Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2016


ΗΑNS FK GUENTHER



"HUMANITAS"



Mi natura dedit leges a sanguine ductas...
Mir hat die Natur Gesetze gegeben,nach meinem Blut...
Η Φυσις ,μου εδωσε Νομους,συμφωνως προς το Αιμα μου...

.
     Σε πολλους εθνικως Σκεπτομενους,η λεξις Humanitas..Ανθρωπισμος..δεν ηχει θετικως.Η δυσπιστια σε αυτην την λεξη και την συνοδευουσα παρασταση,παρακολουθει καχυπτοτα την επικρατηση των φιλελευθερων και σοσιαλιστικων αποψεων,απο τα τελη του 19ου αιωνος.Με την αρνηση του..Ανθρωπισμου συναπτεται η αποφανση της λεγομενης κλασσικης Παιδειας,και εξ αυτου ο σκεπτικισμος εναντι των σχολικων και πανεπιστημιακων κλαδων ,που ασχολουνται με την Ιστορια,την Κουλτουρα,την Γλωσσα των Ελληνων και Ρωμαιων.Μια τετοια αρνητικη Στασις,δεν ειναι μονο παραδοξη,αλλα και επιζημια.Διοτι το Ανθος του δυτικου πνευματικου κοσμου,αναφυεται απο την πηγη της Κοινοτητος των Ελληνων Ρωμαιων και Γερμανων,την κοινη βορεια..nordische..ριζα αυτων των Λαων,ερειδομενη στην Νεολιθικη εποχη.Οποιος θελει την ιστορικη και γλωσσικη του Μορφωση,θα πρεπει να γινει απολυτως ευσυλληπτο,οτι οφειλει για την ολικη θεωρηση της Κουλτουρας μας,να μην εντρυφησει μονο στο ειδικο γερμανικο παρελθον,αλλα και στις παραδοσεις του συνολικου ινδογερμανισμου,και ιδιως στους Ινδους,Περσες,Ελληνες και Ρωμαιους...
.
     Ο πρωτογενης Ελληνισμος και Ρωμαισμος.και εν μεσω αυτων,ιδιως τα εκλεκτα Γενη και προσωπικοτητες τους,παρεχουν για την διαπαιδαγωγηση της Νεολαιας, ενα ουσιωδες εναυσμα του εκπαγλου Μεγαλειου της βορειου,πολυσχιδους γερμανικης Ουσιας,η οποια με την αποκλειστικη μελετη μονο του γερμανικου κλαδου της,καθισταται ατελης.Η προιστορικη ερευνα,φωτιζομενη απο την εποχη της..Germania..του Τακιτου,δεν δυναται να δωσει στους Νεους την εντυπωση,οτι αποτελει το ανωτατο υποδειγμα της Humanitas..Ανθρωπισμου..του υποδειγματικου εκαπαιδευτικου Βιου.Απο τις μορφες του Ομηρου μεχρι τις Λακωνικες Αξιες του Πλουταρχου και απο τις αγροτοαριστοκρατικες φυσιογνωμιες της εποχης προ των Καρχηδονιακων πολεμων,μεχρι τις μοναδικες,μοναχικες μορφες της ρωμαικης αυτοκρατορικης εποχης,αρυονται απο την ελληνικη και ρωμαικη Ιστορια,οι Αρετες της Humanitas..οι οποιες συμπληρωνουν,η,και αντικαθιστουν αρμονικα,τις  εποχες εκεινες στις οποιες ειδικος γερμανικος..germanisch.. κλαδος,εντοπιζεται μονον σε προιστορικα ευρηματα...
.
