έστειλαν, αλλά και τους το επιστρέψαμε διορθωμένο προκειμένου να τους ελεήσουμε στην αποφυγή διασυρμού "επί τη δημοσιοποιήσει"; Δε σε ενημέρωσαν, ωρέ καλφόπουλο του Μιχαλολιάκου Χρήστο Ρήγα, ότι μας στείλατε το "Καταστατικό" σας και σας το επιστρέψαμε "κοκκινισμένο" με όλη τη καλή διάθεση για να μη ξεφτιλιστείτε αναρτώντας ανορθόγραφες ασυναρτησίες; Εάν παρέλειψαν Χρήστο Ρήγα να σε ενημερώσουν σε ενημερώνουμε εμείς και μπορείς εσύ και κάθε ενδιαφερόμενος να το δείτε ΕΔΩ προκειμένου να σε καθησυχάσουμε ότι η ίδια η ΛΕΠΕΝ δεν έχει αφήσει τίποτε προς ...διερεύνηση, ούτε καν τους εργοδότες της!
Και ήδη τα δείγματα συμπεριφοράς αυτού του νέου κομματικού μορφώματος είναι ενδεικτικά των κυκλωμάτων μέσα στα οποία κινείται. Υιοθετώντας τη "ρητορική" της Κατεχάκη, η ΛΕΠΕΝ προσπαθεί να ενσπείρει τη καχυποψία έναντι τρίτων και σπερμολογεί υπαινισσόμενη ότι ο σκοπός όσων την πλησιάζουν είναι ο εντοπισμός του κομματικού της πυρήνα και το ...φακέλλωμά του! Εσχάτως ο ανεγκέφαλος διαχειριστής του Facebook-ικού λογαριασμού της εκπεσμένης γραφικότητος που λέγεται ΛΕΠΕΝ τόλμησε να υπαινιχθεί ακόμη και για μας ότι προσπαθούμε να πληροφορηθούμε τη στελέχωσή της για να τη ...φακελλώσουμε! Ας δούμε, όμως, το τι η ίδια η εκπαραθυρωθείσα από τη Χρυσή Αυγή, ΛΕΠΕΝ, έχει δώσει στη διαδικτυακή δημοσιότητα:
Η ΛΕΠΕΝ δικαιολογείται να αγνοεί ότι, τουλάχιστον, τρία μέλη από το σ τ ε ν ό πυρήνα της επεκοινωνούν μαζύ μας γραπτώς κι εκτενώς ζητώντας μας να διασκεδάσουμε τις υποψίες τους περί τα πολλά ενδεχόμενα του "κύκλου των φαύλων ποιητών" μέσα στον οποίο κινούνται! Είναι φυσικό για ένα χρυσαυγίτικο περίτριμμα που μαθήτευσε πλάι στο Μιχαλοβλάκα να μη ξέρει η δεξιά του τι ποιεί η ...πιο δεξιά του! Όμως, όλοι αυτοί οι ακροδεξιοί μπετόβλακες που ισχυρίζονται ότι θα σώσουν τη χώρα, δε θυμούνται ότι ακόμη και το "Καταστατικό" τους όχι μόνον λάβαμε όπως οι ίδιοι μας το έστειλαν, αλλά και τους το επιστρέψαμε διορθωμένο προκειμένου να τους ελεήσουμε στην αποφυγή διασυρμού "επί τη δημοσιοποιήσει"; Δε σε ενημέρωσαν, ωρέ καλφόπουλο του Μιχαλολιάκου Χρήστο Ρήγα, ότι μας στείλατε το "Καταστατικό" σας και σας το επιστρέψαμε "κοκκινισμένο" με όλη τη καλή διάθεση για να μη ξεφτιλιστείτε αναρτώντας ανορθόγραφες ασυναρτησίες; Εάν παρέλειψαν Χρήστο Ρήγα να σε ενημερώσουν σε ενημερώνουμε εμείς και μπορείς εσύ και κάθε ενδιαφερόμενος να το δείτε ΕΔΩ προκειμένου να σε καθησυχάσουμε ότι η ίδια η ΛΕΠΕΝ δεν έχει αφήσει τίποτε προς ...διερεύνηση, ούτε καν τους εργοδότες της!
Ωστόσο, ο πάτος του "βαρελιού" του ιθαγενούς "εθνικισμού" είναι πολύ πιο κάτω από το ανθυποεπίπεδο της Χρυσής Αυγής και λέγεται ...ΛΕΠΕΝ! Μην εφυσηχάζετε, όμως, διότι είναι στα σκαριά και ακολουθούν και άλλες βαριάντες (όπως λέμε στο σκάκι): Το "μάθημα" της Χρυσής Αυγής και της μπάντας Μιχαλολιάκου, ήτοι, «πως πιάνουμε τη καλή εν μια νυκτί με δημόσιο παραδάκι», έχει πολλούς ζηλωτές... και,
Τη γυφτοσύνη να τη κλαις…!
Υγ: Δεν ασχολούμεθα με "απόνερα" γενικώς και, ειδικώς, με τα "ξαφρίσματα" της κατσαρόλας του εξαθλιωμένου ντόπιου "εθνικισμού" ως ανθυποπαράγωγα της χρυσαυγίτικης (και όποιας προηγηθείσας...) σούπας! Δυστυχώς, όμως, μας εξανάγκασε στη παρούσα ανάρτηση-απάντηση, μία ηλιθία πρόκληση της ΛΕΠΕΝ η οποία μας μέμφεται διότι υπηρετούμε τον Πολιτισμό και δε γίναμε κολαούζοι της! Οι ανόητοι ακόμη δε κατάλαβαν ότι δε πρέπει να ξύνονται στη γκλίτσα του τσομπάνη και η παρούσα ανάρτηση αποτελεί προανάκρουσμα ώστε να το καταλάβουν ...εγκαίρως! Εμείς με ευχαρίστηση θα σηκώνουμε κάθε γάντι για να τους το βάζουμε εκεί που θέλουν!
ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ
Β. ΧΑΝΔΡΗΣ, 26/7/2016, 17:45 μ.μ.
Τελικά ο κ. Καλέντζης έχει εξελιχθεί σε απηνή διώκτη του Ελληνικού
Εθνικισμού. Συγχαρητήρια.
Απάντηση Σ.Ο:
Αγαπητέ κ. Β. Χανδρή (της οικογενείας των εφοπλιστών ως φαίνεται...) το άρθρο είναι της συλλογικότητας που διαχειρίζεται αυτό τον Ιστότοπο. Ο κ. Καλέντζης είχε τη συμβολή του η οποία όμως περιορίσθηκε λόγω της εύστοχης μεν αλλά εκκωφαντικής αθυροστομίας του και καλόν είναι να μη χρειαστεί να περιλάβει τη Λ.Ε.Π.ΕΝ. ο κ. Καλέντζη. Όσο για τη δίωξη του ελλαδικού εθνικισμού δε χρειάζεται να την αναλάβει ο κ. Καλέντζης αφού την έχουν αναλάβει εργολαβικώς πάμπολλα κοινωνικά κατακάθια αυτοπροσδιοριζόμενα ως "εθνικιστές" ώστε να μην είναι απαραίτητο να αναμειχθεί και ο κ. Καλέντζης που, άλλωστε, δεν είναι και εθνικιστής. Δεκτά τα συγχαρητήρια και σας ευχαριστούμε!
__________________________________________________________________
Mα. Καλ., 26/7/2016, 18:16 μ.μ.
Ο ελληνικός εθνικισμός είναι ο λάκκος με τα φίδια ή μάλλον το κλουβί με τις τρελές. Τι κατάρα είναι αυτή να είναι ο ένας χειρότερος από τον άλλο και αναφέρομαι στους θλιβερούς αρχηγίσκους του που μετά το Πλεύρη δείχνουν όλοι σα να αποφοίτησαν από σχολή ΑΜΕΑ.
Απάντηση Σ.Ο.:
Που το ξεθάψατε το βαμπίρ... Θα τον εμπνεύσετε τον κ. Καλέντζη ο οποίος θα ξεσπαθώσει και ο κ. Χανδρής θα τον ξανακατηγορήσει ως διώκτη του ...εθνικισμού!
___________________________________________________________________
Μ. ΣΑΡ., 26/7/2016, 18:47 μ.μ.
...Κλικάρισα στο σύνδεσμο του καταστατικού και κυριολεκτικά λύθηκα στα γέλια με τις κόκκινες σημειώσεις. Και μη μου πείτε ότι δεν είναι δια χειρός Αριστοτέλη Καλέντζη γιατί μόνον αυτός ξέρει να χαστουκίζει με τέτοιο τρόπο.
Απάντηση Σ.Ο.:
Όχι, δε θα σας πούμε. Διατί να το κρύψωμεν, άλλωστε... Ήμασταν παρόντες όταν άρχισε να το διορθώνει και αμέσως άναψε μυρωδικό στικάκι. Τον ρωτήσαμε τι έπαθε και μας είπε "Αυτό το κείμενο βγάζει μπόχα"!
___________________________________________________________________
S Vicius, 26/7/2016, 19:04 μ.μ.
Που βρίσκεται αυτή η κατάληψη των αναρχοάπλυτων;
Απάντηση Σ.Ο.:
Γιατί θα κλείσετε μονόκλινο? Από τον Οκτώβριο τώρα διότι έχει γίνει overbooking και προσοχή στο room-service διότι έχει πολλές εκπλήξεις.
_______________________________________________________________________
ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ, 26/7/2016, 19:40 μ.μ.
Γαμίστε το το πούστη ... ... που μας πρόδωσε για να κάνει κόμα δικό του. Μια φορά προδότης πάντα προδότης.
Απάντηση Σ.Ο.:
Πρωτότυπη σεξιστική προσέγγιση και λίαν πολιτικά τα επιχειρήματά σας. Αν μας λέγατε ότι είστε και μέλος τοπικής της Χρυσής Αυγής θα μας ανακουφίζατε από μία αγωνία να...!
______________________________________________________________________
Η. Παπαποστόλου, 26/7/2016, 20:12 μ.μ.
Συγχαρητήρια για το τεκμηριωμένο κείμενο και ευχαριστίες που μου λύσατε την απορία για το ρόλο της Λ.Ε.Π.ΕΝ. Αυτό το "απόνερα της ΧΑ" το κρατάω. και περιμένω να διαβάσω πέσιμο από τους ανάρχες και προσαγωγή των καταληψιών στο σκαμνί. Κερατάδες και δαρμένοι και δείχνουν να το τραβάει ο οργανισμός τους.
______________________________________________________________________
Aνώνυμος, 26/7/2016, 21:10 μ.μ.
Καλέτζη πληρώνω εισιτήριο λέμε συνέχισε το ανέβασα στη ζούγκλα http://www.zougla.gr/blog/article/1353759
Απάντηση Σ.Ο.
Όχι ότι ο συναγωνιστής δεν έβαλε το μαστίγιο του (συγγνώμη το χέρι του θέλουμε να πούμε) αλλά θα μας κάνετε κομπλεξικούς θεωρώντας ότι μόνο ο κ. Καλέντζης "κεντάει" εδώ. Δώστε λίγη προσοχή και σε μας κι ανεβάστε ό,τι θέλετε εκτός απ΄ τον υδράργυρο, μέρες που είναι.
______________________________________________________________________
Mα. Καλ., 26/7/2016, 18:16 μ.μ.
