Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022

“YΠΑΤΟ” ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.): «Μ Η Υ Γ Ι Η Σ Η ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ»


YΠΑΤΟΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ

(Υ.Σ.Ε.Ε.): 

«Μ Η  Υ Γ Ι Η Σ  Η ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ»



     Για όλους εκείνους τους δυστυχισμένους ανελλήνιστους που προσπαθούν να αποτινάξουν από πάνω τους το άχθος του εβραιοχριστιανισμού, καθυβρίζοντας την Ελληνική Θρησκεία με τα κουσούρια που κουβαλάνε στο πετσί τους και νομίζουν ότι με το σανδαλάκι, τη χλαμύδα και τις παλάμες στραμμένες στον ουρανό αποκτούν ελληνικό «διαβατήριο» έχουμε ξανατοποθετηθεί με την επιβεβλημένη περιφρόνηση!

     Ήδη, έχουμε πει γι αυτούς το πόσο απέχουν ακόμη και από την ουσιώδη εννόηση του αντικειμένου το οποίο, υποτίθεται ότι εκπροσωπούν όταν του αποδίδουν επιμέρους προσδιορισμούς ενώ είναι  έ ν α και είναι η  «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ» και όχι η «ΕΘΝΙΚΗ θρησκεία» ή η «ΑΡΧΑΙΑ Ελληνική Θρησκεία»ή όποιο άλλο κουραφέξαλο, διότι οι Έλληνες είχαμε  μ ί α  και  μ ό ν η  Θρησκεία, την  δ ι κ ή  μας, την  Ε λ λ η ν ι κ ή  και ουδέποτε διαθέταμε δεύτερη ώστε να χρειάζονται διευκρινιστικοί προσδιορισμοί!

     Όμως τα «μικρομάγαζα» έχουν ανάγκη διακρίσεως μέσω διαφοροποιητικών «ταμπελών» και κατανοούμε το σύμπλεγμα όσων δεν κατάφεραν να φορέσουν …ράσο, να ντυθούν, αντ΄ αυτού, με …χλαμύδα! Έτσι, εκ του τίτλου και μόνον προκύπτει και η ειλικρίνεια των προθέσεων οπότε εάν «διαβάσουμε» «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ» πειθόμεθα για την ανιδιοτέλεια του φορέως, εάν όμως «διαβάσουμε» προτεταγμένο οποιονδήποτε άλλο διαφοροποιητικό προσδιορισμό («ΕΘΝΙΚΗ», «ΑΡΧΑΙΑ» κλπ) ανιχνεύουμε αμέσως διαφοροποιητική πρόθεση με ο,τιδήποτε μπορεί αυτή να προδίδει! Και στη περίπτωση του «Υπάτου Συμβουλίου Ελλήνων Εθνικών» (Υ.Σ.Ε.Ε.), ενός φορέως ο οποίος περιφρονητικώς προς όλους τους άλλους Έλληνες  α υ τ ο χ ρ ί σ θ η κ ε  ως … «ύπατος» υποβιβάζοντας όλους τους «υπόλοιπους» σε …παρακατιανούς, με την αναίδεια του τενεκέ που λόγω  του θορύβου που παράγει νομίζει ότι κυριαρχεί εφ’  όλων των γύρω του υπάρξεων,  το πρόταγμα «ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ»  π ρ ο δ ί δ ε ι  πολλά!

     Εν προκειμένω, με τον δημόσιο διάλογο στο Facebook του επωνύμου παρεμβαίνοντος κ. Μπουρτζάλα και του ανωνύμου απαντώντος εκ μέρους του Υ.Σ.Ε.Ε. διαπιστώνουμε ότι ο μετά τον Βλάση Ρασσιά απομένων φορέας, απώλεσε κατά κράτος κάθε σχέση με την Ελληνική Θρησκεία καταντώντας, πλαγίως, να την καθυβρίζει ως…  ν ο σ η ρ ή! Και ιδού τα πραγματικά περιστατικά, ήτοι ο αποκαλυπτικός δημόσιος διάλογος στο Facebook, υπό μορφή screenshot, όπως μας το στέλνει ο κ. Μπουρτζάλας:

 

     Εκ του παραπάνω συντομότατου διαλόγου και όπως πολύ σωστά ο κ. Μπουρτζάλας επισημαίνει στο περιεχόμενο του μηνύματος που μας έστειλε, ο ανώνυμος εκπρόσωπος του Υ.Σ.Ε.Ε. υφίσταται … «ρουά ματ» σε δύο, μόλις, ...ατάκες δηλώνοντας, αφ΄ ενός, ότι «οι υγιείς θρησκείες δεν έχουν πολιτική θέση» και παραδεχόμενος, αφ΄ ετέρου, ότι «Η Ελληνική Εθνική Θρησκεία προτιμά συνεπώς την αυτοθέσμιση και την Δημοκρατία και εναντιούται σε κάθε μορφής ολοκληρωτισμό»!

