Τρίτη 10 Απριλίου 2018

XAMOΣ ΣΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ 

     "Ρουφιάνος του Δένδια ο νεοναζί  Χρυσαυγίτης «Περίανδρος»"*

     Η ελλαδική ακροδεξιά αυτοκτονεί με το κεντρί της ουράς της, έχοντας εξαντλήσει όλους τους υπόλοιπους τρόπους αυτοαφανισμού της. Ο εσμός που την απαρτίζει, εμμονικός  στην αυτοκαταστροφική του κατρακύλα, παραδέρνει ακυβέρνητος και, κυρίως, αδειασμένος από κάθε λόγο υπάρξεως. Η ντόπια αστική ακροδεξιά σπαράζει υπό το βάρος των εγκλημάτων της σε βάρος του τόπου τα οποία διαπράττει επί δύο αιώνες με τις σημερινές, ολέθριες, συνέπειες.

     Πράγματι, κατά το σύντομο διάστημα του συμμοριτοπολέμου όπου αναμετρήθηκε η αγγλόδουλη βασιλομεταξική συμμορία με τη σοβιετίδουλη κομμουνιστική συμμορία, η τελευταία δεν πρόλαβε να προδώσει την Ελλάδα ανεξαρτήτως της βουλήσεώς της με αποτέλεσμα η Ιστορία να την καταδικάσει για τέλεση εγκλήματος εν αποπείρα. Δυστυχώς, όμως, η ακροδεξιά η οποία υπήρξε ο προπομπός, το κυρίως σώμα αλλά και η μεταπολεμική συνέχεια της αγγλόδουλης, βασιλομεταξικής, συμμορίας κατάφερε να διαπράξει την εσχάτη προδοσία κατά της Πατρίδος διότι η αγέλη που την απάρτιζε, από την αυλή του προδότη Γεωργίου Β', τον "Συναγερμό" του μαριονετικού Παπάγου, την "Ε.Ρ.Ε." και την "Ν.Δ." του μητραλοία Κωνσταντίνου Καραμανλή, καταφέρνοντας να εξαπατά τους γραικύλους και να αποσπά τις ψήφους τους, κατάφερε επί δεκαετίες να ξεσκίσει, κυριολεκτικώς, την Ελλάδα καταλήγοντας να "χρεώσει" τον ντόπιο πατριωτικό κόσμο με διαρκή, καθοσιωτική, εθνοπροδοσία. 

     Την ίδια "λαμπαδηφορία" της εθνοπροδοσίας διαιωνίζει μέχρι τις μέρες μας η "Χρυσή Αυγή" η οποία κατέληξε δοκιμαστικός σωλήνας παραγωγής ηλιθίων εθνοπροδοτών οι οποίοι ακόμη κι όταν δραπετεύουν από τη στάνη της συνεχίζουν να σοδομίζουν κάθε εθνικό ιερό και όσιο, οδηγούμενοι και οι ίδιοι στον αφανισμό. Οικτρό παράδειγμα "χαμού" ηλιθίων τα προκύψαντα εκ της αναγνώσεως εγγράφων στη δίκη της "Χρυσής Αυγής" απ΄ όπου ανέβλυσε και πάλι η μπόχα του ανθρωποβόθρου αυτού του ακροδεξιού παρακρατικού μορφώματος.


     Ρουφιάνος του Δένδια 
ο νεοναζί Χρυσαυγίτης «Περίανδρος»

«Άκρως αποκαλυπτικά και ενδεικτικά του μίσους που είχε ο πρώην Χρυσαυγίτης Αντώνης Ανδρουτσόπουλος για τον Νίκο Μιχαλολιάκο είναι όσα δημοσιοποιήθηκαν χθες κατά την ακρόαση των αναγνωστέων στην δίκη της Χρυσής Αυγής.

Ακούστηκαν αποκαλυπτικοί διάλογοι από τηλεφωνικές συνομιλίες του περίφημου «Περίανδρου», δηλαδή του Αντώνη Ανδρουτσόπουλου όπου ομολογεί ότι ο Αρχηγός και τα στελέχη της Χρυσής Αυγής του συμπεριφέρθηκαν άψογα, ενώ εκείνος «μαφιόζικα».

Αποδεικνύεται επίσης πως ο «Περίανδρος» μετά την δολοφονία Φύσσα αναλαμβάνει τον ρόλο του ρουφιάνου του Δένδια και κάνει υποδείξεις στον Χάμο, προκειμένου ο Αρχηγός και οι Βουλευτές της Χρυσής Αυγής να καταλήξουν στην φυλακή!

Φαίνεται τέλος η άψογη συνεργασία του πρώην Χρυσαυγίτη με καθεστωτικά ΜΜΕ του συγκροτήματος Χατζηνικολάου. Διαβάστε τους αποκαλυπτικούς διαλόγους που αποκαλύπτουν το βρώμικο παιχνίδι και το ρουφιανιλίκι που στήθηκε στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής:

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΦΙΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ 24.09.2013

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Στα αρχίδια μας, εσείς κι ο Μιχαλολιάκος κι ο Κασιδιάρης και οι νεκροί σας κι οι αρχηγοί σας, άντε γαμηθείτε…Δηλαδή βγήκα από τη φυλακή και είχα μία μανία πέρα από το ηθικό σκέλος σαν ένστικτο ρε παιδί μου, να μην έχω καμία σχέση. Με πολιορκούσαν οι καράφλες εκεί, οι Μιχαλολιάκοι, παίρνανε τηλέφωνα σπίτι, με ψάχνανε, κάνανε δώρα, αυτά, ήθελε να φέρει γιλέκο ο καράφλας έπαιρνε τον αδελφό μου, τον λατρεύουμε ο ένας, τον λατρεύουμε ο άλλος, μακριά του λέω, τίποτα, τίποτα αφού και ο αδερφός μου είχε κομπλάρει.

Τους είχα κοροϊδέψει όλους τόσο καλά τα τελευταία χρόνια, που δεν περίμενε κανείς ότι θα αλλάξω στάση  ακόμη και ο αδερφός μου έλεγε: «γιατί; Τι έγινε; Ναι, να μην ασχοληθείς, το καταλαβαίνω, είσαι κουρασμένος, σε αναστολή αλλά σου ετοιμάζουν μου λέει μία συγκέντρωση, αυτά»… Το πήγα πολύ καλά φίλε, το πήγα μαφιόζικα μέχρι τέλους. Τους αιφνιδίασα. Γιατί όταν του λέω του καράφλα φέρε κόσμο στο δικαστήριο αυτή τη φορά μη σε γαμήσω, εντάξει έτρεχε αυτός.

ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕ ΧΑΜΟ 18.09.2013

ΧΑΜΟΣ: Λοιπόν αύριο θα σου πω για τα περαιτέρω της δίκης, περιμένω τον Πλεύρη αύριο να δούμε τι θα κάνουμε.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Τίποτα, να θυμάσαι: ηθική αυτουργία στο Μιχαλολιάκο, αυτή είναι η μήνυση.

ΧΑΜΟΣ: Ναι, ναι, ναι, μου το είπε κι αυτός, μου το είπε, μου το είπε.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Μπράβο, και όλοι δίπλα ναι, την ώρα που με χτύπαγαν, τους λέω ότι ξεκίνησαν και με σπρώχνανε πρώτα πες… ή πες και μετά με χτυπήσανε….ή πες τρώω τις πρώτες, «-Γιατί ρε παιδιά;»…ή στο τέλος ρε παιδί  μου, «-Γιατί με χτυπάτε ρε παιδιά;». Θα βρεις την άκρη. «-Γιατί έγινε αυτό;», «-Γιατί μας είπε ο Αρχηγός ότι είσαι προδότης και ότι έπρεπε να σε τσακίσουμε, πήραμε εντολή».

ΧΑΜΟΣ: Εντάξει, εντάξει. Διότι ξεκίνησε η παρακολούθηση, έτσι; Εντάξει, έγινε.

20.09.2013 ΜΕ ΧΑΜΟ

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Μήνυση δεν θα κάνεις;

ΧΑΜΟΣ: Ναι, θα κάνω εδώ στη Λάρισα την μήνυση.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Μπράβο, πολύ ωραία.

ΧΑΜΟΣ: Θα πάω σε άλλο δικηγόρο, η αγωγή είναι αυτή που μετράει όμως.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί; Όχι, τώρα με βάση τα προβλήματα που έχουνε αυτοί και η μήνυση μετράει για να τους γαμήσεις, η αγωγή είναι για να τους πάρεις κάποια φράγκα.

ΧΑΜΟΣ: Ναι, θα γίνουνε…

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η μήνυση είναι όμως φίλε για να στοιχειοθετηθεί όλη αυτή η κατάσταση που έχουνε για τις εγκληματικές λειτουργίες, για την όλη εγκληματική δράση τους, κατάλαβες;

ΧΑΜΟΣ: Θα γίνει μέσα στην εβδομάδα αυτή, πάει κι αυτό.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Μπράβο, γάμησε τους.

23.09.2013 ΜΕ ΧΑΜΟ

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, καταρχήν η μήνυση που θα του κάνεις, εμπίπτει στο φάκελο περί εγκληματικής οργανώσεως, κατάλαβες;

ΧΑΜΟΣ: Εγκληματικής ένωσης, κατάλαβα.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Μπαίνει κατευθείαν ο φόνος και από εκεί και πέρα ακολουθούνε τα υπόλοιπα, σφαλιάρες, μπουνιές, τραπεζάκια…

ΧΑΜΟΣ: Την αγωγή την έχει πάρει ο Πλεύρης. Εγώ θα κάνω τώρα και μία…

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κάνε μήνυση! Κατά των 4 αυτών ατόμων.

ΧΑΜΟΣ: Ποινικό λες, για ποινικό.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ποινικό φίλε! Το ποινικό θέλει ο Δένδιας, δεν θέλει το άλλο.

ΧΑΜΟΣ: Α, την αγωγή δεν την παίρνει.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν έχει να κάνει η αγωγή. Η αγωγή είναι αστικό, ζητάς  χρήματα. Όχι φίλε…Ο Μιχαλολιάκος ηθικός αυτουργός με μάρτυρες ότι εκείνη την ώρα «-Γιατί ρε παιδιά τι σας έκανα εγώ;», «-Μας είπε ο Αρχηγός να…», ξέρεις πώς να το διατυπώσεις, να φαίνεται η ομολογία.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΓΕΩΡΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΙΑ 23.09.2013

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΙΑΣ: Κατάλαβες; Και από εκεί και πέρα θα έχεις και κάποιους οι οποίοι θα είναι αρχομανείς. Όπως είναι στη Λάρισα ο Χάμος. Είναι αρχομανής. Θέλει ας πούμε να τον λένε πρόεδρο αλλά ουσιαστικά… ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Άσε τώρα, εγώ τον έψησα φίλε, έκανα μία καλή δουλειά, τον έψησα, χαλαρά, χωρίς να τον χρεώνομαι, και ούτε σκοπεύω να τον χρεωθώ, γιατί ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και πλακώσανε τώρα την αγωγή και θα πλακώσει και στις μηνύσεις τους άλλους…Οπότε όλοι αυτοί τώρα εμπίπτουνε στον φάκελο του Δένδια για την εγκληματική οργάνωση, γιατί είναι πλημμεληματική μεν ενέργεια πλην όμως της εγκληματικής οργανώσεως, έτσι;

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΙΑΣ: Ναι, ναι.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι θέμα Εισαγγελέως Αρείου Πάγου. Τους δώσαμε τροφή  για ένα ακόμη θέμα. Γιατί ο Μιχαλολιάκος δεν είχε μπλέξει με ηθική αυτουργία.

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΙΑΣ: Ναι, ναι.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κάτσε ρε καριόλη, πάρτα τώρα τ’ αρχίδια μου.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΓΑΝΗ (REAL NEWS) 19.09.2013

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Έλα Γιώργο μου.

ΠΑΓΑΝΗΣ: Περίανδρε…

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Έλα μου.

ΠΑΓΑΝΗΣ: Τα λέγαμε πριν, τώρα σε ξαναπαίρνω, μπορείς να μιλήσεις για 2 λεπτά που σε θέλω;

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, ναι, μίλα άνετα.

ΠΑΓΑΝΗΣ: Είμαι με έναν…εεε και αγαπημένο συνεργάτη και φίλο μου ο οποίος είναι προϊστάμενος μου στο ελεύθερο, ο Γιώργος ο Ντουδεσκέας.  Θέλω να στήσω, στα λέω τώρα off the record, τον έχω απέναντι μου, θέλω να στήσω ένα κομμάτι για το επί πληρωμή.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Για ποιο;

ΠΑΓΑΝΗΣ: Γι’ αυτό που συζητάγαμε για τα λεφτά που παίρνουνε…

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, ναι, ναι.

