Κυριακή, 5 Ιουνίου 2016

Η ΝΙΤΣΕΙΚΗ ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ 
ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΙΑΒΟΛΟΥ



     Ενα πλασμα γεννιεται παντα μεσα στον κινδυνο και σε μια μοιραια λιμνη αιματος.Στην Mητρα.Καταληγει αργα,η γρηγορα σε εναν σκωληκοβρωτο λακκο.Στον Ταφο. Ενα δυνατο πνευμα εκκολαπτεται στην βαναυση κοιτιδα της Οδυνης.Αλλος δρομος δεν υπαρχει.Το αλγος ειναι το μονο δημιουργικο στοιχειο.Ενας ανθρωπος,σπανιως,υπερβαινει την βιολογικη του στελεχωση,χωρις να την καταργει και μεταβαινει στην ακρη της Αβυσσου.Για να αντικρυσει σαν Ναρκισσος τον καθρεπτη του προορισμου του.Η συνεπεια για τους πολλους τολμητιες ειναι η αυτοκατακρημνιση.Λιγοι μπορουν ,πριν πεσουν στο Χαος,να αρθρωσουν μια κραυγη,ο αντιλαλος της οποιας ξεπερνα τον χρονο και συντροφευει σαν μαυλιστικη αλλα και αφυπνιστικη Σειρινα ,τον καθε εκλεκτο Οδυσσεα που θα αφεθει στην μαγεια τους,ξεροντας ομως εκ των προτερων,οτι το δεσιμο στον Ιστο δεν θα τον σωσει,αλλα θα τον στραγγαλισει..Οι μυθοι οπως και τα θαυματα ,οταν επαναλαμβανονται,δεν καταντουν φαρσα,οπως η Ιστορια,αλλα τραγωδιες...
.
     Ο Νιτσε αποτελει μια ειδικη περιπτωση Στοχαστου,που δρασκελισε διακεκαυμενες ατραπους και απαγορευμενα μονοπατια νοητικων εξορμησεων στο Αγνωστο και Απροσιτο ,ειδε και αγγιξε το πυρφορο σιδερο σκληρων και φιλεκδικων Αληθειων,με ανταλλαγμα την προωρη νυχτα της διανοητικης του συμβατικης ευσταθειας .Και μεσα απο το πυκνο σκοταδι,  εκτιναζονται φειδωλα  τηλαυγεις μαρμαρυγες,συγκλονιστικες αστραπες,που εστω και μια φευγαλεα στιγμη,διασχιζουν το κνεφας ,φωτοπλημμυριζοντας το πορφυροκεντητο Λυκαυγες του Δειλινου,στο οποιο γεννιουνται και σβυνουν αμετρητοι ανθρωποι στην τετριμμενη εγκοσμια διαδρομη αναμεσα στο Μηδεν και στο Πουθενα.Λιγοι επιτρεπεται ,ελαχιστοι μπορουν να δουν καταματα αυτο το κεραυνοβολο Ηλιογερμα,γιατι οι περισσοτεροι αποφευγουν την τυφλωση των ματιων τους..προτιμωντας τον αξεδιαλυτο Ζοφο στο μυαλο τους.Διοτι αυτο ειναι τελικα Σοφια,μια φρουδα αναλαμπη,που ξεχυνεται ακαριαια σαν καταιγιδα ,που αδειαζει ομως απο τα συννεφα την θολη τους χλωμαδα,γεμιζοντας την καρδια ενος ανθρωπου με την θανατηφορα,συνηθως, Εκρηξη της τραχιας Αυτεπιγνωσεως..
.