Ο ελληνικός εθνικισμός είναι ο λάκκος με τα φίδια ή μάλλον το κλουβί με τις τρελές. Τι κατάρα είναι αυτή να είναι ο ένας χειρότερος από τον άλλο και αναφέρομαι στους θλιβερούς αρχηγίσκους του που μετά το Πλεύρη δείχνουν όλοι σα να αποφοίτησαν από σχολή ΑΜΕΑ.
Απάντηση Σ.Ο.:
Που το ξεθάψατε το βαμπίρ... Θα τον εμπνεύσετε τον κ. Καλέντζη ο οποίος θα ξεσπαθώσει και ο κ. Χανδρής θα τον ξανακατηγορήσει ως διώκτη του ...εθνικισμού!
___________________________________________________________________
Μ. ΣΑΡ., 26/7/2016, 18:47 μ.μ.
...Κλικάρισα στο σύνδεσμο του καταστατικού και κυριολεκτικά λύθηκα στα γέλια με τις κόκκινες σημειώσεις. Και μη μου πείτε ότι δεν είναι δια χειρός Αριστοτέλη Καλέντζη γιατί μόνον αυτός ξέρει να χαστουκίζει με τέτοιο τρόπο.
Απάντηση Σ.Ο.:
Όχι, δε θα σας πούμε. Διατί να το κρύψωμεν, άλλωστε... Ήμασταν παρόντες όταν άρχισε να το διορθώνει και αμέσως άναψε μυρωδικό στικάκι. Τον ρωτήσαμε τι έπαθε και μας είπε "Αυτό το κείμενο βγάζει μπόχα"!
___________________________________________________________________
S Vicius, 26/7/2016, 19:04 μ.μ.
Που βρίσκεται αυτή η κατάληψη των αναρχοάπλυτων;
Απάντηση Σ.Ο.:
Γιατί θα κλείσετε μονόκλινο? Από τον Οκτώβριο τώρα διότι έχει γίνει overbooking και προσοχή στο room-service διότι έχει πολλές εκπλήξεις.
_______________________________________________________________________
ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ, 26/7/2016, 19:40 μ.μ.
Γαμίστε το το πούστη ... ... που μας πρόδωσε για να κάνει κόμα δικό του. Μια φορά προδότης πάντα προδότης.
Απάντηση Σ.Ο.:
Πρωτότυπη σεξιστική προσέγγιση και λίαν πολιτικά τα επιχειρήματά σας. Αν μας λέγατε ότι είστε και μέλος τοπικής της Χρυσής Αυγής θα μας ανακουφίζατε από μία αγωνία να...!
______________________________________________________________________
Η. Παπαποστόλου, 26/7/2016, 20:12 μ.μ.
Συγχαρητήρια για το τεκμηριωμένο κείμενο και ευχαριστίες που μου λύσατε την απορία για το ρόλο της Λ.Ε.Π.ΕΝ. Αυτό το "απόνερα της ΧΑ" το κρατάω. και περιμένω να διαβάσω πέσιμο από τους ανάρχες και προσαγωγή των καταληψιών στο σκαμνί. Κερατάδες και δαρμένοι και δείχνουν να το τραβάει ο οργανισμός τους.
______________________________________________________________________
Aνώνυμος, 26/7/2016, 21:10 μ.μ.
Καλέτζη πληρώνω εισιτήριο λέμε συνέχισε το ανέβασα στη ζούγκλα http://www.zougla.gr/blog/article/1353759
Απάντηση Σ.Ο.
Όχι ότι ο συναγωνιστής δεν έβαλε το μαστίγιο του (συγγνώμη το χέρι του θέλουμε να πούμε) αλλά θα μας κάνετε κομπλεξικούς θεωρώντας ότι μόνο ο κ. Καλέντζης "κεντάει" εδώ. Δώστε λίγη προσοχή και σε μας κι ανεβάστε ό,τι θέλετε εκτός απ΄ τον υδράργυρο, μέρες που είναι.
______________________________________________________________________
E. P., 26/7/2016, 22:45 μ.μ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ
ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΌ ΓΙΑ ΝΑ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΥΠΟΚΟΣΜΟ ΜΙΛΑΜΕ.
(ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ Χ.Ρ. ΕΙΝΑΙ Ο
ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ)
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ
ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ Π.Ν.
Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΒΟΜΒΑΣ-ΜΑΜΟΥΘ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ
11.07.2010 | 12:04
- Πρώην υπαξιωματικός του
Ναυτικού και "γνωστός" της Αστυνομίας ο κατασκευαστής της βόμβας
- Το 2007 είχε κάνει απόπειρα
δολοφονίας έναντι συμβολαίου ιδιοκτήτη του κέντρου Caramella στη Συγγρού
- Τον είχε στείλει όπως είχε
ομολογήσει, ο δολοφονηθείς αργότερα επιχειρηματίας Μπάμπης Λαζαρίδης
- Στο βιογραφικό του
"Χρήστου του Κρητικού", εμπρησμοί, εκβιασμοί, εκτελέσεις συμβολαίων
της νύχτας
- Η βόμβα θα προκαλούσε τεράστια
καταστροφή αν είχε πυροδοτηθεί, λέει η αστυνομία
Ο 32χρονος φέρεται να παραδόθηκε
στην αστυνομία μετά από το θόρυβο που δημιουργήθηκε από τον εντοπισμό του
μεγάλης ισχύος εκρηκτικού μηχανισμού στο εγκαταλελειμένο "Ξενία" της
Πάρνηθας, από φόβο μήπως βρεθεί κατηγορούμενος για τρομοκρατία.
Ο Χρήστος Λουκόπουλος ή Χρήστος ο
"Κρητικός" όπως ήθελε να τον αποκαλούν, υπήρξε υπαξιωματικός του
Πολεμικού Ναυτικού, ωστόσο στη συνέχεια έμπλεξε με τον κόσμο της νύχτας και
έχει απασχολήσει πολλές φορές στο παρελθόν τις αρχές. Στην κατοχή του βρέθηκαν
ένα περίστροφο Μάγκνουμ και 12 φυσίγγια των 0,38 mm. Όπως προέκυψε από την
έρευνα, κατασκεύασε τον μηχανισμό πριν από 20 ημέρες και επιχείρησε να τον
πυροδοτήσει ανεπιτυχώς από κοντινή απόσταση, πιθανώς σε χτύπημα για ξεκαθάρισμα
λογαριασμών.
Σύμφωνα με την αστυνομία αν ο
μηχανισμός είχε πυροδοτηθεί θα είχε προκαλέσει τεράστιες ζημιές. Οι αρχές
ερευνούν τώρα για ποια εγκληματική ενέργεια θα χρησιμοποιείτο ο μηχανισμός που
αποτελείτο από φιάλη υγραερίου 12,2 λίτρων , μπαταρία 12βολτη αυτοκινήτου,
καλώδια, ηλεκτρονική πλακέτα και πρωτότυπο πυροδοτικό μηχανισμό, ο οποίος
πυροδοτούνταν από απόσταση με τηλεκοντρόλ.
Ο 32χρονος δεν απάντησε
φοβούμενος τα αντίποινα από τους υποψήφιους στόχους του, ωστόσο οι αξιωματικοί
της Ασφάλειας Αττικής εκτιμούν πως θα τον τοποθετούσε πιθανόν έξω από κάποιο
νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, ενώ τον εντάσσουν στην ομάδα του έγκλειστου των
φυλακών Μαλανδρίνου, αρχηγού της εκβιαστικής ομάδας της Ελευσίνας.
Η έντονη δράση του
Λίγους μήνες νωρίτερα ο 32χρονος,
είχε κατηγορηθεί για ηθική αυτουργία στην απόπειρα δολοφονίας ανταγωνιστή του
επιχειρηματία Λαζαρίδη.
Το βράδυ της 28ης Οκτωβρίου 2007,
είχε προσπαθήσει να δολοφονήσει έναν εκ των ιδιοκτητών του νυχτερινού κέντρου
διασκέδασης, «Caramella» που βρίσκεται στη Λεωφόρο Συγγρού, τον Γιάννη
Βουτυράκο, έναντι συμβολαίου θανάτου αξίας 30.000 ευρώ.Τα χρήματα θα τα
χρησιμοποιούσε ως "απόσβεση χρεών" ενός αποτυχημένου γάμου. Τότε είχε
εντοπιστεί από τους «μπράβους» του κέντρου , οι οποίοι, αφού τον μετέφεραν στο
υπόγειο του μαγαζιού, τον ξυλοκόπησαν.
Ο υπαξιωματικός είχε ομολογήσει
μπροστά σε κάμερα των μπράβων, ότι ενεργούσε για λογαριασμό του δολοφονηθέντος
αργότερα Λαζαρίδη, στα πλαίσια του.. "έντονου ανταγωνισμού". Στην
υπόθεση είχε εμπλακεί και 38χρονος αστυνομικός της Ασφάλειας Αττικής ο οποίος
φέρεται να του έδωσε το πιστόλι για το φόνο του Βουτυράκου. Ο Λουκόπουλος είχε
προφυλακιστεί, αλλά αργότερα είχε αφεθεί ελεύθερος, καθώς ο επιχειρηματίας
απέσυρε τις κατηγορίες.
“Πριν ενταχτώ στο Πολεμικό
Ναυτικό το 2003, εργαζόμουν ‘πόρτα’ σε νυχτερινό κέντρο της Καβάλας, όπου
γνώρισα έναν απότακτο αστυνομικό, που είχε απασχολήσει σε υποθέσεις διαφθοράς
τη διετία 1995-1997 στην Αθήνα. Είχα πει στον ίδιο αλλά και στον ιδιοκτήτη του
νυχτερινού κέντρου της Καβάλας ότι θέλω να κατέβω στην Αθήνα και τους ρώτησα αν
έχουν κάποια δουλειά εκεί" είχε καταθέσει τότε.
"Με έστειλαν στον ιδιοκτήτη
του νυχτερινού κέντρου της Λ. Συγγρού, που γνώριζε εκείνον της Καβάλας και είχε
ως ‘πρωτοπαλίκαρο’ τον 33χρονο Χ.Ρ. Εκείνη την εποχή είχα αρραβωνιαστεί, μετά
παντρεύτηκα, ο γάμος δεν πήγαινε καλά και χώρισα, κάτι όμως που μου άφησε χρέη
25.000 ευρώ, τα οποία προσπάθησαν να πληρώσω με δάνεια. Χρεώθηκα περισσότερο. Η
δεινή οικονομική μου θέση με έκανε ευάλωτο και έκανα ότι μου έλεγε ο Χ.Ρ,
πιθανότατα μετά από εντολές του ιδιοκτήτη του νυχτερινού κέντρου, ο οποίος
είναι παντρεμένος με γνωστή τραγουδίστρια" συμπλήρωνε.
Σημειώνεται ότι ο Μπάμπης
Λαζαρίδης, ιδιοκτήτης του νυχτερινού κέντρου “Μούσες” στη λεωφόρο Συγγρού,
δολοφονήθηκε το 2008 στη Βούλα με μαφιόζικο τρόπο, ενώ έβγαινε από ξενοδοχείο
στο οποίο διέμενε με τη σύντροφό του, τραγουδίστρια Αγγελική Ηλιάδη. Στο
δωμάτιο του ξενοδοχείου άφησαν τον 3χρονο γιο τους μαζί με την νταντά.
