Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

ΣΑΡΚΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ...ΠΑΡΑΛΗΡΟΥΝΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΠΩΛΗ


   Ευθυγραμμισμένος πλήρως με ένα σύστημα το οποίο έσυρε την χώρα στο σημερινό της κατάντημα, ο παραληρηματικός εφημεριδοπώλης Στέφανος Χίος μας ξαναθυμίζει ότι τα τσιράκια αυτού του συστήματος επιμένουν να συσκοτίζουν έναν ατυχή λαό ο οποίος αδυνατεί, ακόμη, να διακρίνει αυτούς που τον εξαπατούν κρατώντας τον υπόδουλο επί δεκαετίες.

  Mε τον συστημικό και παραληρηματικό εφημεριδοπώλη Στέφανο Χίο κάθε ενασχόληση θα ήταν περιττή όπως είναι περιττή και η κάθε ενασχόληση με υποκείμενα των οποίων η προσωπικότητα χαρακτηρίζεται από λόγο αλήτη και προθέσεις αρμοδιότητος ψυχιάτρου.Όμως, θα ήταν κρίμα να προσπεράσουμε την περίπτωσή του, μη εξάγοντας ένα βασικό συμπέρασμα: Το σύστημα αδυνατεί να εννοήσει ότι χρειάζεται να ανασχεδιάσει τις απατηλές μεθοδεύσεις του διότι, πια, τις πήραμε -προ πολλού...- χαμπάρι.

     Εκδίδοντας ένα έντυπο του οποίου το "περίγραμμα" χαρακτηρίζεται από τις "ιδιότητες" του, ο Στέφανος Χίος, επιχειρεί να αυξήσει τις πωλήσεις του και, ίσως, την σχέση του με πιθανούς νέους "εργοδότες",  αναμασώντας τα κατασκευάσματα περί "τρομοκρατίας" των καραμανλικών μυστικών υπηρεσιών της δεκαετίας του '70 όταν, προ κρισίμων εκλογών για την Ν.Δ. ο μητραλοίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, προς εκλογική σωτηρία του κόμματός του, κατεσκεύαζε φανταστικούς "τρομοκράτες" στα "εργαστήρια" της Ε.Υ.Π.  με την συνεργασία του Καραθανάση, Γρυλλάκη, Γυφτάκη και Λάου. τους οποίους, προφανώς, ο Στέφανος Χίος θα ήθελε πολύ να έχει "εργοδότες" του.

     Δυστυχώς για τους κατασκευαστές "τρομοκρατών" και "τρομοκρατίας" και παρά τις παρωδίες των στημένων πολιτικών δικών, απεδείχθη ότι οι καταδικαστικές αποφάσεις τους δεν στηρίχθηκαν ούτε σε ένα αποδεικτικό στοιχείο και παρέμεινε μνημειώδης η καταδικαστική αγόρευση του εισαγγελέως (;) Aριστοτέλη Παπαδημάκη, αναφερόμενος στον γράφοντα: "Δεν θα κρίνω εάν ο κατηγορούμενος είναι ένοχος ή όχι, αλλά είναι ιδιαιτέρως καλλιεργημένο άτομο και ως εκ τούτου επικίνδυνο για το δημοκρατικό μας πολίτευμα και θα πρέπει να παραμείνει στη φυλακή". 

     Ο πολιτικός μου διωγμός από το ανθελληνικό καραμανλικό καθεστώς το οποίο, τελικώς, οδήγησε την χώρα στο σημερινό της κατάντημα, περιγράφεται λεπτομερώς και με πλήρη αποδεικτικά στοιχεία στο βιβλίο μου "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ '80 ΚΑΤΕΡΓΟ..." το οποίο εξέδωσα μέσα από την απομόνωση της πολιτικής φυλακίσεώς μου, ως ο μόνος πολιτικός κρατούμενος ο οποίος ετόλμησε, διαρκούσης της φυλακίσεώς του, να δημοσιοποιήσει βιβλίο καταγγέλλοντας διεθνώς τους συστημικούς διώκτες του των οποίων το "έργο" συνεχίζει, ετεροχρονισμένα, ο παραληρηματικός εφημεριδοπώλης Στέφανος Χίος προς τον οποίο αξίζει -και μόνον- ο, απαντητικός, σαρκασμός μου.

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ. 6977764737

      

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ 
ΤΗΣ "ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ"

Ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής απολογείται στον Πακιστανό πρέσβη

     Κρυφή συνάντηση Μιχαλολιάκου με Πακιστανό πρέσβη! Ζήτησε συγγνώμη για τις “ρατσιστικές επιθέσεις”! “Θα σας έχουμε υπό επίβλεψη” απάντησε ο Πακιστανός!

     Αποκαλύπτουμε σήμερα ένα γεγονός που θα πέσει σαν βόμβα στον εθνικιστικό/πατριωτικό χώρο και που η ηγεσία της Χρυσής Αυγής θέλει να αποκρύψει!

     Πριν από δυο περίπου βδομάδες, ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής συναντήθηκε με τον πρέσβη του Πακιστάν στην Αθήνα!

     Ο λόγος που έγινε αυτή η πρωτοφανής συνάντηση;;;

H ανακοίνωση της Πρεσβείας του Πακιστάν στην Αθήνα
για τον εξευτελισμό του Νίκου Μιχαλολιάκου.

     Μα για να ζητήσει συγγνώμη ο Μιχαλολιάκος για τις “ρατσιστικές επιθέσεις” σε Πακιστανούς στην Ελλάδα! Ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής έχει αποφασίσει φαίνεται να προσκυνήσει τον παγκόσμιο δυνάστη και ξέρει ότι μόνο με “αντιρατσιστική” σάλτσα μπορεί να ξεφύγει από τις δικαστικές του περιπέτειες.

     Ο πρέσβης του Πακιστάν κατέγραψε τις δικαιολογίες του Μιχαλολιάκου ο οποίος απέδωσε τις επιθέσεις σε Πακιστανούς στον Ασπρόπυργο σε “Ρωσοπόντιους” όπως αποκάλεσε τους Έλληνες του Πόντου!

     Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Πρεσβεία του Πακιστάν, ο πρέσβης δήλωσε ότι “θα επιβλέπει” τις “ρατσιστικές επιθέσεις” και θα ξανακαλέσει τον Μιχαλολιάκο αν χρειαστεί!

     Μήπως θα του βάλει και βαθμολογία;;;

     Αλήθεια, αγνέ ψηφοφόρε της Χρυσής Αυγής, γι' αυτό τους ψήφισες; Για να σέρνονται στο κατώφλι της πρεσβείας των Πακιστανών και να ζητάνε “συχώρεση”;

     Για όλα αυτά φυσικά, κουβέντα από το “εθνικιστικό” κόμμα! Αν δεν ήμασταν εμείς να δημοσιοποιήσουμε το γεγονός, κανείς δεν το μάθαινε!

     Για να σας δούμε τώρα, εθνικιστές της δεκάρας και της αρπαχτής, που θα πάτε να κρυφτείτε!


Ε.P.


ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ

Γ.Μ. 4/11/2017, 20:30 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Καλέντζη, ο λόγος της ένστασης μου δεν αφορά ένα μέρος της ανάρτησής σας, αλλά το σύνολό της. Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος, τόσο η φωτογραφία που παρουσιάζει τον Μιχαλολιάκο με τον πακιστανό πρέσβη είναι προϊόν φωτομοντάζ όσο και το κείμενο ψευδέστατο, δηλαδή..
1. Δεν τραβήχτηκε στην πρεσβεία του Πακιστάν αλλά στο γραφείο της βουλής του Μιχαλολιάκου.
2. Οι σημαίες του Πακιστάν τοποθετήθηκαν με φωτομοντάζ και σαν απόδειξη αυτού σας παραπέμπω στο γνήσιο..
α) http://istoriakatoxis.blogspot.gr/2017/11/blog-post.html και στο
β) https://www.pakistantoday.com.pk/2017/10/20/pakistani-community-to-be-protected-envoy-makes-clear-to-greeces-golden-dawn/
Όπως αναφέρει λοιπόν η (β) ιστοσελίδα η συνάντηση έγινε στο γραφείο της βουλής του Μιχαλολιάκου όπου ο πρέσβης του Πακιστάν του ζήτησε ακρόαση για να του παραπονεθεί σχετικά με ρατσιστικές επιθέσεις χρυσαυγητών με θύματα πακιστανούς λαθρομετανάστες. Αντί αυτού άκουσε από τον Μιχαλολίακο να του κάνει παράπονα για την παραβατικότητα των πακιστανών στην Ελλάδα και την στρατολόγηση τους από αναρχικές ομάδες.
3. Η συνάντηση έγινε στις 20/10/2017
Και το ερώτημα που εγείρεται είναι..
Ποιος καλλιτέχνης επιμελήθηκε την τοποθέτηση των σημαιών του Πακιστάν με τεχνικά και δόλια μέσα στο γραφείο της βουλής;
Και γιατί ο χώρος μας να περιέχει και τέτοιου τύπους;
Εννοείτε ότι μόνο και μόνο η φωτογραφία του Μιχαλολιάκου και οποιουδήποτε Μιχαλολίακου πλάι με μελαχρινό άνδρα εμένα με εξοργίζει.
Και αυτό γιατί είμαι εχθρός της πολιτικής. Σας ευχαριστώ και αναμένω την δημοσίευση του σχολίου μου με την δική σας απάντηση.
Σας ευχαριστώ έκ των προτέρων.


Απάντηση Σ.Ο.:

     Αγαπητέ κ. Γ.Μ. σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας αλλά, αρχικά, επιτρέψτε μας να σας παρατηρήσουμε ότι το κείμενο αυτό δεν είναι του κ. Αριστοτέλη Καλέντζη αλλά φέρει υπογραφή που θα έπρεπε να είχατε προσέξει.

     Δυστυχώς αγαπητέ κ. Γ.Μ. οι ισχυρισμοί σας δεν ευσταθούν διότι η "Χρυσή Αυγή" ΠΗΓΕ στη Πρεσβεία του Πακιστάν και απήντησε απολογητικότατα "on camera" δια του εκπροσώπου της Ηλία Παναγιώταρου σε επιθετικότατες ερωτήσεις εκπροσώπου της Πρεσβείας, όπως βλέπουμε στο παρακάτω βίντεο:


     Κάποτε η "Χρυσή Αυγή" αγαπητέ κ. Γ.Μ. θα πρέπει να γίνει πιο προσεκτική και να αποφεύγει διαψεύσεις οι οποίες απλά επιβεβαιώνουν αυτά που επιχειρεί να διαψεύσει διότι και σε αυτή την περίπτωση αποδεικνύεται ότι όντως η "Χρυσή Αυγή" σύρθηκε στη Πακιστανική Πρεσβεία προς απολογία και αυτό είναι το ζητούμενο...

______________________________________________________


E. Ρ., 5/11/2017, 15:40 μ.μ.

Βγηκαν τα υπαλληλάκια του Μιχαλολιακου να πουν οτι δεν βρεθηκαν στην Πακιστανικη Πρεσβεια. Ιδου η αποδειξη, το ΒΙΝΤΕΟ, που αποδεικνύει οτι η συναντηση εγινε την πρεσβεια του ΠΑΚΙΣΤΑΝ και δε ηταν μονο μια αλλα περισσότερες, για να δοθούν "διευκρινίσεις" απο πλευρας ΧΑ και να λυθουν οι "παρεξηγησεις", οπως λεει ο Παναγιωταρος! Μαλιστα παρών στις συναντησεις δεν ηταν μονο Μιχαλολιάκος και Παναγιωταρος, αλλά και άλλος βουλευτης που υποδυεται τον "δελφινο" και κοροιδευεκι τον κοσμο του πατριωτικου/εθικιστικου χωρου. Αλλα θα μιλησουμε και γι' αυτον στην ωρα του. Προς το παρον απολαυστε το βιντεο και ... ψιτ υπαλληλάκια του Μιχαλολιακου, ερχονται κι αλλα!!!





Απάντηση Σ.Ο.:

     Στη διάθεσή σας για την ανάρτηση κάθε τεκμηριωμένου στοιχείου, ωστόσο η "Χρυσή Αυγή" διαψεύδοντας απλά επιβεβαιώνει τα όσα της καταμαρτυρούν και εξακολουθεί να διαπράττει το ίδιο ολέθριο λάθος αδυνατώντας να εξαγάγει βασικά συμπεράσματα ακόμα και τώρα που ξεψυχάει στο διαμέρισμα του αρχηγού της, με τους Πακιστανούς να της κουνάνε το δάχτυλο.

______________________________________________________

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης [6977764737] ,5/11/2017, 19:11 μ.μ,.

     Αγαπητοί Εταίροι της Σ.Ο.
     Αγαπητέ κ. Γ.Μ.,

     Σε μία εποχή η οποία απαιτεί την μέγιστη σοβαρότητα και προσοχή όλων ημών των κηδομένων αυτής της έρημης και θεοσκότεινης έως ανύπαρκτης -όπως την κατήντησαν...- Πατρίδος, κάποιοι [και εννοώ τους μητραλοίες χρυσαύγουλους] εξακολουθούν να συμπεριφέρονται προβοκατόρικα γι αυτήν την Πατρίδα, προτιμώντας να διαπράττουν κακουργήματα εις βάρος της και κατόπιν να προσπαθούν να τα διαψεύσουν ή να απολογούνται γι αυτά. Η ηλιθιότητα, ως πάθηση, αποτελεί "δικαίωμά" τους, η εθνοπροδοσία, όμως, τους καθιστά εσαεί δωσιλόγους είτε με την κουκούλα των πατεράδων τους είτε και χωρίς αυτή, με ακάλυπτη την ασκήμια που τους σημάδεψε δια βίου.

______________________________________________________


Π.Α., 5/11/2017, 19:35 μ.μ.


Γράφει ο ΓΜ: «Εννοείτε ότι μόνο και μόνο η φωτογραφία του Μιχαλολιάκου και οποιουδήποτε Μιχαλολίακου πλάι με μελαχρινό άνδρα εμένα με εξοργίζει.» Δηλαδή ρε φίλε το ότι ο Μιχαλολιάκος που ψηφίζεις είναι πιο μαύρος από τον κάθε πακιστανό δε σε εξοργίζει; Τι πίνεις και δε το λες; Όλοι οι ανισόρροποι μαζευτήκατε στη ΧΑ και δεν υπάρχει νοσοκόμος να σας μαζέψει με όλα αυτά που κάνετε και γελοιοποιούν τον ελληνικό Εθνικισμό; Βάλτε και τη φωτογραφία να δει τη μαυρίλα του αρχηγού του.


______________________________________________________

Δ, Καλαντζής, 5/11/2017, 20:01 μ.μ. 

Αγαπητέ κ. Καλέντζη κι εγώ διαφωνώ κάθετα μαζί σας γιατί είστε απαράδεκτα ανεκτικός και χάνετε χρόνο απαντώντας σε αναιδέστατους τύπους όπως ο παραπάνω Γ.Μ. που ούτε διαβάζει ποιος γράφει τι και με αναίδεια χιλίων πιθήκων δηλώνει "ο λόγος της ένστασης μου δεν αφορά ένα μέρος της ανάρτησής σας, αλλά το σύνολό της" χωρίς να ξεστραβωθεί να δει ούτε ποιος υπογράφει, ούτε σε ποιον αναφέρεται, ούτε και τι λέει προσπαθώντας να κουκουλώσει τα σκατά της εγκληματικής συμμορίας της χρυσαυγής. Στη θέση σας θα του απαντούσα "άντε και..." γιατί δε μπορεί το κάθε οργανάκι του Μιχαλολιάκου να βγαίνει στα φόρα και να ενοχλεί ακόμα και με τη παρουσία του ραντίζοντας μας με τη βλακεία τους. Έλεος πια με τους βλάκες.


Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

     Αγαπητέ κ. Δ. Καλαντζή, ας σεβαστούμε τον επιθανάτιο ρόγχο τους και ας τους αναγνωρίσουμε ότι το φυλλορρόημα του εγκληματικού μορφώματός τους δεν τους επιτρέπει αιδήμονα σιγή αλλά τους εξαναγκάζει σε σπαρακτικές οιμωγές. Ο πόνος τους δεν κρύβεται, άλλωστε και το "μαγαζί" κατέβασε ήδη ρολά. Ακόμη και η πρόσφατη φιέστα στο Νέο Ηράκλειο έδειξε ότι απέμεινε μόνον η καμαρίλα του αρχιπροβοκάτορά τους στο διαμέρισμα της Πεύκης, έχοντας εξαφανιστεί από προσώπου γης και παρά τη πονηρή προσπάθεια επιδείξεως "πλήθους" στις φωτογραφίες της φιέστας στη -δήθεν- "μνήμη των δολοφονημένων τους"..

______________________________________________________


Γ.Μ., 5/11/2017, 21:07 μ.μ.

Αγαπητέ Ε.Ρ. - συν σχολιαστές
Από τι ορμώμενος εσείς και οι υπόλοιποι συν σχολιαστές ταυτίζετε το πρόσωπό μου με την Χρυσή Αυγή; Ομολογώ ότι πέρασα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι από τον χώρο αυτό αλλά αυτό επ ουδενί δεν συνεπάγεται ότι παρέμεινα κιόλας. Δεν μου απαντήσατε όμως, είναι μονταρισμένη η φωτογραφία που εσφαλμένα χρησιμοποιήσατε ναι ή όχι; Και με τί γνώσεις πακιστανικών μεταφράσατε το κείμενο της πρεσβείας που αναρτήσατε; Όσο για το βίντεο κάνατε πολύ καλά που το βγάλατε, δεν το είχα δει. Το πόσο μαύρος είναι λοιπόν ο Μιχαλολιάκος και ο Κασηδιάρης θα πρέπει να απασχολεί τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής και όχι εμένα. Αυτό που με απασχολεί όμως είναι ότι για μία ακόμα φορά με  πόνο ψυχής δυστυχώς αποδεικνύεται ότι ο χώρος μας είναι πολύ κατώτερος ιδεολογικά και από το παλιό ΠΑΣΟΚ ακόμα, αφού μελαχρινοί με ηλιοκαμένους χαριεντίζονται και πολιτικολογούν με την ανοχή την δική μας όπως και κάποιοι άλλοι δήθεν αγωνιστές και ιδεολόγοι ανακουφίζονται φιλοσοφούμενοι, άλλοι πρακτορεύουν, άλλοι πέφτουν μαχόμενοι στον κυβερνοχώρο ενώ η πατρίδα μας χάνεται και η πατρώα κληρονομία μας επίσης.
Μετά τιμής

Γ.Μ

______________________________________________________

Ι. Πολυμενάκος, 6/11/2017, 06:14 π.μ.

Αγαπητέ κ. Γ.μ. πολλά μπράβο που ντρέπεστε να δηλώσετε χρυσαυγίτης. Αυτό δείχνει αυτοσεβασμό και εύχομαι να δείξετε τον ίδιο αυτοσεβασμό και όταν βρεθείτε μπροστά στη κάλπη. Ωστόσο ενώ μπήκατε με φόρα να διαψεύσετε τα αυταπόδεικτα δεν επιμένετε στη διάψευση σας που απλά έγινε επιβεβαίωση και ξεφεύγετε σε άλλα μονοπάτια. Θα περιμέναμε να μας πείτε κάτι για το βίντεο με τον Παναγιώταρο αλλά δε σας βλέπουμε να θέλετε να το σχολιάσετε και αυτό που απομένει είναι η εμπάθεια της Χρυσής Αυγής εναντίον του κ. Καλέντζη που φαίνεται να τον τρέμει. Αλήθεια γιατί βλέπετε στο πρόσωπο του κ. Καλέντζη τον εχθρό σας; Θα με ενδιέφερε η απάντηση σας γιατί παρακολουθώ την στάση του κ. Καλέντζη και βλέπω ότι είναι καταπέλτης κατά της Χρυσής Αυγής αλλά ποτέ δεν τον έχω πιάσει να τη συκοφαντεί ή να την βρίζει αλλά ασκεί μια κριτική που αν η Χρυσή Αυγή τη λάβαινε υπ όψη της θα γίνονταν κυβέρνηση εκτός και αν η ίδια δε θέλει κάτι τέτοιο. ή μήπως δεν είναι έτσι; 

______________________________________________________


Γ.Μ., 6/11/2017, 10:39 π.μ.

Αγαπητέ κύριε Πολυμενακο,
Απορώ γιατί μπαινετε στην διαδικασία να μου απαντήσετε εσείς και όχι ο κύριος Ε.Ρ από τον οποίο ζήτησα διευκρινίσεις. Έστω και έτσι ούτε εσείς μου απαντήσετε και ασχολείστε με εικασίες για μίσος προς του προσώπου του κ. Καλέντζη. Άλλωστε είμαι εδώ και πολλά χρόνια αναγνώστης του και δεν σας κρύβω ότι σε κάποια θέματα έχω κάποιες ενστάσεις. Έθεσα κάποια δίκαια ερωτήματα και κάποιες διαπιστώσεις αλλά δεν βλέπω να συμφωνείτε μαζί μου. Συγνώμη για τον χρόνο σας.

Γ.Μ


Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

     Aγαπητέ κ. Γ.Μ.,

     Ευχαρίστως θα ήθελα να ακούσω τις ενστάσεις σας και απορώ γιατί διστάζετε να τις καταθέσετε. Και ο γραπτός λόγος σας αποκαλύπτει μία καλλιεργημένη προσωπικότητα σε σημείο που να σας κάνει και ευχάριστο συνομιλητή. Μη ξεχνάτε, άλλωστε, ότι η καλύτερη υπηρέτηση των εθνικών συμφερόντων σε τούτη την δύσκολη για την Πατρίδα στιγμή επιτυγχάνεται με την επικοινωνία των -ελαχίστων απομενόντων- Πατριωτών και νομίζω ότι και σεις, όπως -ελπίζω- και γω θεράποντες της ίδιας Πατρίδος είμαστε.

______________________________________________________


Ι. Πολυμενάκος, 6/11/2017, 16:21 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Γ.Μ. εγώ δεν απορώ γιατί μου στερείτε το δικαίωμα του σχολιασμού σαν αναγνώστης αυτού του ιστολογίου και αυτό με βάζει σε ακόμη μεγαλύτερο πειρασμό να σας θεωρήσω χρυσαυγίτη για αποτελεί μόνιμη τακτική της Χρυσής Αυγής να δυσανασχετεί με κάθε κριτική με το γνωστό επιχείρημα “Αφού δε μας ψηφίζετε γιατί ασχολείστε μαζί μας”.

Το μίσος της Χρυσής Αυγής προς το πρόσωπο του κ. Καλέντζη είναι αναμφισβήτητο γεγονός και τεκμηριώνεται από την προσωπική επίθεση εναντίον του από αγέλη χρυσαυγιτών στη κομματική φιέστα των Ιμίων 2013 όπου βρέθηκε μετά από πρόσκληση του δολοφονημένου Φουντούλη. Αυτά είναι γνωστά και δεδομένα και δεν θα ασχοληθώ με το εάν εσείς συμμερίζεστε αυτό το μίσος γιατί δεν με ενδιαφέρει αλλά η χρήση της λέξεως «εικασίες» για περιστατικά τεκμηριωμένα που παραλίγο να στοιχίσουν τη ζωή ενός ανθρώπου είναι τουλάχιστον ύβρις.