     Ο πρωτολειος Ελληνισμος και Ρωμαισμος και οι ζωτικοτερες,αξιακες εκφανσεις τους,σταθμιζονται ως αρμονικες αναπληρωσεις στην Παιδεια μας,για τις εποχες,οπου ο γερμανισμος αντιμετωπιζε τραχιες περιβαλλοντικες συνθηκες,που δεσμευαν την εκδιπλωση των υπολανθανουσων δυνατοτητων του..σε αντιθεση με τους φυλετικους αδεφους του,Ελληνες και Ρωμαιους,,οι  οποιοι ευρισκομενοι σε ηπιο,μειλιχιο κλιμα,ανεπτυξαν πληρως τις πολιτιστικες ικανοτητες τους.Ομως,ο μετεπειτα Ελληνισμος και Ρωμαισμος,προσφερουν ενα ευγλωττο μαθημα,απο εποψεως της θεωριας της κληρονομικοτητος και της φυσικης επιλογης,το οποιο,οι παιδευτικοι Ειδοτες,θα πρεπει να αξιοποιησουν ,ως μια σοβαρη,ιστορικη προειδοποιηση του λαου μας.Η θετικη επιστημη ,δια της κληρονομικοτητος και του περιβαλλοντος,καταδεικνυει τους φυσικους Νομους της Ανοδου και της Πτωσεως των Εθνων.Οι Ελληνες και οι Ρωμαιοι ειναι παραδειγματα σωστης εφαρμογης της Αρχης της αλληλεπιδρασεως της κληρονομικοτητος και της φυσικης επιλογης του ικανου ,ευγενους και Ωραιου Ανθρωπου,της αριστοκρατικης στοχευσεως πλασματουργιας εκλεκτων Γενων,τα οποια επιδαψιλευσαν τους αγλαους καρπους του δημιουργικου Ρωμαισμου και ιδιως του Ελληνισμου.Το Απαυγασμα του εθνικου μεγαλειου και της Μεγαθυμιας ινδογερμανισμου,ορατο ακομα και στις βιογραφιες του Πλουταρχου,που θα πρεπει να γινουν τα ευαγγελια της γερμανικης Νεολαιας,οπως εκτιμουσαν καποτε ο Μεγας Φρειδερικος και ο Schiller...
.
     Ειναι αιωνιο το Μεγαλειο του Ανθρωπου και της Humanitas..των ελληνικων και ρωμαικων προπλασματων βορειου ,γερμανικου χαρακτηρος.Και απο την ευγενη υπεροχη,των κυτταρων επιλεκτικων γενων,εδραιωνεται η Αυταξια της Humanitas..του ιδανικου Ανθρωπισμου και Ειδους Ανθρωπου,η οποια συγκροτει για την εθνικη μας κοσμοθεωρια..την Ανωτατη Αρχη..Ο,τι απερριπταν,οι εθνικως φρονουντες,στην Γερμανια..στην λεξη Humanitas..δεν ειχε σχεση με την ιδεα της ελληνορωμαικης αντιληψεως της,και αυτο που απεδοκιμαζαν ,ηταν η στειρα προσκολληση στις αργοτερα παρηκμασμενες ελληνορωμαικες μορφωτικες παραδοσεις,οι οποιες εκφυλισθεισες,σε αποστεωμενα πλαισια μιας φθαρτικης ψευδομορφωτικης χοανης των μεγαλοπολεων της ελληνιστικης και μετεπειτα αυτοκρατορικης ρωμαικης εποχης,δεν παρουσιαζαν το γνησιο,αρχεγονο στοιχειο του αμιγους, βορειου γερμανισμου των Ελληνων και των Ρωμαιων.Ο ευρωστος και με μεγαλοψυχος Ανθρωπος  ινδογερμανικου,βορειου χαρκτηρος,αντανακλαται μεχρι στις ημερες των Καρχηδονιακων πολεμων..Αυτη η μορφη αντιστοιχει στην ..nordisch..Εννοια της Humanitas...
.
     Η Ιδεα της Humanitas..παρεισεφρυσε με την ελληνικη παιδεια,στην προηγουμενως ενδεη, πνευματικως, Ρωμη της εποχης της αριστοκρατικης Πολιτειας.Η διεισδυση ξενων ιδεων σημαινει παντα ενα κινδυνο.Σε αυτην την περιπτωση ομως,ο κινδυνος αυτος απαμβλυνθηκε ,λογω της φυλετικης συγγενειας του ελληνικου και ρωμαικου Λαου..καταγομενων απο τον βορειο ινδογερμανισμο της Νεολιθικης εποχης..Το αλωβητο ελληνικο πνευμα,υπηρξε γονιμοποιος δυναμις στα Γενη βορειου καταγωγης,εμπλουτιζοντας τον ρωμαικο χαρακτηρα ,κοινης Γενεθλης και Ρατσας ενεκεν..Η απορροφηση του,απο ευγενεις απογονους μεγιστων ρωμαικων οικογενειων,διαθετει την δημιουργικη Ωσμωση ,με μια ατελως εξελιχθεισης,πρωτολειου ρωμαικης παιδειας..Η αυστηρη  Ολιγολογια του πρωτογενους ρωμαικου χαρακτηρα,ερμηνευεται ως στοιχειο ανολοκληρωτο,μιας ακαμπτου περιορισμενης διαστασεως των αγροπολεμικων αριστοκρατικων αξιων του συνολικου ινδογερμανισμου.Αυτο αισθανονται καποιοι Ρωμαιοι των καρχηδονιακων πολεμων..Αυτες οι υπολανθανουσες, ρωμαικες τασεις συμπληρωσεως ,συνειδητοποιηθηκαν πληρως ,δια των εξαγγελιων υπεροχων Ρωμαιων και δια των επικλησεων τους προς το ψυχικο Μεγαλειο,το οποιο ,εξεπηγασε απο τον αμιγη Ελληνισμο..