     Είναι τόσο αστοιχείωτος, ή μήπως τόσον ηλίθιος, ο εκπρόσωπος του Υ.Σ.Ε.Ε. ώστε να αγνοεί ότι οι όροι «δημοκρατία» και «ολοκληρωτισμός» είναι  π ο λ ι τ ι κ ο ί  όροι και προσδιορίζουν   π ο λ ι τ ι κ ά   σ υ σ τ ή μ α τ α, οπότε, όποιος τους χρησιμοποιεί και τους αποδέχεται («δημοκρατία») αποκτά και πολιτικόν χαρακτήρα με αποτέλεσμα, παραδεχόμενος ότι η δημοκρατία χαρακτηρίζει το Υ.Σ.Ε.Ε.  να προσδίδει  π ο λ ι τ ι κ ό  χαρακτήρα και στην «Εθνική Θρησκεία» εμφανίζοντάς την ως ΜΗ ΥΓΙΗ αφού, κατά παραδοχή του, οι υγιείς θρησκείες ΔΕΝ έχουν πολιτική θέση; 

     Δεν μπορούμε να αποφανθούμε, λοιπόν, εάν ο (κάκιστος!) εκπρόσωπος του Υ.Σ.Ε.Ε. είναι αστοιχείωτος αγνοών στοιχειώδη πολιτικήν ορολογία, ή ηλίθιος αδυνατών να αντιληφθεί το τι γράφει («οι υγιείς θρησκείες δεν έχουν πολιτική θέση») και το τι συνεπάγεται η αντιφατικότητά του («Η Ελληνική Εθνική Θρησκεία προτιμά συνεπώς την αυτοθέσμιση και την Δημοκρατία και εναντιούται σε κάθε μορφής ολοκληρωτισμό»). Σε κάθε περίπτωση, όμως, η συμπερασματική κατάληξη του γραπτού λόγου αυτού του, επιεικώς, ακαταλογίστου απροσώπου «εκπροσώπου», ο οποίος καταντά πλάγιος αποδομητής της Ελληνικής Θρησκείας και φανταζόμαστε το επίπεδο του σημερινού Υ.Σ.Ε.Ε. όταν έχει αναθέσει σε παρόμοιες περσόνες την εκπροσώπησή του και τον μακαρίτη Βλάσση Ρασσιά να στριφογυρνά στον τάφο του!

     Όμως, το «ρουά ματ» του καημένου εκπροσώπου του Υ.Σ.Ε.Ε. δεν σταματά εδώ διότι υπάρχει και μία, επίσης ατυχέστατη έως βλακωδέστατη, απαξιωτική, αναφορά στον «ολοκληρωτισμό» λες και ο ίδιος ο ιδρυτής του Υ.Σ.Ε.Ε. δεν ήταν λάτρης του κομμουνιστικού ολοκληρωτισμού!

     Βεβαίως και γνωρίζουμε ότι ο Βλάσης Ρασσιάς ίδρυσε ένα αριστερό «περίπτερο» μη διστάζοντας κάποτε στις Θερμοπύλες, σε δημόσιο λόγο του προ του μνημείου της μάχης,  να ταυτίσει τον …Άρη Βελουχιώτη με τον …Λεωνίδα, προκαλώντας την γενική οργή, αλλά και θυμηδία, των παρισταμένων, μεταξύ των οποίων και εμείς, ως αυτήκοοι μάρτυρες του φαιδρού στιγμιοτύπου! Ομοίως, γνωρίζουμε, ότι πλείστοι όσοι εντός του Υ.Σ.Ε.Ε. παραβλέπουν την πολιτική του «απόχρωση» προς χάρη της ανιδιοτελούς πίστεώς τους προς την Ελληνική Θρησκεία, όμως ας μη νομίζουν τα πονηρά στελέχη του Υ.Σ.Ε.Ε. ότι παραμένει αθέατος ο πολιτικός «χαρακτήρας» της …ιεροφανούς συναγωγής τους, ένας «χαρακτήρας» ο οποίος, ήδη, σε χώρες της Ευρώπης θεωρείται παράνομος ως συνέχεια ενός καθεστώτος το οποίο άφησε πίσω του μυριάδες νεκρών δολοφονημένων συνανθρώπων…

