ΠΕΡΙ "ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ" ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ
H Σχολή Σταυράκου έγινε πασίγνωστη όχι για το επίπεδο των σπουδών της όσο για τις δυνατότητες αναβολής από τον στρατό που έδινε στους μαθητές της. Γενιές ατέλειωτες γράφτηκαν στη Σχολή Σταυράκου για να τύχουν ...αναβολής από τον στρατό κι έτσι, από την Σχολή Σταυράκου πέρασαν αμέτρητοι "στρατοφυγάδες" για να γλιτώσουν τη στρατιωτική θητεία! Αυτό το επεσήμανε και κορυφαίος Έλληνας καλλιτέχνης ο οποίος, ευφυέστατα, είχε επισημάνει: "Από την Σχολή Σταυράκου πέρασαν οι μισοί Έλληνες κι οι άλλοι μισοί υπηρέτησαν στο στρατό"!
Από την Σχολή Σταυράκου "πέρασε" κι ο γνωστός ...σκηνοθέτης του Κουκακίου ο οποίος φέρεται ως το καλύτερο μέρος της "σκηνοθεσίας" της "πλαϊνής" κατάληψης που επιχειρεί με την σκηνική θυματοποίηση να ζητήσει και τα ρέστα από την ΕΛ.ΑΣ. η οποία, πολύ βαρετά και υποτονικά προσπάθησε να κάνει το καθήκον της εκκενώνοντας μια γιάφκα αντικοινωνικού εγκλήματος.
Ένας τέτοιος βαρύγδουπος ...σκηνοθέτης, λοιπόν, από την περίφημη για τις αναβολές θητείας, Σχολή Σταυράκου (!), προκύπτει ως το μέγα σκηνοθετικό εύρημα των περιθωριακών καταληψιών για να αποεστιάσει την προσοχή του δημόσιου ενδιαφέροντος από το κυρίως περιστατικό του ξεδοντιάσματος του άντρου εγκληματικής δράσης των αναρχικών του Κουκακίου και να το μετατοπίσει στο εφεύρημα της "αστυνομικής βίας".
Αλλά, ποια είναι τα εξαγόμενα από την περίπτωση του Κουκακίου και του ρόλου του ...σκηνοθέτη του οποίου αξίζει να ερευνηθεί το παρελθόν της στρατιωτικής του θητείας, για να αντιληφθούμε και την ...σκηνοθετική του ιδιότητα;
Όσοι έχουμε γνώση του πλαισίου μέσα στο οποίο δρουν οι ανά τον κόσμο τρομοκράτες γνωρίζουμε την τακτική τους να αποσπούν την υποστήριξη αφελών προκειμένου να μπορούν να διαφεύγουν του εντοπισμού και να συνεχίζουν την αρρωστημένη αντικοινωνική δράση τους. Οι τρομοκράτες έχουν ανάγκη τους αφελείς υποστηρικτές για να μπορούν να γλιτώνουν τη σύλληψη, όπως ακριβώς γλίτωσαν τη σύλληψη και στο Κουκάκι, διαφεύγοντας με τον αντιπερισπασμό κάποιων "γειτόνων" που μπήκαν ανάμεσα στην αστυνομία και στους διαφυγόντες την κρίσιμη στιγμή.
Σκηνοθετημένο το "έργο" για τους φυγάδες, είχε ...happy end και απέμεινε πίσω ο "σκηνοθέτης" να εισπράξει το χειροκρότημα της "πλατείας" η οποία χάζευε, χωρίς να εννοεί, την μεταμοντέρνα παράσταση!
Ποιος όμως είναι ο μεγάλος ένοχος της φαρσο-τραγωδίας του Κουκακίου αλλά και όλων των κακοπαιγμένων επιχειρήσεων της ΕΛ.ΑΣ; Μα τα ίδια συνδικαλιστικά όργανά της τα οποία εμφανίζονται ΨΟΦΟΔΕΗ απέναντι σε μία κακο-οργανωμένη πιάτσα αλητών ψυχανωμάλων που κατευθύνονται από ένα χρεωκοπημένο Κ.Κ.Ε. κι ένα αστοιχείωτο ΣΥΡΙΖΑ, μονόφθαλμους που βασιλεύουν σε στραβούς! Και είναι υπόλογα τα συνδικαλιστικά στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. όχι μόνον για την εγκατάλειψη των αστυνομικών σε ρόλο σάκου του μποξ κοινωνικών αλητών, αλλά και της ίδιας της αστυνομεύσεως ως κοινωνικού αγαθού στον εμπτυσμό αντικοινωνικών ψυχανωμάλων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.