Τέλος, δεν θέσατε ερωτήματα ούτε διαπιστώσεις αλλά μπουκάρατε ως ταύρος σε υαλοπωλείο προσπαθώντας ανεπιτυχώς να διαψεύσετε τα αδιάψευστα, επιβεβαιώνοντας τα τελικά κατά τον πιο πανηγυρικό τρόπο και αναφέρομαι στο τράβηγμα του αφτιού του Μιχαλολιάκου και της Χρυσής Αυγής από τη Πακιστανική πρεσβεία.

Τώρα, αν και κατά πόσο ο Ε.Ρ. σας απαντήσει δεν με αφορά ούτε και με ενδιαφέρει.


Να ‘στε καλά και να παρακολουθείτε το τι γράφεται όπως και το τι γράφετε.

_____________________________________________________________


Γ.Μ. 6/11/2017, 20:18 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Πολυμενακο,
προσπαθώ και θα ήθελα τον βοήθεια σας σε αυτό, να βρω πως σας στερώ το δικαίωμα σχολιασμού. Τιμή μου που μιλώ και μαζί σας. Είσαστε άνθρωπος με άρτιο λόγο. Με θεωρείτε εσφαλμένα Χρυσαυγιτη. Η θεωρία ξέρετε διαφέρει από την πράξη και η πράξη είναι ότι απλά δεν είμαι. Οι «εικασίες» που εσφαλμένα συνεχώς αναφέρετε δεν αφορούν πράξεις βίας ενάντια του προσώπου του κ. Καλέντζη αλλά θέσεις σας περί συμπεριφοράς μου προς το πρόσωπο του (εγώ δεν το εξέφρασα σωστά και συγνώμη). Αναμένοντας λοιπόν την απάντηση στα ερωτήματα μου από τον κ. Ε.Ρ περί του μοντάζ της φωτογραφίας και των διαπιστώσεων μου διατελώ
Μετά τιμής

Γ.Μ

_____________________________________________________________

Ρένα Κ.,7/11/2017, 08:56 π.μ.

Η Χρυσή Αυγή είναι ψοφίμι που βρομάει.ότι και να πούμε ότι και να γράψουμε για το ψοφίμι πάει χαμένο. Ας το αφήσουμε στο τάφο του και ας μετανιώσουμε που κάποτε το ψηφίσαμε και το στείλαμε στη βουλή νομίζοντας ότι μας σώσει. Ούτε τον εαυτό του δε κατάφερε να σώσει αυτό το ψοφίμι. Σήμερα μετράμε τις πληγές που άφησε πίσω του και τον λαβωμένο ελληνικό Εθνικισμό.


Απάντηση Σ.Ο.:

     Ως προς την διάγνωση έχετε απόλυτο δίκιο αλλά αν παραλείψουμε μια βαθύτερη ανάλυση στα πεπραγμένα αυτού του ψοφιμιού ελλοχεύει ο κίνδυνος επανάληψης των εγκλημάτων του σε βάρος της Πατρίδας μας.

_____________________________________________________________

H υπομονή έχει και όρια, 7/11/2017, 12:06 μ.μ.

Μπήκατε για να διαψεύσετε την ανάρτηση κ. ΓΜ αλλά καταφέρατε το αντίθετο αποτέλεσμα γιατί μας στείλατε να ψάξουμε και όχι μόνο επιβεβαιώσαμε την ανάρτηση αλλά και απορούμε γιατί κάνατε αυτό το λάθος.
Αυτό το έχετε υπόψη σας κ. ΓΜ; https://www.pakistantoday.com.pk/2017/10/20/pakistani-community-to-be-protected-envoy-makes-clear-to-greeces-golden-dawn/
Kαι μετά από αυτό αντί να ζητήσετε συγνώμη επιμένετε σε ερωτήσεις άσχετες με ύφος ανακριτή. Νομίζετε ότι έτσι εξυπηρετείτε τα συμφέροντα της Χρυσής Αυγής;

_____________________________________________________________

ELANIOS, 7/11/2017, 13:42 μ.μ.

de gamieste paliopoustides kolitaria ton lauropakistanon na milate gia to Mihaloliako pou matose sta pezodromia gamieste patokorfa putanes


Απάντηση Σ.Ο.:

     Αγαπητέ ...Αλάνιε, μάλλον δεν πρόσεξες την φωτογραφία για να δεις τον αρχηγό σου κολλητό με τον Πακιστανό και όχι εμάς. Τώρα, αν "μάτωσε" και δη στα "πεζοδρόμια", ε, σ'  αυτά πολλές [υπάρξεις] ματώνουν ειδικώς όταν επιλέγουν βίαιους ...πελάτες.

_____________________________________________________________

Γ.Μ. 7/11/2017, 20:08 μ.μ.

Αγαπητέ κύριε  «η υπομονή έχει και όρια 7/11/17»,
Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Την συγκεκριμένη ανάρτηση κύριε την αναφέρω εγώ στο πρώτο μου σχόλιο με το γράμμα (β) στις 4/11/17, αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση χαρά αφού αυτή επιβεβαιώνει πανηγυρικά τους ισχυρισμούς μου. Ο λόγος που με βλέπετε όλοι εσείς να επιμένω είναι γιατί περιμένω τον κ. Ε.Ρ να μου απαντήσει επιτέλους για το φωτομοντάζ και τους φανταστικούς διαλόγους. Επιτέλους πρέπει να αποδοθούν τα του καίσαρος τω καισάρι. Διανύω την Πέμπτη δεκαετία της ζωής μου και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αγωνίζομαι γ αυτόν τον χώρο. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν συγκρίνονται οι αγώνες μου με αυτές του κ. Καλέντζη και άλλων πολλών αγωνιστών που φυλακίστηκαν και έδωσαν την ζωή τους για την ιδέα, αλλά και εγώ κύριοι και κυρίες μάτωσα πλήρωσα και πληρώνω για αυτή και θα απαιτήσω  α μη τι άλλω την αλήθεια.
Μετά τιμής

Γ.Μ

_____________________________________________________________


polichronis varitimiadis 7/11/2017, 23:26 μ.μ.


Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να μαθω ποσό σίγουρο είναι ότι πήγαν βουλευτες και αρχηγος της χα σε γιορτή στην πρεσβεία του Πακισταν; Σας ευχαριστώ.

Απάντηση Σ.Ο.:

Τι πιο σίγουρο από το βίντεο που βλέπετε παραπάνω. Ή, μήπως, δεν το βλέπετε; Εάν δυσκολεύεστε να το δείτε σας το ξανα-παραθέτουμε. Εδώ θα ακούσετε τον Παναγιώταρο να παραδέχεται και την πρόσκληση και την συνάντηση. Κάτι άλλο;...


_____________________________________________________________


Μ(σου)…, 8/11/2017, 14:41 μ.μ.

Γ.Μ.
Αν αλήθεια διανύεις τη πέμπτη δεκαετία της ζωής σου και επιμένεις να γράφεις τρολιές αμφισβητώντας την ανάρτηση που τεκμηριώνεται με βίντεο, επίσημες ανακοινώσεις αλλά και παραπομπή (H υπομονή έχει και όρια) δε θα πω τίποτε για σένα αλλά για την Σ.Ο. που ρίχνει το επίπεδο του ιστολογίου ανεχόμενη να δημοσιεύει τις βλακείες σου. Θα γελάτε στη Μεσογείων με την ανεκτικότητα της ΣΟ γιατί ζώα σαν και σας δεν γνωρίζουν από ευγένεια αλλά μπορεί η ΣΟ να είναι ευγενική όμως όλοι όσοι πέφτουμε απάνω σας αηδιάζουμε γιατί βρωμάτε μπόχα γουρουνιού. Και ζητώ από τη ΣΟ να σέβεται το επίπεδο των αναγνωστών των σημαντικών αναρτήσεων που διαβάζουμε σ΄ αυτό το ιστολόγιο αποφεύγοντας να δημοσιεύει τις τρολιές που στέλνουν οι χρυσαύγουλοι πουθενάδες.