Ο Λουκόπουλος σε κατάθεσή του
είχε ομολογήσει ότι είχε κάψει το αυτοκίνητο επιχειρηματία. “Τέλη 2006, αρχές
2007, ο Χ.Ρ με είχε στείλει να κάνω τον συνοδό ασφαλείας σε έναν επιχειρηματία
που είχε εργοστάσιο με δερμάτινα είδη, ο οποίος φαίνεται να έκανε τοκογλυφία. Ο
Χ.Ρ του έπαιρνε χρήματα για την συνοδεία, όταν σταμάτησε να τα ‘δίνει’, του
είχε πυροβολήσει το τζιπ Τσερόκι με ένα Μάγκνουμ 357, εγώ κατ’ εντολή του Χ.Ρ
του είχα κάψει το αυτοκίνητο στον Βύρωνα”.
Ομολόγησε επίσης ότι εκβίαζε τον
γνωστό τραγουδιστή Ν. Κουρκούλη. “Με εντολή του Χ.Ρ, είχα πάει στο καμαρίνι του
γνωστού τραγουδιστή. Μου είχε πει να του πω ότι έρχομαι για λογαριασμό του
φυλακισμένου αρχηγού της Ελευσίνας και ότι πρέπει να μου δίνει 1.000 ευρώ την
εβδομάδα. Είχα μαζί μου ένα πιστόλι Μπερέτα με βουλωμένη κάνη, που είχα βγάλει
όταν του μιλούσα. Ο τραγουδιστής δεν υπέκυψε και ο Χ.Ρ σκεφτόταν αντίποινα για
να τον τρομοκρατήσει και να δώσει τα χρήματα. Είχα πάει σε διάφορα νυχτερινά
κέντρα για εκβιασμό. Σε ένα στη Λ. Αλεξάνδρας, σε ένα άλλο στη Ν. Σμύρνη, ένα
ακόμη στην Πλ. Καραϊσκάκη, επίσης σε ένα άλλο στην Πειραιώς, ενώ είχα πάει και
σε ένα μαγαζί στον Φλοίσβο, που όμως προστατευόταν από τον Γ. Λ, ο οποίος με
πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι το μαγαζί είναι ‘δικό’ του” είχε αναφέρει στην
κατάθεση - φωτιά.
Απάντηση Σ.Ο.:
Ευχαριστούμε θερμά για την ενημέρωση η οποία είναι πολύτιμη και προστατευτική για όσους Πατριώτες. Ήδη για
τη παραφυάδα της Χρυσής Αυγής που λέγεται …"ούτω πως" καταφθάνουν βροχηδόν «ενημερώσεις» τις οποίες αξιολογούμε προς ξεχωριστές αναρτήσεις διότι συγκροτούν φακέλλους ποινικών δικογραφιών! Φαίνεται ότι το διεφθαρμένο σύστημα έχει ήδη κατασκευάσει πέντε εναλλακτικές
παγίδες για τους άτυχους Έλληνες εθνικιστές προνοώντας το ενδεχόμενο κάποια εξ
αυτών να αποδώσει τελικά το πολυπόθητο "κοντρόλ" και αυτού του κομματιού των ηλιθίων
ψηφοφόρων, όπως ακριβώς, παλιότερα, ο Μανιαδάκης επί καθεστώτος Μεταξά κατεσκεύασε «παράνομο»
…Κομμουνιστικό Κόμμα και εξέδιδε «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ» εξουδετερώνοντας τους ντόπιους
κομμουνιστές! Έτσι, βλέπουμε να ξεπετιέται η Χρυσή Αυγή, η ΛΕΠΕΝ η ...Μαρία η Πενταγιώτισσα (σε λίγο...) κλπ κλπ. «Μπουμπούκια» απ΄ ό,τι φαίνεται αυτά τα ακροδεξιά κατακάθια όπου
κι αν δίνουν «στίγμα» και είμαστε υπερήφανοι που πρώτοι και μόνοι στην νεώτερη
Ελλάδα, οι ελάχιστοι Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές, ακολουθώντας τη προσταγή του Λεόν
Ντεγκρέλ στρώσαμε ναρκοπέδιο ανάμεσα σε μας ΚΑΙ την ακροδεξιά!
______________________________________________________________________
Στέγη Αστέγων, 27/7/2016, 04:25 π.μ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ
Κύριοι, διαβάζοντας το άρθρο : Λ.Ε.Π.Ε.Ν. ΤΑ
"ΑΠΟΝΕΡΑ" ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, αισθανθήκαμε ότι ήμαστε οι μόνοι που θα
μπορούσαμε να παρουσιάσουμε τεκμηριωμένα την αλήθεια και το τι συμβαίνει μέσα
στον χώρο του ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ, όπως και το τι συμβαίνει γύρω από εμάς.
Ο γραπτός μας λόγος είναι λιτός-Λακωνικός, περιεκτικός και
σίγουρα αληθινός. Λυπούμαστε που πολύ λίγοι έχουν καταλάβει τι αντιπροσωπεύει
αυτή η συμβολική μας κίνηση, ποιοι είμαστε (παρά τις δημοσιεύσεις μας) και
ακόμα περισσότερο λυπούμαστε για αυτή σας την τάση να εξηγείτε ο κάθε ένας με
την δική του οπτική τα γεγονότα, αλλά που δυστυχώς είναι υποθέσεις και
φανταστικά σενάρια... Μήπως τα τελευταία βολεύουν? Ζητούμε ταπεινά συγγνώμη για
την τελευταία μας φράση παραπάνω, αλλά αναρωτιόμαστε...
Η κίνηση μας αυτή είναι συμβολική και πίσω της ξετυλίγονται
θέματα πολυδιάστατα που αφορούν τον Ελληνισμό, την κατάντια που φτάσαμε τον
τόπο μας αλλά και πως θα επανακτήσουμε την εθνική μας κυριαρχία, την λαϊκή μας
κυριαρχία και πιο πέρα από αυτά....!
Μας ενοχλεί αυτή η εμμονή στην ιδεολογία και της κομματικής
γραμμής αφού τελικά όλοι είμαστε Έλληνες και αγαπάμε την Πατρίδα... Τι πιο
ύψιστο από αυτή και τον τρόπο ζωής μας???
Έτσι λοιπόν αφήσαμε τις πόρτες μας ανοικτές σε όλους τους
Έλληνες ανεξαρτήτου πολιτικής ταυτότητας, ιδεολογίας και θρησκεύματος...! Απαραίτητη
προϋπόθεση είναι να έχουμε τον κοινό στόχο, για την αποδέσμευση μας από ότι μας
"πνίγει", μας κλέβει τα όνειρα και μας σκλαβώνει..!
Το ότι έρχεται εδώ ο Κύριος Ρήγας δεν έχει ουδεμία σχέση με
το τι γράφετε στο παραπάνω άρθρο. Όμως το τι κάνει στις προσωπικές του σελίδες
δεν μας αφορά ούτε μπορούμε να το ελέγξουμε... Εμείς ζητάμε την βοήθεια σας από
όποιον χώρο όπου και αν προέρχεστε, για την Πατρίδα μας που χάνεται...!
Αφήνουμε τα πάντα έξω από την πύλη και περιφρουρούμε τα 16
στρέμματα ελεύθερης Πατρίδας, θέλουμε να έρθετε οι αγνοί Έλληνες χωρίς
αγκυλώσεις, χωρίς να ενοχλήστε αν είναι μαζί σας πολιτικός ή ιδεολογικός
αντίπαλος σε αυτόν τον χώρο, εδώ δεν είναι χώρος επίλυσης διαφορών αλλά
ελευθερίας... Ελάτε εδώ στον χώρο του Βοτανικού, μόνο με συλλογικότητα θα
αλλάξουμε τα πράγματα. Σας περιμένουμε τον κάθε ένα ξεχωριστά για ενημέρωση και
ζητάμε την παρουσία σας ΕΔΩ στον Χώρο...!
Αυτή είναι η μόνη αλήθεια και θα θέλαμε να το ποστάρετε κάτω
από το σχετικό Άρθρο.
Έφεδροι πολίτες-οπλίτες
Απάντηση Σ.Ο.:
Αγαπητοί Έφεδροι πολίτες-οπλίτες,
Ευχαριστούμε για τη διευκρινιστικό σας μήνυμα το οποίο αίρει,
μερικώς, «τις αμαρτίες» πολιτικής σκοπιμότητος που κατέφερε σαββοπούλειος πονηρός
πολιτευτής!
Και, βεβαίως, το απολίτικο σκεπτικό της πρωτοβουλίας σας μας
βρίσκει απολύτως σύμφωνους.
Αλλά θα μας επιτρέψετε να σας προσάψουμε ολιγωρία στο μη
ξεκαθάρισμα του πυρήνα της πρωτοβουλίας σας επιτρέποντας στη κάθε ΛΕΠΕΝ να την
καπηλεύεται!
Εάν όντως σας «ενοχλεί αυτή η εμμονή στην ιδεολογία και της
κομματικής γραμμής» όπως δηλώνετε και εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να σας αμφισβητήσουμε
την ειλικρίνεια, θα έπρεπε να είχατε λάβει και τα ανάλογα μέτρα ώστε να μη
μπορεί ο κάθε τυχάρπαστος να καπηλεύεται τον «Βοτανικό» ως κομματικό παρέκταμα.
Με χαρά, λοιπόν, δημοσιοποιούμε το μήνυμά σας για την
αποστολή του οποίου και πάλι ευχαριστούμε αλλά θα περιμένουμε και την πλήρη άρση
των «κομματικών διαμαρτιών» που υφέρπουν με μία ξεκάθαρη διακήρυξη ότι με τη Στέγη
Αστέγων δε σχετίζεται το οποιοδήποτε κόμμα ή «απόκομμα» διότι μπορεί εμείς να
μην έχουμε καμία σχέση με την Γ.Α.Δ.Α. αλλά εάν προσφέρουμε τσάι στο γραφείο μας
στον διοικητή της καταλείπονται πολλές «σκιές» στο βίο και στη πολιτεία μας.
_____________________________________________________________________
Ἰ. Παναγιωτακόπουλος, 27/7/2016, 09:34 π.μ.
Δέν ξέρω πώς ἔχει δημιουργηθεῖ αὐτή ἡ ἐντύπωση, ἀλλά τό
ΛΕΠΕΝ κατά καμία ἔννοια δέν εἶναι αὐτό πού ὀργάνωσε καί λειτουργεῖ τήν κατάληψη
στόν Βοτανικό. Δέν ξέρω ἄν κάποιοι θέλουν ἐπικοινωνιακά να την καπελώσουν
κομματικά (κατά την συνήθη τακτική τοῦ "χώρου") ἀλλά ἡ στέγη ἀστέγων
παραμένει μια καθαρά ἀκομμάτιστη προσπάθεια.
Απάντηση Σ.Ο.:
Πολύ χρήσιμη αυτή η διευκρίνιση και με χαρά θα δημοσιεύαμε κάθε
διευκρινιστική ανακοίνωση των πραγματικών υπευθύνων της πρωτοβουλίας την οποία
επιθυμούμε και να στηρίξουμε εφ’ όσον
πεισθούμε ότι δεν υποκινείται από κρατικούς μηχανισμούς με στόχο τον διασυρμό
του εθνικιστικού χώρου και την θυματοποίηση ανυποψίαστων εθνικιστών.