.
     Απο αυτο το καθαρο ελληνικο πνευμα, υπεθαλπη η εμπλουτισμενη εμβαθυνση των εθνικων ρωμαικων αξιων.Και αυτο διαφαινεται και στο Σκεπτεσθαι και Αισθανεσθαι ,επιφανων ανδρων,οπως οι Σκιπιωνες.Ανδρες απο την ηγετιδα καστα,λατρευσαν τα πνευματικα ελληνικα Αγαθα,αλλα παρεμειναν πιστοι Ρωμαιοι..απεικονιζοντας την βορεια,κοινη ..Ηumanitas..Δια αυτου του τροπου,θεωρουμενη η Humanitas..μπορει να αφομοιωσει τις ρωμαικες αξιες..Fides,Virtus,Pietas..ως προταγματα του ελευθεροφρονος Ανθρωπου..vir ingenus..του Αξιοπιστου..vir probus..και του εντιμου..vir frugi..του Μεγαθυμου..magnanismus..Και η υπεροχη εικονα του ευγενους Ανθρωπου..του..hochgemuetete..οπως εκαλειτο στον γερμανικο Μεσαιωνα..ειναι το αποδεδειγενο ιδανικο Ειδος Ανθρωπου,με σαφη διαχρονικη ινδογερμανικη Σπονδυλωση.Στα ιχνη της κλασσικης ελληνορωμαικης Αξιας ,αυτης της Humanitas..το αφυπνισθεν, ινδογερμανικο πνευμα ,επανασχηματιζει το επιθυμητο, προπλασματουργικο υποδειγμα του εναρετου,ευγενους,ερασμιου ,περικαλλους Ανθρωπου..Με χαρακτηριστικο ,μεταξυ αλλων,την Φυσιογνωμια του Σκιπιωνος του Αφρικανου..Ο πατρογονικος ρωμαισμος,οπως ηθελε να τον προασπισει ο γηραιοτερος,σωφρων Κατων ,στην εποχη των Σκιπιωνων,αντιμετωπιστηκε ως υπερτροφικως συντηρητικος..Η Humanitas..οφειλε να επιδρασει ως μια αναζωπυρωση των πατροπαραδοτων Αρχων του ρωμαισμου,αλλα και ως μια Δυναμις εκλεπτυνσεως,κατεχοντας την ζωτικοτητα της Αυρας αισθητικης και πνευματικης εξωραιστικης επιρροης στην μητρα της αρχεγονου,πολεμικης ρωμαικης αυστηροτητος..δια της υποδαυλισεως της εφεσεως προς την ευρυτερη Παιδεια και την αμοιβαια κοινωνικη συννενοηση..Ηumanitas..συμφωνα προς την νεα εκδοχη,ηταν ο ευγενης,αλλα και ο ανθρωπος των γραμματων και inhumunus..σημαινε ,οπως η λεξις Βαρβαρος..τον αγραμματο,αστοιχειωτο...
.
