Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

ΘΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ



Απόσπασμα εκτελεστικό, από το ομώνυμο βιβλίο του Αποστόλου Λαγού,το οποίο θα δημοσιευτεί στο 2031..

Δεν υπάρχει φρικιαστικότερο φαινόμενο,από τον άνθρωπο στην αφροσύνη του..Schiller.

Προς επίρρωσιν,των προηγουμένων κεφαλαίων,που θα διαβάσετε σε 14 χρόνια,όσοι από εσάς δεν είστε τότε μακαρίτες,μνημονεύω την κεντρική ιδέα του Ησιόδου από τα..Έργα καί Ημέρες.Η αρχική εξιδανίκευσις του πρωτολείου χρυσού Γένους των ανθρώπων,έγκειται στην ισόθεον βιοθεωρία του.Ζούσαν σαν Θεοί, σε μία κατάσταση απολύτου αρμονίας με την Φύση.Ακόμα καί ο θάνατος,στα βαθειά γεράματα,τους έβρισκε σε μία διάθεση μειλίχιας κούρασης καί εξαντλήσεως από την ευδαιμονία.Σαν γλυκός ζέφυρος,τους ταξίδευε στο επέκεινα.Από εκείνο το Γένος των τελείων,παραμένουν εσαεί,τυλιγμένοι σε αιθέρια αμφίεση,30 χιλιάδες αθάνατοι εκπρόσωποι του,εποπτεύοντας αδιοράτως καί ανεπαισθήτως, την Ιδέα του αενάου δικαίου,παρακολουθώντας την ανθρωπότητα,στον κατήφορο του ξεδιάντροπου εκφυλισμού της, καταγράφωντας τους πάντες καί τα πάντα.

Από το Χρυσό Γένος,περνάμε σε διαδοχικά στάδια καταπτώσεως,στο αργυρό, στο χάλκινο,καί στο σιδερένιο.Πρίν από το τελευταίο,στο οποίο ανήκουμε και εμείς σήμερα,προηγήθηκε το Ηρωικόν,το οποίο σηματοδοτεί τον επικό κόσμο μέχρι την ομηρική εποχή.Στο σιδερένιο γένος,γιά το οποίο,καί ο ίδιος ο Ησίοδος καταριέται την στιγμή που γεννήθηκε σε αυτό,δεσπόζει η αυθαιρεσία,η κακεντρέχεια,ο αλληλοσπαραγμός,ο αδιάπτωτος βιασμός της φυσικής Τάξεως.Παρόμοιες κοσμολογικές περιγραφές,συναντάμε καί στην αριοβεδική παράδοση.Η Ιστορική εξέλιξις των στερνών τριών χιλιάδων ετών,είναι μία υπεριστορική διαδρομή στον κυκεώνα της οδυνηρής καταστροφής.Από την άσπιλη θεική,γενέθλια υπερβατικότητα των ανθρώπων,καταλήγουμε στον ουμανιστικό,αυτόνομο,μαζικό τραγέλαφο καί στα θλιβερά σκαλοπάτια της εγκοσμίου χωματερής των ανθρωπαρίων--αρχιδίων.Αρχίδιον,κατά το Αρχαίον Λεξικόν του Σταματάκου,είναι υποκοριστικό της λέξεως,Αρχή.Σημαίνει ένα πράγμα καί ένα έργο,άνευ σημασίας.