ΠΑΓΑΝΗΣ: Για να κάνουνε τα περίπολα.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι ναι.

ΠΑΓΑΝΗΣ: Το ερώτημα είναι το εξής και σε ρωτάω αν ξέρεις τώρα μεταξύ μας δηλαδή εντελώς, πώς διάολο να το στήσω αυτό; Εγώ το λέω σε σένα, επειδή σου έχω εμπιστοσύνη όπως μου ‘χεις και εσύ.

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι ρε!»
*Πηγη




     Όπως γίνεται αντιληπτό, για πολλοστή φορά οι πανύβλακες ακροδεξιοί, αν και έχουν μύριες όσες αποδείξεις ότι τα τηλέφωνά τους παρακολουθούνται και οι συνομιλίες τους καταγράφονται, ξερνούν την ποταπότητά τους ίσως διότι ελπίζουν ότι το διεφθαρμένο κράτος που αβαντάρουν δεν θα τους εκθέσει. Και βέβαια, το κράτος-αφεντικό τους δεν τους εκθέτει αλλά τους εκθέτουν οι παρακρατικοί "ομόλογοί" τους [χρυσαυγίτες, εν προκειμένω] διότι είναι προφανές ότι στο βόθρο που λέγεται "παρακράτος" τα κόπρανα ...κομποστοποιούνται για λόγους ...ζωτικού "χώρου".

     Στην 240ή δικάσιμο της, ως εγκληματικής οργανώσεως κατηγορουμένης "Χρυσής Αυγής" το υπ΄ αριθμόν 276 αναγνωστέο έγγραφο, δυστυχώς, "κατεδάφισε" και τον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο ["Περίανδρο"] ο οποίος σε απομαγνητοφωνημένη τηλεφωνική του επικοινωνία με τον Αστέριο Χάμο μεταφέρει στον συνομιλητή του την επιθυμία του Νίκου Δένδια και επιμένει στην ικανοποίηση της: "Ποινικό φίλε! Το ποινικό θέλει ο Δένδιας"Και ουδέν θλιβερότερο να ακούςτον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο {"Περίανδρο"]  κ η δ ό μ ε ν ο  της επιθυμίας του ...Νίκου Δένδια, αυτού του θλιβερού ανθρωπαρίου με την κιπά. Και μόνον επί τη γνώσει κάτι τέτοιου αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν πολλοί ευτελέστεροι, χυδαιότεροι και ιταμότεροι της "Χρυσής Αυγής" στον ακροδεξιό χώρο.



     Το περιεχόμενο του εγγράφου έφερε στη δημοσιότητα η υπεράσπιση της δικαζομένης "Χρυσής Αυγής" ζητώντας την ανάγνωσή του ενώπιον του ακροατηρίου όχι τόσο για να καταδείξει την "σκευωρό" πρόθεση του Νίκου Δένδια αλλά για να αποδομήσει ηθικά τον άλλοτε υπαρχηγό της Αντώνη Ανδρουτσόπουλο ["Περίανδρο"] διότι, ως γνωστό, στην απαθλιωμένη ακροδεξιά ο εχθρός δεν βρίσκεται "απέναντι" αλλά μέσα της.   

     ΧΑΜΟΣ στη χωματερή των ηλιθίων, των οποίων ο "κοριός" της Ε.Υ.Π. έχει καταγράψει 5.500 [ναι, πεντέμιση ΧΙΛΙΑΔΕΣ] τηλεφωνήματα τα οποία έχουν απομαγνητοφωνηθεί για να αποκαλύψουν την αθλιότητα του εθνικισιτικού-ακροδεξιού χώρου και να αποδομήσουν -δίκην κοινών χαφιέδων- "προσωπικότητες" οι οποίες μέχρι χθες εθεωρούντο "υπεράνω".

     ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΣΙΧΑΜΑΤΑ και τα πεπραγμένα σας συνθέτουν τον οικτρότερο επικήδειό σας. 



Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ.6977764737


Υ.Γ.
11η Απριλίου 2018, 01:42 

Με ιδιαίτερη απόλαυση έλαβα το απειλητικό και υβριστικό τηλεφώνημα του Αντώνη Ανδρουτσόπουλου ["Περίανδρου"] από την συσκευή 6944071992, ο οποίος ...ενοχλήθηκε από την παραπάνω δημοσιοποίηση της στάσεώς του ως "θεραπαινίδος"  του Νίκου Δένδια. Όχι, δεν τον ενόχλησε η πράξη του, αλλά τον ενόχλησε η δημοσιοποίησή της και η κριτική μου.  Οι απειλές του εμπίπτουν σε άλλων τις αρμοδιότητες. Εγώ τον συλλυπούμαι διότι ακόμη δεν εννόησε το μέγεθος της εκτροπής του.




ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Σ.Ο.

     Και, επειδή δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το να αναθέτεις τον έλεγχο των τσιρακιών στα αφεντικά τους, σήμερα στις 09:15 κατετέθη στην αρμόδια Αρχή η αναφορά περί απειλών κλπ, κυρίως για την προστασία των ηλιθίων και όχι ημών.



ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ

Γ. Γρηγορόπουλος, 11/4/2018. 02:13 π.μ.

Η φράση σας κ. Καλέντζη "ευτελέστεροι, χυδαιότεροι και ιταμότεροι της "Χρυσής Αυγής" στον ακροδεξιό χώρο" τρομάζει αλλά δυστυχώς είναι αληθινή και το χειρότερο δε ξέρουμε πόσο θα βαραίνει με το καιρό. Ο Εθνικισμός πια στην Ελλάδα γίνεται εφιαλτικός και οι ανθέλληνες παίζουν μονότερμα τη χώρα. Και οι ένοχοι είμαστε εμείς.
______________________________________________________

Μ. Ι. Καραγιώργος, 11/4/2018, 05:41 π.μ.

Αυτός ο τζάμπα μάγκας που για να δείρει τον Κουσουρή ήθελε προστασία τρεις διμοιρίες ΜΑΤ πριν πάρει εσάς να διαμαρτυρηθεί μήπως πήρε την πηγή απ΄όπου αντλήσατε και σεις τα στοιχεία και την αναφέρετε και που τον αποκαλεί "ρουφιάνο" για να διαμαρτυρηθεί όπως θα πρεπε; Αλλά όλοι αυτοί μάθανε να κάνουν το ένα λάθος μετά το άλλο. Συγχαρητήρια για τις αναρτήσεις σας που ανοίγουν μάτια γιατί εγώ ούτε που θα σκεφτόμουν να μπω στη πηγή σας.
______________________________________________________

Κ.Λ. 11/4/2018, 06:05 π.μ.