_____________________________________________________________________
Ελίζα Νικ. 27/7/2016, , 14:02 μ.μ.
Για να κάνουμε σούμα οι έφεδροι οπλίτες εννοούν ότι η ΛΕΠΕΝ είδε φως και μπήκε; Δηλαδή φίλοι μου μπορεί ο κάθε περαστικός να μπει σπίτι μου και μάλιστα να δηλώσει ότι έχει και δικαίωμα σε αυτό χωρίς εγώ να ξεκαθαρίσω τουλάχιστον στο θυρωρό μου ότι εγώ είμαι υπεύθυνη για τη πληρωμή των κοινοχρήστων; Μη χειρότερα!
Απάντηση Σ.Ο:
Μη χειρότερα!... Αλλά θα μας το διευκρινίσουν οι Έφεδροι πολίτες-οπλίτες!
_______________________________________________________________________
Σωτήριος Αναστασόπουλος, 27/7/2016, 15:03 μ.μ.
Οι Έλληνες πολίτες-οπλίτες με βάζουν σε πειρασμό να τους ρωτήσω δυο πραματάκια:
Πρώτο: Όταν ο Ρήγας δημοσιεύει φωτογραφίες του σε ρόλο πορτιέρη στο Βοτανικό που υποτίθεται είναι δικό σας έργο γιατί δε προβήκατε σε ανακοίνωση που να ξεκαθαρίζει τα πράματα; Για δέστε εδώ ποζάρισμα.
Δεύτερο: Περιμένατε την ανάρτηση αυτή για να δώσετε τις εξηγήσεις που θα έπρεπε να δώσετε μόλις ο Ρήγας καπέλωσε τη πρωτοβουλία σας;
Τρίτο: Σοβαρολογείτε να πρέπει να πιστέψουμε ότι στο χώρο σας μπορεί να χορεύουν πρόσωπα και οργανώσεις που είτε προέρχονται από τη Χρυσή Αυγή είτε κλείνουν το μάτι στη Χρυσή Αυγή ελπίζοντας σε κανένα ψίχουλο (από Χατζηπαρασκευά μέχρι Παπαγεωργίου) αλλά εσείς είστε απολίτικοι; Σε ποιον τα λέτε αυτά τα ανέκδοτα;
Συμπληρωματικό μήνυμα από τον ίδιο, παραπάνω, αποστολέα, 27/7/2016, 16:05 μ.μ.
Aπάντηση Σ.Ο.:
Ομολογουμένως η πόζα παραπέμπει σε αυθεντικό πορτιέρη που επιβεβαιώνει πολλά από τα παραπάνω δημοσιεύματα αλλά δε τη φανταζόμασταν και τόσο αποκαλυπτική. Όσο για το τι ακριβώς λένε ή θέλουν να πουν οι αγαπητοί Έλληνες πολίτες-οπλίτες έχουν κάθε δυνατότητα να το διευκρινίσουν διότι κι εμείς από τους αναγνώστες μας ενημερωνόμαστε για πολλά και ήδη τα αποσταλέντα "ενημερωτικά σχόλια" επεξεργάζονται προς δημοσιοποίηση. Μέγας φόρτος εργασίας...
Συμπληρωματική απάντηση Σ.Ο.:
Υποψιαζόμαστε ότι έχετε σαφείς ενστάσεις με τη τυροκαφτερή. Αν την αλλάζαμε με ...ταραμά θα το βλέπατε πολύ νηστίσιμο; Πάντως συμμεριζόμαστε το σκεπτικό σας αλλά να τα βάλουμε γενικώς και με τις μπαρμπουτιέρες δε ...προκάνουμε! Έτσι, περιοριζόμαστε στις πλέον ...κομματικές εξ αυτών!
_______________________________________________________________________
Γιάννης Σηφ. (Χανιά), 27/7/2016, 17:48 μ.μ.
Πορτιέρηδες μπαρόβιοι, με κουμπούρια μάγκνουμ και τσουβάλια με σφαίρες, στιλέτα και χαρτοπαιχτικές λέσχες, νταβατζιλίκια με βαριά επώνυμα νονών της νύχτας, συμβόλαια θανάτου, μπερέτες με βουλωμένες κάνες και βόμβες με χρονοδιακόπτη, μπράβοι σε ρόλο μασκοφόρων εκδικητών, μαφιόζοι που συζούν με τραγουδίστριες, ηλεκτρονικές πλακέτες με πυροδοτικούς μηχανισμούς, εκβιασμοί σε νυχτερινά κέντρα, ρε αληταράδες εθνικιστές αυτός είναι ο πατριωτισμός σας, αυτή είναι η τσίπα σας ξεφτιλισμένοι; Γιατί ρε ξεφτιλισμένα κατακάθια πιάνετε στο στόμα σας τη πατρίδα μου; Λέγε ρε Ρήγα τι είναι όλα αυτά, έχετε φιλότιμο ή θέλετε να σπρώξετε με το ζόρι όλους τους Έλληνες στο πλευρό των αναρχοάπλυτων; Mίλα ρε μ@υν@......ο αν έχεις τσίπα. Ποιος σας βάζει ρε χαφιέδες να προβοκάρετε τον ελληνικό εθνικισμό;
Απάντηση Σ.Ο.:
Εξαιρουμένης της ...πρόκλησης πλημμύρας καταγράψατε ολόκληρο τον ποινικό κώδικα που φαίνεται ότι αποτελεί το ID της ντόπιας ακροδεξιάς. Τι να κάνουμε, φίλε κ. Γιάννη. Σηφ. από τα Χανιά, αυτοί είναι οι σύγχρονοι ελλ(εει)ηναράδες και αυτοί ζητούν τη ψήφο σας σύμφωνα με τo ..."ήθος" που ...καθίδρυσε η Χρυσή Αυγή ως πρώτη διδάξασα...
_________________________________________________________________________
Ι.Α. 27/7/2016, 13:56 μ.μ.
Άντεξα να διαβάσω 11 από τις 13 σελίδες του διορθωμένου
καταστατικού. δεν πίστευα στα μάτια μου.
________________________________________________________________________
Ελίζα Νικ. 27/7/2016, , 14:02 μ.μ.
Για να κάνουμε σούμα οι έφεδροι οπλίτες εννοούν ότι η ΛΕΠΕΝ είδε φως και μπήκε; Δηλαδή φίλοι μου μπορεί ο κάθε περαστικός να μπει σπίτι μου και μάλιστα να δηλώσει ότι έχει και δικαίωμα σε αυτό χωρίς εγώ να ξεκαθαρίσω τουλάχιστον στο θυρωρό μου ότι εγώ είμαι υπεύθυνη για τη πληρωμή των κοινοχρήστων; Μη χειρότερα!
Απάντηση Σ.Ο:
Μη χειρότερα!... Αλλά θα μας το διευκρινίσουν οι Έφεδροι πολίτες-οπλίτες!
_______________________________________________________________________
Σωτήριος Αναστασόπουλος, 27/7/2016, 15:03 μ.μ.
Οι Έλληνες πολίτες-οπλίτες με βάζουν σε πειρασμό να τους ρωτήσω δυο πραματάκια:
Πρώτο: Όταν ο Ρήγας δημοσιεύει φωτογραφίες του σε ρόλο πορτιέρη στο Βοτανικό που υποτίθεται είναι δικό σας έργο γιατί δε προβήκατε σε ανακοίνωση που να ξεκαθαρίζει τα πράματα; Για δέστε εδώ ποζάρισμα.
Δεύτερο: Περιμένατε την ανάρτηση αυτή για να δώσετε τις εξηγήσεις που θα έπρεπε να δώσετε μόλις ο Ρήγας καπέλωσε τη πρωτοβουλία σας;
Τρίτο: Σοβαρολογείτε να πρέπει να πιστέψουμε ότι στο χώρο σας μπορεί να χορεύουν πρόσωπα και οργανώσεις που είτε προέρχονται από τη Χρυσή Αυγή είτε κλείνουν το μάτι στη Χρυσή Αυγή ελπίζοντας σε κανένα ψίχουλο (από Χατζηπαρασκευά μέχρι Παπαγεωργίου) αλλά εσείς είστε απολίτικοι; Σε ποιον τα λέτε αυτά τα ανέκδοτα;
Συμπληρωματικό μήνυμα από τον ίδιο, παραπάνω, αποστολέα, 27/7/2016, 16:05 μ.μ.
Όσο για την ίδια τη ΛΕΠΕΝ είναι χαρακτηριστικό ότι αγωνιά για το μέλλον της 'πατρίς" όταν αποσύρεται από το στρογγυλό τραπέζι με τη πράσινη τσόχα και απολαμβάνει τη κουζίνα της μπαρμπουτιέρας. Τέτοια διαλείμματα ευνοούν τη πολιτική σκέψη κι αν έχουν ρεφάρει μετά από μία πόκα, η τυροκαφτερή κατεβαίνει καλύτερα.
Aπάντηση Σ.Ο.:
Ομολογουμένως η πόζα παραπέμπει σε αυθεντικό πορτιέρη που επιβεβαιώνει πολλά από τα παραπάνω δημοσιεύματα αλλά δε τη φανταζόμασταν και τόσο αποκαλυπτική. Όσο για το τι ακριβώς λένε ή θέλουν να πουν οι αγαπητοί Έλληνες πολίτες-οπλίτες έχουν κάθε δυνατότητα να το διευκρινίσουν διότι κι εμείς από τους αναγνώστες μας ενημερωνόμαστε για πολλά και ήδη τα αποσταλέντα "ενημερωτικά σχόλια" επεξεργάζονται προς δημοσιοποίηση. Μέγας φόρτος εργασίας...
Συμπληρωματική απάντηση Σ.Ο.:
Υποψιαζόμαστε ότι έχετε σαφείς ενστάσεις με τη τυροκαφτερή. Αν την αλλάζαμε με ...ταραμά θα το βλέπατε πολύ νηστίσιμο; Πάντως συμμεριζόμαστε το σκεπτικό σας αλλά να τα βάλουμε γενικώς και με τις μπαρμπουτιέρες δε ...προκάνουμε! Έτσι, περιοριζόμαστε στις πλέον ...κομματικές εξ αυτών!
_______________________________________________________________________
Γιάννης Σηφ. (Χανιά), 27/7/2016, 17:48 μ.μ.
