Πέμπτη, 9 Απριλίου 2015

ΠΕΡΙ ...ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ

 Α.    "Χρησιμοποιώντας πολλά μέτρα και πολλά σταθμά το μόνο που σας χαρακτηρίζει είναι η πονηριά να σπρώξετε στη θέση του «βεζύρη» ένα άλλο «βεζύρη» το ίδιο μπορεί και χειρότερο. Αναφέρομαι στην απαράδεκτη παρουσίαση που κάνατε στο «Πέρι» που άφησε τους πάντες ξερούς με τη μαγκιά την αγραμματοσύνη του και τη κενότητα του δείχνοντας ότι με πρόσχημα κάποια χιλιοειπωμένα ευχολόγια και χωρίς κανένα ουσιαστικό περιεχόμενο διψάει μόνο για το αίμα του Μιχαλολιάκου και της Χρυσής Αυγής. Αγιοποιώντας τον @λήτη και κατακρίνοντας τους χρυσαυγίτες για τους ίδιους λόγους εμφανίζεστε μεροληπτικοί και αναξιόπιστοι και όλοι εμείς που σας βλέπουμε να εκφράζετε τον εθνικοσοσιαλισμό κλονιζόμαστε για το αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί πια να λέγεται εθνικοσοσιαλιστής.Μια απάντηση θα την ήθελα έστω και προσωπικό μήνυμα αφού τέτοιοι αντίλογοι δε περιμένω  να δημοσιευτούν. 
Γ. Κωστόπουλος"


     Αγαπητέ κ. Γ. Κωστόπουλε (ή όπως μπορεί να ονομάζεστε),

     Προ δύο ημερών ένας έγκριτος και βαθύτατα σκεπτόμενος Συναγωνιστής επεδίωξε και συναντήθηκε με μέλος της Συντακτικής Ομάδας αυτού του Ιστολογίου προκειμένου να εκφράσει την έντονη δυσαρέσκειά του για την «προβολή» του Αντώνη Ανδρουτσόπουλου  από το παρόν βήμα, θεωρώντας το πρόσωπο όχι απλώς ανάξιο λόγου αλλά και ως «στίγμα» του Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού, εμείς δε όχι μόνον δεν αποσιωπούμε το γεγονός αλλά και τον παρακαλέσαμε να μας αποστείλει γραπτώς τις τοποθετήσεις του για να αντιπαρατεθούμε σε δημόσιο διάλογο, εάν και όπου χρειασθεί. Και όπως βλέπετε, όχι μόνο δε προτιμούμε την δια προσωπικής απαντήσεως τοποθέτησή μας επί των παρατηρήσεών σας αλλά και δημοσιοποιούμε την επιστολή σας διότι εμείς ως πραγματικοί Εθνικοσοσιαλιστές όχι μόνον δεχόμαστε την ελευθερία του άλλου αλλά και την απαιτούμε (Otto Dietrich).

     Κατ’  αρχήν εάν προσέξετε καλύτερα τη θέση μας έναντι της παρουσίας και της ομιλίας του Αντώνη Ανδρουτσόπουλου θα διαβάσετε την ευγενή κριτική έναντι της εκφοράς του λόγου του που εσείς τη λέτε «μαγκιά» και δε θα διαφωνήσουμε, ενώ εμείς, αν θέλετε, διαπιστώσαμε και ασυγχώρητα φραστικά και συντακτικά σφάλματα μιας «στραγγαλισμένης» Ελληνικής, γράφοντας για : «την αδόκιμη σε πολλά σημεία γλώσσα», ενώ στη συνέχεια προβαίνουμε στη γενική κριτική ως : «…επανεμφανίζεται πιο ώριμος από εκείνο που κάποτε φυλακίστηκε και απείρως πιο ώριμος από τον άλλοτε υπαρχηγό του Νίκου Μιχαλολιάκου…» Ουδεμία, λοιπόν, «αγιοποίηση» του προσώπου, αλλά επισήμανση (με ήπια, ευγενή διατύπωση) και της γλωσσικής υστέρησης αλλά και της έλλειψης ουσιαστικού πολιτικού μηνύματος, μιας χάραξης περαιτέρω «πορείας» και πολιτικού έργου.