     Στα  κρισιμα σταυροδρομια του ανειρηνευτου πεπρωμενου του ,ο Νιτσε θα σμιλεψει το εκπληκτικοτερα διανοητικα του Γλυπτα,τα οποια αντικρυζουμε με δεος αλλα και αυτα ,μας επιστρεφουν το βλεμμα τους με μεγαλοπρεπη αποσταση.Θα πρεπει  να ριξουμε τον αμυδρο προβολεα σε ορισμενους βασικους σταθμους της μαρτυρικης και καρποτροφου διαδρομης του . Εχει ολοκληρωσει τις συναρπαστικες του πνευματικες επιδρομες στον κοσμο της ελληνικης αρχαιοτητος,γνωριζοντας τις πηγες δημιουργιας του ανεπαναληπτου εκεινου πολιτισμου,τις οποιες συμβολισε ευστοχως στις μορφες του Διονυσου και του Απολλωνος..Της μεθυστικης Εκστασεως και της γαληνιας αταραξιας.Σε αυτην την συνταρακτικη Διαλεκτικη Αρμονια κατεγραψε την πεμπτουσια της Τεχνης και της θεατρικης Τραγωδιας,τονιζοντας οτι παντα στην ριζα ενος δραματος,υπαρχει μια κωμωδια και σε αυτην της κωμωδιας ενα δραμα.Η ανθρωπινη Ψυχη ειναι παντα ενα θεατρο,στο οποιο τα συνορα της Φαιδροτητος και της Μελαγχολιας ειναι δυσδιακριτα.Οι Ελληνες απαλυναν το πνευμα τους,αποδεχομενοι γενναια το αεναον Συναμφοτερον..Για αυτο κατορθωσαν να επιτυχουν κατι,που κανενας αλλος λαος δεν καταφερε ,ουτε καν να φανταστει.Το θεατρο ως απεικασμα της ψυχικης του πολυμορφης συρραξεως και  την λυτρωτικη του θεραπευτικη λειτουργια..συνδυαζοντας τα φαινομενικως ασυνδυαστα.Οι Ελληνες ο τραγικοτερος λαος της Ιστοριας,επλασε τον οργιαστικο και ξεφρενο Διονυσο,για να αποσυμπιεσει ,να εκτονωσει το ανθρωπινο Κτηνος.Αλλα και τον Απολλωνα,για να το εξημερωσει..Ετσι κατεγραφη η ..Γενεσις της Τραγωδιας.
.
     Πλουσια η σοδεια του Νιτσε απο την γεωργηση της ελληνικης Κουλτουρας.Ομως δεν εμεινε ικανοποιημενος,διψασμενος για λιονταρισια τροφη στραφηκε και στα πολιτιστικα ερειπια των πρωτογενων βεδικων ινδικων παραδοσεων.Καθοδηγητης του ο Σοπεναυερ.Αυτος ο βαρυθυμος  βραχμανος του Βορρα.Στο κατωφλι της σκοτεινης φιλοσοφιας του,αισθανεται την ανυποφορη ψυχροτητα της φοβερης διδαχης του.Die Welt ist ein Selbstbetrug,eine Suggestion...Ο Κοσμος ειναι μια παραπλανητικη Αυθυποβολη.Η Ζωη ενος ανθρωπου εχει μικροτερη σημασια,απο αυτην  μιας πετρας..Τα πλασματα δεν ειναι αυθαιρετα δημιουργηματα Θεων,αλλα καρποι μιας τυφλης Βουλησεως,διχως λογο και αιτια,περα απο την βασανιστικη αυτοπραγματωση της.Η υπαρξις ειναι λοιπον εινα Ολισθημα,που διορθωνει ο Θανατος.Die Welt als Wille und Vorstellung..Η βραχυβια συνεχεια ενος ζωντανου περαστικου Ονειρου του Καλειδοσκοπιου της Βουλησεως και της Παραστασεως..Ο Σοπεναυερ ερμηνευε την αυτοκτονια ,ως τον υπερτατο θριαμβο της Βουλησεως.Καποτε  τον ρωτησαν,γιατι ο ιδιος δεν αυτοκτονει.Απαντησε..Εγω ειμαι ο διαβατης,τον  οποιο ενας περαστικος ,σταματα στον δρομο και τον ρωταει που βρισκεται μια οδος.Εγω την περιγραφω και την υποδεικνυω.Δεν ειμαι ομως υποχρεωμενος να τον ακολουθησω..
.