     Σε αυτα τα νοητικα νηματα,κατασταντα επικινδυνα για τον μετεπειτα ελληνισμο,της στερνης φασεως της ελληνιστικης εποχης,η εννοια της πρωτοκαθεδριας της επικτητου παιδειας επι της φυσικης ταξεως της ρατσας και της κληρονομικοτητος,περιπλεχτηκε με διχτυα κινδυνων για την Ρωμη.Παρα ταυτα,θα ηταν ολισθημα,να θεωρουμε ακομα και εκεινη την μεθερμηνεια της αξιας της Humanitas..ως φυλετικως αρνητικης,οπως στιγματιστηκε απο μερικους καθηγητες Ισοτριας,στον 19ο αιωνα..αλλα και δεν πρεπει να την διαβαθμισουμε στιν ιδανικη θεση του υγιειους ελληνισμου και ρωμαισμου..Η Αποχρωση αυτης της Ιδεοταξιθετησεως συγχρωτιστηκε αργοτερα με στωικες αποψεις,λαμβανοντας μια διαστροφη εχθρικη προς την βιολογικη και βιοοργανικη υφη της Ζωης..Αυτη η απεχθεια προς την Ζωη,δια της αρνησεως και Λοιδωριας του Γαμου και της Οικογενειας,εμφορουσε πλειστους Στωικους.Σημειωτεον,ομως,οτι μετεπειτα Στωικοι στην Ελλαδα και στην Ρωμη,ακολουθησαν αγνους ηθικους Σκοπους για την ψυχικη Ακεραιοποιηση του μοναδιαιου Ατομου,επομενως ο πυρηνας και αυτης της Σχολης Σκεψεως,αναφυεται απο το βορειο Πνευμα..αλλα ευρισκομενο,αυτην την φορα,σε αντιπαραθεση με ενα εκφυλισμενο και..αποβορειοποιηθεν κοινωνικο συγχρονο Περιβαλλον..Οι Στωικοι ενετοπιζαν και επεδιωκαν την προαγωγη της μεγαθυμιας μεμονωμενων,διαλεχτων ατομων,αναμεσα στο χαος πληθους εθνων του παρηκμασμενου ελληνορωμαικου κοσμου.Σε εκεινη την εποχη της Καταπτωσεως επιθυμουσαν,για λογους προσωπικης ηθικης αυτοαμυνης,να απομονωθουν απο την κατισχυουσα διαβρωτικη,μαζικη ηθικη Τυρβη.Υπο το κρατος αυτης της περιρρεουσας ατμοσφαιρας,οι στερνοι εκεινοι Ευγενεις του υπο διαλυση ελληνορωμαικου κοσμου,ηταν ευλογο να μην αναζητουν την εθνικη, οργανικη συναψη και την μετασχεση σε οικογενειακους,βιολογικους δεσμους,,προσανατολιζομενοι στην Ιδεα του κοσμοπολιτου,ως εξιδανικευμενου σχηματος Ανθρωπου αλλα και κοινωνικης,κρατικης ανελιξεως...
.
     Στον μεμειγμενο κυκεωνα της ελληνιστικης,ρωμαικης περιοδου,φιλοδοξουσαν να ανακαλυψουν,,σκορπια ολιγα δειγματα μεγαφρονων ανθρωπων,εκτιμωντας το Εθνος και την Οικογενεια,ως στενες Δεσμευσεις με απαξιωτικα αδιεξοδα.Η Φιλοπατρια τους εξετιματο,ως ενα υποχρεωτικο,τυπικο,ανδροπρεπες καθηκον,οπως θα μπορουσαν να το νοιωσουν ενας Τακιτος,ως Ρωμαιος..η καποτε οπως ενας Gobineau, ως Γαλλος..Απο αυτην την εκδοχη της  Humanitas..,συγχρωτισμενης με τον Στωικισμο διαμορφωθηκε η Φιγουρα του σοβαρου,αχαρου,ατεκνου Διανοουμενου,η οποια ως Στασις και Τροπος Ζωης δρομολογησε στον Μεσαιωνα αλλα και στην Νεωτερη Εποχη,την εχθρικη προς την βιολογικη εξελιξη του Βιου και της Ρατσας, την πρακτικη απομονωσεως και βιοοργανικης στειροτητος,που οδηγησε στην συρρικνωση και στον αφανισμο πολλων, φυλετικως και κληρονομικως,πολυτιμων αξιων Γενων.Η παραχαραξη της Ιδεας της Ηumanitas..απο αυτο το ιδεολογικο και φιλοσοφικο ρευμα,απεχθες προς την βιολογικη διαιωνιση του Εθνους,δεν προεκληθη απο τον αγαθο,πραγματι πυρηνα των προθεσων εκλεκτων και ευαισθητων ατομων φορεων του,αλλα απο την αμετακλητη εγκαταλειψη της ελπιδος για βελτιωση και προοδο του ανθρωπου,αναζητωντας Ασυλο και καταφυγιο στην αποκοσμη ,υπερηφανη Μοναξια των Σοφων..σε μια εποχη εκφυλισμου και ..αποβορειοποιησεως..της ρωμαικης περιοδου...