Πορτιέρηδες μπαρόβιοι, με κουμπούρια μάγκνουμ και τσουβάλια με σφαίρες, στιλέτα και χαρτοπαιχτικές λέσχες, νταβατζιλίκια με βαριά επώνυμα νονών της νύχτας, συμβόλαια θανάτου, μπερέτες με βουλωμένες κάνες και βόμβες με χρονοδιακόπτη, μπράβοι σε ρόλο μασκοφόρων εκδικητών, μαφιόζοι που συζούν με τραγουδίστριες, ηλεκτρονικές πλακέτες με πυροδοτικούς μηχανισμούς, εκβιασμοί σε νυχτερινά κέντρα, ρε αληταράδες εθνικιστές αυτός είναι ο πατριωτισμός σας, αυτή είναι η τσίπα σας ξεφτιλισμένοι; Γιατί ρε ξεφτιλισμένα κατακάθια πιάνετε στο στόμα σας τη πατρίδα μου; Λέγε ρε Ρήγα τι είναι όλα αυτά, έχετε φιλότιμο ή θέλετε να σπρώξετε με το ζόρι όλους τους Έλληνες στο πλευρό των αναρχοάπλυτων; Mίλα ρε μ@υν@......ο αν έχεις τσίπα. Ποιος σας βάζει ρε χαφιέδες να προβοκάρετε τον ελληνικό εθνικισμό;
Απάντηση Σ.Ο.:
Εξαιρουμένης της ...πρόκλησης πλημμύρας καταγράψατε ολόκληρο τον ποινικό κώδικα που φαίνεται ότι αποτελεί το ID της ντόπιας ακροδεξιάς. Τι να κάνουμε, φίλε κ. Γιάννη. Σηφ. από τα Χανιά, αυτοί είναι οι σύγχρονοι ελλ(εει)ηναράδες και αυτοί ζητούν τη ψήφο σας σύμφωνα με τo ..."ήθος" που ...καθίδρυσε η Χρυσή Αυγή ως πρώτη διδάξασα...
_________________________________________________________________________
Γ. Α. Τρ. 27/7/2016, 21:08 μ.μ.
«ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ-ΣΤΕΓΗ ΑΣΤΕΓΩΝ»
Aγαπητοί
κύριοι του «Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Καθιδρύματος», η ανάρτηση σας είναι
πολύ περισσότερο χρήσιμη απ όσο δείχνει γιατί αποκαλύπτει τον έναν απατεώνα μετά
τον άλλο στο καπέλωμα του Βοτανικού που αποτελεί δημιούργημα της ΣΤΕΓΗΣ ΑΣΤΕΓΩΝ
που δεν έχει καμία σχέση ούτε με τους καραγκιόζιδες της Λ.Ε.Π.ΕΝ. ούτε με τους άλλους
που υπογράφουν «Έλληνες πολίτες-οπλίτες» . Η μόνη συλλογικότητα που μπορεί να έχει
γνώμη είναι ο «ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ-ΣΤΕΓΗ ΑΣΤΕΓΩΝ» που το λογότυπο της είναι το παραπάνω και το
τηλέφωνό της είναι το 6996904607 και οποιοσδήποτε άλλος ισχυριστεί ότι είναι πίσω
από το Βοτανικό είναι απατεώνας. Η συλλογικότητα «ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ-ΣΤΕΓΗ ΑΣΤΕΓΩΝ» ιδρύθηκε
στις 15 Ιουλίου 2016 και γράφει στη σελίδα της στο φέισμπούκ:
«Μη ξεχνάτε ότι αυτή την σελίδα εμείς που την
διαχειριζόμαστε είμαστε και αυτοί που διαχειριζόμαστε τον χώρο σε όλα τα
επίπεδα... Οπότε μην εκτίθεστε γενικότερα και μη προσπαθείτε να παρουσιάσετε
μια εικόνα που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα...! Εμείς και μόνο εμείς
μέσα από αυτή την σελίδα θα σας δίνουμε την πραγματική εικόνα για όλα τα
δρώμενα στον χώρο αλλά και την μόνη αλήθεια!»
Απάντηση Σ.Ο.:
Αυξάνεσθαι και Πληθύνεσθαι! Θα χάσουμε το λογαριασμό!
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Κ.Ρεμ. 27/7/2016, 22:46 μ.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη μπορώ να σας συγχαρώ για το λαμπρό χιούμορ
σας που με άφησε στο πάτωμα διαβάζοντας το «καταστατικό» της ΛΕΠΕΝ και τις διορθώσεις
σας. Από τη μια να προσπαθώ να φανταστώ αν το σκαρώσατε εσείς για να γελάσουμε
κι από την άλλη να καταλαβαίνω ότι αυτό δε γίνεται γιατί θα πρέπει να έχετε
αποδεικτικά στοιχεία αποστολής. Καταφέρατε όχι μόνο να αποδομήσετε τον συντάκτη
σε κάθε συλλαβή του αλλά και να τον εξευτελίσετε με τον πιο ευγενικό αλλά και
διασκεδαστικό τρόπο (εκείνο το “παρα-σουρεαλίσαμε” αμίμητο). Αν οι βλάκες αυτοί
διαθέτουν λίγο μυαλουδάκι θα πρέπει να μελετήσουν προσεκτικά τις διορθώσεις σας
και να οδηγηθούν σε ένα σοβαρότερο κείμενο αν και δεν νομίζω ότι οι συγκεκριμένοι
ξέρουν τι θα πει σοβαρότητα. Αν έχετε κι άλλα τέτοια ντοκουμέντα μη μας τα
στερείτε.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Aγαπητέ
κ. Κ. Ρεμ, ευχαριστώ θερμά για τη κριτική σας και ΕΥΤΥΧΩΣ δεν έχω άλλα τέτοια «μνημεία»
για να διασκεδάσουν οι αναγνώστες μας. Μη ξεχνάτε ότι ένα διόρθωσα και απέφυγα
παρά τρίχα το εγκεφαλικό. Μέγα …επιτίμιο η εμπλοκή με παρομοίους «γλωσσουργούς»,
μη το παραβλέπετε…
Στέγη Αστέγων,
28/7/2016, 04:16 π.μ.
Δεν θέλουμε να μπούμε στην διαδικασία ανταπαντήσεων, σε
όποια περίπτωση για την Ελίζα Νικ. 27/7/2016, , 14:02 μ.μ. και Σωτήριος
Αναστασόπουλος, 27/7/2016, 15:03 μ.μ.
Θα απαντήσουμε ότι εδώ είμαστε εμείς (Έφεδροι
πολίτες-οπλίτες ) που περιφρουρούμε τον χώρο, εμείς κάνουμε βάρδιες εμείς
κατευθύνουμε τις εργασίες, εμείς δουλεύουμε κάθε ημέρα 13 ώρες τουλάχιστον και
το βράδυ τελούμε και άλλες υπηρεσίες…
Συνεργάτες μας αλλά και εν δύναμη συμπολεμιστές της
Ελευθερίας για την πατρίδα μας,
είναι η συμμετοχή ανθρώπων όλων
των ηλικιών που καίει μέσα τους η
Ελληνική καρδιά και ψυχή και τους συναντάμε κάθε μέρα, κάθε μέρα και ένας
καινούργιος.
Χαιρόμαστε να βλέπουμε 17-15 χρονους να είναι εδώ, να
δουλεύουν αγόγγυστα με το σκεπτικό ότι δουλεύουν για την Πατρίδα. Πολλοί άλλοι δουλεύουν το πρωί και θέλουν να
κάτσουν και το βράδυ για να είναι στις ομάδες περιφρούρησης… Το θεωρούν χρέος
τους να υπηρετήσουν την Πατρίδα, αυτή είναι η καθημερινότητα μας, φορτισμένη
από ένταση από πατριωτισμό και αρχίσαμε σε αυτόν το χώρο να σκεφτόμαστε
ελεύθερα, είμαστε ελεύθεροι και μας αρέσει πολύ….
Καπελώματα δεν δεχόμαστε από όπου και αν προέρχονται
αυτά! Κάποιοι το θέλουν πολύ να έχουν
πρωταγωνιστικό ρόλο, κάποιοι άλλοι θέλουν να το διασπάσουν, διαβρώσουν και ήδη
έχουν ενεργοποιήσει τους «αυτοματισμούς» για να το κατορθώσουν.
Σε όποια περίπτωση η ψυχραιμία ή δική μας όντας γνώστες του
εδάφους άλλα και η συμμετοχή του κόσμου
είναι η σύνθεση που θα αποτρέψει την όποια προσπάθεια για να χαλάσει αυτό το
τόσο σημαντικό… Ελπίζω να καταλαβαίνουμε την διάσταση του εγχειρήματος…?
Θέλουμε την Πατρίδα μας πίσω, όπως την ξέρουμε και όπως αυτή υπερήφανα οφείλει
να διάγει.
Αρωγός είναι
πάντα ο Λαός , αυτός που δεν σώζεται
αλλά σώζει κάθε φορά τον ίδιο του τον εαυτό και την Πατρίδα. Εμείς είμαστε ο Λαός εμείς υποχρεούμαστε να το κάνουμε κάθε
φορά…
Σας θέλουμε εδώ και μόνο αυτό!
Υ.Σ.
Αγαπητό Σ.Ο. εμείς ελέγχουμε εδώ, έχουμε ήδη ανακοινώσει
στην σελίδα μας στο Facebook ότι εδώ δεν έχει κομματική παρουσία...
https://web.facebook.com/1746459805566088/photos/a.1747349988810403.1073741828.1746459805566088/1747839448761457/?type=3&permPage=1
Απάντηση Σ.Ο.:
Ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις σας, πάντοτε χρήσιμες για την κατανόηση της χρήσιμης πρωτοβουλίας της Στέγης Αστέγων Βοτανικού.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Σωτήριος Αναστασόπουλος, 28/7/2016, 14:13 μ.μ.
Αγαπητοί κύριοι του «Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού
Καθιδρύματος» όταν απαντάτε στην απρόσωπη «Στέγη Αστέγων Βοτανικού»
με τη προκλητική φράση «Ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις σας» είναι προφανές
ότι μας δουλεύετε δεχόμενοι το άγριο δούλεμα που μας κάνει η «Στέγη Αστέγων
Βοτανικού» που αποφεύγει να απαντήσει στα τρία ερωτήματα που της έθεσα και τα
οποία επαναλαμβάνω;
Πρώτο: Όταν ο Ρήγας
δημοσιεύει φωτογραφίες του σε ρόλο πορτιέρη στο Βοτανικό που υποτίθεται είναι
δικό σας έργο γιατί δε προβήκατε σε ανακοίνωση που να ξεκαθαρίζει τα πράματα;
Για δέστε εδώ ποζάρισμα.
Δεύτερο: Περιμένατε την ανάρτηση αυτή για να δώσετε τις
εξηγήσεις που θα έπρεπε να δώσετε μόλις ο Ρήγας καπέλωσε τη πρωτοβουλία σας;
Τρίτο: Σοβαρολογείτε να πρέπει να πιστέψουμε ότι στο χώρο
σας μπορεί να χορεύουν πρόσωπα και οργανώσεις που είτε προέρχονται από τη Χρυσή
Αυγή είτε κλείνουν το μάτι στη Χρυσή Αυγή ελπίζοντας σε κανένα ψίχουλο (από
Χατζηπαρασκευά μέχρι Παπαγεωργίου) αλλά εσείς είστε απολίτικοι; Σε ποιον τα λέτε αυτά τα ανέκδοτα;
Και αντί η «Στέγη Αστέγων Βοτανικού» να απαντήσει σε αυτά τα
απλά ερωτήματα μου τα παρακάμπτει επιμελώς και μας αποπροσανατολίζει με
γενικόλογα ευχολόγια νομίζοντας ότι απευθύνεται στην ίδια πελατεία που κάποτε
απευθύνθηκε και ο Δημήτρης Παπαγεωργίου για να τη παραδώσει πακέτο στην
Ασφάλεια με το ακόμα ανεξήγητο περιστατικό της οδού Πανόρμου.