      Σε τούτη τη παρουσία του είδαμε τον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο αρκετά τολμηρό στην αυτοκριτική του αφού, καταγγέλλοντας τον άλλοτε αρχηγό του ως ηθικό (τουλάχιστον) αυτουργό των δικών του εγκληματικών πράξεων, θεωρήσαμε ότι προέβη σε μία γενναία πράξη  που αποτελεί ένδειξη, αν όχι απόδειξη, φιλοσοφημένου (πλέον) ατόμου.  Έτσι σημειώσαμε: «Η έμμεση, αλλά και εις βάθος, αυτοκριτική που περιείχε ο αγορητικός λόγος του ήταν το μέγα εύσημο που του απονέμει η βελτιωμένη εμπειρία του ως ιδεολόγου αλλά και φιλοσοφημένου προσώπου.»

      Τέλος, δε μπορούμε παρά να δεχθούμε ότι η ομιλία του, αν και δε περιείχε καμία κατευθυντήρια γραμμή προς το ακροατήριό του, καμία παρακαταθήκη μελλοντικής πράξεως αρκούμενη σε (ήδη ειπωμένα, αν επιμένετε…) εμείς ορθώς –κατά την άποψή μας- σημειώσαμε: «Πολιτικώς, η ομιλία του υπήρξε ιδεολογικώς άρτια και συμπαγής, αποενοχοποιημένη από κάθε οπορτουνιστική "ρωγμή" και, κυρίως, δυναμική, όπως ακριβώς ταιριάζει σε μαχόμενο πολιτικό στρατιώτη.»  Και τούτο διότι ως θεωρητική έκφραση η ομιλία του υπήρξε τέτοια.

     Αγαπητέ κ. Γ. Κωστόπουλε (ή όπως μπορεί να ονομάζεστε),

     Επειδή εμείς σε τούτο το μετερίζι τολμούμε ακόμη και τα του «Οίκου» μας εν «Δήμω» να μεταφέρουμε σας ενημερώνουμε επιπλέον για τα κατωτέρω:

     1. Ομοφώνως θεωρούμε ότι η πράξη η οποία οδήγησε τον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο στη φυλακή υπήρξε αποτρόπαιη και ανάξια Εθνικοσοσιαλιστή! Το θύμα του, ειδικά σήμερα που τον βρίσκει να διδάσκει στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης , δείχνει ότι παρ’  ολίγον ένας πεζοδρομιακός τραμπουκισμός θα μπορούσε να κοστίσει μία πνευματική προσφορά ασχέτως «προελεύσεως». Δε θεωρούμε, όμως, ότι ένας που εκτρέπεται (ή και εγκληματίας) δεν έχει δικαίωμα επανάταξης στη χορεία των νουνεχών εφ΄ όσον έχει φιλοσοφήσει την πράξη του και (έστω εμμέσως και ακροθιγώς) δηλώνει να τελεί εν συνειδήσει του αδίκου της.

     2. Εάν εξαιρέσετε μόνον ένα σεβαστό μεν, αλλά μειοψηφούν μέλος της Συντακτικής Ομάδας μας (το οποίο αντιμετωπίζει τον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο με την συναισθηματική φόρτιση του «φυλακισθέντος» αλλά, πάντως, όχι και πολιτικού συγκρατουμένου) οι υπόλοιποι θεωρούμε ότι ο Αντώνης Ανδρουτσόπουλος εξακολουθεί να είναι φορέας ενός ανεξίτηλου χρυσαυγιτισμού που θα αναφανεί με πρώτη ευκαιρία, ωστόσο αυτή η πλειοψηφική βεβαιότητά μας δε μας εμποδίζει από το να εκτιμούμε τη διαφαινόμενη, μέχρι τώρα, πρόθεσή του να ολοκληρωθεί κάποτε ως Εθνικοσοσιαλιστής.