Μ(σου)…

Απάντηση Σ.Ο.:

     Πρόθεσή μας δεν είναι η τήρηση πρωτοκόλλου ευγενείας και μόνον, αλλά και η κατάδειξη πολλών παραμέτρων που αφορούν στη σύγχρονη εθνικισιτική πραγματικότητα προς ...θεραπεία της. Όντως, στην περίπτωση του κ. Γ.Μ. είναι εμφανές το χαριτωμένο τρολάρισμα  (κι εδώ σταματούμε την δημοσίευση αναλόγων ...τρολαριστικών παρατηρήσεων οι οποίες δεν προσθέτουν κανένα νέο στοιχείο, κάτι που ισχύει και για τον κ Βαρυτιμιάδη ο οποίος ...δυσκολεύεται να δει το βίντεο αλλά περιμένει να τον πείσουμε ...extra περί της εγκυρότητος της συναντήσεως). Δυστυχώς, αγαπητέ κύριε Μ. η δημοσιογραφική δεοντολογία περνά ακόμη και από την προβολή και της τρολιάς και της της ανοησίας προκειμένου να βοηθήσει στην εξαγωγή ενός ευσταθούς συμπεράσματος και σε αυτό δεν κουραζόμαστε... Να είστε καλά.

_____________________________________________________________

Να(του), 8/11/2017, 19:16 μ.μ.

Δόξα το Θεό. Η ΣΟ κατάλαβε τα αυτονόητα και φρέναρε τον μπαχαλάκη. Πάλι καλά. Μη το κάνετε αποκούμπι κάθε πονεμένης ψυχής που ξημεροβραδιάζεται στη ΧΑ και ύστερα διασκεδάζει στο πληκτρολόγιο με διακόσια ψευδώνυμα. Αυτός ο ΓΜ δε κατάλαβε ότι είτε σαν "Γιάννης" είτε σαν "Πολυχρόνης" πάντα αντιπροσωπευτικός χρυσαυγίτης θα δείχνει; όσο και αν το αρνείται. Αυτούς πρέπει να τους ψεκάζουμε με κατσαριδοκτόνο και όχι να τους δίνουμε δημοσιότητα. Αν είναι δυνατόν.

     Απάντηση Σ.Ο.:

     Ας μη γινόμαστε κακοί κι ας απολαύσουμε τη σύγχρονη εποχή όπου κάθε ...αυτοπροσδιορισμός είναι σεβαστός. 

_____________________________________________________________


polichronis varitimiadis. 8/11/2017, 19:55 μ.μ. 

Καλησπέρα σας. Δεν αμφισβητώ το βίντεο. Απλα υπάρχουν σχολια σε διαφορά μπλογκ που λεν ότι δεν ήταν γιορτή και ότι Απλα τους είχαν προσκαλέσει σε μια ομιλία και  ήταν μόνο ο παναγιωταρος. Ήμουν ψηφοφόρος τους αλλά έπαψα να πιστεύω τα παραμύθια τους αρκετο καιρο τώρα. Απλα δεν πίστευα ότι θα πήγαινε Έλληνας βουλευτης στην πρεσβεία του Πακισταν για να λύσει κάποιες παρεξηγήσεις που είχανε γίνει όπως λέει. Όπως και να εχει η άποψη μου για αυτους είναι μόνο μια. Παπατζήδες. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

     Απάντηση Σ.Ο.:

     Ούτε εσείς πιστεύατε ότι θα πάνε στους Πακιστανούς, ούτε αυτοί πίστευαν ότι, τελικώς, θα πήγαιναν στον διάβολο, δυστυχώς όμως ούτε η δική σας καλή πίστη, ούτε η δική τους ανοησία υπήρξαν ό,τι καλύτερο και ο Τσίπρας δείχνει να οδεύει στην επόμενη τετραετία με βοηθό του την ...Μαρέβα Μητσοτάκη. 

_____________________________________________________________


polichronis varitimiadis 8/11/2017, 20:59 μ.μ.


Δυστυχώς έτσι είναι. Ας ξυπνήσουν αυτοί που τους πιστεύουν ακομα. Οσο για τον Μητσοτάκη. Σοβαρά τώρα ακόμα και αν δεν υπήρχε το γεγονός με την μαρεβα ( αν δεν κανω λάθος μιλάτε για την εμπλοκή της στα paradise papers) πιστεύατε ότι θα κατάφερνε ο κυριακος να διώξει τον αλεξη; Γατάκι είναι μπροστά στον μεγαλύτερο παπατζή του πλανήτη. Απλα είμαστε άτυχοι ( μην πω τίποτα άλλο) σαν λαος. Και έχουμε αυτους που μας αξίζουν. Και κατι ακόμα. Να(του), 8/11/2017, 19:16 μ.μ. εχω καμία σχέση με τον Γιάννη η με το Γ.Μ η με ότι άλλο θες. καλο βραδυ σε


Απάντηση Σ.Ο.:

     Το μήνυμα στάλθηκε έτσι ακριβώς, ασχέτως εάν το τέλος του δείχνει ότι υπάρχει και συνέχεια.

______________________________________________________

Κ. Αντωνάκης, 8/11/2017, 22:54 μ.μ.

Εκτός από την έγκυρη πληροφόρηση που παρέχει αυτό το ιστολόγιο αναφορικά με τη Χρυσή Αυγή τα σχόλια των αναγνωστών του είναι εξίσου πληροφοριακά και επιβεβαιώνουν την ορθότητα της αποχώρησης όλων μας. Όσοι λίγοι χρήσιμοι ηλίθιοι συνεχίζουν να την ακολουθούν ας αναλογιστούν την ευθύνη τους απέναντι στον Ελληνικό Εθνικισμό και ας ξανασκεφτούν τι ρόλο παίζουν σαν νεροκουβαλητές της φαμίλιας του Μιχαλολιάκου. Και ας σκεφτούν ότι όλοι οι παλιοί και σημαντικοί της οργάνωσης καταλαβαίνοντας τη προδοσία του έχουν λακίσει ενώ ο ίδιος ποντάρει στους απληροφόρητους καινούριους που βλέπουν φως και μπαίνουνε για να στηρίξουν το δρόμο του για τη κονόμα.

______________________________________________________


ΓΜ, 9/11/2017, 09:24 π.μ.

Κύριοι,
Προσωπικά γελώ με τον αυτοπροσδιορισμό Χρυσαυγιτης όπως και με τον δικό σας ως «εθνικιστές» η ακόμα καλύτερα «εθνικοσοσιαλιστές». Επισεις αυτό που μου προσάψατε του πολυπρόσωπου σχολιαστη, μάλλον ταιριάζει στον εαυτό σας γιατί όπως ευκόλως διαφαίνεται η συντριπτική πλειοψηφία των κατηγόρων μου είναι το ίδιο πρόσωπο αφού και το ίδιο βρωμοστομα διαθέτουν και τον ίδιο τρόπο σκέψης. Συνοψίζοντας.. καρφί δεν μου καίγεται αν θα δημοσιεύεται το σχόλιο μου, μου φτάνει που έστω και αργά κατάλαβα ότι έχανα εδώ και πολύ μεγαλο χρονικό διάστημα παρακολουθώντας σας τον καιρό μου. Κύριοι είσαστε ένα πανηγυρακι και δυστυχώς εκτίθεστε.
Με έλλειψη τιμής
Γ.Μ

ΥΓ. Κύριε Ε.Ρ που είσαστε?