Ο υπερτροφικός ανεφοδιασμός του πλανήτου,με δισεκατομμύρια κνώδαλα,καρποί ανεξελέγκτων σεξουαλικών δυστυχημάτων,λαμβάνει την απαίσια μορφή μίας Μέδουσας η μίας Λερναίας Ύδρας.Αν μπορούσαμε να παρατηρήσουμε την Γη,από τον ασφαλή οπτική γωνία υποθετικού ανεπτυγμένου τηλεσκόπιου,από άλλον πλανήτη ,θα απαθανατίζαμε μία πελώρια,περιφερόμενη σκοτεινή φωλιά,από αλληλομαχόμενα,αμέτρητα σκουλήκια,τα οποία θα εξέπεμπαν ένα καί μόνο ηχητικό σήμα,αποκωδικοποιημένου στην αίδιον φράσιν..Βγείτε πεθαμένοι,να μπούν οι ζωντανοί.Ο τρόπος ζωής,η μάλλον αργού καί ταλανιστικού θανάτου γιά την συντριπτική πλειονότητα των σχετλίων κατοίκων,είναι η πηγή πλουτισμού καί υλιστικής ευμάρειας γιά λίγες ομάδες της συνομοταξίας τους,οι οποίες τους εκμεταλλεύονται,πουλάνε αιώνια παραμύθια,καί τους ψαρεύουν κάθε πρωί,σαν άκακες μαριδούλες στις ακτές των επαύλεων τους,γεμάτες σκουπίδια,πτώματα καί σαβούρες.

Περιορίζομαι,επ'ολίγον στους τελευταίους 4 αιώνες,αποκορυφώσεως της δραματικής εμπλοκής στα πολιτικά καί κοινωνικά δρώμενα των χύδην μαζών στο ευρωπαικό γίγνεσθαι.Οι αριστοκρατικές κάστες,περνάνε στο γραφικό περιθώριο.Κυρίαρχος καί νοηματοδότης των θεσμών της Πατρίδος,της κοινοτικής ιεραρχήσεως,δεν είναι πιά ο απομονωμένος στον δασὠδη Πύργο του, άριστος Ταγός,αλλά ο καπιταλιστής,ο τεχνοκράτης,ο μηχανικός,ο αριθμομάγος των χρηματιστηρίων.Οί προαναφερθέντες ιεροί Θεσμοί,φυσικό κτήμα των ολίγων εκλεκτών,εκφυλίζονται σε ιδιωτικό κυνηγότοπο μαζικής αναπαραγωγής καί καταχρήσεως του χρηματικού δούλου.Ο όχλος των δουλοπαροίκων εξεγείρεται κατά των ευγενών γαιοκτημόνων,μεταβάλλεται σε άθυρμα των αναδυομένων δυνάμεων των αγενών νοσφιστών τους,καί βυθίζεται στα εργοστάσια καί,στα διεθνή σκλαβοπάζαρα των αγορών του απάτριδος κεφαλαίου.

Ηταν τελικά πάνσοφοι οι αρχαίοι Έλληνες,οί οποίοι δεν επέτρεπαν στην πλειονότητα των συγχρόνων τους πλασμάτων,εντός των πόλεων--κρατών,ούτε πολιτικά δικαιώματα,ούτε αυτοδιάθεση,αλλά κυρίως,τους απαγόρευαν την συμμετοχή στα ιερά τους ,απόκρυφα Μυστήρια.Κράτησαν μία σκληρή,αλλά νουνεχή ισορροπία της θεμιτής πλατωνικής,ιεραρχικής Οικειοπραγίας.Γνώριζαν τα υπέροχα αρισταρχικά Γένη των Ελλήνων,καί όχι μόνον,ότι όλοι, δεν είναι γιά όλα.Η πολιτειακή λειτουργικότης αλλά καί οι Θεσμοί,αν παραδοθούν στο φύσει ανάξιο πλήθος,θα φαλκιδευτούν.Οί ανθρώπινες συνοδοντώσεις αποτελούν προέκταση του αγίου,φρικτού ζωικού βασιλείου,είναι αγέλες,στις οποίες έκαστος, θα πρέπει να λαμβάνει την θέση του,αναλόγως των χαρισμάτων καί των φυσιογενών ικανοτήτων του.Η μεγαλύτερη ευεργεσία γιά τον δούλο,είναι να υπηρετεί τον άριστο Κύριο του.Σε περίπτωση κλονισμού της Τάξεως,ο Άριστος επιλέγει την απομόνωση η την θυσία,αλλά πάντα αποφεύγει να καθυποταχθεί στο ανδράποδο.