     3. Ομόφωνα θεωρούμε ότι η μέχρι τώρα εναντιωτική στάση του κατά της Χρυσής Αυγής εκδηλώθηκε με το πιο λάθος τρόπο. Ούτε το περιεχόμενο της παλιότερης επιστολής του μας βρίσκει σύμφωνους, ούτε η όψιμη εμμονή του στο να εμφανίζει ως συνενόχους του περιστατικού που τον οδήγησε στη φυλακή στελέχη της Χρυσής Αυγής μας πείθει για την βασιμότητά της. Τουλάχιστον ο ίδιος παρά τις πείσμονες προσπάθειές του δε κατάφερε να μας πείσει! Αντιθέτως, επίσης ομόφωνα, θεωρούμε ότι η λαθεμένη τακτική του να προσπαθεί να "κατασκευάσει" συνενόχους, τον μειώνει και τον χαμηλώνει στο επίπεδο ενός πανικόβλητου καταδότη ο οποίος ως ένοχος προσπαθεί να «ποιήσει ενόχους», κινούμενος εκ μίσους και μόνον και θεωρούμε πολύ λυπηρό το ότι ακόμα και αυτή τη στιγμή ο Αντώνης Ανδρουτσόπουλος δεν έχει κοντά του έναν καλό σύμβουλο να τον αποτρέψει από αυτή την ολέθρια «γραμμή».

     4. Σας αλλοιώσαμε μόνον μία λέξη στο μήνυμά σας και τούτο από λόγους ευπρεπείας και αποφυγής ύβρεως. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας!

     5. Παρακαλούμε, επίσης και τον Συναγωνιστή Γ.Γ. να επισπεύσει την αποστολή των τοποθετήσεών του επί του θέματος ή και όποιον άλλο Συναγωνιστή ή μη επιθυμεί να τοποθετηθεί. Ο μεθ' ου η συνάντηση σας μας ιντριγκάρησε και μας κάνετε ανυπόμονους.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Β. "Eίναι εθνικοσοσιαλισμός μια απόπειρα δολοφονίας ενός ξεμοναχιασμένου τυπάκου που στο κάτω κάτω δε το γνωρίζεις καν διαθέτοντας υπέρτερες δυνάμεις και με αβάντα εξήντα αστυνομικών; Και ποιος ακριβώς είναι ο ηρωισμός του Περίανδρου και η προσφορά του στον εθνικοσοσιαλισμό μήπως ο τραμπουκισμός;

h…red88@...com"



     Αγαπητέ Ανώνυμε,

     Ο Αντώνης Ανδρουτσόπουλος συνεισέφερε αρκετά αξιόλογα ιδεολογικά κείμενα την αξία των οποίων θα ήταν άδικο να μη την αναγνωρίσουμε. 

     Πέραν των ωραίων κειμένων του, ο μέχρι τώρα βίος του εμφανίζει μία ιδιαιτερότητα: (α) τη θητεία του ως χρυσαυγίτη η οποία, ουσιαστικά, "κλείνει" με την αποφυλάκισή του (αφού μέχρι τη στιγμή αυτή και λίγο παραπέρα, δε παρέχει "στίγμα" διαφοροποιήσεως) και (β) την μετέπειτα "αποχρυσαυγιτοποίησή" του με τη δημοσιοποίηση της γνωστής επιστολής του, κατά παρότρυνση του περιβάλλοντος γνωστού εκδότη ο οποίος εκ τύψεων για το δικό του χρυσαυγίτικο παρελθόν αναζητούσε βατήρα εκδικήσεως.

     Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, αγαπητέ ανώνυμε, ότι στον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο δε δόθηκε η ευκαιρία ούτε να συγκροτήσει τη σκέψη του ούτε να εκφράσει τον θετικό δυναμισμό από τον οποίο μπορεί να εμφορείται "περνώντας" φάσεις ζωής, επιεικώς, δύσκολες,

     Το τι είναι Εθνικοσοσιαλισμός δε γνωρίζουμε εάν είσαι σε θέση να αντιληφθείς, διότι ο Εθνικοσοσιαλισμός βιώνεται (οπότε οίκοθεν νοείται το τι ακριβώς σημαίνει) και δε διδάσκεται! Σίγουρα, όμως, δεν έχει σχέση με τραμπουκισμούς και ασφαλώς το συμβάν που έστειλε στη φυλακή τον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο δεν εντάσσεται στη χορεία των πράξεων ενός Εθνικοσοσιαλιστή, όπως ισχύει και στις περιπτώσεις πολλών ατόμων που βρίσκονται σήμερα στις φυλακές για παρόμοιες πράξεις, νομίζοντας ότι υπήρξαν "Εθνικοσοσιαλιστές" ενώ υπήρξαν προϊόντα κατασκευασμένα από το δημοκρατικό σύστημα το οποίο έχει ανάγκη "φασιστικών σκιάχτρων" για να κυριαρχεί επί ηλιθίων.