Aπάντηση Σ.Ο.:

     Παρά την προηγηθείσα απόφασή μας να μην ξαναδημοσιεύσουμε τρολάρισμα του κ. Γ.Μ. δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τον "επίλογό" του τον οποίο μας απέστειλε δίκην αποχαιρετιστήριας επιβεβαίωσης του υφέρποντος χρυσαυγουλισμού του περί του οποίου αισθάνεται, μεν, ντροπή,  ώστε να τον αποκρύπτει, αλλά, ταυτοχρόνως νοιώθει και να τον στιγματίζει.

     Ο "αποχαιρετισμός" του κ. Γ.Μ. είναι αμήχανος και κενός ουσιαστικού επιχειρήματος, ψευτοσαρκαστικός όπως τα καμώματα της απαίδευτης μαϊμούς που τρώει μπανάνες μπροστά στους επισκέπτες του κλουβιού της, αναιδής και αυθάδης όπως ένας κοκκινόκωλος πίθηκος, υβριστικός για όλους τους άλλους πλην της αγέλης του και, κυρίως, ανορθόγραφος, όπως και η ίδια η Χρυσή Αυγή και τα υποπροϊόντα της. 

     Αυτός ο "αποχαιρετισμός" του κ. Γ.Μ. αποτελεί επιτομή χρυσαυγουλισμού και, ως εκ τούτου, δεν θα μπορούσαμε να μην τον παραδώσουμε προς κοινωνιολογική παρατήρηση και μελέτη, πριν "χάσουμε" τον συντάκτη του στα "βάθη" κάποιου κατέργου με βαρύτατη κάθειρξη, όπως συνέβη σήμερα με τον "εξ απορρήτων" του Νίκου Μιχαλολιάκου τραμπούκο Χρήστο Ζέρβα που καταδικάστηκε για την ληστεία κλπ τυχαίου περαστικού και, μάλιστα, πελάτη του μπαρ του...

     Και, αυτή είναι η μοίρα των ανεγκεφάλων, να αναλώνονται υπέρ ηλιθίων. Έτσι κ. Γ.Μ.;

______________________________________________________

Ι. Πολυχρονόπουλος, 10/11/2017, 06:40 π.μ.

Όταν ο κ. Γ.Μ. ανησυχεί για το που είναι ο κ.Ε.Ρ. τι θέλει να μας πει ότι δεν κατάλαβε τίποτα από την αρχική ανάρτηση, ότι δεν κατάλαβε τίποτα από το βίντεο του Παναγιώταρου με τον πακιστανό; Τι ακριβώς θέλετε κ. Γ.Μ. να σας μασήσουν και να σας το βλάλουν στο στόμα; Εδώ έχετε βίντεο να σας χαστουκίζει και εσείς προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις καλώντας τον κ. Ε.Ρ.; Αυτά κάνει και η "Χρυσή Αυγή" στη δίκη της που υπάρχουν βαρύτατες αποδείξεις εναντίον της και εκείνει ...διαψεύδει τα αδιάψευστα από το σάιτ της ενώ ακούγονται σε όλη την Ελλάδα και παγκοσμίως τα "ανδραγαθήματα" της. Λίγη ντροπή και ελάχιστη εφυία δεν έχετε όλοι εσείς που μαθητεύσατε στον Λαγό και στον Παναγιώταρο κ. Γ.Μ.; Άντε ξαναδές το βίντεο με Παναγιώταρο και πακιστανό κ. Γ.Μ. κι άσε τα καμώματα γιατί ακριβώς το ίδιο θα ακούσετε και από την έδρα που θα σας μοιράσει καθείρξεις όπως και στο Ζέρβα όταν θα ακούσετε τη λυπητερή. και απ όσο ξέρω ο κ. Καλέντζης είχε προειδοποιήσει το 2012; το Μιχαλολιάκο για την "κατάληξη".


Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη.:

     Προς αποκατάσταση ενός προβλήματος: Δεν πρόκειται περί κυρίου αλλά περί κυρίας η κ. Ε.Ρ.  Συγγνώμη για την, μέχρι τώρα, παράλειψη της διευκρινίσεως. 

     Κατά τα λοιπά, ορθώς θυμάστε κ. Ι. Πολυχρονόπουλε τα της προειδοποιήσεώς μου στον αρχηγό της "Χρυσής Αυγής" αλλά "στου χαφιέ τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα"...

______________________________________________________


H υπομονή έχει και όρια, 11/11/2017, 22:06 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Γ.Μ. διανύετε την πέμπτη δεκαετία της ζωής σας άρα δεν είστε μωρό, αλλά επιμένετε ότι όλα σας επιβεβαιώνουν ενώ όλα σας διαψεύδουν άρα είστε μωρός. Δε πάτε καλά αλλά το πρόβλημα δικό σας. Ξαναδείτε και ξανακούστε το βίντεο με τον Παναγιώταρο και συνεχίστε να αμφισβητείτε αυτό που όλοι βλέπουμε και ακούμε. Η Χρυσή Αυγή άλλωστε δε διαφέρει σε τίποτε από τον Γρηγόρη Βαλλιανάτο όταν συμπεριφέρεται με τρόπο που να μη μπορούμε να πούμε αν η βλακεία της είναι χειρότερη από την αναίδεια της. Αυτό που λέμε συμπεριφορά τρελόπουστα.

_____________________________________________________________

Α. Κανελλόπουλος, 12/11/2017, 14:48 μ.μ.

Αν και πάρα πολλές φορές τα σχόλια των αναγνωστών σας είναι σημαντικά όπως σας είχα ξαναγράψει πριν μήνες η δημοσίευση κάποιων εξ αυτών κουράζει όσους θέλουμε να διαβάσουμε κάτι ενδιαφέρον. Και αναφέρομαι στη περίπτωση του Γ.Μ. που ολοφάνερα προσπαθεί να μας πείσει ότι το άσπρο είναι μαύρο και εμείς είμαστε στραβοί. Εντάξει για τη δημοσίευση του πρώτου σχολίου του αλλά το παρακάνατε και πάλι. Τέτοια καρκινώματα είναι για τον καιάδα με τον Καιάδα. 


Απάντηση Σ.Ο.:

     Δεν απέχετε διόλου του ορθού και που να βλέπατε το τι διαδικασίες προηγούνται μεταξύ μας για την δημοσίευση του ο,τιδήποτε. Όμως, πάντα υπάρχει κάποιος λόγος δημοσίευσης για κάθε αναρτώμενο του ιστολογίου μας.

_____________________________________________________________
ΚΩΛΟΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


     Ένα από τα μύρια αποστήματα της ντόπιας δημοκρατίας "στειρώθηκε" αναγκαστικά, της ανάγκης "στειρώσεως" ...φιλοτιμίας ποιηθείσας, λόγω της παλλαϊκής κατακραυγής προ της οποίας, ακόμη και η δημοκρατία αντιλαμβάνεται τα εγκλήματά της.

     Το άθλιο ζεύγος των γραικύλων Bonnie και Clyde, του Άκη Τσοχατζόπουλου και της Βίκης Σταμάτη, αφού καταλήστευσε την εθνική οικονομία και τη κατασπατάλησε στα καταναλωτικά βίτσια της άρρωστης δημοκρατικής νομενκλατούρας που δομεί το διεφθαρμένο μαζοκρατικό σύστημα, οδήγησε στην αυτοκτονία ένα λαό στον οποίο, αφού έδειξαν ένα μακρύ ...κωλοδάχτυλο, πήραν το δρόμο για το πολυτελές κελλί του οποίου η ευμάρεια συνάδει με την όλη "φιγούρα" της σάπιας δημοκρατικής νομενκλατούρας.

