ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ:
ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ.
ΞΕΣΤΗΣΤΕ ΤΟ!!
O Μάκης Τριανταφυλλόπουλος προμοτάρει το συλλαλητήριο, ο Μίκης Θεοδωράκης θα μιλήσει στα πλήθη των κατασκευαζόμενων ψηφοφόρων του νέου εκλογικού διεξόδου στο αδιέξοδο του συστήματος: ΤΡΕΞΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ [μ]ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.
Το όνομα της Μακεδονίας" έχει εκχωρηθεί προ δεκαετιών στους Σκοπιανούς, ήδη, από την κυβέρνηση του Κώστα Μητσοτάκη στην οποία υπουργός ήταν ο απατεώνας-ομιλητής του τωρινού ...συλλαλητηρίου Μίκης Θεοδωράκης. Και, δυστυχώς, πέραν της εκχωρήσεως του ονόματος σήμερα η καταχρηστικώς αποκαλούμενη "Ελλάδα" είναι μία γεωγραφική περιοχή χωρίς εθνική κυριαρχία και διεθνώς ανυπόληπτη. Εν ολίγοις: Τα αεροδρόμια της χώρας είναι ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, τα λιμάνια της χώρας είναι ΚΙΝΕΖΙΚΑ, τα δάση της χώρας είναι ΚΑΝΑΔΙΚΑ, τα τρένα της χώρας είναι ΙΤΑΛΙΚΑ, το οδικό δίκτυό της ανήκει στον Μπόμπολα, αλλά οι ηλίθιοι κάτοικοί της αντί να κινηθούν στην ΙΔΡΥΣΗ ΧΩΡΑΣ, κινητοποιούνται για ένα όνομα μιας περιοχής το οποίο αποτελεί ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΗ προδοσία των ιδίων που σήμερα κόπτονται για την ..."ελληνικότητά" του.
Xωρίς να αμφισβητώ τον επιδερμικό πατριωτισμό, αμφισβητώ απολύτως την νοημοσύνη όλων όσων πρόκειται να χασομερήσουν στις διαδηλώσεις που τους
σύρουν μεθοδευμένα οι συστημικοί δημαγωγοί οι οποίοι αποβλέπουν στη ψήφο των όχλων και θα σημειώσω τα ακόλουθα:
1. Εάν οι Μακεδονομάχοι έκαναν διαδηλώσεις η Μακεδονία, σήμερα,
θα ήταν προάστιο της Σόφιας.
2. Μεγαλύτερη σε όγκο διαδήλωση για το Μακεδονικό από εκείνη
του 1992 δεν υπήρξε και ούτε θα υπάρξει αλλά εκείνη η συγκλονιστική σε όγκο
διαδήλωσε ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ με αποτέλεσμα το show να χρειαστεί να επαναληφθεί και σήμερα.