     Αν πράγματι ενδιαφέρεσαι για την προαγωγή του Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού δώσε την ευκαιρία στον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο να δείξει τον "εθνικοσοσιαλιστικό" εαυτό του χωρίς συστημικές προκαταλήψεις και εισαγγελικές διαθέσεις διότι αυτές δε σημαίνουν καθαρή σκέψη αλλά κακόβουλη πρόθεση.

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Γ. "Γιατί θεωρείται ότι προσπαθεί να κατασκευάσει συνενόχους , πώς ξέρετε ότι δεν υπήρχαν; Πώς ξέρετε ότι αλήθεια δεν είναι άλλοι οι ένοχοι; μάλλον σας έπεισε ο Παναγιωταρος . Όσο για το πανικοβλυτος καταδοτης τελικά σε αυτό το χώρο ο καθένας είναι μόνος του.


Αδαμος Λαρισα"

     Αγαπητέ κ. Αδάμο,

     Εάν, πράγματι θέλουμε να είμαστε σωστοί απέναντι σε κάποιον που δηλώνει "Εθνικοσοσιαλιστής" θα πρέπει να σταθούμε ειλικρινείς απέναντί του και να μη του χαϊδέψουμε τα ..."αφτιά" εάν δε θέλουμε να τον δούμε "αδειασμένο"! Αν θέλουμε να τον δούμε "αδειασμένο" μπορούμε να τον κολακεύουμε αδιαφορώντας για την ισχύ των θέσεών του έναντι ανταλλάγματος κακώς νοουμένων ..."καλών" σχέσεων και, ειδικώς εμείς, δεν έχουμε λόγους για κάτι τέτοιο.

     Το ότι ο Παναγιώταρος είναι ένας συστημικός χρυσαυγίτης δε σημαίνει ότι εμείς οι Εθνικοσοσιαλιστές θα του φορτώσουμε κάθε κακόβουλο ανάθεμα! Εάν έχετε προσέξει, η βαρύτατη κριτική που ασκούμε στη Χρυσή Αυγή και στα στελέχη της είναι  π λ ή ρ ω ς  τ ε κ μ η ρ ι ω μ έ ν η  διότι, αν παρακάμψουμε τον δίκαιο λόγο εξισώνουμε εαυτούς με τα συστημικά προϊόντα όπως και οι κρινόμενοι χρυσαυγίτες.

     Στη προκειμένη περίπτωση δεν είναι ο Παναγιώταρος που μας έπεισε αλλά ο ίδιος ο Αντώνης Ανδρουτσόπουλος που ΔΕΝ μας έπεισε, εξετάζοντας τους ισχυρισμούς του κατά την κοινή λογική αλλά και αυστηρά νομικά.

     Όταν ο Αντώνης Ανδρουτσόπουλος επικαλείται την ενοχή τρίτου σε μία πράξη που βάρυνε τον ίδιο χωρίς να τεκμηριώνει αποδεικτικά τον ισχυρισμό του, εάν εμείς υιοθετήσουμε τον εν λόγω ισχυρισμό πρωτίστως παρασύρουμε τον ισχυριζόμενο σε μία περιπέτεια αυτοέκθεσης και ήττας, κάτι το οποίο δε θα θέλαμε επ΄ ουδενί λόγω. Αντιθέτως, αμφισβητώντας τον (έτσι κι αλλιώς ασταθή) ισχυρισμό του τον προτρέπουμε να τον ενισχύσει με αποδεικτικά στοιχεία ώστε και ο ίδιος να μην παραμένει εκτεθειμένος και η, ενδεχόμενη, ενοχή τρίτου να ευσταθήσει με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κατόπιν, λοιπόν, όλων αυτών, η φράση μας "...η λαθεμένη τακτική του να προσπαθεί να "κατασκευάσει" συνενόχους, τον μειώνει και τον χαμηλώνει στο επίπεδο ενός πανικόβλητου καταδότη..." αντανακλά τον κίνδυνο που διατρέχει ΜΗ τεκμηριώνοντας τους ισχυρισμούς του κάτι το οποίο θα πρέπει να σπεύσει να αποκαταστήσει. 