     Και παλι ο Νιτσε παραμενει αχορταγος.Συναντιεται με τον Βαγκνερ.Γοητευεται απο την Μουσικη του και την επαναστατικη του κοσμοθεωρια.Τον λατρευει.Ακολουθει τα βηματα του στην εξυμνηση του γερμανικης μυθολογιας και της παγανισιτκης της συνδεσεως με την κλασικη αρχαιοτητα,στην αναβιωση του συνολικου εργου Τεχνης Gesamtkunstwerk,οπου η μουσικη οπερα αναβιωνει το Δραμα .Μεσα απο την νεα τραγικη αισθηση της Τεχνης ,θα χαλκευθει ενας ισχυρος γερμανικος πολιτισμος..Παραλληλως ,εχοντας αποστασιοποιηθει απο το επαγγελμα του Καθηγητου Αρχαιας Ελληνικης Φιλολογιας,απομονωνεται στον κοσμο και στην θυελλωδη Αυρα του Βαγκνερ.Ενω οι μοναδικες πιστες συνοδοιποροι του βιου του,οι ασθενειες θα τον ταλανιζουν ανηλεως.Ομως ξαφνικα ανακαλυπτει οτι το μεγιστο Ινδαλμα του,ο Βαγκνερ,προδιδει το Ιδανικο τους ,ανεβαζοντας χριστιανικα θεματα,οπως τον Παρσιφαλ,στην Οπερα του.Μια τραυματικη εμπειρια ,που θα τον ωθησει στην απολυτη μελαγχολια και απομονωση.Καταφευγει στα βουνα και στην απανθρωπη ερημια,αναζητωντας την απολυτη Ιδεα,που θα στελεχωσει την φιλοσοφια του..
.
     Επιστρεφοντας στον Κοσμο η Μοιρα, του εδωσε την χαριστικη Βολη Λυτρωσεως.Γνωριζει μια φλογερη,νεαρη ποιητρια ,την Σλαβα Λου Σαλομε.Η θερμη παρουσια μιας Γυναικας τον αναστατωσε.Τον εκανε μικρο παιδι.Περιφερεται στα δαση και απαγγελλει ποιηματα για τον αδοκητο σφοδρο ερωτα  του,οταν δεν ειναι μαζι της..Αυτη ταξιδευει συχνα.Σαν ναρκομανης περιμενει τα γραμματα της,την Σκια της,τα τρυφερα ψυθιρισματα της..Ζει ενα ονειρο.Ομως, οπως ολα τα αληθινα ερωτικα ονειρα ειναι τραγικα και συνηθως ανεκπληρωτα.Και ο Ερως,αυτο το μαρτυριο της Φαντασιας,σαν πτερωτος Δαιμων κρυβει παντα επιμελως κατω απο τα βελουδινα φτερα του,ενα  αιμοβορο και ξεκοιλιαστικο Σπαθι,το οποιο καρφωνει αδιστακτα ,στην καρδια.,απο το αφθονο αιμα της οποιας,αναφυεται ενα αξιοθρηνητο ρακος ,η,ενας Σωφρον..Κατα φυσικην επιλογην.Ο Νιτσε ,ο οποιος ειχε διαλαλησει..Πηγαινεις  σε γυναικα;;μην ξεχνας το μαστιγιο..αφοπλιστηκε απο μια νεαρη Σλαβα,αλλα ηταν τοσο στιβαρος,ωστε την ξαπλωσε στο χαρτι και δαμασε τα δεσμα της με την ευρωστια της Σοφιας του.
.