.
     Αρχικως και ουσιαστικως η ελληνορωμαικη Ιδεα της ..Ηumanitas..ειναι ενα Ιδανικο υψιπετους και ισχυρου Καθηκοντος και ο φορευς του, αισθανεται την αναγκη ενδομυχου αυτοπραγματωσεως και ψυχοσωματικης αρμονικης ολοκληρωσεως...με στοχο τον Εξευγενισμο του Ειδους.Η Humanitas..ηταν ανεκαθεν μια εφηρμοσμενη Αυταξια,εθετε και θετει το ιδανικο προτυπο,οπως το εδραιωσαν οι Ινδογερμανοι και οι εθνικοι τους κλαδοι,εκφραζοντας την φυλετικη , κληρονομικη υποδομη τους.Αυτη ειναι η αριστοκρατικη Ιδεα της Humanitas,,του Ανθρωπισμου,,Απαιτει την επιβολη του ατομου στα χθαμαλα,εσωτερικα του ενστικτα ,την αυτοπειθαρχια,την υπερβαση του πειρασμου της βολικης ζωης..την Σταθεροτητα Χαρακτηρος...εναντι της ευμεταβλητου κοινης Γνωμης..των αναρθρων κραυγων του οχλου..οπως σημειωνε ο Κικερων..Αξιωνει ,επισης,την περιφρονηση και απαξιωση του εμπορικου,κερδοσκοπικου πνευματος....Ομως η βορεια,ελληνορωμαικη Ηumanitas..ο αναλογος Τυπος Ανθρωπου,προσδιοριζεται και απο ορισμενα εξωτερικα γνωρισματα...Οπως..απο την Χαρμοσυνη..comitas..το μετρημενο,συγκρατημενο Υφος..urbanitas..την σεμνη Συστολη..pudor verecundia.....Το ευγενες,ευσταλες παρουσιαστικο,πρεπει να αντιστοιχει σε μια εσωτερικη ψυχικη Ευγενεια..

     Η ρωμαικη Ιδεα της Humanitas..δια του προβαλλομενου  προτυπου, του ψυχοσωματικως ολοκληρωμενου ανθρωπου,θα μπορουσε να λειτουργησει ασφαλως οχι μονο για τα ατομα,αλλα και δια μεσω μιας επιλεκτικης,ευγονικης προτιμησεως θηλεων συζυγων..επι σκοπω της καλλιτεκνιας της Ρατσας,τουλαχιστον για τα ηγετικα και στιβαρα Γενη,εφοσον απο την εποχη ,μετα τους καρχηδονιακους πολεμους και κυριως απο τελος της αριστοκρατικης πολιτειας..Adelsrepublik..και την εναρξη της αυτοκρατορικης..Kaiserzeit..οι εμπρεποντες φορεις της Ιδεας της Humanitas..δεν κατεληγαν να γινουν οι πιο ολιγοτεκνοι και τελικως,δια της απορροης του στωικισμου, συνειδητως ατεκνοι..Επισης η Ιδεα αυτη θα μπορουσε να επιδρασει θετικως,ευγονικως,διοτι εκεινα τα τυπικα ρωμαικα χαρακτηριστικα,τα οποια αντιστοιχουσαν στα ανωτερα Γενη,δεν ηταν αλλα ,απο αυτα της βορειου Φυλης,των ιταλιωτων Κατακτητων ,κεντροευρωπαικης προελευσεως...ιδιαζοντα για τους καλλιτερους και ισχυροτερους φορεις των ρωμαικων Γενων--Ταγων...
.