     Αυτό, αγαπητέ κ. Αδάμο το βλέπετε κακό;

------------------------------------------------------------------------------------------------   

Δ. "Και για να χουμε καλο ρωτημα αγωνιστhς ο Περης απο που κι ως που; Eπειδη τσακισε ενα τσουλ@κι που του κατσε; H μηπως νομιζει οτι ξεχασαμε το ρολο του να βαζει να δερνουν οποιο λακιζε απο τη ΧΑ στους χρυσαετους; Πιο βρομικος και απο το Στελαρα ηταν φιγουρα και δηθεν και καθομαστε και μιλαμε για τη μουρη του; Για να σοβαρεβομαστε.


ΡΟΝΙΝ"

     Εσείς αγαπητέ κ. ΡΟΝΙΝ προλάβατε να ...λακίσετε ή είστε ακόμα ..."δεσμευμένος"; Σε κάθε περίπτωση κάποιες απαντήσεις θα βρείτε στη παραπάνω "Β" ενότητα και, παρακαλούμε, να αποφεύγετε τις ύβρεις ακόμα και εναντίον αντιπάλων (λόγος για τον οποίο σας αλλοιώσαμε μία λέξη). Κάποια διευκρίνιση για τον "Στελάρα" (έτσι, για να μαθαίνουμε κι εμείς...). Ευχαριστούμε.

------------------------------------------------------------------------------------------------   


Ε. "Yiannis Grammenos Λοιπόν κατ' αρχάς χαιρετώ τον φίλο Αριστοτέλη και λοιπούς εθνικόφρονες και ευχαριστώ δια το βήμα διαλόγου. Εμένα μου άρεσε ιδιαιτέρως ο λόγος του Περίανδρου τον είδα δυνατό, σοβαρό, και επαναστατικό, πιστό στης αξίες του και ακμαιότατο. Μου άρεσαν ιδίως οι όροι ακροδεξιά μπουζουαζία και μπολσεβικική ψυχοσύνθεση και με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο."
11 Απριλίου

     Αγαπητέ κ. Yiannis Grammenos, ευχαριστούμε για την τοποθέτησή σας σε σελίδα μέσου κοινωνικής δικτυώσεως όπου αναρτήθηκε αναδημοσίευση του κυρίως άρθρου μας. Θα μας επιτρέψετε όμως να έχουμε μεγάλες προσδοκίες και απαιτήσεις από όσους δηλώνουν "Εθνικοσοσιαλιστές", τόσο μεγάλες όσο και το μεγαλείο του ίδιου του Εθνικοσοσιαλισμού. 

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

ΣΤ. "Προς τον φιλο που υπογραφει ΡΟΝΙΝ

Τον στελαρα τον γνωριζεις προσωπικα?γιατι επικοινωνησα μαζι του  και θα ηθελα καποιες διευκρινισεις,τι εννοεις με το πιο βρωμικος που κανεις σαν συγκριση?ηθικης βρωμιας?δειλιας?η μυρωδια του?οτι δεν ηταν συνεπης στον εθνικισμο η οτι πουλησε οπως εσεις τα συμβολα σας?οτι εκανε κατι σε καποιον συναγωνιστη του η εφαγε τιποτα δανεικα?,θα ηθελα να τοποθετηθεις,ασε που ο στελαρας οπως λες και δε τα ξερεις πολυ καλα δεν εμπλεκετε με χρυσους αετους,γιατι δεν εγραψες πρωτεσιλαος καλυτερα?ειναι τελικα ο στελαρας σημειο αναφορας για να κανουμε συγκρισεις στο επιπεδο του καθενος,πες με λεπτομερειες το γιατι,για αν μηλισει ετσι κανεις για τον στελιο που δεν εκανε ποτε κατι κακο σε φιλο του θα πρεπει να ειναι συγκεκριμενο ειδος ανθρωπου,εξηγησε μας τι εισαι εσυ που γραφεις γιατι εκει μεσα,ξερεις που, ειχαμε πολλες κοπελες αντρες η κατι τετοιες αναμιξεις,περιμενουμε ξεκαθαρη απαντηση αλλιως τη κατηγορια σου την πηρε ο αερας

στελαρας πρωτεσιλαος"

     Είναι εμφανές το πνεύμα του αγαπητού Στελάρα-Πρωτεσίλαου (περίπου παρόμοιο με το δικό μας) και ελπίζουμε ο αγαπητός ΡΟΝΙΝ να μας διαφωτίσει. Βεβαίως εμείς μη έχοντες σχέση με τα "εσωτερικά" της Χρυσής Αυγής αδυνατούμε να εμβαθύνουμε στις ανακύπτουσες λεπτομέρειες τόσο του κειμένου του ΡΟΝΙΝ όσο και του κειμένου του "Στελάρα-Πρωτεσίλαου" όμως, προφανώς οι δύο πλευρές θα είχαν αρκετά να πουν μεταξύ τους και πιστεύουμε ότι η διευκόλυνση αυτού του διαλόγου είναι καθήκον μας.