     Ανεξαρτήτως όμως όλων των παραπάνω, ο απρόσωπος … «εκπρόσωπος» του Υ.Σ.Ε.Ε. παραδεχόμενος ότι ο «οργανισμός» του είναι δημοκρατικός αλλ’  εν ταυτώ και αντιολοκληρωτικός εμπίπτει σε άμεση «γειτονία» με τον «συρμό» των Λιγνάδηδων, των Φιλιππίδηδων, των Μίχων, των παπά Αντώνηδων, οι οποίοι, όλως …συμπτωματικώς δήλωσαν και «δημοκράτες» και «αντι-ολοκληρωτικοί»! Πλάι σε αυτούς, λοιπόν, επιδιώκει να φιγουράρει και το Υ.Σ.Ε.Ε. δια του … «εκπροσώπου» του; Ή, μήπως, να αρκεστούμε σε ένα παραμένον ερώτημα προς την απομένουσα κρυπτοκομμουνιστική παραφυάδα: Γιατί, ρε, παιδιά δεν επιδεικνύετε το στοιχειώδες θάρρος  αντρίκιας προσαρτήσεώς σας στο κόμμα του Περισσού, στο κόμμα των δολοφόνων της Ελένης Παπαδάκη, των δολοφόνων των Διυλιστηρίων, των δολοφόνων του Μελιγαλά, των δολοφόνων των Καλαβρύτων (διότι και εκεί οι κόκκινοι ομοϊδεάτες σας με την δολοφονία 77 αιχμαλώτων Γερμανών προκάλεσαν τον Νόμο των Αντιποίνων με την πυρπόληση των Καλαβρύτων…), των δολοφόνων της Στιμάγκας, των δολοφόνων της «Μαρφίν», των δολοφόνων της 17Ν, του Θάνου Αξαρλιάν και μυρίων όσων δολοφονημένων άφησε πίσω του το δημοκρατικότατο κουμπούρι του Κουφοντίνα και των δολοφόνων «των ουκ έστι αριθμός» αντιφασιστών δημοκρατών οι οποίοι κατέγραψαν χρονικό αίματος στο όνομα του αντιφασισμού και της δημοκρατίας; Έτσι, για να πιάσουν και τόπο τα κόκκινα (αυθεντικά μοσχοβίτικα;…) τραπεζομάντηλα που ρίχνετε με νάζι επάνω σας, ενώ η κάθιδρη habilleuse σας, προσπαθεί να σας υποδείξει την διαφορά της σαγιονάρας από το σανδάλι στην οικιακή υποδηματοθήκη σας, ώστε να καταφέρετε να διεκπεραιώσετε τον …ευσεβέστατο  …σκηνικό σας ρόλο σας;

     Το, αυτοχρισμένο ως  «Ύπατο», …Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών(?)  αναδεικνύεται, λοιπόν σε «Κιβωτό του, αριστερού, Κόσμου», παραπαίουσα εν μέσω αμφισβητήσεως της ίδιας της Ελληνικής Θρησκείας την οποία, υποτίθεται ότι προμοτάρει και πιθανών εξελίξεων που είναι και πολύ της «μόδας»… Ο ρόλος του γνωστός (όπως και ο ρόλος πολλών άλλων στο ίδιο κύκλωμα…) και, από πλευράς μας, ουδεμία αντίρρηση η αξιοποίηση της δυνατότητος που παρέχει ως προς την τυπική διαδικασία αναγνωρίσεως αλλαγής θρησκεύματος, κάτι που και, σε αρκετές περιπτώσεις, ενθαρρύναμε. Αλλά, μέχρις εκεί για να μη καταστούμε και συνεργοί σε νέα πρωτοσέλιδα τα οποία παραμένουν κενά προς πλήρωση με νέες «συνέχειες» συρμώδους ειδησεογραφίας όχι μόνον κατακόκκινων αλλά, ίσως και ροζ και, ενδεχομένως και άλλων, «αποχρώσεων»!



Ακόμη ένα "ανδραγάθημα" των αντιφασιστών δημοκρατών:
H κορυφαία Τραγωδός μας
ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
δολοφονημένη από τους λάτρεις της "ερυθράς αποχρώσεως"!


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Το παραπάνω κείμενο αναδημοσιεύθηκε αμέσως σε αρκετά σημεία του διαδικτύου με διάφορους τίτλους, συμπεριλαμβανομένης και της "Ζούγκλας"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.