Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

ΠΡΟΤΑΣΗ
ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΟΘΡΗΣΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

&

ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΕΣ





1. ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

     Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στο χώρο της Ελληνικής Θρησκείας και ως Έλλην που ανησυχεί για το μέλλον του Ελληνισμού διαπιστώνω ότι οι εμπλεκόμενες κοινότητες και οργανώσεις είτε δεν παράγουν έργο, είτε με τα συνεχή και επαναλαμβανόμενα λάθη τους προσβάλλουν την κληρονομιά των Αρχαίων Προγόνων.

     Μεταξύ άλλων διαπιστώνω προβλήματα στην οργάνωση των εκδηλώσεων, προβλήματα στην αισθητική των ιεροπραξιών, πρόβλημα πολυδιασπάσεως του χώρου, έλλειψη στρατηγικής, προβλήματα πειθαρχίας και συντονισμού τα οποία όλα μαζί συντείνουν στην υποβάθμιση του εθνικού αγώνος που ως ομόδοξοι οφείλουμε να διεξάγουμε.

     Συγκεκριμένα, επικεφαλής ομάδος ο οποίος επί δεκαετίες κατεδίκαζε την βυζαντινή αυτοκρατορία ως ολετήρα του Ελληνισμού, ξαφνικά, κάνει πλήρη μεταστροφή και μιλά υπέρ του Βυζαντίου και το θεωρεί κληρονομιά του Ελληνισμού την οποία δεν πρέπει να απεμπολήσουμε.

     Άλλες οργανώσεις παρά το ότι δηλώνουν υπερασπιστές της Αρχαίας Παραδόσεως, εντούτοις αναπαράγουν διεθνιστικές απόψεις στο ζήτημα της φυλής. Επιπροσθέτως δεν καυτηριάζουν το ζήτημα της λαθρομεταναστεύσεως με αποτέλεσμα να αυξάνεται το ποσοστό των μονοθεϊστών στην Χώρα μας αντί να μειώνεται.

     Άλλοι, ταυτίζουν την Ελληνική Θρησκεία αποκλειστικώς με την δημοκρατία, απορρίπτοντες τα άλλα δύο κυρίαρχα πολιτεύματα της Αρχαιότητος, την μοναρχία και την αριστοκρατία.

     Ένα, επίσης, ανησυχητικό φαινόμενο είναι η ύπαρξη ορισμένων Ελλήνων θρησκευτών, οι οποίοι συγχρόνως είναι μέλη μασωνικών στοών, εισάγοντας ξενόφερτες μασωνικές πρακτικές και αντιλήψεις στην Ελληνική Θρησκεία.

     Ένα άλλο ανησυχητικό στοιχείο είναι η ανοχή πολλών ομάδων απέναντι στον χριστιανισμό και στην ορθόδοξη εκκλησία, καθώς αντί να αποσκοπούν στην ανατροπή της θρησκευτικής κατοχής που βιώνουμε, συμπεριφέρονται ως μειονότητα η οποία διεξάγει αγώνα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αντιστοίχως, διαπιστώνω ανοχή και ενδοτισμό έναντι οιασδήποτε αλλόθρησκης εισβολής (εβραιοσιωνιστικής, εβραιοχριστιανικής και αραβοϊσλαμικής).

     Εις ότι αφορά δε τα οργανωτικά προβλήματα διαπιστώνω την παντελή έλλειψη κοινοτικών υποδομών (σχολεία, παιδικοί σταθμοί, νεκροταφεία κλπ).

     Θέλω να καταγγείλω το χαμηλής υποστάθμης επίπεδο των περισσοτέρων αυτοαποκαλουμένων "ιερέων" και "ιερειών" της Ελληνικής Θρησκείας, τόσο από πλευράς πνευματικής καταρτίσεως όσο και από πλευράς αισθητικής παρουσίας.

     Η έλλειψη δευτεροβαθμίων και τριτοβαθμίων διοικητικών και πειθαρχικών οργάνων έχει επιτρέψει σε φαινόμενα τύπου Σώρρα να προσβάλλουν και να σκυλεύουν την μνήμη των Προγόνων μας.

     Η ενδεχόμενη στρατηγική συνεργασία με μεγάλες πολυθεϊστικές χώρες όπως η Ινδία και η Ιαπωνία θα μπορούσε να αλλάξει το συσχετισμό δυνάμεων έναντι του δικτατορεύοντος δόγματος. Αλλά η αβελτερία των υπευθύνων του χώρου, προξενεί διεθνή απομονωτισμό και αποδυνάμωση του Ελληνισμού.

     Η έλλειψη εθνοκοινοτικής αλληλεγγύης οδηγεί στην έλλειψη οικονομικής αλληλεγγύης στο χώρο μας. Οι «ηγέτες», ανίκανοι να εντοπίσουν προτεραιότητες επιχειρούν μεγαλεπίβολα σχέδια τα οποία βαλτώνουν ελλείψει πόρων τους οποίους είναι ανίκανοι να εξεύρουν.