     Η Λου Σαλομε τον εγκαταλειπει.Ο Νιτσε θα υποστει τον ισχυροτερο κλονισμο..κανοντας ενα βημα βαθυτερα στην Σπηλια της φιλοσοφικης κοσμικης Οδυνης.Weltschmerz.Αγιατρευτος ο πονος του χωρισμου και φρικτες οι ατερμονες ωρες του.Πληρωσε και αυτος το τιμημα του καθε βαθυψυχου Ανδρος αλλα και διεγνωσε αλγεινα το ουσιωδες μυστικο του Ερωτος,την εγκεφαλικη Αυταπατη..Ξαναπαιρνει τα βουνα και τα λαγκαδια..Και στο ορος Εγκαντιν ,θα τον χυπησει η Ιδεα του Αιωνιου Γυρισμου..Η υλη ειναι περιορισμενη,ο χρονος αστειρευτος.Αρα η καθε υπαρξη θα ανασυσταθει ,ισως και εκατομμυρια μορφες..Η χαρα,ο πονος ,ολο το πολυχρωμο Γαιτανακι της Ζωης ,θα τον τυλιξει και παλι..θα τον εκσφενδονισει σε αυτην την Γη..Αισθανεται Ιλλιγο.Η Θεωρια της Ανακυκλωσεως ειναι απελπιδα.Αυτος ψαχνει μια ελπιδα.Θα την βρει.Αλλα θα ειναι και η τελευταια..
.
     Σε αυτην την σημαντικη στιγμη της πολυπαθης ζωης του,ανασυγκροτει τις σκεψεις του,αναψηλαφιζει τα γραπτα του,αναρριπιζει τις μελετες του .Μαχεται σαν γενναιος πολεμιστης,που ξερει οτι αγωνας που δινει θα χαθει.Και ομως παρα ταυτα εξακολουθει να μαχεται και να κονταροχυπιεται με Σκιες,με Ιδεες,με φαντασματα ,με τον εαυτο του.Διαισθανομενος οτι πρεπει να βιαστει,εχοντας το αλανθαστο ενστικτο ,οτι η νυχτα θα σκεπασει το μυαλο του.Επανακαμπτει στο βασικο φιλοσοφικο του ερωτημα.Πως οριοθετειται το καλο και το κακο στην αξιολογικη κλιμακα των κοινωνιων,τι ειναι το ηθικο και τι ανηθικο ,πως κατασκευαζονται αυτες οι σχετικες Αξιες στα πειραματικα εργαστηρια της εξουσιας καθε εποχης;;Ποια ειναι η καταγωγη αυτων των Αρχων..και πρωτιστως,πως το ανθρωπινο ειδος θα ξεπερασει την αιωνιως ανατροφοδοτουμενη αθλιοτητα του..
.
     Ο Νιτσε δεν θα μεθυσει στις Ταβερνες των Θρησκειων,των  και των Εκκλησιων,που υποσχονται και εμπορευονται μεταφυσικη Σωτηρια,ζητωντας ως ανταλλαγμη την δουλοπρεπεια και την υποταγη..θα σπασει μετα παταγου ,τα εβραιοχριστιανικα μεθυστικα κρασοποτηρα,θα αναποδογυρισει τα τραπεζια τους ,πυρπολωντας τα χυδαια κομπογιαννιτικα γιατροσοφια τους.Λαμβανει το φραγγελιο και αποδιωκει απο το νοερο Τεμενος της ελευθερας Σκεψεως του,τους Βρυκολακες της περιφρονησεως και του μισαλλοδοξου μυκτηρισμου της κοσμικης Ερασμιοτητος ,της Υγειας,της ψυχοσωματικης Αλκης,της αριστοκρατικης Ευπρεπειας και της φυσικης Ευαρμοστιας.Φτυνει βροχηδον,τους Κηρυκες της Ερημου,της ταπεινωσεως, τους Υμνητες της αυτοεξευτελιζομενων ,των παραφρονων,των καχεκτικων, γενετικως ηλιθιων και των ευνουχων.Τους ιδεολογικους Φονιαδες του αρχαιου ελληνικου Πολιτισμου και τους Λαθρεμπορους της απαξιωσεως και δαιμονοποιησεως της Φυσεως..Τους πασης αποχρωσεως Παπαδες..τους αισχρους πτωματεμπορους Συνωμοτες ανατροπης της σημασιολογιας των αξιακων εννοιων περι Καλου και Κακου.
.