------------------------------------------------------------------------------------------------ 


Z. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ. ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ, ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΕΡΙΑΝΔΡΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΠΛΑΚΕΙ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ. ΕΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΚΑΙ  ΝΑ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΑΧΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ.

Αθανασιος Γιαλαμας
16 Απριλίου 8:31 μ.μ.

 Συμφωνούμε μαζί σας αλλά θα θέλαμε να είστε πιο συγκεκριμένος, ει δυνατόν με αναφορές σε επώνυμα περιστατικά.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Η. ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ. ΤΟ 1987 ΟΤΑΝ ΣΗΜΑΙΤΕΙΧΑ ΣΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΟΤΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ (ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 1Ο6 ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΧΟΛΑΣΩ. ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΗΚΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΝΑ ΝΑ ΦΥΓΩ, ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΜΟΥ ΤΟΥ ΕΙ[ΠΑ ''ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΤΕΙΝΑ ΤΟ ΧΕΡΙ. ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΑ ΓΡΟΘΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ. ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΘΕΜΑ . ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΟΤΡΟΥΛΙΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Κ.Λ.Π. ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝΑ ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ. ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΡΙΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ

Αθανασιος Γιαλαμας
18 Απριλίου 2:07 μ.μ.

     Σας ευχαριστούμε! Ο κ. Αθανάσιος Γιαλαμάς σήμερα κατοικεί στη Β. Ελλάδα και είναι εξακριβωμένα υπαρκτό πρόσωπο. Η καταγγελία του σε βάρος του αναφερομένου προσώπου είναι εξαιρετικά σοβαρή και ευχαρίστως θα φιλοξενούσαμε κάθε αντίλογο.

------------------------------------------------------------------------------------------------


Θ. Αγαπητέ κ. ΡΟΝΙΝ, ο «στελαρας πρωτεσιλαος» δεν κρύβει την Συντακτική Ομάδα του παρόντος Ιστολογίου αλλά είναι φυσικό πρόσωπο γνωστής ταυτότητας, ούτε έχουμε, δε, την οποιανδήποτε διάθεση αντιπαραθέσεως μαζί σας. Ο λόγος για τον οποίο δεν δημοσιεύουμε την επιστολή σας είναι διότι οι ύβρεις που περιέχει ούτε αρμόζουν στο επίπεδο του Ιστολογίου μας, ούτε προάγουν τον διάλογο αυτού του νήματος. Εάν επιθυμείτε μπορείτε να επανέλθετε με κόσμια έκφραση προς τον «στελαρα πρωτεσιλαο» για όσα ζητήματα σας θέτει και εμείς θα αναρτήσουμε την τοποθέτησή σας. 
Εκ της Σ.Ο.

------------------------------------------------------------------------------------------------


Ι. Σε μακρά τηλεφωνική συνομιλία που είχε σήμερα (24η Απριλίου 2015) ο διακεκριμένος νομικός και παραιτηθέν στέλεχος της Χρυσής Αυγής κ. Ηλίας Ηλιακόπουλος με μέλος της Συντακτικής Ομάδας του παρόντος Ιστολογίου, εξέφρασε τον θαυμασμό του για το περιεχόμενο της πρόσφατης ομιλίας του Αντώνη Ανδρουτσόπουλου στη Λάρισα και δήλωσε ότι επιθυμεί να τον γνωρίσει για να τον συγχαρεί από κοντά.

Εκ της Σ.Ο.

------------------------------------------------------------------------------------------------

ΙΑ. Μια χαρά τα πάτε με τα συνηκέσια των εχθρών του λαϊκού Κινήματος. Καλούς απογώνους. Φαλαγκίτης

      Φίλτατε, επιτρέψτε μας να τα πηγαίνουμε καλά με τα συνοικέσια μιας κι "εσείς" τα πήγατε άριστα με το διαζύγιο όχι μόνον με τη Πολιτική αλλά και με την ορθογραφία!