Ο Μεγαρίτης Φιλόσοφος καί Ποιητής Θέογνις,ήδη από τον 6ο αιωνα π.Χ,διαβλέποντας την σαρωτική παρακμή της εκτροχιασθείσης Ελλάδος,υπενθύμιζε,ότι η κοινωνική ανωμαλία,προέρχεται από την μείξη του ευγενούς αίματος ,με το αγενές,συνεπεία της επικρατήσεως οικονομικών κριτηρίων.Εφθέγγετο στεντορείως την μοναδική αλήθεια..Όπως φροντίζουμε γιά τις σωστές διασταυρώσεις στα άλογα καί στις όρνιθες,αποκλείοντας,τα καχεκτικά στοιχεία,με τον ίδιο τρόπο,πρέπει να μεριμνούμε γιά την ανθρώπινη αναπαραγωγή..Μία οξυδερκής επισήμανσις,την οποία,ο Πλάτων θαυμάζοντας τους τραχείς, Λάκωνες Δωριείς,ενσωμάτωσε ως θεμέλιο, βιοπολιτικό φυλετικό Λίθο, στην ιδανική Πολιτεία.Ακριβώς,την ίδια φιλοσοφία,εφήρμοζαν καί οι Άριοι Ινδοί ,με τις ξεχωριστές,αδιάτρητες κάστες διαχωρισμού φυλετικού καί αριστοκρατικού περιεχομένου,μέχρι την οριστική τους άλωση.Με κλασσικό παράδειγμα,καταγεγραμμένο στο ιερό βιβλίο τους Manu,σύμφωνα με το οποίο,μία Λευκή Μητέρα Ανωτέρας Κάστας,θα προτιμήσει να πνιγεί το παιδί της,σε μία λίμνη,παρά να το διασώσει,αγγίζοντας το,με τα βρώμικα χέρια του,ένας σκουρόχρωμος παρίας,υποδεέστερος δραβίδας,δηλαδή ένας πρόγονος των Γύφτων.

Αναλαμπές μελαγχολίας από το βαθύ παρελθόν.Ο Σοπενχάουερ,σημείωνε με νόημα,ότι ολόκληρη η κατιούσα της ανθρωπότητος,ανάγεται στο γεγονός της επαναλήψεως των προτροπών των Σοφών,καί της συστηματικής εφαρμογής των ακριβώς αντιθέτων από τον άναρχο όχλο.Καθώς επίσης καί στην κτηνώδη αναπαραγωγή της ρυπαρής,πυορρούσης κρούστας από τα πλείονα μαζικά κατακάθια.

Η Κουλτούρα δεν εκφράζει έναν περιστασιακό τρόπο ψυχαγωγίας,με επισκέψεις σε Μουσεία καί Πινακοθήκες.Είναι η οργάνωσις της καθημερινότητος,από το πρωί,που θα ξυπνήσεις,μέχρι καί την στιγμή που θα κοιμηθείς.Καί σαφώς ,οι άνθρωποι δεν είναι,ούτε ίσοι,ούτε ισότιμοι,ούτε ισάξιοι.Στην ζωή,αλλά καί στον θάνατο.Ιδίως στον θάνατο,διότι έκαστος,έχει τον δικό του Θάνατο,Rilke.Όλα αυτά,τα περίεργα,είναι αλλόκοτα,γιά την κοινωνική λύμη της καπιταλιστικής εποχής.Τον μικροαστό.Έναν ανθρώπινο τύπο,πρότυπο καί προβαλλόμενο ίνδαλμα της παρακμιακής ασφυξίας.Έναν ευτυχισμένο Καραγκίοζη,χειριστή φορητών τηλεφώνων καί υπολογιστών,στο Θέατρο Σκιών ξεκαρδιστικών παραστάσεων αυτοεξευτελισμού του καί λαφυραγωγίας τους,από τον παμπόνηρο Σκηνοθέτη τους.Μία ξεφτισμένη μαριονέτα νευρόσπαστου,από τον χώρο μισθωτής εκδουλεύσεως,μέχρι την επιστροφή του,στα πληκτικά κιβώτια των πολυκατοικιών--στρατοπέδων των αιχμαλώτων της καπιταλιστικής ζούγκλας.Μία ωραία ζωή,συνδεδεμένη με τους αγωγούς αποχετεύσεως της αστικής βιοπάλης καί της αυτοκρατορίας των αναλώσιμων,ανωνύμων θνητών.Αν ο Βλάξ είναι μακάριος στο βασἰλειο της ανοησίας του,δεν πρέπει να τον διαταράξουμε.