     Και ειναι γεγονος οτι αυτα τα   χαρακτηριστικα,συχνακις,ηταν συναπτομενα,με αναλογα ψυχικα προσοντα..Οπως εγραφε ο Κικερων..Σε καθε ψυχικη εκφραση αντιστοιχει εκ της φυσεως,και μια εκφραση του προσωπου..Η Ρωμαικη Βιοθεωρια της Humanitas..υπαγεται στην αυτουσια ινδογερμανικη εικονα του Ευγενους,Εναρετου,εκ της οποιας στην Ελλαδα,δια της αυστηρας εφαρμογης των Νομων της Κληρονομικοτητος και της Φυσικης Επιλογης,εδραιωθηκε το περικαλλες Κοσμοειδωλο του Καλου...Καγαθου..Η αδυναμια επανασυναψεως της ρωμαικης Humanitas,με τις ριζες των αρχετυπικων ιταλιωτικων ηθων και εθιμων της καλλιεργιας της φυλετικης Κληρονομκοτητος,εξηγειται εκ του δεδομενου,οτι στην εποχη της εκκολαψεωςτης ελληνορωμαικης Humanitas,ο ρωμαιος ξεκινουσε ηδη,την μοιραια αποσυναψη της,με την αρχεγονη κοινοτικη ζωη και Σκεψη,και ετσι,οι νεες Αξιες,αντιλαμβανονται ως ατομικη υποθεση..
.
     Κατα αυτον τον τροπο η Humanitas,δεν μπορεσε να μετουσιωθει σε αριστοκρατικο ευγενες, γενικο Δογμα εθνικης Εξυγιειανσεως.πραγμα που θα ηταν εφικτο σε μια αλλη περιοδο συγκροτημενης κοινωνικης εφαρμοστικοτητος της.Σημερα,θα πρεπει να κατανοησουμε την Humanitas,ως μια εγγενη ινδογερμανικη βιοπολιτικη Αυταξια ,αναβλυουσα απο τις πρωτογενεις και αυτουσιες πηγες παραδοσεων...Οι εκφυλιστικες παραχαραξεις της Humanitas, απο τον.., αποβορειοποιηθεντα ,παρακμιακο ρωμαισμο του τελους της αυτοκρατορικης εποχης..Kaiserzeit.,αλλα και απο τις ταρατωδεις μεταμορφωσεις της, των νεφελεδων ιδεων του 19ου αιωνος,θα πρεπει να αποσκορακιστουν ..Η Πλαστογραφηση της Humanitas,κατα της οποιας εστραφησαν οι εθνικως φρονουντες ανθρωποι στην Γερμανια,ξεκινησε ηδη στον υστερο ρωμαισμο...
.
     Οπως αναφερει ο J.Heinemann..τοτε επηλυδες Ανατολιτες ,Εβραιοι και κατ ονομα μορφωμενοι Ελληνες και Ρωμαιοι,προσεπαθησαν να στρεβλωσουν την γνησια ελληνικη και ρωμαικη αρνηση του φυσικου Βαρβαρισμου,και επεχειρησαν να μετατρεψουν την εννοια της σε μια αμορφη,ανεθνικη ,ισοπεδωτικη Θεωρια,συμφωνως προς την οποιαν,η κληρονομικως και βιολογικως ανομοιογενεια των Φυλων,επρεπε να παραγκωνισθει,χαριν της ασαφους και αφηρημενης εννοιας του..Ανθρωπου.Συνεπεια αυτου του ..ανθρωπιστικου καινοφανους Δογματος ,οφειλε καθε ψυχοσωματικο Ιδανικο του Ευγενους,Εναρετου και Ωραιου Ανθρωπου,,να βαραθρωθει.Αυτο ειναι το ψευδεπιγραφο  Οραμα ,ανευ εθνικου ειδικου Χαρακτηρος,επικαλουμενου αρχαιων ελληνορωμαικων Σχολων Σκεψεως,ιδιως της Στωικης..Ομως,οι ομολογηται και Επικαρποι αυτης της Ιδεοληψιας,το μονο που ειχαν κοινο με τους Ελληνες και τους Ρωμαιους ,ηταν η Γλωσσα...
.