Όσοι περάσανε από τη ΧΑ ή τρελοί ήτανε ή τρελοί κατάντησαν και η κατάντια τους δεν έχει τέλος. Ψυχοπαθάκηδες, αλήτες και κρυφόλουγκρες. Δεν με εντυπωσιάζει ότι και να ακούσω από δαύτους. Είναι κρίμα όμως γιατί όλοι αυτοί οι αλήτες ρίξανε νερό στο μύλο του κράτους και το δυνάμωσαν για να ρημάξει το τόπο. Ο Περίανδρος θα έπρεπε να ντρέπεται και να παραμερίσει τη πίκρα του από τη κλωτσιά που του έριξε ο αρχηγός του αν ήταν σωστός αγωνιστής. Αλλά όταν έχασε το πόστο στη ΧΑ πήγε με το σύστημα. 
______________________________________________________

Μαρία Ε.11/4/2018, 07:16 π.μ.

Όπως φαίνεται ούτε η φυλακή όπου εγκαταλείφθηκε δεν τον δίδαξε τίποτε ούτε τα χαστούκια που έφαγε από τον αναρχικό που τον στρίμωξε. Τουλάχιστον δεν ακούσαμε αναρχικό να είναι ρουφιάνος του Δένδια.
______________________________________________________

K.Kαλογ., 11/4/2018, 07:47 π.μ.

Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι ότι ο πάτος του βαρελιού της ακροδεξιάς είναι τρύπιος. Όλα αυτά τα εθνίκια στο τέλος τα βλέπω να δουλεύουν σε εβραίικα κιμπούτζ για να τρώνε κανένα λάχανο.
______________________________________________________

Ρ.Σ., 11/4/2018, 07:54 π.μ.

Καλά ο ρουφιάνος του Δένδια αντί να αποφύγει κάθε ανακάτεμα σας πήρε τηλέφωνο για να διαμαρτυρηθεί; Ψυχίατρος τον έχει δει; Δεν διάβασε τι γράφουν γι αυτόν τόσα σάιτ; Αυτός μόνο στο JGD δεν γράφει για να ικανοποιήσει το πάθος του που τον έδιωξε από υπαρχηγό του ο Μιχαλολιάκος.  Σύντομα θα σας στείλω κάτι για τη περίπτωση και θα καταλάβετε περισσότερα.
______________________________________________________

Π. Σαββ. 11/4/2018, 07:58 π.μ.

Είναι ολοφάνερο κ. Καλέτζη ότι η Χρυσή Αυγή που ζήτησε και την ανάγνωση του συγκεκριμένου εγγράφου βρίσκεται πίσω από την αρχική ανάρτηση από την οποία και σεις πήρατε τα κείμενα αλλά αυτό δεν απαλλάσσει τον περίανδρο για τον ρόλο του ως διερμηνέα της θέλησης του Δένδια στον χάμο. Εκείνο που θα ήθελα να σας ρωτήσω είναι αν θεωρείτε ότι ο Περίανδρος ήταν συνειδητός ρουφιάνος ή τον έκανε ρουφιάνο το πάθος του κατά της Χρυσής Αυγής;

Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

Αγαπητέ κ. Π. Σαββ., άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου και άγνωστες οι βουλές των ...αβούλων ή και κακοβούλων. Δεν είμαι ειδικός επί της στρατολογήσεως ρουφιάνων, χαφιέδων και καταδοτών. Δυστυχώς εκείνο που "μετρά" είναι η κατάληξη, το κατάντημα...
______________________________________________________

F.E. 11/4/2018, 10:37 π.μ.

Ο Μιχαλολιάκος κατάφερε και πάλι να αποδείξει ότι όσοι έφυγαν από τη Χρυσή Αυγή ήταν ρουφιάνοι. Μπράβο αρχηγέ. 
_____________________________________________________

Κυρ. Μετσ. 11/4/2018, 14:12 μ.μ.

Και ποιος μας λέει ότι ο Μιχαλολιάκος δεν έδρασε για να μαγνητοφωνηθεί ο Περίανδρος και μετά να τον διασύρει δημοσιεύοντας τα όσα είπε; ποιος μας λέει ότι δεν τον παγίδεψε;
______________________________________________________

Periandros Hroas, 11/4/2018, 20:49 μ.μ.

Μalakes tha pethanete opoios pianei ton Periandro sto stoma tou pethenei gamo to mouni ths manas sou anarxike Kaletzi pou anakatoneis trapoules tha mas deis mprosta sou kai tha fas maxeries pou de tha prolabeneis gamiolh.

Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

Και τώρα που η χαρτορίχτρα η οποία ανακατώνει τράπουλες σας άκουσε προσεκτικά, σας απαντά έμμετρα και λυρικά:


_________________________________________________________________________________

Π. ν. 11/4/2018, 19:32 μ.μ.

Κύριε Καλέντζη για όλους τους Εθνικιστές η κατάσταση είναι αφόρητη αλλά ο πρωταίτιος είστε εσείς που αρνηθήκατε τον ηγετικό σας ρόλο στην παράταξή μας. Αφήνοντας το δρόμο ανοιχτό σε αλήτες είστε ο ίδιος υπεύθυνος για το αποτέλεσμα.

Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

Αν και το θέμα είναι εξηγημένο και δημοσιοποιημένο από πλευράς μου και, μάλιστα, πολλές φορές, θα σας απαντήσω και προσωπικώς δια μηνύματος εντός της ημέρας. Να είστε καλά.
______________________________________________________

Κ.Κ.Ι., 11/4/2018 23:02 μ.μ.

Και στη περίπτωση του Περίανδρου νικητής βγαίνει ο Μιχαλολιάκος που αποδεικνύεται ότι όταν χαρακτηρίζει κάποιον προδότη έχει απόλυτο δίκιο. Ο φθόνος του Περίανδρου για την ηγεσία της Χρυσής Αυγής τον οδήγησε έξω από το κίνημα και είναι άξιος του διασυρμού του. Προσέξτε όσοι φθονείτε την ηγεσία της Χρυσής Αυγής θα το μετανιώσετε.

Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

Προσέχουμε, προσέχουμε... Και λέμε να σας "αρραβωνιάσουμε" με την παραπάνω κυρία Π. ν. [11/4/2018, 19:32 μ.μ.] για να συνεχίσετε τον διάλογο και να καταλήξετε επιτέλους για την προσωπική μου ευθύνη στην μπουρδελοποίηση της ντόπιας ακροδεξιάς, έτσι, για να ξέρω κι εγώ τι μου γίνεται στα 66 χρόνια μου..
______________________________________________________

Δέσποινα Δραγούμη, 12/4/2018,  15:00 μ.μ. 

Γ.Λ.
Προς Periandros Hroas,   
Δεν μου λες ωρε "λεβέντη" καταρχήν αφήνω ασχολιαστο το ότι γαμας αυτό που είπες. Αυτό είναι δείγμα νεκροφιλιας να ξέρεις όποτε το προβλημα ξεκιναει από εκεί. Τώρα δεν ξέρω αν ονειρεύεσαι τα ίδια και για τον Αριστοτέλη όπως πολλοί κατά καιρούς από τον μπουρδελοχωρο σας. Θα πάρεις και εσύ τα @@ του όπως τα πήραν και όλοι οι άλλοι. Τώρα για τις μαχαιριές και τους θανάτους που απειλεις (διοτι κάτι άλλο δεν γνωρίζετε  να κάνετε μα για αυτό και σας έχουν εξάλλου  χρήσιμους  ηλίθιους να δερνετε μόνο να εισπράττουν αυτοί τις βουλευτικές θέσεις να σας χώνουν  εσάς φυλακή να σας αδειάζουν μετά αλλά ακόμα μυαλό βλέπω δεν βάζετε) θα πρέπει να περάσεις πρώτα πάνω από το πτώμα μας. Αντε νούμερο. Τραμπούκοι εισασταν τραμπούκοι παραμείνετε .

Υ.Γ.Προς το παρόν τον "μαχαιρωσες" και τον "σκότωσες" με τον τρόπο γραφής σου και τον Αριστοτέλη και όλους μας .
______________________________________________________

Ε. Γκιώνης, 12/4/2018,  17:20 μ.μ. 

Θεούλης ο Μιχαλολιάκος. Τέτοιο ξεμπρόστιασμα του Περίανδρου από το Τρελό Κουνέλι ποιος το περίμενε. κρίμα ρε Ανδρουτσόπουλε να σε στείλει στα αζήτητα το τρελό Κουνέλι και ο κοριος της ΕΥΠ. κρίμα. Τέλος.
______________________________________________________

Μ Δράκος, 12/4/2018,  20:18 μ.μ. 

Απειλείς κιόλας βρωμερέ ρουφιάνε αλλά ούτε και τώρα μπορείς να καταλάβεις πόσο βλάκας είσαι. Όταν μας πούλαγες παραμύθι στους αετούς δεν μας έλεγες ότι θα καταντούσες ριουφιανάκι του Δένδια. Άντε και του Τόσκα.
______________________________________________________

Υβ. Ρακ., 13/4/2018,  09:27 π.μ. 

Πόση λειψανδρία για την ακροδεξιά να ηρωποιεί κάποιον που χολώθηκε γιατί τον πέταξαν έξω από τη παιδική χαρα της ΧΑ και κόντεψε να σκοτώσει ένα ανυποψίαστο περαστικό με τις πλάτες εκατό ματατζήδων. Ένας σαλεμένος περιθωριακός που χτυπιέται και απειλεί τους πάντες γιατί οι άλλοι μουρλοί χάτες δεν τον παίζουν. Η Ελλάδα πληρώνει μεγάλες αμαρτίες. Και σίγουρα ο συγκεκριμένος θα πεθάνει στη φυλακή πεταμένος όπως και όταν βρέθηκε για τον Κουσουρή.
______________________________________________________

Εlbasan, 13/4/2018, 12:14 π.μ.

haha Peri ke Nikos gnosti Panormu ktima ena tsigaro dromos hahahahahahaha
______________________________________________________

Κ.Σαρ. 14/4/2018, 11:48 π.μ.

Κύριε Καλέντζη είναι φανερό ότι πασχίζετε να βοηθήσετε τους εθνικιστές να ανασυνταχθούν με ένα τρόπο που να μην σας χρεώνει τη προσπάθεια γιατί ξέρουμε πόσο θέλετε να μείνετε μακριά από βλάκες αλλά για κάθε έξυπνο παρατηρητή των κειμένων σας περί αυτού δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Εσείς καλά κάνετε έστω και αν κάποιοι νομίζουν ότι είστε αναρχικός όμως εκ των προτέρων η προσπάθεια σας είναι καταδικασμένη για το συγκεκριμένο target group είναι τόσο αρρωστημένο και με τόσο καμένο μυαλό που δεν το σώζει τίποτε ούτε και μπορεί να καρπωθεί τη προσπάθεια σας. Όταν βλέπετε τον Ανδρουτσόπουλο να είναι τόσο τυφλωμένος από μίσος για τους πρώην συναγωνιστές του και να διερμηνεύει την επιθυμία του Δένδια προς υλοποίηση από άτομα σαν τον Χάμο καταλαβαίνετε την όλη τραγωδία της ακροδεξιάς που εκφράζει ο Περίανδρος. Και καταλαβαίνετε πόσο άρρωστος είναι αυτός ο ακροδεξιός φασουλής όταν προσπαθεί να πείσει ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να βάλει φυλακή τον Μιχαλολιάκο ενώ εκλιπαρεί τον Χάμο να του κάνει μήνυση για να τον κλείσει φυλακή ο Χάμος ενώ ο ίδιος αρκείται σε αρρωστημένους κομπασμούς. όλο αυτό το τσίρκο είναι για κλάματα. 
_____________________________________________________

Ζ.Χ. 15/4/2018, 19:24 μ.μ.

ντάξη ρε τσουτσέκη κάνεις θελίματα στου Δένδια κανα χαρτζηλικάκη σου δίνει η τσάμπα ρουφος;
______________________________________________________

Ε.S. 15/4/2018, 22:51 μ.μ.

Με ενημέρωσε η Δέσποινα για τις απειλές του μαλάκα αλλά βλέπω ότι οι φύλακες έχουν γνώση. Για και χαρά σου Elbasan, είμαι και πάλι Αθήνα τα λέμε τηλεφωνικά.
_____________________________________________________

Γ. Δημητρόπουλος, 16/4/2018, 10:26 π.μ.