    Ειναι η εκδικηση του ,εκ της φυσεως του, χαμερπους σκλαβου ,του διαβοητου κοπαδανθρωπου,του ελαττωματικου αναλκους και πανασθενους δυσμορφου Ανδραποδου ,του φρικτως παραμορφωμενου επιμεικτου οχλου των σεξουαλικων,φυλετικων δυστυχηματων των αιωνων.Η Ηθικολογια ,την οποια διασαλπισε ο εβραιοχριστιανισμος στην εποχη παρακμης της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας,ειναι η ψυχολογικη ζηλοτυπια και ο αδυσωπητος φθονος του αρρωστου κατα του Υγειους,του προλεταριου κατα του Αριστοκρατου,του ακρωτηριασμενου κατα του αρτιμελους,του θρασυδειλου περιθωριακου κατα του αρχοντος Πολεμιστου,του μισοθηλεως κατα της γυνης,της κακασχημης,ξεδοντιασμενης γεροντοκορης κατα του ανεγγικτου,για αυτην ανδρος.Ειναι τα απεχθη και αποκρυφα συμπλεγματικα απωθημενα ενος νανου εναντιον ενος Γιγαντος.Ειναι η ιδεολογικη εκφρασις της εκφυλιστικης καταπτωσεως των μιαρων μαζικων αποβολων της υπεξελιξεως, με σκοπο την ψυχικη και σωματικη διαβρωση των υγειων,ευφυων και ευμορφων πλασματων της..
.
     Μια υπουλη αποπειρα τεχνητης ενοχοποιησεως των φυσιολογικων ενστικτων και της δημιουργικης πορειας εκλεκτων, αισθητικων αναλαμπων της βιοοργανικης ανοδικης εξελιξεως.Με μια φραση,η συνειδησιακη υπονομευση των θεμελιων του ελληνορωμαικου πολιτισμου ,απο τις αφηνιασμενες παμμεικτες μαζες της Ανατολης..Αυτα τα φαινομενα ηθικης μεταλλαξεως, αποτυπωνει ο Νιτσε ,ενδελεχως στην..Γενεαλογια της Ηθικης..περιγραφοντας γλαφυρα την ιστορια πνευματικης Δουλαγωγησεως της Ευρωπης.Μιας επιχειρησεως φιμωσεως και διαστρεβλωσεως των φυλετικων και ηθικων ,αισθητικων Αρχετυπων της,τους τελευταιους δεκαεπτα αιωνες.Ενας Μεσαιωνας,στο τελος του οποιου,δηλαδη στην εποχη του Νιτσε,αμφισβητειται εντονως απο την αναβιωση της επιστημης,της φιλοσοφιας και της ελευθερας ερευνης.Μια απελευθερωτικη προσπαθεια,που ξεκινησε στην περιοδο της Αναγεννησεως ,με την ανακτηση των ελληνικων πνευματικων εφοδιων και συναντησε τον λυσσαλεο πολεμο των σκοταδιστικων εκκλησιαστικων κατεστημενων..
.
     Στον 19ο αιωνα επικρατει ο θετικιστικος επιστημονισμος,ο πραγματιστικος ορθολογισμος μαζι ομως με τον αταιριαστο συντροφο του,τον Ρομαντισμο,η καπιταλιστικη δυτικη κοινωνικη διαρθρωση.Ανακαλυπτονται εν σπαραγοις οι νομοι της βιολογιας και της κληρονομικοτητος.Η Αρχαιολογια ανασκαπτει αγνωστα και πρωτοφανερωτα κειμενα και ντοκουμεντα απο τους παναρχαιους πολτισμους της Μεσης Ανατολης και της Νοτιοανατολικης Ασιας και η ιστορικη και φιλολογικη τους αποκρυπτογραφηση,κλονιζει τα καθιερωμενα μυθευματα,στα οποια στηριχθηκε η  επιβεβλημενη θεολογικη εβραιοχριστιανικη θεωρηση του κοσμου.Ο Νιτσε απορροφα σαν τρυφερο σφουγγαρι ,ολα τα ρευματα της αμφισβητησεως της και τα μετουσιωνει σε μια καταγγελια κατα μιας θρησκομανους ψυχικης τρομοκρατιας δυο χιλιαδων ετων.Επιχειρει την θεαματικη βαθυνουστατη υπερβαση του τεχνητου ζοφερου κενου του εβραιοχριστιανισμου,αναδιφωντας στην προχριστιανικη κληρονομια τα ερεθισματα για την καλυψη του..