     Διαπιστώνω έλλειψη εξωστρέφειας. Αντ’ αυτού κυριαρχεί η εσωστρέφεια. Βλέπω μικρούς συλλόγους οι οποίοι κάνουν διαλέξεις στα μέλη τους, αδιαφορώντας για την επανελλήνιση όλης της κοινωνίας.

     Τραγική συνέπεια της εσωστρέφειας είναι η έλλειψη οργανωμένου κινήματος. Οι οργανώσεις της Ελληνικής Θρησκείας δεν λαμβάνουν πολιτική θέση για τα μείζονα εθνικά και κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν την Πατρίδα μας (έλλειψη παιδείας, ανεργία, εγκληματικότητα, υπογεννητικότητα κλπ).

     Η έλλειψη πολιτικής οργανώσεως και εκπροσωπήσεως της Ελληνικής Θρησκείας κατατείνει στο να εκπροσωπούμεθα από χριστιανικά, άθεα, ή διεθνιστικά κόμματα.

     Η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού έχει καθηλώσει την ανάπτυξη του  υποτυπώδους «κινήματος». Ενώ τα τελευταία 20 χρόνια υπήρξε προβολή της Ελληνικής Θρησκείας σε ευρύτερο μέρος του πληθυσμού, αυτό δεν μετεφράσθη σε αύξηση της αριθμητικής δυνάμεως.

     Οι οργανώσεις λειτουργούν ανεξαρτήτως ή μία από την άλλη χωρίς κοινούς στόχους και κοινό προσανατολισμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το έγκλημα που συνέβη το 2010 με την κατάχωση του Βωμού των Δώδεκα Θεών. Εκείνες τις αποφράδες μέρες υπήρξε άτομο που συντόνιζε την προσπάθεια προστασίας του Βωμού, ο οποίος τελικά πρόδωσε τους Έλληνες υπογράφοντας συμφωνία για την κατάχωση του Βωμού.


2. Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

     Η Ουγγαρία είναι μια χώρα με την ίδια έκταση και ανάλογο πληθυσμό όπως και η σημερινή, ούτως ειπείν, «Ελλάδα» και εφεξής γραικυλία. Ευτυχώς όμως οι ομοιότητες της Ουγγαρίας με την γραικυλία τελειώνουν εδώ. Η Ουγγαρία, αν και στερείται θαλάσσης χαρακτηρίζεται ως η χώρα με τις καλύτερες και περισσότερες κολυμβητικές εγκαταστάσεις αλλά και με τους περισσότερους βραβευμένους κολυμβητές παγκοσμίως.

     Αντιθέτως η γραικυλία, με τις χιλιάδες των χιλιομέτρων φυσικών παραλιών και τα απέραντα πελάγη της, είναι κολυμβητικώς ανύπαρκτη με αμέτρητα παιδιά της και πολίτες της να αγνοούν κολύμβηση και να πνίγονται τα καλοκαίρια στις πλαζ της.

     Επίσης, η Ουγγαρία αντιμετωπίζει κάθε κίνδυνο εισβολέως ενισχύοντας και φρουρώντας τα σύνορα της όπως αρμόζει σε μία κυρίαρχη χώρα, ενώ η γραικυλία περιφρονεί την ίδια την κυριαρχία της και εν γένει τον εαυτό της εγκαταλείποντας απροστάτευτα τα σύνορά της και υφιστάμενη τα δεινά αμέτρητων εισβολέων οι οποίοι σήμερα την στραγγαλίζουν.

     Η συγκριτική παράθεση των δύο παραδειγμάτων, της Ουγγαρίας και της γραικυλίας, καταδεικνύει την προτεραιότητα μιας παραμέτρου η οποία είναι αναπόδραστα απαραίτητη για την επιβίωση ενός έθνους και ενός λαού: της μαχητικότητος ως συνιστώσας εθνικού ψυχισμού.

     Αναφερόμενος στην μαχητικότητα υπογραμμίζω την μεγίστη σημασία της πολεμικής αρετής ως πλαισίου εθνικής ζωής και άνευ της οποίας πολεμικής αρετής ουδεμία εθνική αλλά και εξατομικευμένη ζωή είναι δυνατόν να υπάρξει, διότι εθνικό και εξατομικευμένο κριτήριο βουλήσεως ζωής δεν είναι τίποτε άλλο παρά η θέληση των όντων να επιζήσουν.