Σήμερα, που η δύναμη προσελεύσεως έχει συρρικνωθεί τραγικά, από το 1992, σε τι
θα μπορούσε να αποδώσει περισσότερο από τότε;
3. Τα τελευταία συλλαλητήρια για το Μακεδονικό διοργανώνονται
από διεκδικητές ψήφων οι οποίοι διαμορφώνουν προεκλογικό «ακροατήριο» για να
γεμίσει τις πλατείες κάτω από τα μπαλκόνια τους. Και αυτό το καταλαβαίνουμε όταν
προσέξουμε π ο ι ο ί κρατούν τη θέση του προβεβλημένου ομιλητή που
αποτελεί πρόβα τζενεράλε πολιτευτή. Στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης ο
διοργανωτής-σύστημα επέλεξε ως ομιλητή τον Φράγκο Φραγκούλη τον οποίο προορίζει
ευφυώς ως κομματάρχη πολιτευτή στις επερχόμενες εκλογές λαμβάνοντας υπ΄ όψη ότι
στη περιοχή της Μακεδονίας οι ένστολοι είναι πιο αποδεκτοί από τους hard-core σουπερεθνικιστές του Βορρά. Αντιθέτως,
στο αντίστοιχο συλλαλητήριο των Αθηνών η επιλογή είναι στο πρόσωπο του Μίκυ
Θεοδωράκη, λαμβανομένου υπ΄ όψη ότι ο νότος είναι πιο …ελευθεριάζων με
κουλτουριάρικο επίχεισμα. Ποιος, όμως είναι ο Φράγκος Φραγκούλης και ο Μίκης
Θεοδωράκης;
Ο μεν πρώτος υπήρξε ο ένστολος που στήριξε όλες τις μνημονιακές κυβερνήσεις και ως μόνη μάχη της στρατιωτικής του καριέρας υπήρξε η παρέμβασή του ώστε η κόρη του να παραμείνει στέλεχος της μισελληνικής κρατικής τηλεόρασης, σε συνεργασία με την οποία παρήγαγε σειρά ντοκιμαντέρ ΥΠΕΡ της λαθρομετανάστευσης χρηματοδοτούμενη με κρατικά κονδύλια. Αυτός εν συντομία είναι ο "στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης.
Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι ακόμα πιο γνωστός ως "υπουργός" της κυβέρνησης Κώστα Μητσοτάκη στην οποία, παρέα με τον Αντώνη Σαμαρά άνοιξαν τα σύνορα για πρώτη φορά με αποτέλεσμα την εισβολή του πρώτου ογκώδους κύματος λαθρομεταναστών, κάνοντας, έτσι, καθεστώς στη χώρα μας τη λαθρομετανάστευση. Αναφορικά με το Μακεδονικό οι θέσεις του Μίκη Θεοδωράκη είναι γνωστές και συνοψίζονται στο περιεχόμενο της παρακάτω εικόνας:
Χιλιάδες ηλιθίων αμνών ετοιμάζονται, μεθαύριο Κυριακή, να συριθούν στη φιέστα που τους οργανώνει το σύστημα για να τους κρατήσει αιχμάλωτους και την επόμενη τετραετία. Και δεν είναι τυχαίο ότι αυτά τα "συλλαλητήρια" ανασύρονται από το "σεντούκι" καθώς πλησιάζουν οι εκλογές.
Μέσα από αυτά τα συλλαλητήρια το σύστημα μαγειρεύει το "πάνελ" που θα προωθήσει ως νέους υποσχεσιολόγους ...ελπίδας και αλλαγής και τους οποίους ανασύρει από τα ανακυκλώσιμά του. Οι παλιές φιλιππινέζες του συστήματος θα εξαφανιστούν χρεωμένες με την αποτυχία που συνοψίζει τις υπηρεσίες που προσέφεραν στο σύστημα ρουφώντας το αίμα του ηλιθίου λαού, ενώ οι καινούργιε φιλιππινέζες, καθαρές στην αρχή θα αναλάβουν τη σφουγγαρίστρα μέχρι κι αυτές να λερωθούν και να περάσουν στη σύνταξη.
Ωστόσο ο ηλίθιος όχλος ετοιμάζει τα πλακάτ του υπό την καθοδήγηση των χαφιέδων του συστήματος που από τον Θεοδωράκη μέχρι τον τάπερ Κλεομένη και τον αρχιχαφιέ Κώστα Πλεύρη "αγκαλιάζουν" στραγγαλιστικά όλες τις πολιτικές αποχρώσεις μιας κοινωνίας η οποία επιμένει σε χρώματα άνευ περιεχομένου.
Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να καταλάβουμε πως ο αγώνας για τα εθνικά θέματα δεν γίνεται με ...πικετοφορία αλλά με εκείνα που δείχνουν οι κιτρινισμένες φωτογραφίες των αγωνιστών. Εκείνοι δεν κρατούσαν πλακάτ αλλά ΟΠΛΑ. και, βεβαίως, ο ευνουχισμένος σημερινός ελλαδικός όχλος ο οποίος ούτε που τολμά να σκεφτεί ότι μπορεί να κρατήσει όπλο, υποκύπτει στις μεθοδεύσεις του συστήματος για να παραμείνει εσαεί υπόδουλος της βλακείας του.