     Σε αυτην την παραλλαχθεισα ολισθηρα παρεκτροπη της ελληνορωμαικης Humanitas..στηριχθηκε η αστικη,δημοκρατικη ..ανανθρωπιστικη Θεωρια του 19ου αιωνος,η οποια αποδευσμευθηκε απο το   αρχετυπικο ινδογερμανικο Ιδανικο,του υπεροχου Ανθρωπου,σπονδυλωμενου στην εμφυτη Ευγενεια και στον χαρακτηρα ενος Εθνους...Στον Καντ,η ανθρωπινη υπαρξη ειναι ακομα συνυφασμενη με ενα Καθηκον..Διδασκω τι πρεπει να πραξει καποιος,για να γινει Ανθρωπος..Και στον Schiller διαφαινεται η αριστοκρατικη επιλεκτικη Σκεψη...Εκατομμυρια ατομων,ασχολουνται,με το πως θα πρεπει να υπαρχει το αξιοπρεπες Ειδος,αλλα μονον δια των Ολιγων συνεχιζει να διαιωνιζεται....Απο τους μεγαλους της ..κλασσικης Εποχης..δεν εννοειτο η ανθρωποτης,ως το αφηρημενο περιπλεγμα των ατομων της,αλλα εν τω πνευματι της αμιγους ελληνορωμαικης Humanitas,ως ενα Ιδανικο και μια Αποστολη,επισημαινομενων στην αξια της Προσωπικοτητος..οπως ευλογως σημειωσε ο Humboldt..αυτος ο Σκαπανευς του νεου Ανθρωπισμου...
.
      Ο προλεταριακος Σοσιαλισμος επινοησε τον λεγομενο ρεαλιστικο ανθρωπισμο..οπως τον απεκαλεσε ο Marx.Σωστη η επισημανσις του Sombart..Ετσι λοιπον εξουδετερωσε την εννοια της Ανθρωποτητος και προλεταριοποιησε τις Αξιες της..Για τον προλεταριακο Σοσιαλισμο ανθρωποτης σημαινει την νοηματοδοτηση του γενικου ανθρωπινου Ειδους και οχι ενα επιδιωκομενο Ιδανικο..Απο τον 19ο αιωνα καταπολεμησε ολες τις υπερατομικες Αξιε,ςσε ολες τις ταξεις των δυτικων εθνων,προσπαθωντας να τις υποκαταστησει με την ιδεα της εξισωτικης ισοπεδωτικης ανθρωποτητος.Ο προλεταριακος Σοσιαλισμος καθιερωνε την αφηρεμενη εικονα του ανθρωπου,βασιζομενηςσε αριθμητικα,ποσοτικα γνωρισματα απαντων των συγχρονων του.Αυτες οι ιδεολογικες παραστασεις,συνδυαζονται με τις αποψεις των αγγλων ευδαιμονιστων ,που για αυτους..σκοπος της ανθρωποτητος πρεπει να ειναι η..ευμαρεια ,η ευτυχια για οσο το δυνατον μεγαλυτερο αριθμο ατομων.Εξ αυτου προεκυψε,η γενικη ανθρωπιστικη ιδεοληψια,η οποια στην εποχη μας,αυθαιρετως καλειται..Humanitas...
.
     Υπο την σκια αυτου του Φαντασματος,δεν αναγνωριζεται κανενα ιδανικο στοχευσεως της Αρετης, κανενας ευγονικος Σκοπος,σε οτι αφορα την πρεπουσα επιλογη της Συζυγου με προθεση την καλλιτεκνια και την βελτιωση της Ρατσας..Συμφωνα με την αριστοκρατικη Humanitas..πρεπει να υπαρχει διακριση των ικανων,υγιειων και πολυτιμων απο τους καχεκτικους,χαμηλοτερας ποιοτικης βιολογικης αξιας ..και να τιθενται αυστηρα βιοπλοτικα κριτηρια στην αναπαραγωγη..Οι καλλιτεροι Βλαστοι της Φυλης πρεπει να δημιουργουν πολυτεκνες οικογενειες,ενω οι χαμηλης βιοοργανικης και πολιτιστικης αποθεματικης δυναμικοτητος..πρεπει να ειναι ολιγοτεκνοι..η ,ακομα και ατεκνοι....
.