Η κατάσταση είναι ολοφάνερη: ένας απρόσωπος μηχανισμός που
λέγεται «Στέγη Αστέγων Βοτανικού» και που δε μας λέει ούτε από ποιους
απαρτίζεται ούτε ποιος τη νομιμοποιεί ούτε με τι μέσα (προσοχή σε αυτό) θα
πραγματοποιήσει τον υποτιθέμενο σκοπό της ζητά τη συμπαράστασή μας θεωρώντας
μας γουρούνια στα σακιά που αύριο ο καθένας μπορεί να μας παραδώσει στην Ασφάλεια
για να εισπράξει χαρτζιλίκι, παράσημο ή και ευαρέσκεια! Αλλά κύριοι της «Στέγης
Αστέγων Βοτανικού» τα πράματα για σας δεν θα είναι καθόλου εύκολα όπως ήταν για
τον τάχα «αυτόνομο» και απροκάλυπτα εξαρτημένο από Πλεύρη , «Ελεύθερο Κόσμο»
και άλλα παρακρατικά σημεία αναφοράς Δημήτρη Παπαγεωργίου πριν έξι χρόνια.
Προσωπικά όσο δεν απαντάτε στα ερωτήματα που έθεσα θα σας θεωρώ ύποπτους προβοκάτσιας
που θα λειτουργήσει υπέρ του συστήματος και υπέρ του ΤΖΑΜΙΟΥ διότι η απροσωπία
σας, η εμφανής διαπλοκή σας με ΛΕΠΕΝ, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ κλπ κλπ, το αδιευκρίνιστο των
μέσων δια των οποίων (υποτίθεται) θα πετύχετε τους σκοπούς σας με υποψιάζει ότι
σύντομα θα δούμε τις γνωστές υπηρεσίες να σας κάνουν σημαία και αλίμονο στα
κορόιδα που σας ακολουθούν.
Θα ήθελα πάντως να εκφράσω τη λύπη μου για το «Ελληνικό
Εθνικό Κοινωνικό Καθίδρυμα» για τη πλάτη που σας βάζει κακίζοντας περισσότερο
τον κ. Καλέντζη που λόγω εμπειρίας θα έπρεπε τουλάχιστον να σας έχει κράξει
προστατεύοντας τους χαζούς που σας ακολουθούν.
Απάντηση Σ.Ο.
Αγαπητέ κ. Σ. Αναστασόπουλε,
Εξ αρχής, εάν προσέξατε, το «Ελληνικόν Εθνικό Κοινωνικό
Καθίδρυμα» ούτε ανεμείχθη, ούτε υπεστήριξε, ούτε συνέστησε σε τρίτους το
«εγχείρημα του Βοτανικού» το οποίο και
εμείς θεωρούμε λίαν συζητήσιμο ως προς την καθαρότητα των προθέσεων και την όποια
οργανωτική αποτελεσματικότητα, με ορατό το ομιχλώδες της στελεχώσεως και
λειτουργίας του και με την επιβαρυντική περίπτωση των όσων φέρονται
αναμεμειγμένοι οι οποίοι παραπέμπουν σε επανάληψη του περιστατικού της «οδού
Πανόρμου» των λίαν εξαρτημένων, δήθεν, «αυτονόμων», όπως, προσφυώς,
παρατηρείτε!
Συμφωνούμε απολύτως μαζί σας για την «γαργάρα» στην οποία
εξαναγκάσατε την «Στέγη Αστέγων Βοτανικού» να υποστεί με τα τρία ερωτήματα σας
τα οποία, εάν δε τα κάνατε εσείς θα τα υποβάλαμε εμείς στη «Στέγη Αστέγων
Βοτανικού»! Και αυτή η αναγκαστική, όπως φαίνεται. ‘γαργάρα' μας βάζει σε ακόμα
βαθύτερες υποψίες για το όλο εγχείρημα του Βοτανικού διότι, όπως
αντιλαμβάνεστε, όταν τα συγκεκριμένα ερωτήματά σας παραμένουν αναπάντητα από
τους αμέσως ενδιαφερομένους και τα ‘απόνερα’ του χρυσοχαφιεδισμού εμφανίζονται
να «ποζάρουν» στην …ωραία πύλη του εγχειρήματος, το backround είναι
λίαν ‘parlante’ και
συνδέει απευθείας με Γ.Α.Δ.Α., Κατεχάκη και άλλα ιδρύματα …απροσαρμόστων
παίδων!
Όμως, ως άτομα σεβόμενα την αρχή της δικαιοκρισίας και
τηρούντα την δημοσιογραφική δεοντολογία έναντι υπολήψεων τρίτων (μη ξεχνάτε την
επισκεψιμότητα του παρόντος Ιστολογίου η οποία έφθασε σε βαθύ πενταψήφιο αριθμό
ημερησίων αναγνωστών) επιδιώκουμε να εξαντλούμε κάθε όριο προς αποφυγή
ανθρωπίνου λάθους.
Έτσι, αγαπητέ κ. Σ. Αναστασόπουλε προσυπογράφουμε το
επικριτικό σκεπτικό σας για την αποφυγή απαντήσεως στα τρία καίρια ερωτήματά
σας από τη «Στέγη Αστέγων Βοτανικού» αλλά και πάλι δε θα τη χαρακτηρίσουμε
συνειδητό προβοκάτορα, αλλά θα εξετάσουμε την περίπτωση αυτά τα ερωτήματα να
διέφυγαν (…) της προσοχής του ανωνύμου συντάκτη της απαντήσεώς της (28/7/2016,
04:16 π.μ.) οπότε, θα μας επιτρέψετε να …αναμείνουμε και να ευχαριστήσουμε και σας
και την «Στέγη Αστέγων Βοτανικού» για τη διαλεύκανση πολλών αποριών-υποψιών που
γεννά η συγκεκριμένη «πρωτοβουλία».
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Σωτήριε Αναστασόπουλε, δεν ξέρω εάν η φράση σας «…κακίζοντας
περισσότερο τον κ. Καλέντζη που λόγω εμπειρίας θα έπρεπε τουλάχιστον να σας
έχει κράξει…» με επικρίνει ή με …τιμά, αναγνωρίζοντάς μου σχετικήν εμπειρία, όμως,
όπως συνηθίζω πάντοτε ακόμη και ενώπιον εξανδραποδισμένων
εδρών δημοκρατικών δικαστηρίων θα σας μιλήσω απροκαλύπτως και με την ίδια ωμότητα
με την οποία στο παρελθόν επέμενα στη Πλατωνική (Φασιστική, Ναζιστική κλπ κλπ)
Κοσμοθεωρία μου, με την ίδιαν εκείνη παρρησία με την οποία, ως κατηγορούμενος (π.χ.)
για το ξυλοδαρμό ντουζίνας εφημεριδοκάφρων (επί καραμανλισμού), απαίτησα από το
εφετειακό δικαστήριο να μη μου μειώσει την ποινή δηλώνοντας ότι «ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΕΙΡΩ»!
Έχοντας απολαύσει την παιδαγωγικήν επίδραση εξαιρετικών πνευματικών
προσωπικοτήτων του Ευρωπαϊκού Εθνικοσοσιαλισμού (Ι. Βουλπιώτη, Σ. Καραϊσκάκη,
Ν. Γορδίου, Κλ. Γκρατσιάνι, Έ. Μασσαγκράντε και πολλών άλλων) κατέστην συνειδητός
πολιτικός στρατιώτης και , ομοίως, συνειδητός ακτιβιστής, ώστε, ουδέποτε, παρά
το ό,τι μπορεί να έπραξα ή να μην έπραξα, το διεφθαρμένο αστικό κράτος να μπορεί
να επιδείξει κανένα τεκμήριο εις βάρος μου και όσες φορές προσεπάθησε να
επιστρατεύσει «χαλκεία» να πέσει το ίδιο στο λάκκο που έσκαψε! Έτσι, ‘υπείκων
τοις κείνων ρήμασι’ ουδέποτε εβαρύνθην με οιονδήποτε στοιχείο επιβαρυντικό και
ουδέποτε εβαρύνθην με την εμπλοκή του οιουδήποτε ατόμου, Συντρόφου ή μη, σε
οιανδήποτε εμπλοκή!
Πάντα τα ανωτέρω σημαίνουν ότι, όντως, έχω την εμπειρία της μ α κ ρ ό θ ε ν διαγνώσεως του «λάκκου» και της «φάβας» αλλά,
ταυτοχρόνως διαθέτω και την εμπειρία της ορθής εκτιμήσεως του ε ν δ ε δ ε ι γ μ έ ν ο υ χ ρ ό ν ο υ ε π ε μ β ά σ ε ω ς για τον οποίο, σας διαβεβαιώ, …ελλοχεύω ωσεί ...αίλουρος εις …άγραν θηράματος!
Ενταύθα μεσολάβησε η δημιουργική τηλεφωνική πρωτοβουλία σας
για την οποία σας ευχαριστώ, οπότε περιττεύει η επανάληψη των όσων ανταλλάξαμε.
Με εκτίμηση!
μακριά από το Βοτανικό, 28/7/2016, 19:20 μ.μ.
Λοιπόν για να μη κουράζεστε εσείς του Καθιδρύματος θα σας ενημερώσω
ότι πίσω από το Βοτανικό βρίσκεται μια ομάδα που δρα με τη προοπτική να παραδώσει
το τελικό αποτέλεσμα σαν προεκλογικό κράχτη της Χρυσής Αυγής. Η ομάδα αυτή
απαρτίζεται από τον Ε.Χ*., τον Ι.Ι.* και τον Μ.Μ.* που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα
με τη Χρυσή Αυγή και χωρίς να το δηλώνουν προσπαθούν να ολοκληρώσουν ένα πλάνο
αδιαφορώντας αν θα στεγάσει ή όχι άστεγους αλλά επιδιώκοντας ένα κομματικό
πυροτέχνημα που θα φέρει ψήφους στη Χρυσή Αυγή. Αυτές τις οδηγίες τους έδωσε η
Χρυσή Αυγή με ανάλογες υποσχέσεις αλλά η τράπουλα είναι σημαδεμένη. Η Χρυσή Αυγή
έχει οργανώσει το στόρι σε συνεργασία με τη προστασία πολιτεύματος της ΓΑΔΑ και
όλοι θα βρεθούν στη στενή. Ο λόγος; Όπως παρατηρούμε όλοι τη περίοδο αυτή το κράτος έχει βαλθεί να
ξεκαθαρίσει τις καταλήψεις των αναρχικών και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη πανελλαδική
επιχείρηση ξεκαθαρίσματος των αναρχικών καταλήψεων. Όπως είναι φυσικό οι
αναρχικοί αντιδρούν και το κράτος θα επιδιώξει να επιδείξει ΙΣΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ
διαλύοντας και το Βοτανικό προσάγοντας αιφνιδιαστικά και όσους βρουν μέσα στη
κατάληψη. Οι πληροφορίες μου είναι από πολύ «μέσα» και προειδοποιώ όλους τους ανυποψίαστους
και καλοπροαίρετους υποστηριχτές του Βοτανικού ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟ ΤΗ
ΠΑΓΙΔΑ!
* Ο αποστολέας κατονομάζει πλήρως τους αναφερομένους αλλά εμείς δημοσιοποιούμε μόνον τα αρχικά τους, σεβόμενοι την δημοσιογραφική δεοντολογία.