Ήδη το τι σημαίνουν τα συλλαλητήρια για την ενίσχυση των αστυνομικών δομών του ανθελληνικού κράτους είναι εμφανές από τα πρώτα, προ-συλλαλητηριακά δημοσιεύματα.
Με "μαγιά" τις χιλιάδες των ηλιθίων διαδηλωτών και μα "πειραματικό σωλήνα" το συλλαλητήριο, η MOSSAD η οποία κηδεμονεύει [και] την Ελλάδα θα ξαναστείλει τον "επιτετραμένο" της ειδικό επί θεμάτων τρομοκρατίας Samuel Bashan να οργανώσει την "περιφρούρηση" της μεθοδευμένης φιέστας ως πρόσχημα για να εντατικοποιηθεί η λειτουργία του δικτύου πληροφοριών των τοπικών μυστικών υπηρεσιών οι οποίες, τελικώς, θα "περάσουν" τα πορίσματά τους στους Εβραίους πάτρωνές τους. Και όλα αυτά με τη αβάντα των χιλιάδων ηλιθίων που θα "κατεβούν στο συλλαλητήριο για να σώσουν την ...Μακεδονία".
Αλλά, είναι μόνον "ηλίθιοι"; Μακάρι να ήσαν μόνον ηλίθιοι. Δυστυχώς, οι χιλιάδες φασουλήδες του συλλαλητηρίου της Κυριακής, καταντούν και προδότες της Ελλάδος καθοδηγούμενοι από ξένα κέντρα εξουσίας υπέρ ξένων συμφερόντων κυριαρχίας. Γι αυτό,
Αυτή την Κυριακή θα είμαι με όσους είναι για τον οποίονδήποτε λόγο ε ν α ν τ ί ο ν των χιλιάδων ανελληνίστων γραικύλων διότι, ανεξαρτήτως, λόγου, προτάσσοντας το εθνικό συμφέρον, θεωρώ ότι η εκουσία ή ακουσία προδοσία είναι το χείριστο ενώ χείριστο ακόμη και του χειρίστου για μία Φυλή, για ένα Έθνος, για μία χώρα είναι η ηλιθιότητα των ατόμων που τα απαρτίζουν. Και θα παραμένω πλάι σε όσους εμπνέονται από το παράδειγμα των εξεγερμένων που κινούνται με σοβαρότητα για να κατακτήσουν ότι διεκδικούν κι όχι για να σουλατσάρουν "ανώδυνα" σε πολυσύχναστα νυφοπάζαρα τρώγοντας φτηνά "βρώμικα" και χτυπώντας κατσαρολικά σε πλατείες για να ξορκίσουν τη μιζέρια τους.
Ήδη το τι σημαίνουν τα συλλαλητήρια για την ενίσχυση των αστυνομικών δομών του ανθελληνικού κράτους είναι εμφανές από τα πρώτα, προ-συλλαλητηριακά δημοσιεύματα.
Samuel Bashan
Με "μαγιά" τις χιλιάδες των ηλιθίων διαδηλωτών και μα "πειραματικό σωλήνα" το συλλαλητήριο, η MOSSAD η οποία κηδεμονεύει [και] την Ελλάδα θα ξαναστείλει τον "επιτετραμένο" της ειδικό επί θεμάτων τρομοκρατίας Samuel Bashan να οργανώσει την "περιφρούρηση" της μεθοδευμένης φιέστας ως πρόσχημα για να εντατικοποιηθεί η λειτουργία του δικτύου πληροφοριών των τοπικών μυστικών υπηρεσιών οι οποίες, τελικώς, θα "περάσουν" τα πορίσματά τους στους Εβραίους πάτρωνές τους. Και όλα αυτά με τη αβάντα των χιλιάδων ηλιθίων που θα "κατεβούν στο συλλαλητήριο για να σώσουν την ...Μακεδονία".