     Αυτή όμως η πολεμική αρετή δεν είναι δυνατόν να ενυπάρξει και να ακεραιωθεί στις ψυχές του έθνους και των πολιτών του χωρίς την μέθεξη των τελευταίων σε μία παιδιόθεν και συστηματική διαδικασία ψυχικής αγωγής με πρώτιστη την μύησή τους στην άσκηση ως κραταιοτέρα της αθλήσεως, ειδικώς δε στην κατήχηση τους στις τέχνες και τις απαιτήσεις του πολέμου.

     Είναι ευνόητο ότι ο άνθρωπος διαμορφώνει χαρακτήρα κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής του, άρα μία πολιτεία η οποία αγωνιά για την επιβίωση των πολιτών της θα πρέπει να δίνει προτεραιότητα ψυχικής αγωγής στους νεωτέρους εξ αυτών.

     Προσέτι, η πολεμική αρετή δεν μπορεί να διδαχθεί παρά υπό μεθόδους συγκεκριμένες και σε συγκεκριμένα διδακτικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

     Κατόπιν αυτών, γίνεται αντιληπτόν ότι η επιβίωση των Ελλήνων, όσων έχουμε απομείνει, διέρχεται υποχρεωτικώς από την πρόνοια εφαρμογής συστηματικής διδασκαλίας της πολεμικής αρετής στους επερχόμενους Έλληνες και πολίτες αυτής της χώρας.


3Η ΠΡΟΤΑΣΗ

     Με γνώμονα την αδήριτη αυτή προτεραιότητα προτείνω την απρόσωπη, ακομμάτιστη, αδιαίρετη και απαραγόντιστη σύμπραξη όλων όσων κηδόμεθα των συμφερόντων τους Ελληνικού Έθνους στην ανιδιοτελή ίδρυση και λειτουργία ενός φορέως καλλιεργείας της πολεμικής αρετής στην συνείδηση των νέων Ελλήνων δια της παροχής εθνικής παιδείας επί τη βάσει των αρχών της Πλατωνικής Πολιτείας αλλά και συζυγούς σωμασκίας.

     Ανατρέχοντας στο παρελθόν θα διαπιστώσουμε ότι οι Έλληνες Πρόγονοι μας δεν παρέμειναν στην ιστορία διότι ηρκούντο στην χλαμύδα, στο σανδάλι και στην στάση ικεσίας των χειρών αλλά διότι παρήγαγον πολιτισμό φυσιοκεντρικής αξίας ο οποίος ενσωμάτωνε την πολεμική αρετή ως πυρήνα εθνικής συμπεριφοράς και κοσμοθεάσεως.

     Και για τους Έλληνες Προγόνους μας το τελετουργικόν αποτελούσε συνισταμένη κοινωνικού βίου με εντελώς δευτερεύουσα σημασία και με δεδομένη την προτεραιότητα της παλαίστρας και της ουσιαστικής παιδευτικής διαδικασίας που αποτελούν θεμέλια πολιτισμού.

     Έτσι δε οι σύγχρονοι αμπελοφιλοσοφούντες και παρασκηνιακώς επιπολάζοντες, επικαλούμενοι κατά βούληση «αρχαιοπρέπεια» και αρκούμενοι σε αυθαίρετες τελετουργικές σκηνογραφίες καλούνται να ανασηκώσουν τα μανίκια, και να συνεργήσουμε στην παραγωγή ουσιαστικού εθνικού και κοινωνικού έργου – προσφορά προς τους νεωτέρους Έλληνες, άλλως οι περί "αρχαιοφιλίας" επικλήσεις των περί την σκιά του γαϊδάρου εντρυφούντων θα τους στιγματίζουν εσαεί ως εκουσίους ή ακουσίους προδότες του Ελληνισμού.

Ο προτείνων,
Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης





ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ


Μ. Θεοδωρόπουλος, 28/2/2017, 15:35 μ.μ.

Με βρίσκει απολύτως σύμφωνο το περιεχόμενο της πρότασης σας κ. Καλέντζη αλλά φαίνεται ότι αγνοείτε ότι οι κύκλοι προς τους οποίους απευθύνετσε έχουν τόση σχέση με την Ελλάδα και τον Ελληνισμό όσο ο φάντης με το ρετσινόλαδο. Φαντασθείτε τώρα τον Ρασσιά να ξεπερνάει το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και τον Άρη Βελουχιώτη για να ασχοληθεί με την παιδεία των Ελλήνων ή τον Μαρίνη να κρεμάει το μπουρνούζι στο τσιγκέλι και να πηγαίνει στις Πλαταιές με κουστούμι. Δε καταλαβαίνετε ότι όλοι αυτοί πάνε για οφίκια και μόνο ο καθένας με το βάρεμα του;

Αγαπητέ κ. Μ. Θεοδωρόπουλε,

Εάν προσέξετε το κείμενό μου δεν απαιτώ από κανέναν να εγκαταλείψει το «πόστο» του αλλά τους καλώ σε μία σύμπραξη υπέρ Ελλήνων, παραλλήλως με αυτό με το οποίο ήδη ασχολούνται.