Απάντηση Σ.Ο.:
Και αυτό θα μπορούσε να είναι μία εξήγηση! "Κάποιοι" μη εμφαινόμενοι, με αφανή "μέσα" και αφανέστερη μεθοδολογία, καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο χωρίς καμία νομιμοποίηση, χωρίς να είναι γνωστό το ποιον εκπροσωπούν και υπό ποίους όρους θα υλοποιήσουν μία "εξαγγελία" τους, χωρίς να εμφανίζουν καμία προηγούμενη σχετική εμπειρία και δράση, χωρίς τέλος πάντων καμία εγγύηση αυθεντικότητας... ΟΛΑ συνηγορούν υπέρ των υποψιών και των εξηγήσεων του "ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ"... Για να δούμε...
__________________________________________________________________________
Aστέριος Παρ., 28/7/2016, 21:44 μ.μ.
Για τον μακριά από τον Βοτανικό: σε όλα συμφωνώ αλλά έχω ένα ερώτημα γιατί η Χρυσή Αυγή να συνεργαστεί με τη ΓΑΔΑ στη περίπτωση αυτή τι κερδίζει;
Απάντηση Σ.Ο. [30/7/2016]:
Παρακολουθώντας ότι ο "μακριά από το Βοτανικό" δεν σας απαντά αναλαμβάνουμε εμείς να σας απαντήσουμε ότι παρόμοια ερώτηση ακούγεται ολίγον ως ...ανέκδοτο, διότι οι πάντες γνωρίζουν ότι η Χρυσή Αυγή συνεστήθη, υποδαυλίζεται και προωθείται, ακόμη και ως δήθεν "διωκομένη", από το ίδιο το κράτος προς υπηρέτηση των σχεδίων του.
___________________________________________________________________________
Δ. Κεχαγιάς, 30/7/2016, 20:46 μ.μ.
Βλέπω το ΛΑΠΑΝ Ρήγα που ανέβασε σήμερα αυτή τη φωτογραφία με το άλογο και σκέφτομαι τι του κάνετε του ανθρώπου που σε λίγο θα φτιάξει και στάβλο στον κ. Καλέτζη για τους Κενταύρους. Καρώτο και μαστίγιο στα κομματόσκυλα.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Δ. Κεχαγιά, όντως,το καρότο (προς τέρψη όχι, ασφαλώς, του ουρανίσκου...) φαίνεται να συνηθίζεται από τα κομματόσκυλα πασών των αποχρώσεων αλλά το μαστίγιο θεωρείται απαγορευμένο για το σύστημα Ιππικής το οποίο πρεσβεύω, όπως και οι πτερνιστήρες και η στομίδα. Τώρα, γι αυτή τη τελευταία, εντελώς μεταξύ μας, τη κρίνω απαραίτητη για κάτι περιπτώσεις όπως η "καλή ώρα" προς αποφυγή εξεμέσεως του έρκους των οδόντων τους ανοησιών όπως αυτές που μας "εκσφενδονίζουν" συχνά.
__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Aστέριος Παρ., 28/7/2016, 21:44 μ.μ.
Για τον μακριά από τον Βοτανικό: σε όλα συμφωνώ αλλά έχω ένα ερώτημα γιατί η Χρυσή Αυγή να συνεργαστεί με τη ΓΑΔΑ στη περίπτωση αυτή τι κερδίζει;
Απάντηση Σ.Ο. [30/7/2016]:
Παρακολουθώντας ότι ο "μακριά από το Βοτανικό" δεν σας απαντά αναλαμβάνουμε εμείς να σας απαντήσουμε ότι παρόμοια ερώτηση ακούγεται ολίγον ως ...ανέκδοτο, διότι οι πάντες γνωρίζουν ότι η Χρυσή Αυγή συνεστήθη, υποδαυλίζεται και προωθείται, ακόμη και ως δήθεν "διωκομένη", από το ίδιο το κράτος προς υπηρέτηση των σχεδίων του.
___________________________________________________________________________
Δ. Κεχαγιάς, 30/7/2016, 20:46 μ.μ.
Βλέπω το ΛΑΠΑΝ Ρήγα που ανέβασε σήμερα αυτή τη φωτογραφία με το άλογο και σκέφτομαι τι του κάνετε του ανθρώπου που σε λίγο θα φτιάξει και στάβλο στον κ. Καλέτζη για τους Κενταύρους. Καρώτο και μαστίγιο στα κομματόσκυλα.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Δ. Κεχαγιά, όντως,το καρότο (προς τέρψη όχι, ασφαλώς, του ουρανίσκου...) φαίνεται να συνηθίζεται από τα κομματόσκυλα πασών των αποχρώσεων αλλά το μαστίγιο θεωρείται απαγορευμένο για το σύστημα Ιππικής το οποίο πρεσβεύω, όπως και οι πτερνιστήρες και η στομίδα. Τώρα, γι αυτή τη τελευταία, εντελώς μεταξύ μας, τη κρίνω απαραίτητη για κάτι περιπτώσεις όπως η "καλή ώρα" προς αποφυγή εξεμέσεως του έρκους των οδόντων τους ανοησιών όπως αυτές που μας "εκσφενδονίζουν" συχνά.
__________________________________________________________________________
μακριά από το Βοτανικό, 30/7/2016, 21:14 μ.μ.
Δε μου ξέφυγε η ερώτηση του κ. Αστέριου αλλά τη θεώρησα τόσο ανάξια απάντησης όσο ένα τρολ. Η απάντηση που δίνει η Συντακτική με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Κ.Κ., 31/7/2016, 07:32 π.μ.
Έλεος Χριστιανοί έναν ηγέτη πήγε να βγάλει η Ελλάδα μετά τον Καραμανλή και τον καταντήσατε μουλαρά τι άλλο θα δούμε :)
Απάντηση Σ.Ο.:
Λίγη υπομονή και θα τον δείτε και μετατονισμένο.
______________________________________________________________________
Σωτήριος Αναστασόπουλος, 1/8/2016, 14:06 μ.μ.
Αγαπητοί κύριοι είναι η ώρα να θριαμβολογήσω.
Μετά πάροδο αρκετών ημερών από τη τελευταία κατάθεση των τριών ερωτημάτων μου προς τη Στέγη Αστέγων η τελευταία έκοψε ρόδα μυρωμένα και εξαφανίστηκε αφλήνοντας εαυτόν έκθετο στην αμείλικτη κατηγορία του προβοκάτορα.
Αν ανατρέξετε παραπάνω ρώτησα τη Στέγη Αστέγων:
Πρώτο: Όταν ο Ρήγας
δημοσιεύει φωτογραφίες του σε ρόλο πορτιέρη στο Βοτανικό που υποτίθεται είναι
δικό σας έργο γιατί δε προβήκατε σε ανακοίνωση που να ξεκαθαρίζει τα πράματα;
Για δέστε εδώ ποζάρισμα.
Δεύτερο: Περιμένατε την ανάρτηση αυτή για να δώσετε τις
εξηγήσεις που θα έπρεπε να δώσετε μόλις ο Ρήγας καπέλωσε τη πρωτοβουλία σας;
Τρίτο: Σοβαρολογείτε να πρέπει να πιστέψουμε ότι στο χώρο
σας μπορεί να χορεύουν πρόσωπα και οργανώσεις που είτε προέρχονται από τη Χρυσή
Αυγή είτε κλείνουν το μάτι στη Χρυσή Αυγή ελπίζοντας σε κανένα ψίχουλο (από
Χατζηπαρασκευά μέχρι Παπαγεωργίου) αλλά εσείς είστε απολίτικοι; Σε ποιον τα
λέτε αυτά τα ανέκδοτα;
Και η Στέγη Αστέγων δεν απάντησε και το βαλε στα πόδια.
Συγχαρητήρια στο "Καθίδρυμα" που ξετρύπωσε με το τρόπο του τους κομματικούς απατεωνίσκους της ΛΕΠΕΝ των δορυφόρων της και όλων αυτών των εν δυνάμει προβοκατόρων και αλίμονο σε όσα κορόιδα τους ακολουθήσουν στο Βοτανικό ή οπουδήποτε αλλού. Οι χρήσιμοι ηλίθιοι ψηφοφόροι (όπως λέτε και σεις) θα είναι άξιοι της μοίρας τους!
Απάντηση Σ.Ο.:
Δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτε παραπάνω από όσα γράψατε!
_______________________________________________________________________
Καρύδη Κυριακή, 2/8/2016, 10:58 π.μ.
Στέγη Αστέγων ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Και εγώ όταν διάβασα για την Στέγη Αστέγων ήθελα να
προστρέξω να βοηθήσω. Ωστόσο κάτι στην μεθοδολογία ("φέρτε εργαλεία,
κασμάδες, φτιάρια, σακούλες" κλπ.) φώναζε από μακριά Χ.Α.
Ως πρώην μέλος στην
Τ.Ο. Ανατολικής Αττικής είχα λάβει μέρος σε διάφορες δράσεις εκκαθάρισης
βιοτόπων κλπ. π.χ. Βραυρώνα. Πάντα φυσικά οι φωτογράφοι και οι
εικονολήπτες-βιντεοσκόποι ήταν περισσότεροι από τους συμμετέχοντες στην δράση
-για λόγους προπαγάνδας και για να έχει ο άθλιος κάθε γραμματέας της τοπικής
τεκμήρια ότι η τοπική του λειτουργεί άψογα και να δικαιολογεί τον κομματικό
μισθό του...
Προσπάθησα λοιπόν να εντοπίσω ποιοι την διοργανώνουν και εάν
η Χ.Α. κινεί τα νήματα.
[παρένθεση: ο σχολιαστής μακριά από το Βοτανικό, 28/7/2016, 19:20 μ.μ.μάλλον έχει καλή
πληροφόρηση]
ΚΑΙ ΝΑΙ, Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ "ΕΘΕΣΕ ΥΠΟ ΤΗΝ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ" ΤΗΝ ΣΤΕΓΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ.
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ,
ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.
(την οποία πρέπει να "ξέρετε πως να την διαβάζετε"
και θα σας αποκαλύψει τα πάντα, π.χ. όσον αφορά στην σκοπιμότητα των ερωτήσεων
που κατατίθενται στο κυνοβούλιο αλλά και στην Περιφέρεια (ως συντάκτις μιας
δεκάδας κοινοβουλευτικών ερωτήσεων επί θεμάτων Ανατολικής Αττικής -αμισθί- όσο
διάστημα ήμουν εκεί απέκτησα κάποια γνώση επί του αντικειμένου και των
σκοπιμοτήτων που υποκρύπτουν οι κοινοβουλευτικές ερωτήσεις, αυτό φυσικά αφορά
όλα τα κόμματα, όχι μόνο την Χ.Α.)
Λίγοι γνωρίζουν, και εγώ καιρού και αφού είχα αποχωρήσει το
πληροφορήθηκα, ότι οι κοινοβουλευτικές ερωτήσεις αμείβονται με το κομμάτι -70
ευρώ είναι η ταρίφα-), το θέμα το έχουμε ξαναθίξει, είναι ένα επιπλέον
χαρτζηλικάκι για τους 300 βολευτικούς κύνες.
Κατέθεσε λοιπόν η Ελληνική Αυγή για την Αττική ερώτηση στο
Περιφερειακό Συμβούλιο με την οποία "θέτει υπό την προστασία της την Στέγη
Αστέγων. Σας αποστέλλω την ερώτηση και νομίζω περαιτέρω σχολιασμός περιττεύει
για τους νοήμονες. Είναι η συνήθης, η μοναδική θα έλεγα, πρακτική του κώματος
αυτού να κινείται κατ' αυτόν τον τρόπο, διότι αδυνατεί ούτε και θέλει να
δημιουργήσει "κινήματα από τα κάτω".