Αλλά, είναι μόνον "ηλίθιοι"; Μακάρι να ήσαν μόνον ηλίθιοι. Δυστυχώς, οι χιλιάδες φασουλήδες του συλλαλητηρίου της Κυριακής, καταντούν και προδότες της Ελλάδος καθοδηγούμενοι από ξένα κέντρα εξουσίας υπέρ ξένων συμφερόντων κυριαρχίας. Γι αυτό,
Αυτή την Κυριακή θα είμαι με όσους είναι για τον οποίονδήποτε λόγο ε ν α ν τ ί ο ν των χιλιάδων ανελληνίστων γραικύλων διότι, ανεξαρτήτως, λόγου, προτάσσοντας το εθνικό συμφέρον, θεωρώ ότι η εκουσία ή ακουσία προδοσία είναι το χείριστο ενώ χείριστο ακόμη και του χειρίστου για μία Φυλή, για ένα Έθνος, για μία χώρα είναι η ηλιθιότητα των ατόμων που τα απαρτίζουν. Και θα παραμένω πλάι σε όσους εμπνέονται από το παράδειγμα των εξεγερμένων που κινούνται με σοβαρότητα για να κατακτήσουν ότι διεκδικούν κι όχι για να σουλατσάρουν "ανώδυνα" σε πολυσύχναστα νυφοπάζαρα τρώγοντας φτηνά "βρώμικα" και χτυπώντας κατσαρολικά σε πλατείες για να ξορκίσουν τη μιζέρια τους.
Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ. 6977764737
ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ , 2/2/2018, 12:07 π.μ.
Αντί να
φαντασιωνόμαστε τη τελευταία παράσταση του "κόκκινου παπά" στη
πλατεία Ferrari, βιώνουμε τα συλλαλητήρια των μαο-μαο και τους δενδρόβιους
ομιλητές...το δυστύχημα είναι ότι ο Καλέντζης έχει δίκιο:το πρόβλημα έχει να
κάνει πρώτιστα και κύρια με την αισθητική, το πολιτικό στοιχείο έπεται!
Τι να
γράψεις ρε Καλέντζη και για ποιόν?
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αν και, όντως, δεν ξέρω για ποιον γράφω, ξέρω για ποιον ΔΕΝ γράφω και αυτός είναι ο όχλος μερικών εκατομμυρίων γραικύλων που στιγματίζουν τον Ελληνισμό. Kαι σίγουρα δεν γράφω γι αυτόν...
_______________________________________________
Ι. Πατρ. 2/2/2018, 13:48 μ.μ.
Πόσοι άραγε να πρόσεξαν και να κατάλαβαν τα παραπάνω:
Απάντηση Σ.Ο.;
Μόνον οι συνειδητά απέχοντες της δημοκρατικής απάτης. Τα μπάζα ουδέποτε θα αντιληφθούν, ούτε καν την αίσθηση της λεπίδας στους λαιμούς τους.
_________________________________
Π.Γρηγορέας, 2/2/2018, 20:59 μ.μ.
Ο τίτλος σας λάθος. Το παιχνίδι είναι χαμένο και οριστικά.
Απάντηση Σ.Ο.:
Θα συμφωνήσουμε στο πρώτο αλλά διατηρούμε επιφύλαξη για το δεύτερο.