_________________________________________________________________________________

Σεμέλη Ταναγραία 28/2/2017,  17:28 μ.μ.

Κ. Καλέντζη, πάνω από είκοσι χρόνια τους ξέρω και προσπαθώ να βοηθήσω αλλά καθένας για τη πάρτη του. Νομίζετε ότι θα βρεθεί έστω ένας να καταλάβει αυτό που προτείνετε; Εδώ έχουμε να κάνουμε με το πιο άρρωστο κομμάτι του λαού μας που μιλάνε για Ελλάδα και συμπεριφέρονται σα κανίβαλοι βρίζοντας ο ένας τον άλλο. Τι να κάνει η πρόταση σας σε αυτό το τρελάδικο; Πόσες φορές τους τα είπα.

Αγαπητή κ. Σεμέλη Ταναγραία,

Κατανοώ πλήρως την αγωνία σας αλλά πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος χώρος έχει και σημαντικές προσωπικότητες ικανές να εξαρθούν υπεράνω των μικ΄ρων και τετριμμένων. Ας μην είμαστε απαισιόδοξοι.

_________________________________________________________________________________ 

Τ.Ο.  28/2/2017, 17:34 μ.μ.

Φίλε Άρη δες τι έχει συμβεί σε μένα και κατόπιν πρόσμενε ευσεβώς. Δε σου λέω τίποτε άλλο. Χαβούζα είναι χωρίς περίσκεψη και χωρίς αιδώ.

Αγαπητέ Συνέλληνα,


Πασίγνωστη και σεβαστή η πορεία σου αλλά δε σου κρύβω ότι η εσχάτη παράγραφος δε γράφτηκε τυχαία.

_________________________________________________________________________________

ΑΛΚΜΑΝ ΗΛΙΟΔΩΡΟΣ, 28/2/2017, 18:06, μ.μ.

Αυτά έχουν χιλιοειπωθεί αλλά δεν ιδρώνει το αφτί κανενός. Χαμένος κόπος.

_________________________________________________________________________________

Σ. Α. 28/2/2017, 19:41 μ.μ.

Απάντησε κανένας;

Αγαπητέ/-ή Σ.Α.,

Ναι, είχαμε ήδη ένα μήνυμα από στέλεχος ελληνοθρησκης Κοινότητας ότι θα αναρτήσουν απάντηση στο Ιστολόγιό τους. Πάντα καλοδεχούμενες οι σκέψεις Συνελλήνων.

_________________________________________________________________________________ 

Ν. Γρηγορόπουλος, 28/2/2017, 19:58 μ.μ.

Πάνε τόσες δεκαετίες διαίρεσης και χαβαλέ τώρα θα μονιάσουν και θα κάνουν δουλειά όλοι αυτοί οι αστείοι μαγαζάτορες; Θα συνεχίσουν να κάνει ο καθένας τα δικά του, να έχει ο καθένας τη καμαρίλα του, να σπάνε πλάκα με δήθεν τελετές και ιεροπραξίες και να περνάνε την ώρα τους μέχρι την ώρα της κρίσης που θα τους σαρώσει χωρίς να το καταλάβουν.

_________________________________________________________________________________

Μ. Γερακάρη, 28/2/2017, 20:17 μ.μ.

Γενήματα του διαβόλου όλοι οι αρνητές του Κυρίου μας θα γίνουν στάχτη  στα πόδια Του.


Αγαπητή κ. Μ. Γερακάρη, ακόμη μία επιβεβαίωση ότι …ουδέν scroll άνευ τρολ και πηγαίο LOL. Να είστε καλά και να απολαμβάνετε το καφεδάκι σας με την κ. Ελένη Λουκά.

_________________________________________________________________________________

I. Anast. 1/3/2017, 21:29 μ.μ.

Aπό ποια Κοινότητα είχατε μήνυμα;

Απάντηση Σ.Ο.

Επειδή το μήνυμα το είχε ο συντάκτης στο προσωπικό του λογαριασμό θα περιμένουμε την ανάρτηση του Ιστολογίου της Κοινότητος και θα σας ενημερώσουμε.

_________________________________________________________________________________

Χρύσανθος Αρ. 2/3/2017, 05:46 μ.μ.

Κύριε Καλαντζή μιλάτε για πολεμική αρετή σε αυτούς που ενδιαφέρονται για βόλεμα και οργανώνουν ταχύριθμα σχολεία παπάδων με άσπρα ράσα για να αντιμετωπίσουν ανταγωνιστές με μαύρα ράσα. Μήπως πρέπει να ξαναδείτε σε ποιους απευθύνεστε;

Αγαπητέ Φίλε,

Ενδεχομένως να έχετε δίκαιο. Προς το παρόν αναμένω...

_________________________________________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.