Εκ της Σ.Ο.  

------------------------------------------------------------------------------------------------

ΙΒ. Προωθώντας αυτό το @π....@ χαρακτηρίζετε εαυτούς και σας είχα για κάτι καλύτερο. Π. Γιανν...

     Αν "αυτό" καταλάβατε φίλτατε κ. Π. Γιανν... τότε...!


Εκ της Σ.Ο.

------------------------------------------------------------------------------------------------


IΓ. Ξεκόλα στελάρα δεν ήμαστε στο 90 γεράσαμε στο κουρπέτι για να καταλάβουμε ότι κάναμε μ@λ@κίες βλέποντας εχθρούς δίπλα μας και όχι εκεί που ήτανε. Άστα στελάρα μ@λ@κιστίκ@με νομίζοντας ότι ήμαστε κάτι ενώ ήμαστε κορόιδα με τιλεκοντρόλ. Τώρα εσύ θέλεις και τα ρέστα αλλά δεν έχω μία στελάρα να σου δώσω. Πάρτα από κει που τα περνες πάντα και το ξέρουμε και οι δύο μη θέλεις να στα γράψω κιόλας. Ρ
5 Μαίου 2015, 00:46

     Από το e-mail προελεύσεως ταυτοποιούμε τον αποστολέα με τον, παραπάνω (Δ) ΡΟΝΙΝ, ο οποίος, προφανώς, απαντά στον (ΣΤ) "στελάρα-πρωτεσίλαο". Και πάλι σας παρακαλούμε αγαπητέ να αποφεύγετε κακόηχες λέξεις οι οποίες δε προσθέτουν τίποτε περισσότερο από ασχήμια λόγου.

------------------------------------------------------------------------------------------------


. Τι αντίλογο να κάνει ο Αντώνης Ανδρουτσόπουλος σε όσα τον κατηγορεί ο Γιαλαμάς όταν είναι γνωστό ότι ήταν πάντα το μαντρόσκυλο του Μιχαλολιάκου σε πράξεις βίας εναντίον συναγωνιστών που δεν άρεσαν στον «αρχηγό». Ποιος ξεχνάει την απαγωγή και τα βασανιστήρια που έκανε στο συναγωνιστή Κώστα Βουλγαρίδη που θα μπορούσαν να χαραχτηριστούν και σεξουαλική κακοποίηση και που ποτέ δε ζήτησε συγνώμη; Ο Αντώνης Ανδρουτσόπουλος όσο ήταν δίπλα στο Μιχαλολιάκο ένιωθε θεός και με τη συμορία του τσάκιζε όποιον γούσταρε αλλά όταν ο χοντρός το πέταξε από το μαγαζάκι θυμήθικε ότι τον πούλησαν. Βαρεθήκαμε να ακούμε μετανοημένες παρθένες που δεν είναι τίποτα παραπάνω από αδερφές στη ψυχή. Εγώ δε περιμένω ότι ένας θρασείδειλος σα τον Αντώνη θα ζητήσει ποτέ συγνώμη αλλά απορώ πως ο Γιαλαμάς που ήταν πάντα σωστός περιμένει από τέτοια @ποβρ@σμ@τ@ να καταλάβουν τα εγκλήματα και τις ανωμαλίες τους. Το βασανισμό του Κώστα Βουλγαρίδη πρέπει να το ξέρει και ο Θανάσης οπότε για ποια συγνώμη μιλάμε; Οι κότες μόνο απο κακαρίσματα ξέρουν.  G…@gmail.com

     H Σ.Ο. του παρόντος ιστολογίου επαλήθευσε το περιστατικό που επικαλείται ο παραπάνω επιστολογράφος μας και, πράγματι, θα αναμέναμε μιαν συγγνώμη από τον δράστη του ή και μία εξήγηση, εάν υπήρχε. Θεωρούμε ότι είναι κρίμα να σκιάζουν τον ελληνικό εθνικιστικό χώρο παρόμοια περιστατικά και συμπεριφορές ενώ οι εμπλεκόμενοι σιωπούν και επιδίδονται σε ηθικολογίες. 

Εκ της Σ.Ο.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.