     Αγαπητοί συναγωνιστές,
     Οι  αυτοαποκαλούμενοι … «μοναδικοί Εθνικοσοσιαλιστές» στη νέα τους υπερπαραγωγή παρουσιάζουν τον δαρμένο μέσα στη φυλακή από τον αναρχικό Δημητράκη, Περίανδρο να παραδέχεται δημόσια με κεφαλαία γράμματα ότι λέει … «ΗΘΕΛΗΜΕΝΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ» και να διατρανώνει, πάντοτε με κεφαλαία  «ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ» …  «τις νικηφόρες μάχες που έδωσα» και να αυτοπροβάλλεται ως … «Εθνικός επαναστάτης», δηλαδή, κάτι σαν … «εθνικός σταρ».
     Ακόμα οικτρότερος απ ότι μέχρι τώρα και σε μία απελπισμένη προσπάθεια να διορθώσει τα αδιόρθωτα ο πεταμένος στα αζήτητα από τον αρχηγό του και άλλοτε υπαρχηγός της Χρυσής Αυγής, σε ένα παραληρηματικό «παπλωματοσέντονο» αυτοεξευτελίζεται ακόμα περισσότερο μετά το πρόσφατο «ξεβράκωμα» του σαν υπηρετριούλα των επιθυμιών του Δένδια στον χώρο της ακροδεξιάς.
     Όσοι είχαμε την ατυχία να διαβάσουμε το πρόσφατο απολογητικό υπόμνημα του «ιδιόρρυθμου» γεροντοπαλίκαρου που ζει στη μοναξιά του κτήματος του μακριά από κάθε δράση ξερνώντας χολή για τους πάντες που τον έχουν φτυμένο, καταλάβαμε ότι αυτή η μοναξιά του επιδεινώνει την ήδη βεβαρημένη νευρολογική του κατάσταση γιατί αντί να αποφύγει κάθε αναμόχλευση απλώς επιβεβαίωσε ότι προωθούσε τα σχέδια του Δένδια για ποινικοποίηση της Χρυσής Αυγής σπρώχνοντας ακροδεξιούς να εμπλέξουν ακόμα πιο βαθιά τη Χρυσή Αυγή σε ποινικές διώξεις.
     Εν ολίγοις, ο φαιδρός «λέων του υπνοδωματίου του» παραδέχεται ότι δεν είχε καμία άλλη δουλειά να κάνει εκτός από το να φλυαρεί τηλεφωνικώς …π α ί ζ ο ν τ α ς  με τις κρατικές υπηρεσίες που, όπως καταθέτει, γνώριζε ότι παρακολουθούν το τηλέφωνό του. Μα τόσο … «σοβαρός» … «αγωνιστής» είναι που να αρκείται σε τηλεφωνικά κολπάκια; Tίποτα άλλο δεν είχε να κάνει ο … «εθνικός επαναστάτης» που περηφανεύεται για τόσες … «νικηφόρες μάχες»; Και όμως είναι ψευταράκος διότι:
     Στην συγκεκριμένη τηλεφωνική συνομιλία που συνομιλεί με τον Χάμο και τον παροτρύνει να καταθέσει μήνυση κατά της Χρυσής Αυγής για τι έτσι επιθυμεί ο Δένδιας, δεν παραπλανά καμιά δημόσια υπηρεσία, ούτε παρασύρει σε καμία παγίδα το κράτος αλλά το  υ π η ρ ε τ ε ί  και αυτό δεν τολμά να το διαψεύσει ούτε το διαψεύδει ο περίανδρος ο οποίος και με το «παπλωματοσέντονο» του επικυρώνει ότι είναι «σερβιτόρα» του Δένδια.
     Ο κατά την φαντασία του, λοιπόν, «επαναστάτης Περίανδρος» παραμένει ένας υποτελής «θαλαμηπόλος» του Δένδια εκλιπαρώντας τον Χάμο να μηνύσει την Χρυσή Αυγή αλλά αυτό τον εκθέτει και ως κομπορρήμονα ψεύτη. Διότι, γιατί να εκλιπαρεί τον Χάμο να μηνύσει την Χρυσή Αυγή για να επιδεινώσει την ποινική της κατάσταση, όταν ο ίδιος έχει δηλώσει δημόσια ότι μπορεί από μόνος του και ανά πάσα στιγμή να φυλακίσει τον Μιχαλολιάκο; Γιατί  απλούστατα είναι ψεύτης αφού, αν μπορούσε να χώσει φυλακή τον μισητό του Μιχαλολιάκο θα το είχε κάνει από μόνος του. 
     Κατά τα υπόλοιπα, η όλη γραφή του Περίανδρου δείχνει σοβαρότατη επιδείνωση τόσο κατά τη συγκρότηση όσο και κατά τον ειρμό με έξαρση του μίσους του εναντίον όλων θεωρώντας ότι όλοι έχουν «φτύσει» την …ηγετική του εκλαμπρότητα . Εν ολίγοις, μια «μανία καταδίωξης» για την οποία το περιβάλλον του πρέπει να του συμπαρασταθεί και να προλάβει περαιτέρω αυτοκαταστροφικές αντιδράσεις γιατί, ήδη, οι πράξεις του είναι αυτοκαταστροφικές.
     Το σχόλιο μου δεν έχει σκοπό να αποδομήσει την ήδη αποδομημένη προσωπικότητα του Περίανδρου αλλά αντίθετα να τον βοηθήσει να καταλάβει αν γίνεται την οικτρή κατάσταση της «ρητορικής» του που βρίσκεται παγιδευμένει στο κλασικό ακροδεξιό σεξοπαραλήρημα, την ανοησία, τη χυδαιότητα και τη κενότητα. Και δεν ευελπιστώ στη δημοσίευσή του λόγω μεγέθους αλλά στην υποβοήθηση σας να αντλήσετε σκεπτικό για την αντιμετώπιση ακόμα μιας περίπτωσης ταλαιπωρημένης από ιατρική αμέλεια.
     Εθνικοσοσιαλιστικά και με την ελπίδα να καταλάβετε και σεις ποιοι είναι οι πραγματικοί εχθροί της Χρυσής Αυγής
     Γ. Δημητρόπουλος


Απάντηση Σ.Ο.:

Αγαπητέ Συναγωνιστή εμείς έχουμε καταλάβει από τη μέρα της ιδρύσεώς της ποιοί είναι οι εχθροί της Χρυσής Αυγής αλλά η ίδια ακόμη να το καταλάβει: Εχθροί της είναι ο ίδιος ο εαυτός της. Διότι χειρότεροι εχθροί της από τα στελέχη της και δη τα μεγαλοκλασάτα [Γκέκας, Περίανδρος κλπ κλπ] ούτε υπήρξαν ούτε θα υπάρξουν. Κατά τα λοιπά, να είστε καλά αλλά να είστε και βέβαιος ότι μπορούμε να αντλήσουμε "σκεπτικό" ώστε να αποδομήσουμε τον αποδομημένο συγγράφοντας ακόμη και την ...Britannica. Όμως η "υπηρετριούλα" του Δένδια, όπως ευστοχότατα τον αποκαλείτε και σεις, δεν αξίζει περισσότερης προσοχής από κανέναν άλλο όσο από τον θεράποντά του.


Τοποθέτηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

Αγαπητέ κ. Γ. Δημητρόπουλε,

Με δεδομένο το πλαίσιο συνεγκρίσεως των τεσσάρων Μελών της Συντακτικής Ομάδος που προϋποθέτει κάθε ανάρτηση του παρόντος Ιστολογίου, είναι δεδομένο ότι "εμπεριέχομαι" στην, παραπάνω, απάντηση της, θα ήθελα, όμως, να επιπροσθέσω και μία δική μου τοποθέτηση ζητώντας σας συγγνώμη που, λόγω επειγουσών υποχρεώσεων, δεν κατάφερα να την συμπεριλάβω στην ως άνω απάντηση της Σ.Ο. καταχρώμενος του χρόνου σας και του ενταύθα χώρου. Ούτω πως:

1. Επιτρέψτε μου να σας σδυγχαρώ για την συγκρότηση του γραπτού λόγου σας, κάτι που συναντώ για πρώτη φορά σε άτομο προερχόμενο από την "Χρυσή Αυγή". . Η πνευματική σας συγκρότηση, όμως, με κάνει να πιστεύω ότι δεν ανήκετε στα υψηλά στελέχη της "Χρυσής Αυγής", όπου ο κανόνας πνευματικότητος είναι θλιβερός. Εάν κάνω λάθος διορθώσετέ με.

2. Σας ζητώ συγγνώμη εκ μέρους της Σ.Ο. και για ήσσονες αλλοιώσεις στίξεως που υποχρεωθήκαμε να κάνουμε μεταφέροντας το κείμενό σας εδώ, υποχρεωμένοι από τους περιορισμούς του 'lay out' του Ιστολογίου μας. όπως, όμως, αντελήφθητε, αυτές οι μικροεπεμβάσεις δεν κατέφεραν ουδεμία αλλοίωση στο πνεύμα του κειμένου σας.

3. Επίσης σας συγχαίρω και για τον ευφυέστατο τρόπο να εμφανίσετε την "Χρυσή Αυγή" ως πληττομένη από το ίδιο το σύστημα αναφερόμενος στην περίπτωση Περίανδρου-Δένδια, αλλά, θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στο ότι η περιπτωσιολογία δεν συνιστά κανόνα.


4. Και ως Σ.Ο. και προσωπικώς, έχουμε αντιληφθεί άριστα και εκ καταβολής της, ποιος είναι ο εξής ένας βασικός εχθρός της "Χρυσής Αυγής" ο οποίος δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον εαυτό της. Εάν όμως και σεις, ως νοημονέστατος Συνέλληνας αναδράμετε τα πεπραγμένα της θα συμφωνήσετε ότι η "Χρυσή Αυγή" δεν είναι μόνον εχθρός του εαυτού της αλλά και του ίδιου του εθνικού μας Πολιτισμού αναπαράγοντας "προϊόντα" όπως τον παρολίγον δολοφόνο ενός αγνώστου του Περίανδρο ο οποίος είναι "σαρξ εκ της σαρκός" της "Χρυσής Αυγής" και δείχνει να καταλήγει σε ψυχιατρείο λόγω της πίκρας του που ο αρχηγός του δεν του επέτρεψε να προηγηθεί του Ρουπακιά και να ηρωποιήσει άλλους Φύσσες. Αυτούς τους "χαρακτήρες" ...καλλιέργησε η "Χρυσή Αυγή" από την ίδρυσή της και μέχρι σήμερα εξευτελίζοντας τον Ελληνικό Εθνικισμό και προάγοντας το ψεύδος όποιαν "επιφάνεια" λερώνει με την παρουσία της. Το αυτό και ο Περίανδρος ο οποίος ψευδώς αλλά και ανοήτως, ενώ προσπαθεί να το παίξει "υπεράνω" και δηλώνει αδιάφορος για όσους τον "αδικούν", γράφοντας στο παραληρηματικό "κατωσέντονό" του [θα έλεγα εγώ] "με εσυκοφάντησε μήπως και ασχοληθώ μαζί του. Εις μάτην...", εκείνος ήταν που πανικόβλητος ασχολήθηκε μαζύ μου  δ έ κ α  μόλις λεπτά μετά την ανάρτηση του παραπάνω κειμένου μου αλλά και σε χρόνο dt όπως αποδεικνύεται και από τα στοιχεία του υστερογράφου, δύο παρά το ξημέρωμα της 11ης Απριλίου καλώντας με τηλεφωνικώς για να με απειλήσει ατομικώς και οικογενειακώς και να με υβρίσει εισπράττοντας, ασφαλώς, τα δέοντα προς τον θρασύδειλο.

5. Όπως αντιλαμβάνεσθε, λοιπόν, αγαπητέ κ. Γ. Δημητρόπουλε, εάν εγώ συνέτασσα το σχόλιό σας θα είχα να επιπροσθέσω μύριους όσους αποδομητικούς λόγους της -όποιας- προσωπικότητος του Περίανδρου, όμως δεν ήταν αυτός ο σκοπός της αναρτήσεώς μου τον οποίο αντελήφθη κάποιος εκ των προηγηθέντων σχολιογράφων. Εκείνο που επιθυμώ να υπογραμμίσω είναι ότι ακόμη και στην περίπτωση των πολεμίων της χρυσαυγιτών όπως ο Περίανδρος, ένοχος είναι η "Χρυσή Αυγή" και μόνον, ως "φυτώριον" αντικοινωνικής βίας και παρακρατισμού.

Με εκτίμηση.
________________________________________________
   
Ζώης Καρ., 16/4/2018, 18:37 μ.μ.

Σα πολύ ασχοληθήκατε με ρετάλια. Εμείς περιμένουμε να διαβάσουμε κάτι σημαντικό και όχι τα καμώματα της κάθε λόλας.
________________________________________________

Μάγδα G. 16/4/2018, 21:44 μ.μ.