     Γέννημα και θρέμμα του διεθνούς αντιφασισμού, ο λήσταρχος Άκης Τσοχατζόπουλος απετέλεσε, όπως ήταν φυσικό, "αγλάισμα" της δημοκρατίας, προωθούμενος στα ανώτατα κοινοβουλευτικά αξιώματα τα οποία κατακτούν, πάντοτε, οι άθλιοι μονόφθαλμοι σε βάρος των τρισαθλίων στραβών ψηφοφόρων τους.

     Με "λίκνο" της ανελίξεώς του το δυτικό επίκεντρο του σιωνιστικού αντιφασισμού, μία χώρα εξωνημένη και υπόδουλη στον "αιώνιο εβραίο", την Γερμανία, ο Άκης Τσοχατζόπουλος εκμεταλλεύθηκε όλες τις δυνατότητες που του εκχωρούσε η αυτομόλησή του στο στρατόπεδο των εχθρών του πανανθρώπινου Πολιτισμού, για να αναρριχηθεί στα ύπατα δημοκρατικά αξιώματα  μέσω της ΠΑ.ΣΟ.Κ.ικής συμμορίας, όπως άλλοι κατάφεραν το ίδιο μέσω των άλλων κοινοβουλευτικών συμμοριών.





     Σε μια περίοδο διεθνούς αντιφασιστικής υποκουλτούρας, όπου οι "λαοπρόβλητες" ζεμπεκιές και τα χασαποσέρβικα αποτελούν ουσιαστικά προσόντα μνημειοποιήσεως "δημοσίων ανδρών", οι δημοκρατικοί ταγοί μπορεί να μην έδωσαν ποτέ ούτε εξετάσεις νηπιαγωγείου αλλά, εν σειρά, έδωσαν επιτυχείς εξετάσεις στο μέγα χοροδιδασκαλείο του ..."Εντελαμαγκιέν" 



     Και από αυτή την αντιφασιστική υποκουλτούρα δεν θα μπορούσε να ξεφύγει ο Άκης-Clyde ο οποίος προικίσθηκε με το κορυφαίο, για την άμυνα της χώρας, Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, άσχετα αν ανήκε σε έναν εσμό αστράτευτων δημοκρατικών απατεώνων.


     Με γυροβολιές αλήτη καταγωγίου, ο Άκης Τσοχατζόπουλος "χόρεψε ζεμπεκιές" πάνω στη ράχη ενός ασύνειδου λαού που προσφέρθηκε ως άθυρμα στους μεταπολιτευτικούς του δυνάστες, χωρίς κανείς να ανησυχήσει για την φρενήρη όσο και ξεδιάντροπη "συμπεριφορά" ενός δημόσιου προσώπου που, απροκάλυπτα, έδειχνε δημόσια περιφρόνηση "επιστρέφοντας"  εύλογα την αποστροφή του στους ηλιθίους που έπαιζαν τον ρόλο των ψηφοφορικών υποποδίων του. 



     Αποτέλεσμα, φυσικό και επόμενο, ο πλήρης εκφυλισμός του Ελληνικού Στρατού με τον ξεπεσμό του σε επίπεδο πορνείου ενστόλων, με την δικαστική εξουσία, τρισαθλίους δικαστές, να παρακολουθούν απαθώς και "αφ'  υψηλού" τα τεκταινόμενα επί δεκαετίες, συνεργοί στο ίδιο έγκλημα. Διότι στη δημοκρατία και οι τρεις εξουσίες συμπίπτουν στη σαπίλα...άλλοτε με φόντο τη γραβάτα, άλλοτε με φόντο την τήβεννο κι άλλοτε με φόντο τη στολή.



     Και μετ΄ ου πολύ, ο λήσταρχος Άκης Τσοχατζόπουλος άρπαξε ως λάφυρο των "χασαποσέρβικων" ...προσόντων του το Υπουργείο-χρυσωρυχείο για να βουτήξει μέσα από αυτό έναν ολόκληρο εθνικό θησαυρό ρίχνοντάς τον στα πόδια της Bonnie του, της Βίκης Σταμάτη με την οποία ...αντικατέστησε το προηγούμενο "εργαλείο" της πολιτικής ανελίξεώς του, την Γερμανίδα σύζυγο-συν"συμμορίτισσα". Ο αντιφασιστικός αμοραλισμός, πρώτα απ΄ όλα περιφρονεί οικογενειακές και διανθρώπινες σχέσεις, συζυγικούς δεσμούς και άλλα τέτοια ..."ξεπερασμένα". Ο σύγχρονος αντιφασιστικός υπό-Κοσμος είναι εμφανέστατα στειρωμένος από κάθε ανθρώπινο συναίσθημα, αλλά και αυτό είναι παράμετρος ομαδικού ελέγχου.


     Η Βonnie-Βίκη, βλαχάρα από το Ζέλι της Φθιώτιδος, μπήκε επίσημα στη ζωή του Clyde-Άκη στο Παρίσι [η Ελλάδα παραμένει, σταθερά, "μικρή" για τα αντιφασιστικά καθάρματα, όποια και εάν αυτά είναι...] με έναν γάμο που αιφνιδίασε ακόμη κι αυτό το παγκόσμιο jet-set. Η προκλητική χλιδή αυτού του γάμου "τύφλωσε" ΄τον κοσμάκη ο οποίος απεδείχθη, για άλλη μια φορά, άξιος της αντιφασιστικής μοίρας του με στόμα που χάσκει αμήχανα και πεινασμένα παρακολουθώντας άπραγος το μεγάλο τσιμπούσι μπροστά του.




     Ένα σκατό η προσωπική ζωή των επωνύμων της αντιφασιστικής δημοκρατίας. Ένα ξερατό διανθρωπίνων αντιθέσεων ακόμη και στο επίπεδο της οικογενείας. Σαράντα χρόνια παντρεμένος με την Γερμανίδα Γκούντρουν Μολντενχάουερ ο Άκης-Clyde και με δυο παιδιά (η κόρη του καταδικασμένη κι αυτή για καταλήστευση του Ελληνικού λαού)δεν δυσκολεύτηκε να τη πετάξει σα τη τρίχα από το ζυμάρι για τα μάτια της βλαχάρας από το Ζέλι. Κι όταν, συμπτωματικώς, οι δύο κυρίες πρωτοσυναντήθηκαν  στην εξώπορτα του διαμερίσματος της οδού Νεοφύτου Βάμβα 5, στο Κολωνάκι η συνάντηση ήταν τόσο επεισοδιακή που θα ήθελαν να την ξεχάσουν και οι δύο, αφού αντί για τη συνήθη χειραψία, πιάστηκαν στα χέρια και χρειάστηκε η παρέμβαση αστυνομικών για να χωρίσουν.

     Αυτοί οι κουραδάνθρωποι ενοχλούνται από τον Φασισμό και βολεύονται πίσω το αντιφασιστικό "καθωσπρεπιλίκι", αφού, όπως κι οι ίδιοι παραδέχονται όταν τα σκατώνουν η Ge.Sta.Po. δεν θα τους άφηνε και πολλά περιθώρια να βρωμίσουν τη ζωή και τον δημόσιο βίο.

     Η δημοκρατία βαράει το ντέφι και ο ήχος του προορίζεται για την ανάσχεση των φυσικών ανακλαστικών επιβιώσεως ενός λαού, όμως, αυτό οι ηλίθιοι δεν το καταλαβαίνουν και το ζεύγος Bonnie-Βίκη και Clyde-Άκης συνέχισε να κατασπαράζει ακόρεστα το δημόσιο χρήμα σκορπώντας το εις επίρρωση χλιδής, ξεδιαντροπιάς και ανοησίας, ενώ ο κοσμάκης συνέχισε να αυτοκτονεί μέσα στην εθνική οικονομική καταστροφή την οποία προκάλεσαν τα αμέτρητα δημοκρατικά και αντιφασιστικά αποστήματα του φυράματος των ...Άκηδων, των Κουτσογιωργαίων και λοιπών δημοκρατικών και αντιφασιστών δωσιλόγων.