     Σε καθε περιπτωση το αφυπνισμενο γερμανικο πνευμα,επανακαμπτει στις παραδοσιακες εμφυτες αξιες του,αποστρεφομενο  τις υπαγορευθεισες ιδεολογιες και των μεσαιωνικων εκκλησιαστικων δογματων..επαναστυλοβατει την εννοια του Ανθρωπισμου ,βασει των αριστοκρατικων Ερεισματων.Αυτο ξεκινησε στην περιοδο των κλασσικων Ανθρωπιστων,οι οποιοι αναδιφησαν εμβριθως σταα προαιωνια γερμανικα καταπιστευματα.οπως οι Winkelmann,Goethe,Hoelderlin..Και επειδη ο ειδικος αρχαιος γερμανισμος..Germanentum..παρεμενε στην αχλυ της προιστοριας,ανεκαλυψαν το εγγενες φυλετικο Πνευμα τους ,ερευνωντας τους Ελληνες και Ρωμαιους.Ακομα και δια της μεσολαβησεως του γαλλικου κλασσικισμου,ο Φρειδερικος ο Μεγας,ενοιωσε την εγγυτητα του ινδογερανικου ρωμαισμου,ενω ο Goethe ηρνειτο την εκκλησιαστικη σκια του Μεσαιωνος,αποδεχομενος τις γερμανικες του αποχρωσεις..Εκεινοι οι Ανδρες μπορεσαν να ανιχνευσουν το εμφυτο στοιχειο της Φυλης τους στον Ελληνισμο καιστον Ρωμαισμο.Ο Gustav Neckel μνημονευσε..στην γερμανικη Ποιηση με την.. Ιφιγενεια.. του Goethe,αισθανθηκε το βορειο nordisch πνευμα ,παρα στις μορφες της Gretchen και Kaetchen..Μια Φυσιογνωμια ,οπως η Ιφιγενεια,ενσαρκωνει το ομορφο παραδειγμα των ινδογερμανικων αρχων..οπως η Μεγαθυμια..hochgemuetete..μεσαιωνικα γερμανικα..stormenska..αρχαια ισλανδικα...
.
     Απο την εποχη του Ρομαντισμου και της συνακολουθου ιστορικης και γλωσσικης μελετης αλλα και του ενδιαφεροντοςγια την προιστορια,διαγραφεται η υποδειγματικη Πεμπτουσια για τον επερχομενο Γερμανισμο.Και αυτο δεν σημαινει για την γερμανικη Νεολαια,αποστασιοποιηση αποτις αξιες του ελληνισμου και του ρωμαισμου,αλλα την επικυρωση της ακραδαντου Βεβαιοτητος,για το πολυπτυχο Μεγαλειο του ινδογερμανισμου,σε καθε ιδιαιτερο κλαδο του..Και παρα την λατρεια μας ,γαι τον ειδικο μας γερμανισμο,εμπλουτιζομαστε απο τα πολιτιστικα Αγαθα συγγενων μας λαων,απο τους αρχαιους Ελληνες,Ρωμαιους και Περσες.Λαμπρο παραδειγμα αυτου του κοινου Πνευματος και του τροπου Ζωης ,εκθειαζεται ευλογως στο ποιημα του Ρωμαιου Ποιητου Propertius..Oι Σκιες της Κορνηλιας επι του Παυλου..Η Κορνηλια διακηρυσσει..οτι ουδεις νομος.. ουδεν δυναται να την εμποδισει στην Πορεια της,ως ευγενους και γνησιας Ρωμαιας..Mi natura dedit leges a sanguine ductas..Διοτι τους Νομους,τους εδωσε η ιδια η Φυσις,συμφωνως προς το Αιμα της......Αυτος ο Λογος ειναι το Απαυγασμα της υπεροχου κληρονομιας των συγγενων μας λαων,Ελληνων και Ρωμαιων.
..

     Αυτη ειναι η αριστοκρατικη Εννοιοδοτηση της Humanitas..ινδογερμανικου,ελληνικου και ρωμαικου Ηθους..Ειναι το Ιδανικο του ψυχοσωματικου αρμονικου Καλλους και η επιλεκτικη, ευγενης, βιολογικη διαιωνιση του..Ειναι η εμβαθυνσις στην Σοφια των Γιγαντων του Ελληνισμου και Ρωμαισμου...Και στη  αναβαπτιση μας, σε αυτον τον μεγαλειωδη πολιτισμο της δικης μας πατροπαραδοτου Humanitas..αλλα και στην μαχη κατα των σκοταδιστικων εκκλησιατικων δογματων..μας βοηθησε..να  μην το ξεχασουν ποτε, αυτο οι Γερμανοι...το πνευματικο  αισθητικο και επιστημονικο Κινημα του Ανθρωπισμου της Αναγεννησεως..δια της απελευθερωτικης δροσιας του Ελληνορωμαισμου.....



ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ--ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.