Αν περίμενα από όλους ,τα πάντα,θα πίστευα αφελώς στην δημοκρατική ισότητα.Περιμένω τα ολίγα καί σπάνια,από ελαχίστους.Λυπάμαι όμως,που οί δούλοι δεν υπηρετούν τους φύσει Άρχοντες τους,αλλά κάποιους επιτηδείους από τους ομοίους τους, καί αυτό επιστεγάζει την ανατροπή της πυραμίδος καί την γενικευμένη δυστυχία.

Η παραγωγή ανθελλήνων μαζανθρώπων,αθλίων καί ελεινών υπηκόων στον τόπο μας διαχρονικά,εστιάζεται,στις εκκλησίες,στην εκάστοτε εξουσιαστική μηχανή,επομένως καί στην αστική οικογένεια.Η ιδεολογία καί η ηθική της μοιρολατρικής,ανατολίτικης υποτέλειας,διδάσκεται στις χριστιανικές συναγωγές,αυτά τα δημόσια,αντεθνικά διαφθορεία,τα οποία,συμβιβαζόμενα για 2 χιλιάδες χρόνια,με ομοτραφείς, αβρααμικούς ρωμαιοβυζαντινούς καί Οθωμανούς κατακτητές,μέχρι το 1821,καί εντεύθεν με το αποικιακό ελλαδικό παραμάγαζο των Rothschilds ,μέχρι σήμερα,καθυβρίζουν,αναθεματίζουν τον Ελληνισμό.Χύνουν αφειδώς το δογματικό δηλητήριο αιρετικών, εβραικών, τερατωδών δεισιδαιμονιών,τρομοκρατούν καί σκυλεύουν ψυχές,πλαστογραφούν διχασμένες συνειδήσεις,σαν υπαλληλικά υποπόδια του πολιτικού κατεστημένου πάσης εποχής.Η χριστιανική λαίλαπα,είναι ο αιώνιος κατοχικός,ασιατικός μπάτσος στο μυαλό καί στις αισθήσεις των αμαθών καί φοβισμένων αμνών, στην χώρα μας.Ένα αυθαίρετο εργοστάσιο πνευματικής τρομοκρατίας,διαστρεβλώσεως της υγειούς θρησκευτικότητος καί δουλαγωγήσεως.Χρήσιμο γιά Αφεντάδες,παντός καιρού.

Από τας πηγάς των μιασματικών υδάτων της ιουδαικής ερήμου καί της σκωληκόβρωτης ψευδοηθικοκρατίας της,διαμορφώνεται ο χωλός καί σακάτης πνευματικά,ευπρεπής μικροαστός. Αμόρφωτος,αστοιχείωτος,αδαής αν καί βουτάει συνεχώς στον τηλεκατευθυνόμενο υπόνομο πληθώρας,τεχνηέντως αντιφατικών πληροφοριών,ανίκανος να τις διαχειριστεί,προσφέρει την αχυρένια κεφαλή του,σαν ανοιγμένο καρπούζι των λαικών αγορών,στις ανώμαλες διαθέσεις της αστικής,καπιταλιστικής μηχανής. Εισέρχεται βλάξ, καί εξέρχεται κιμάς. Κομματιάζει, τεμαχίζει την σάρκα του,καί την καρπώνονται οι υποθηκευτές του,στα παγκόσμια χασάπικα,πειραματικά εργαστήρια.Να πούμε καί του στραβού το δίκιο,δεν αξίζει καί γιά κάτι καλλίτερο.Ονομάζει..Κράτος,τους ληστές του καί τους ταίζει με πλούτο,που παράγει ο ίδιος,καί τον απολαμβάνουν ευχαρίστως,οι Δεσμώτες του.