.
     Ο Νιτσε δεν δολοφονησε τον Θεοδιαβολο των ..αγιων Γραφων.Απλως κατεγραψε με χειρουργικη ψυχραιμια την πτωση και τον αμετακλητο θανατο του,στις συνειδησεις των Ευρωπαιων της εποχης του.Ανεσυρε ενα μουχλιασμενο κουφαρι απο την οζουσα καταπακτη του τρικυμιωδους υποσυνειδητου τους.Στο κορυφαιο εργο του..Ταδε εφη Ζαρατουστρα..εκφραζει με γριφωδεις φιλοσοφικους και ποιητικους αποσυμβολισμους την νεκρωσιμη ακολουθια μιας προσεγγισεως του θεου,δηλαδη της οντολογικης υποτιθεμενης Αρχης και της ηθικολογικης υποστασιακης νοηματοδοτησεως της,η οποια κυριαρχουσε ως Θεσφατο στον φαλκιδευμενο ευρωπαικο πολιτισμο.Υπεδειξε την ευαλωτη σπονδυλωση του και συνετριψε την αυθυποβλητικη καταπιεστικη αναγκαιοτητα του.Ο Ευρωπαιος κουβαλουσε στο πνευμα του,οχι μονον ενα τυμπανιαιο πτωμα μιας πλαστογραφημενης εικονας Θεου,αλλα και ενα αχθος αρουρης της ψυχης του,το οποιο δεν του ανηκε,αλλα και στο οποιο δεν πιστευε.Το τρομακτικο μεταιχμιο αναπληρωσεως της θεολογικης συντριβης του, καλειται μηδενισμος...
.
     Γιατι ομως ο Νιτσε επελεξε την μορφη του Ζαρατουστρα,για να τις φορτωσει την νεα κοσμογονικη Αποστολη;;Την ,μετα την τυπικη διακηρυξη ερειπωσεως του εβραιοχριστιανικου Θεου,διασαλπιση ενος νεου Σκοπου,μιας νεας εξορμησεως του Ανθρωπου στην αιτιολογηση της υπαρξεως του;;Δηλαδη τον καινοφανη Μυθο του περιφημου Υπερανθρωπου.Η επιλογη του Ζαρατουστρα ,απο τον Νιτσε,ασφαλως και δεν ειναι συμπτωματικη.Ο Ζαρατουστρα,συφωνα με τις παραδοσεις και τις εν πολλοις αντικρουομενες αναφορες ,υπηρξε ενας Μυστης, μεταρρυθμιστης του Μαζδαισμου,μιας θρησκειας των Αριων Μηδων της εποχης της περσικης δυναστειας των Αχαιμενιδων τον 6ο αιωνα .π.Χ.Ο Spitama ενας περσης Ιερεας,ο οποιος διακηρυξε τον διαχωρισμο του Καλου και του Κακου,με τα δικα του σχετικα κριτηρια,διαζωγραφισε την παλη του αγαθου Θεου  Ahura Mazda κατα του δαιμονος Σατανα Ahriman ,στην ανθρωπινη ψυχη και της εθεσε την αυτεξουσιοτητα επιλογης του αντιστοιχου στρατοπεδου.Μιας κρισιμου προαιρεσεως,η συνεπεια της οποιας δεν ηταν τιποτα αλλα,απο την κατοχυρωση μιας θεσεως στον επεκεινα Παραδεισο η,στην Κολαση ,κατοπιν μιας μεαταφυσικης Κρισεως.Ολα αυτα τα θεολογικα στοιχεια,οπως θα καταλαβατε,τροφοδοτησαν την μυθολογια και την κοσμολογια του Ιουδαισμου,αλλα και του Χριστιανισμου..
.