     Η ασκήμια, η ποταπότητα και η αθλιότητα ως κανόνες της δημοκρατίας ήταν φυσικό να αναδείξουν ως κοινωνικό "status" το ζευγάρι των δύο ληστών σε μια κοινωνία η οποία ενοχλείται από τον Ναζισμό και τον Φασισμό που χαρακτηρίστηκαν από μία ακριβώς αντίθετη Αισθητική. Η αντιφασιστική και αντιναζιστική ανθρωποχωματερή είναι φυσικό να απορρίπτει κάθε άλλον αφού αποδέχεται ως είδωλα κάθε ανθρωποσκούπιδο όπως οι Τσοχατζοπουλαίοι.

     Μέχρι που η ανάγκη φιλοτιμία ποιηθείσα έφερε τον Άκη-Clyde και την Βίκη-Bonnie στο εδώλιο του κατηγορουμένου ,όχι για την όποια κάθαρση αλλά για το καθωσπρεπικό θεαθήναι της σάπιας δημοκρατίας που, δια της δικαστικής "θωπείας" επεδίωξε να συγκαλύψει την καθεστωτική μπόχα της.


     Σε συνέντευξή της στον δημοσιογράφο Αντώνη Σρόιτερ, η Βίκη-Bonnie δήλωσε: «Αν λειτουργούσα με τον γκεσταμπίτικο τρόπο που λειτουργούσε η πρώτη του σύζυγος δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε». Sic transit Gloria …δημοκρατίας και τα υποπροϊόντα της ανεγνώρισαν δημόσια την αξία του Φασισμού και της Ge.Sta.Po. ως μονόδρομου κοινωνικής τάξεως… Στερνή τους γνώση, όλων των αντιφασιστών που επικαλούνται τον Χίτλερ ως σωτήρα όπως οι άπιστοι τον θεό στην ύστατη ώρα τους.


     Η δίκη είχε... οικογενειακό χαρακτήρα διότι στο εδώλιο κάθισαν ταυτοχρόνως η νυν και η πρώην σύζυγος του Ακη-Clyde, καθώς και η κόρη του, μαζύ με τον εξάδελφό του Νίκο Ζήγρα. Έτσι είναι οι αντιφασίστες που δηλώνουν δυσαρεστημένοι από τον Φασισμό, ληστεύουν οικογενειακώς έναν λαό αλλά παραμένουν δημοκράτες. Αυτή η δίκη που υπήρξε η δίκη του ίδιου του αντιφασισμού και της αισχρής δημοκρατίας διεξήχθη στην αίθουσα …τελετών του Εφετείου Αθηνών όπου ανεδείχθη ένα …χωροταξικό πρόβλημα, αφού θα έπρεπε οι δύο γυναίκες, πρώην και νυν σύζυγοι, καθώς και η κόρη Αρετή, να μη βρίσκονται δίπλα-δίπλα καθώς οι σχέσεις τους δεν είναι οι καλύτερες. Η απόλυτη ξεφτίλα κάθε οικογενειακής εννοίας στην αντιφασιστική δημοκρατία. Κι όμως, αυτά τα αντιφασιστικά σκουπίδια μιλάνε για τα παραμύθια των εβραϊκών σαπουνιών για να μπορούν να συνεχίσουν να ληστεύουν όσους τους πιστεύουν.

     Με το ξεδιάντροπο ζεύγος των δύο εθνικών ληστών να μπαινοβγαίνει στα κελλιά, το μεν δημοκρατικό καθεστώς "μασκάρεψε" τη σήψη του, ο λαουτζίκος πίστεψε ότι η "δικαιοσύνη" λειτουργεί, τουλάχιστον, ως ευσυνείδητη πουτάνα σε συνοικιακό μπουρδέλο και αμέτρητες παρόμοιες περιπτώσεις κοινοβουλευτικών ληστάρχων περνούν απαρατήρητες, κάτω από τους αντιφασιστικούς κορυβαντισμούς του συστήματος.

     Κάπως έτσι φτάσαμε στο κωλοδάχτυλο της Bίκης Σταμάτη-Bonnie η οποία, αντί να ανεβαίνει παρέα με τον Άκη Τσοχατζόπουλο-Clyde τα σκαλιά της κρεμάλας, θεώρησε καλό να το δείξει ...on camera.

     To κωλοδάχτυλο της δίποδης μπασκλασαρίας που η δημοκρατία την ανέδειξε σε ..."εστεμμένη", αυτής της άλλοτε πεινασμένης που με τη ληστρική λεία της ξέρναγε ...αστακουδάκια ως άλλη μαντάμ Σουσού, αποτελεί και τον αντιπροσωπευτικότερο επίλογο του ζεύγους των δύο ληστών.

     Σίγουρα, το κωλοδάχτυλο της Βίκης-Bonnie, απευθύνονταν στους δικαστές της και δε μας πέφτει κανένας λόγος για συστημικά δεκανίκια τα οποία, έτσι κι αλλιώς εισπράττουν μια παλλαϊκή απαξίωση. 

     Ειδικώς, όμως, για τα συγκεκριμένα συστημικά δεκανίκια, τους "δικαστές" που χειρίστηκαν την υπόθεση της κωλοδαχτυλίζουσας οφείλουμε να εκφράσουμε την οπλήρη αποδοκιμασία μας για την ολιγωρία που επέδειξαν έναντι της αυτεπάγγελτης προστασίας του ανήλικου παιδιού της το οποίο -προφανέστατα- βρίσκεται σε χέρια όχι απλώς ακατάλληλης αλλά και επικίνδυνα αμετανόητης κακοποιού μάνας. Οι συγκεκριμένοι, λοιπόν, δικαστές, θα έπρεπε να είχαν μεριμνήσει ώστε να κινηθεί αυτεπάγγελτη διαδικασία ΑΦΑΙΡΕΣΕΩΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ του, άτυχου, ανήλικου αυτού παιδιού από τα πλέον ακατάλληλα χέρια μιας αδίστακτης εγκληματία η οποία ουδεμία συναίσθηση των εγκλημάτων της έχει  και, αντιθέτως, ακόμη και μετά από μία καταδικαστική ετυμηγορία επί αποδεδειγμένων κακουργηματικών πράξεων, θρασύτατα προβαίνει σε μία άσεμνη πράξη αντί να ζητήσει συγγνώμη. Γι αυτό και μόνον τον λόγο οι διαχειρισθέντες την υπόθεση "δικαστές" κρίνονται ασυγγνώστως ολίγωροι.
  
     Εν κατακλείδι, εκείνο το οποίο εμάς μας απασχολεί είναι η πλήρης αξιοποίηση αυτού του κωλοδάχτυλου το οποίο δικαιωματικά προορίζεται για την ίδια τη δημοκρατία η οποία εκτρέφει κοινοβουλευτικούς ληστοσυμμορίτες "εμβελείας" Άκη-Clyde και Βίκης-Bonnie. Και γι αυτή την αξιοποίηση του κωλοδάχτυλου στη δημοκρατία καλούμε όσους νουνεχείς...




Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ. 6977764737



ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ



ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, 3/11/2017, 15:13 μ.μ.

Αυτό μάλιστα...κορυφαίο άρθρο!

________________________________________________________________________________

ΜIRK. 3/11/2017, 21:35 μ.μ.

Στη Ρουμανία ο τσαουσέσκου και η γυναίκα του πλήρωσαν με τη ζωή τους τα εγκλήματα τους ενάντια στους Ρουμάνους στην Ελλάδα τρέχουν τα κανάλια για να τους πάρουν συνέντευξη.

________________________________________________________________________________

K. LamerasII , 5/11/2017, 09:26 π.μ.

Συγχαρητήρια στον κ. Καλέντζη. Κάθε λέξη είναι τσεκουριά.

______________________________________________________