Ο μικροαστός Χριστιανός, αξιοπρεπής, έντιμος, ευσυνείδητος, εργατικός υπήκοος, μετά την παροχή υπηρεσίας ηλιθιότητος του,στο ανθρωποκτόνο σύστημα,επιστρέφει στο φυσικό του καταφύγιο.Να ξεκουραστεί.Να ξεζαλιστεί.Να πάρει δυνάμεις,γιά την επόμενη μέρα εθελουσίου ξεπουλήματος του.Επανακάμπτει στο οικογενειακό αστικό άσυλο του.Υπερήφανος γιά την μικροαστική του αγία φωλιά του.Διότι,όπως λέει καί το Ευαγγέλιο του,το οποίο,ουδέποτε έχει διαβάσει,εφόσον δεν μπορεί να αποκόψει τον φαλλό του,όπως απεριφράστως προτρέπει ο Ιησούς, στο Κατά Ματθαίον,καί γιά να μην κατατρύχεται από τον δαίμονα της πορνείας,οφείλει να νυμφευθεί μία θεούσα Γυνή.Καί να μείνει μαζί της γιά πάντα.Πάσα παρεκτροπή,από αυτόν τον θείο κανόνα,επισύρει την άγουσα,στα ζοφερά αποδυτήρια της κολάσεως.Το ίδιο ισχύει καί γιά την Γυνή..Κατά την λαικήν,αρχαίαν έκφρασιν..Ωόν τίλλειν,δηλαδή,πιάσε το αυγό καί κούρεψε το.

Βεβαίως,όλες αυτές οι αντιφυσικές σαχλαμάρες των Εβραίων Ευαγγελιστών,πέραν του γεγονότος,ότι κινούνται εκτός τόπου καί χρόνου,εκτός ιστορικής καί ανθρωπίνου πραγματικότητος, αποτελούν ακόμα,μία παιδιόδεν στηθείσα ποντικοπαγίδα γιά την προβληματική,συγκεχυμένη συνείδηση του μικροαστού, διαχρονικώς επικαίρου ανθρωπαρίου.Ανατρέχω ενθουσιωδώς στην ερμηνεία αυτής της κωμικοτραγωδίας του αστικού γάμου,στο πλαίσιο της εβραιοχριστιανικής ευσέβειας καί κρατικής ..νομιμοποιήσεως,στα φώτα του υπερόχου καί νουνεχώς χαριτόβρυτου, φουτουριστικού κινήματος των αρχών του περασμένου αιώνος,προοδοποιού του αρχεγόνου,ριζοσπαστικού Φασισμού.

Το φουτουριστικό κίνημα,άνθησε στην προπολεμική Ιταλία,ως ένα καλλιτεχνικό καί αισθητικό ρεύμα αντιδράσεως στον σχολαστικισμό,στην καταπίεση αποστεωμένων παραδόσεων καί στον αστικό,καθολικό καθωσπρεπισμό. Εξύμνησε το δυναμικό,φρέσκο σφρίγος της Νεολαίας καί τον πόθο της γιά πολεμικό κίνδυνο,γιά περιπέτεια,γιά σπάσιμο των δεσμών με το κατεστημένο.Αναλυτικώς,θα ασχοληθώ με το φαινόμενο αυτό, σε κάποιο επόμενο κεφάλαιο.Βασικός εκπρόσωπος του,ήταν ο Μαρινέττι.Να κάνουμε,τώρα, μία ακροθιγή αναφορά,δίκην τιμητικού μνημοσύνου,στις θέσεις του κινήματος γιά τον ευλογημένο,μικροαστικό Γάμο.
.
Στρατηγικός κήρυξ των φουτουριστικών πεποιθήσεων,γιά την κατάργηση του αστικού γάμου,της ιδιοκτησίας των γυναικών,καί της καταπιέσεως των δύο φύλων,στις πλεκτάνες του,υπήρξε ο συγγραφεύς Παπίνι.Αυτός,ο αθεόφοβος,σε μία δημόσια ομιλία του,με το συγκεκριμένο θέμα,σε ένα θέατρο στο Μιλάνο,στα 1910,πριν ξεκινήσει την διάλεξη του,πήρε κουβάδες με ροχάλες, ξεράσματα, κάτουρα,μεταχειρισμένα αιδοιόπανα, κοπριές,καί άρχισε να τους αδειάζει στο έκπληκτο κοινό.Πανικόβλητο το κοινό,έσπευσε να εγκαταλείψει την αίθουσα.Απευθυνόμενος πρός το έντρομο ακροατήριο,εἰπε..Κυρίες καί Κύριοι,δεν χρειάζεται πια, να παραμείνετε γιά να παρακολουθήσετε την ομιλία μου,γιά τα..αγαθά του μικροαστικού γάμου.Ήδη,τα απολαύσατε..