     Επομενως ο Ζαρατουστρα εδραιωσε με την διδασκαλια του, τον Ενοθεισμο και εστησε το διαχωριστικο φραγμα μεταξυ Καλου και Κακου και κυριως την μεταφυσικη Επαγγελια των υπερκειμενων και υπερφυων Δικαστηριων των ψυχων.Την λαχταρα του αλλου αυλου Κοσμου..Ο Νιτσε σαν Προφητης του τελους του οριοθετηθεντος ηθικου προσανατολισμου δυο χιλιαδων χρονων,και Κηρυξ του Ηθους μιας εκκολαπτομενης  αυτονομηθεισης , αντιθεοκρατικης Ανθρωπολογιας,διαλεξε τον Ζαρατουστρα ,τον μετασχηματισε στην δικη του εκρηκτικη Φαντασια,σαν ενα Συμβολο της ακυρωσεως των διδαχων του μυθικου η,ιστορικου Spitama.Στο βιβλιο του,ο Νιτσε παρουσιαζει τον δικο του Ζαρατουστρα ,σαν ερημιτη να κατεβαινει απο το βουνο της δεκαχρονης ασκητικης απομονωσεως και να μεταφερει το μηνυμα στους ανθρωπους,οχι της ελευσεως ενος Θεου η,Διαβολου αλλα την καταργηση της και την καταλυση, της εξωθεν Ηθικολογιας τους..Η λεπταισθητος ,φονικη σαρκαστικη διαθεση του Νιτσε ειναι πραγματι επιβλητικη..
.
     Ο νεοπλασθεις Ζαρατουστρα του Νιτσε ,περιφερεται στις αγορες και στις πλατειες του οχλου.Σε ενα απεραντο Κοιμητηριο υποκρισιας,διχασμου,αθλιοτητος και αγνοιας.Σε ενα ιστορικο Κεφαλαιο εικοσι αιωνων.Δεν εισακουσε την προτροπη του χριστιανου Μοναχου,που συναντησε στην βουνοπλαγια,να αποφυγει τους ανθρωπους και να αναζητησει τον Θεο του.Ξερει οτι αυτος ο Θεος δεν υπαρχει πια.Ειναι ενα λειψανο στις συνειδησεις.Διασαλπιζει την μεταξιωση των Αξιων.Umwertung..οπως τις κατασκευασαν οι μονοθειστικες θρησκειες.Δεν ειναι πια..Καλος και αγαθος,ο ταπεινος,ο ασθενης,ο σακατης,ο δουλος,ο υποτακτικος,ο ζητιανος,ο περιφρονητης εχθρος των εγκοσμιων,ο  διψασμενος για μεταφυσικη Εκδικηση και Δικαιωση.Καλος και Αγαθος ειναι ο Γενναιος μαχητης,ο ερασιβιος Ευγενης,ο τοληρος Κατακτητης και δυναμικος εξερευνητης.Ο ,εκ της φυσικης Οικονομιας,αριστοκρατικος ευσταλης Υπεροχος,βριθων Υγειας ,Ευεξιας και αισθητικης ακτινοβολιας.Καλο και αγαθο,ηθικο και εμπρεπων ειναι το βιολογικο,αστειρευτο χαμογελο της Φυσεως,αποτυπωμενο στην πνευματικη,αυτεξουσια Ισορροπια και στην σωματικη αρμονικη διαπλαση..της βουλησιοκρατικης Σφριγηλοτητος.
.
     Αυτος ο επιλεκτικος Τυπος Ανθρωπινης θαραλλεας Ερασμιοτητος ειναι και πρεπει να ειναι ο Προδρομος του Υπερανθρωπου..Αυτος,εγκαταλειποντας πισω του ,τον ελαττωματικο ,εκφυλισμενο γαγγραινωδη μαζανθρωπο,οπως καποτε ο ανθρωπος τον πιθηκο,θα πορευτει στο κατωφλι του Μελλοντος,σπερνοντας επαξιους Κληρονομους και συνεχιστες της ευγενους Ρατσας του,δρομολογωντας το δικο του Ηθος,την δικη του αξιολογικη Ιεραρχια,χωρις να πεφτει στα υποποδια Θεων και Δαιμονων.Ο Κοσμος του Αυριο ,του ανηκει.Και ασφαλως,ο Νιτσε,μπορει να μην υπενοησε,διχως να το αποκλειουμε,μια νεα οργανικη μετεξελιξη του ανθρωπινου οντος,αλλα σιγουρα ,προανειγγελε μια διαδικασια και μια εθελουσια Πορεια ενος στιβαρου Ιδανικου Προταγματος ψυχοσωματικου εξευγενισμου εκλεκτων Γενων, για τις επομενες χιλιετηριδες..