Και επειδή ο Πέρι πολύ μας τα ζάλισε θα μπορούσε να μας πει ποιους ακριβώς "αγώνες" έκανε; Γιατί από εξόν το δάρσιμο του Κουσουρή δε ξέρουμε να έχει κάνει τίποτα αάλλο. Και επειδή και η περίπτωση Κουσουρή ο ίδιος λέει ότι δεν ήταν δικό του έργο ας μας πει τέλος πάντων γιατί θεωρεί τον εαυτό του μια Βουγιουκλάκη του Εθνικισμού;
_______________________________________________

Ε. Βρ., 17/4/2018, 18:58 μ.μ.

Όταν έχεις τσακωθεί και με τα άντερα σου είναι φυσικό να τσακώνεσαι και με τον ίδιο τον Αρχηγό σου που όχι μόνο σε άντεξε και σε έκανε και υπαρχηγό αλλά και έστειλε και τον αδερφό του να σε υπερασπιστεί όταν μαλακιζόσουν παριστάνοντας τον εξολοθρευτή του φοιτητάκου. Τι θες επιτέλους ρε Αντωνάκη και σκούζεις σα τη κυριούλα ποιος σου χρωστάει κάτι και δε στο δίνει; Εσύ τι πρόσφερες στη ΧΑ για να απαιτείς από τη ΧΑ τα όσα απαιτείς; Άντε και [...]* ρε [...]* στο κάτω κάτω. Ένας Ρουπακιάς είσουν για το κόμμα και βαρεθήκαμε να πληρώνουμε Ρουπακιάδες όταν θα μπορούσαμε να είμαστε εξουσία και βρισκόμαστε στα κελιά εξ αιτίας [...]* σαν και σένα. Άντε μπράβο 
________________________________________________

Γ. Δημητρόπουλος, 17/4/2018, 18:59 μ.μ.

     Κύριε Καλέντζη σας απαντώ με προσωπικό μήνυμα που δεν θα ήθελα να δημοσιευθεί για ευνόητους λόγους.

      Με εκτίμηση,
______________________________________________________


Απάντηση της Σ.Ο. προς τον κ. Χ.Π. 
και επί του περιεχομένου του μηνύματός του 
από 12/4/2018, 22:43 μ.μ.

Αγαπητέ κ. Χ.Π.,

Σας ευχαριστούμε για το πληροφοριακότατο μήνυμά σας το οποίο μας κατέστησε κοινωνούς και επί των λεπτομερειών ενός θλιβερού περιστατικού γνωστού σε εμάς και σε αρκετούς ακόμη ήδη από πολλών ετών. Όμως, βάσει της αρχής της ομοφωνίας που διέπει την κάθε ανάρτηση του παρόντος Ιστολογίου, δηλαδή της ομοφωνίας και των τεσσάρων Μελών της Σ.Ο., το περιεχόμενο του μηνύματός σας, κατόπιν πολυημέρων διαβουλεύσεων, εκρίθη μη δημοσιεύσιμο διότι απέσπασε μόνον τρεις ψήφους υπέρ της δημοσιεύσεως ενώ ο κ. Αριστοτέλης Καλέντζης επέμεινε στην μη δημοσίευσή του με το σκεπτικό το οποίο σας εκθέτει ο ίδιος εν συνεχεία:

"Επειδή η διατήρηση υψηλής ποιότητος του Ιστολογίου μας δεν συγχωρεί την αναφορά σε σεξιστικές συμπεριφορές τρίτων, έστω και αυτών οι οποίοι υποκύπτουν σε παρόμοια ατοπήματα ακόμη και με κατασκευασμένες συκοφαντικές αναφορές προς 'τρώση' ημών, δεν συμφωνώ με την δημοσιοποίηση του σχολίου του κ. Χ.Π. από 12/4/2018, 22:43 μ.μ."

Κατόπιν αυτού, ζητούμε την κατανόησή σας.


19/4/2018, 20:00 μ.μ.
_____________________________________________________

Λ.Ζωιτ. 20/4/2018, 08:27 π.μ.

Ο Περίανδρος  ο Κουσουβρής ο Γιαννόπουλος ο Κωνσταντίνου ο Περδικάρης και τόσοι άλλοι έδειξαν ότι η χρυσή Αυγή μάζευε κάθε καρυδιάς καρύδι χωρίς κανένα όραμα εκτός από τη προσωπική τους προβολή σε ένα μικρόκοσμο αρρωστημένων. Τώρα το να μιλάμε για Περίανδρο είναι σα να μιλάμε για τη κοπριά της φοράδας έτσι δεν είναι κ. Καλέντζη;


Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:

Κάθε άλλο αγαπητέ Φίλε. Η κοπριά των Ίππων είναι ενδεικτικότατο σημάδι υγείας κι εμείς οι αλογατάρηδες σ' αυτό το σημείο δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή.
______________________________________________________

Pand. B. 20/4/2018, 09:18 π.μ.

Διαφωνώ με τη λογοκρισία του Χ.Π. Αφήστε τους αναγνώστες σας να κρίνουν το τι πρέπει να δημοσιευτεί.


Τοποθέτηση Σ.Ο.:

Αγαπητή φίλη, επιδιώκουμε να διατηρούμε σοβαρό το επίπεδο του Ιστολογίου μας πέραν δημοκρατικών διαδικασιών, άλλως θα ήμασταν η "Espresso".
______________________________________________________

L. M. 20/4/2018, 09:51 π.μ.

Περίανδρος, Χάμος, Δημητρούλιας όλο το δυσαρεστημένο αφάν σκατέ της Χρυσής Αυγής στη πασαρέλα. Όσοι τρώνε πόρτα στη μούρη σέρνονται πίσω από τους δένδιες για να φυλακίσουν ιδέες αλλά οι ιδέες δεν φυλακίζονται.


Απάντηση Σ.Ο.:

Φαίνεται ότι εσείς ακόμη δεν ...δυσαρεστηθήκατε χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και σεις δεν σέρνεστε, αφού τώρα σέρνεστε από τον Μιχαλολιάκο ενώ όταν δυσαρεστηθείτε [που θα συμβεί κι αυτό, πιστέψτε μας...] θα συμβιβασθείτε να σέρνεστε από τον όποιον συνεχιστή του Δένδια... Κανόνας η εξέλιξη αυτή...
______________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.