Και έτσι "τρώει τη σκόνη" των αναρχικών όσον αφορά
στον ακτιβισμό... Και όπως είπαμε, πάντα στις "κινηματικές" δράσεις
της Χ.Α. περισσότεροι είναι οι φωτογράφοι που πρέπει να "πολλαπλασιάσουν
τους άρτους" και να δείξουν πανοπτικά πλάνα με κατάλληλη χρήση των εργαλείων του
photoshop και εικονική μεγέθυνση των χώρων παρά οι συμμετέχοντες...
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΓΗ ΑΣΤΕΓΩΝ (ΣΤΗΣΙΜΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ, ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΛΠ.
"ΦΩΝΑΖΟΥΝ" Χ.Α.)
Καρύδη Κυριακή
ΟΧΙ στους Έλληνες αστέγους είπαν
οι λαθρολάγνοι της Δούρου: Μόνο η Ελληνική Αυγή στήριξε την πρωτοβουλία
κατοίκων του Βοτανικού για δημιουργία εστίας αλληλεγγύης στην Ιερά Οδό 114
Σάββατο, 30 Ιουλίου 2016 - 20:02
Στην πρόσφατη συνεδρίαση του
περιφερειακού συμβουλίου Αττικής, η "Ελληνική Αυγή για την Αττική'' έφερε
ψήφισμα συμπαράστασης και έμπρακτης στήριξης προς την προσπάθεια που ξεκίνησαν
κάτοικοι της περιοχής του Βοτανικού και τρεις σύλλογοι προς στήριξη των
αναξιοπαθούντων Ελλήνων.
Πρόκειται για μία αξιέπαινη
πρωτοβουλία που αφορά στέγαση και σίτιση Ελλήνων συμπολιτών μας που πλήττονται
από τις συνέπειες την ανθελληνικής μνημονιακής πολιτικής στο κτίριο επί της
Ιεράς Οδού 114 στον Βοτανικό χωρίς καμία στήριξη από την πολιτεία.
Η προσπάθεια της παράταξης μας
έπεσε στο κενό και μάλιστα απορρίφθηκε ομόφωνα από όλες τις παρατάξεις του
"συνταγματικού τόξου" την ίδια στιγμή που και η περιφέρεια Αττικής
παρέχει κατ' εξακολούθηση προκλητικά προνόμια στους λαθρομετανάστες που έχουν
κατακλύσει την πατρίδα μας!
Ακολουθεί το σχετικό κείμενο:
Θέμα: «Ψήφισμα και λήψη απόφασης
για την στέγαση και σίτιση αναξιοπαθούντων Ελλήνων στο κτίριο της Ιεράς Οδού
114 στον Βοτανικό»
Προς : Πρόεδρο περιφερειακού
συμβουλίου, κα Περιφερειάρχη, όλες τις παρατάξεις
Όπως είναι ήδη γνωστό στο κτίριο
της Ιεράς Οδού 114 στον Βοτανικό, έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετές ημέρες
προσπάθεια κατοίκων της περιοχής και τριών τουλάχιστον συλλόγων προκειμένου να
δημιουργηθεί χώρος στέγασης και σίτισης Ελλήνων αναξιοπαθούντων οι οποίοι έχουν
υποστεί τις συνέπειες των λεγόμενων μνημονιακών πολιτικών.
Πρόκειται για μία αξιέπαινη
προσπάθεια η οποία αποδίδει καρπούς, αφού στεγάζονται ήδη συμπολίτες μας εκεί
ενώ καθημερινά σιτίζονται δεκάδες Έλληνες χωρίς σημειωτέον να υπάρχει καμία
έμπρακτη συμπαράσταση από την πολιτεία.
Ζητάμε από το περιφερειακό συμβούλιο
Αττικής να δηλώσει την συμπαράσταση του σε αυτή την ανθρωπιστική προσπάθεια και
αντίστοιχα την περιφερειακή αρχή να συνδράμει με κάθε δυνατό τρόπο στην υλική
υποστήριξη αυτής της ενέργειας.
«Ελληνική Αυγή για την Αττική»
Διαβάστε περισσότερα:
http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/ochi-stous-ellhnes-astegous-eipan-oi-lathrolagnoi-ths-dourou-mono-h-ellhnik#ixzz4G710cK00
Απάντηση Σ.O.:
Αγαπητή Συναγωνίστρια, η πληροφόρηση και η συλλογιστική σας είναι πολύ σημαντικές ώστε να παραμείνει η δημοσίευση ως μία απλή παράθεση σχολίου, λόγος για τον οποίο αναρτούμε το κείμενό σας και ως ανεξάρτητη ανάρτηση.
____________________________________________________________________________
Π. Ιακωβίδης, 4/11/2016, 10 :17
π.μ.
Aγαπητή
Σ.Ο.,
Η σημερινή εκκένωση της κατάληψης του Βοτανικού και η σύλληψη
των αστείων ακροδεξιών καταληψιών ήταν αναμενόμενη εξ αρχής και ήταν αυτό που όλοι
όσοι ενδιαφερόμαστε για τα εθνικά συμφέροντα φοβόμασταν. Οι γελοίοι καταληψίες
είναι προφανές ότι ούτε καν μπήκαν στο κόπο να σκεφτούν οργανωτικά και να διαβάσουν
έστω τα παραπάνω πέντε σημεία που αναφέρετε. Σπρωγμένοι από τη Χρυσή Αυγή, τη
ΛΕΠΕΝ και το κόμμα ΛΕΥΚΟ ήταν φυσικό και επόμενο να λειτουργήσουν προβοκατόρικα
με τα γνωστά αποτελέσματα. Σε ένα πολύ αναλυτικό δημοσίευμα για τους κρυπτόμενους
πίσω από τη κατάληψη του Βοτανικού χαρτογραφούνται αδρά οι σαθρές περσόνες αυτής
της πολυσυλλεκτικής «κουρελούς» και είναι
πολύ σημαντική η περιγραφή του τρίτου ρεταλιού που την ύφανε:
« Η τρίτη ομάδα είναι ο τοπικός σύλλογος «Αθηνά», ο οποίος
έχει προσφύγει τουλάχιστον έξι φορές στη Δικαιοσύνη κατά της κατασκευής του
μουσουλμανικού τεμένους στην περιοχή του Βοτανικού, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο
του συλλόγου, Ευγένιο Χριστοδούλου. Η τελευταία προσφυγή θα εκδικαστεί σε λίγες
μέρες από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Το καλοκαίρι ο Χριστοδούλου πήρε την
απόφαση μαζί με τον φίλο του «στρατηγό» Γιάννη Ιωαννίδη, με τον οποίο
γνωρίστηκαν σε μια άσκηση εφέδρων, να φτιάξουν ένα hotspot μόνο για Έλληνες σε
αντίδραση -όπως εξηγεί ο ίδιος- στο hot spot που υπάρχει ακριβώς από κάτω και
το οποίο διαθέτει «κλιματιζόμενους χώρους πολυτελείας και πέντε γεύματα την
ημέρα». Για το σκοπό αυτό -όπως υσποστηρίζουν- ίδρυσαν το Κίνημα Ελλήνων
Εφέδρων Πολιτών – Οπλιτών. «Έπρεπε να κάνουμε κάτι που να είναι πέρα από έναν
απλό σύλλογο για να έχουμε και την πολιτική δυνατότητα του πράγματος» τονίζει ο
Χριστοδούλου. «Είναι πολιτικό το κίνημα;» ρωτάμε. «Είναι μια κοινωνική δράση
εφόσον δεχόμαστε αστέγους, μια ευπαθή ομάδα ανθρώπων σε μια χώρα που τους
πέταξε στο δρόμο, που έχουν δουλέψει μια ζωή και βλέπουν ο ιδρώτας τους να
πηγαίνει στους λαθρομετανάστες» απαντά ο Ιωαννίδης.
Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώνει κανείς ότι
οι πολίτες – οπλίτες είναι μια πολιτική δράση του πολιτικού κόμματος
Λ.Ε.Υ.Κ.Ο., το οποίο διαθέτει ακόμα έξι κινήματα και είκοσι ενώσεις. Σύμφωνα με
τα όσα υποστηρίζει στην ιστοσελίδα ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Ντάλιος, το κόμμα
έχει συνεργαστεί προεκλογικά τόσο με το ΠΑΣΟΚ το 2000 όσο και με τη Νέα
Δημοκρατία το 2004 , ενώ στις εκλογές του 2007 υποστήριξε τα ψηφοδέλτια του
ΣΥΡΙΖΑ.
«Ήταν το μόνο κόμμα που μας δέχθηκε» υποστηρίζουν
Χριστοδούλου και Ιωαννίδης, διευκρινίζοντας ότι πριν προχωρήσουν στην κατάληψη
ήρθαν σε επαφή με «πατριωτικές οργανώσεις» για να κάνουν ένα κοινό μέτωπο. «Δεν
τολμούσε κανένας τους, μετά όμως εμφανίστηκαν και θέλανε να το παίξουν και
καθοδηγητές κατόπιν εορτής. Είχαμε εδώ έξω μια μεγάλη ελληνική σημαία και
φωτογραφιζόντουσαν η κυρία Καψάλη, ο Μπαμπάνης, ο Ρήγας (Λ.ΕΠ.ΕΝ.), όλοι αυτοί
ήταν εδώ φωτογραφιζόντουσαν και κάνανε τους επαναστάτες και από τη Χρυσή Αυγή
έχουν έρθει επανειλημμένως. Επειδή όμως εμείς δεν θέλαμε καθοδηγητές πέρασαν
στην επίθεση». Η Καψάλη με άρθρο της τον περασμένο Αύγουστο εγκαλούσε το κίνημα
πολιτών-οπλιτών διότι στο hot spot για Έλληνες μπαινόβγαινε βουλευτής των
Ανεξαρτήτων Ελλήνων, ενώ όρος για τη στήριξη της Λ.ΕΠ.ΕΝ. στο πρότζεκτ ήταν να
μην μπει στο χώρο βουλευτής κόμματος που έχει ψηφίσει το μνημόνιο…. Από πλευράς
τους οι πολίτες – οπλίτες υποστηρίζουν πως «όσοι έρχονται και μας βοηθούν
μπορεί να έχουν κομματική προτίμηση, μπορεί να είναι και στελέχη κομμάτων αλλά
εδώ έρχονται ως άτομα». [http://news247.gr/eidiseis/reportaz/poioi-vriskontai-pisw-apo-to-hot-spot-gia-ellhnes-sto-votaniko.4352359.html]
Aς
ελπίσουμε ότι στο μέλλον η ακροδεξιά δε θα παρασύρει ξανά τους Εθνικιστές σε
παρόμοια κατάντια αν και πολύ λίγο το πιστεύω, όταν κάποιοι μπερδεύουν το
στρατοκαυλισμό με τη πολιτική και δηλώνουν έτοιμοι να πεθάνουν πολεμώντας
οπλισμένοι ενώ παραδίδονται σα τις κότες στο πρώτο άοπλο αστυνομικό που τους ζητάει
ταυτότητα.
_______________________________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.