.
     Ο μυστικος αποκαλυπτικος Λογος του Νιτσε ηταν ενας εκρηκτικος δυναμιτης,ο οποιος ανατιναξε ενα ετοιμορροπο σαθρο Οικοδομημα του ηθικιστικου φαρισαισμου της εβραιοχριστιανικης παρακμιακης εποχης.Φωτογραφισε την τελικη της καταπτωση.Επισφραγισε την απομυθοποιηση της.Απαθανατισε τον μοιραιο της,συνεχως αναβαλλομενο, Θανατο.Υπεγραψε την ληξιαρχικη πραξη τελευτης της.Την συνοδευσε ως την ακρη ,του φρικτου της Ταφου.Εκει οπου τα σκουληκια καταβροχθισαν τα σπαραγματα της ελεεινης μαζικης τυφλης ανθρωπινης αναπαραγωγης σε ενα απαισιο Οργιο παμμεικτου δυστυχιας και φαυλοτητος.Χαιδεψε με τα λεπτα του χερια,το στερνο χωμα ,ριχνοντας το,σαν Σπονδη Εξορκισμου,στο Μνημα οχληρων εφιαλτικων Φαντασματων,που ξεχυθηκαν σαν αδηφαγες ακριδες απο την ερημο της Ιουδαιας,για να αμαυρωσουν τους αιθεριους πολιτιστικους Κηπους της περικαλλους ηθικης και αισθησιοκρατικης Φυσιογνωμιας του ελληνογενους Πολιτισμου..Αλλα κυριως υπεδειξε μια μελλοντικη Οδο Λυτρωσεως...
Την Γενεση του Υπερανθρωπου,μεσα απο τις Οδυνες και τον φρικτο τοκετο ,και παλι στην Μητρα του Αιματος.Αυτο το πυρινο Οραμα ηταν ενα αναστροφο ξορκι αποσκορακισμου του αβασταχτου Πονου και της Συμπονοιας για το ελεεινο ανθρωπινο δραμα;;Η,μια δυναμικη εφορμηση ευθανασιας της Ριζας της απαξιωτικης εκτροπης της ανθρωπινης Περιπετειας;;;;..
.
     Ο Νιτσε ,οπως και ο δικος του Ζαρατουστρα,συντροφια με τον Ηλιο και τον Αετο,ανεβηκε στο βουνο των Ιδεων του σαν φλογα και εγινε σταχτη,που σκορπιζεται ακομα στους ωκεανους, αναμεσα σε μοναχικες Νησιδες φιλερημων Στοχαστων..

    Και ο ανθρωπος με,η,χωρις Θεοδιαβολο,η,Υπερανθρωπο θα εξακολουθει να μαχεται δυστυχης και ανικανοποιητος, στην ακουσια εκτοξευση του στην επιγεια βιολογικη του πορεια..
Και θα σηκωνει τον βαρυ Σταυρο του,αναζητωντας ενα Νοημα στην Αβυσσο της συνειδητοποιησεως της πεπερασμενης τραγικοτητος του...

     Ισως και ο Νιτσε να ηταν ενας Σιμων Κυρηναιος στην διαδρομη των εσαει ολιγων, ευγενων πλασματων στην μαρτυρικη πορεια στον Γολγοθα .Απο το Τιποτα στο Πουθενα.Για αυτο,η ιλιγγιωδης,υπεροχη Απογνωση τους,τους εξαναγκαζει να επιλεγουν το Μηδεν,αντι του Τιποτα.Διοτι το Μηδεν,εχει τουλαχιστον,μια νοητη περιφερεια...
.
                                                      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΓΟΣ.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.