Παροιμιώδης θα μείνει καί η σχετική βαθυστόχαστη μελέτη του..Πορνείας εγκώμιον..όπου καταγράφει το αφοπλιστικό επιχείρημα.Αν η αξία ενός Θεσμού,διακρίνεται από την αντοχή του στον χρόνο,τότε η πορνεία είναι ανώτερη της ηθικής.Η σύζυγος,είναι μιά πόρνη εργαζόμενη,με κλειστό συμβόλαιο εργασίας,η πόρνη,μιά ελεύθερη επαγγελματίας,με ανοιχτό συμβόλαιο.Ο αστικός γάμος,είναι μία τυραννική αυτοπαγίδευση γιά ανθρωπάκια.Έχει δύο καταλήξεις.Η,το ψυχιατρείο,η,το αιώνιο θεατρικό τρίγωνο καί τετράγωνο,όπως το περιγράφουν τα θαυμάσια έργα του Ντ΄Ανούντσιο,καί του Ερίκου Ίπσεν.Καί πολλά άλλα τερπνά.

Αλλά,ήδη,προχώρησα αρκετά,καί εισήλθα στα απαγορευμένα χωράφια του επομένου κεφαλαίου,το οποίο,Φίλτατε Αναγνώστη,θα διαβάσεις,με το υπόλοιπο,τρίτομο ογκώδες βιβλίο μου,στα 2031,αν το επιτρέψουν οι γλυκύτατοι,ερωτιδείς Θεοί μας.

Καί αν ζούσε σήμερα ο Ησίοδος,θα έγραφε την ακόλουθη πορεία εκφυλισμού.Από τους αθανάτους Θεούς,στους Ημιθέους,στους Ήρωες,στους βροτογόνους κοινούς ανθρώπους,καί τέλος,από τους μαζανθρώπους, στους Ανθρώπους--Αρχίδια,κατά λεξικόν Σταματάκου.Οί Άνθρωποι--αρχίδια,συνιστούν το πλούσιο υλικό της εποχής μας.Μίας εποχής εξευτελισμού καί καταπτώσεως.Ένας χυδαίος ανθρώπινος τύπος.Μία άμορφη,αξιοθρήνητη μάζα,με σάπια μυαλά,χαλκομανία στο τείχος της Οδύνης καί του Άλγους.Δούλος,φόρου καί τόκου υποτελής,σε όποιον μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες της γαστέρας καί των γεννητικών οργάνων.Καί σε όποιον μπορεί να την σέρνει,ξεφτιλισμένη,στον εξαίσιο ζωολογικό Κήπο της αστικής,τοκογλυφικής μιζέριας καί αθλιότητος.Διότι,πάντα φλογερός παραμένει ο αριστοκρατικός Ηράκλειτος..

Γιά τα γαιδούρια,το άχυρο,είναι το χρυσάφι τους.Για πάντα.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.