____________________________________________
Οι παρακάτω κ.κ. Ε.Κατσιμήτρος, Ελένη Καραγιάννη, Λέων Σοφός, Γιάννης Περράκης και Μ. Χατζησάββα με διαφορετικά μηνύματα με ρωτούν, ...συμπτωματικώς το ίδιο όλοι, εάν θα έγραφα τα ίδια και για τα συλλαλητήρια προς υποστήριξη του Αγώνος της Ε.Ο.Κ.Α. Και η απάντησή μου;
Αγαπητοί ερωτώντες, με την ερώτησή σας αποδεικνύεστε ως μη εννοούντες βασικές διαφορές που θα έπρεπε να εννοείτε. Συγκεκριμένα, εκείνα τα συλλαλητήρια δεν ήσαν "αυτοσκοπός" αλλά υποστηρικτικά ενός ΕΝΟΠΛΟΥ ΑΓΩΝΟΣ τον οποίο διεξήγαγε μια ανατρεπτική οργάνωση η οποία δρούσε υπό ΕΜΠΟΛΕΜΕΣ συνθήκες. Πολύ σωστά οι τότε συλλαλητηριακές κινητοποιήσεις δεδομένου ότι έρεισμα κάθε ενόπλου αγώνος είναι η λαϊκή υποστήριξη και προς αυτήν κατέτειναν εκείνα τα συλλαλητήρια, ουδεμία σχέση έχοντα με τις σημερινές κινητοποιήσεις οι οποίες αποτελούν αυτοσκοπό χωρίς καμία περαιτέρω μαχητική παράμετρο.
____________________________________________
Κ. Πετροπουλέας, 4/2/2018, 00:11 π.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη είστε υπέρ ή κατά της επιθέσεως αναρχικών στο σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη;
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Κ. Πετροπουλέα είμαι ΚΑΤΑ και καταδικάζω τους αναρχικούς που από πολλών ετών θα έπρεπε να έχουν πάρει το τομάρι αυτού του καραγκιόζη για να το κάνουν υπουργικό θώκο, εξηγώντας του ότι όταν άλλοι κομμουνιστές προτιμούσαν να στηθούν αντρίκια στο τοίχο για να μη προδώσουν τις ιδέες τους το εν λόγω ανθρωποσκούπιδο προσκύνησε τον Κώστα Μητσοτάκη για ένα υπουργείο, αναλαμβάνοντας μερίδιο συνενοχής σε μία κυβέρνηση η οποία πρώτη ξεπούλησε την Μακεδονία και άνοιξε τα σύνορα της χώρας [με "αρμόδιο" υπουργό εξωτερικών τον Κ. Σαμαρά] κάνοντάς την, τελικώς, ένα απέραντο hot-spot. Εν ολίγοις, ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ οι οποίοι για άλλη μια φορά λειτούργησαν ως θεία δίκη.
____________________________________________
K. Mixalopoulos, 4/2/2018, 10:49 π.μ.
Δεν είναι ανατρεπτικό αλλά ανατριχιαστικό το κείμενο αυτό . Δεν αναφέρεται σε ένα εθνικό θέμα αλλά σε μια πληγή που δεν λέγεται "μακεδονικό" αλλά μαζική βλακεία. Συγχαρητήρια κ. Καλέντζη και μακάρι κάποτε να διδαχτεί στα σχολεία.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Σας ευχαριστώ αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε αλλά σκεφθήκατε ποιοί ευφυείς θα το διδάξουν σε παιδιά τα οποία προορίζουν "πελατάκια" του συστήματος; Κάπως έτσι η βλακεία μακροημερεύει σ' αυτό τον τόπο. Και μετά την Μακεδονία, θα οργανώσουμε συλλαλητήριο και για τα Καμμένα Βούρλα...
___________________________________________
Γ. Βερούλης, 4/2/2018, 12:09 μ.μ.
Κύριε Καλέντζη ότι σας συμφέρει ανεβάζετε. Δεν βλέπω το σχόλιο του κ. Κωνσταντόπουλου που σας γράφει "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ".
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Γ. Βερούλη,
Στο e-mail του "Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Καθιδρύματος" δεν έχουμε λάβει απρόμοιο μήνυμα, άλλως θα το αναρτούσαμε. Τέτοιο μήνυμα από τον κ. Κωνσταντόπουλο έχω λάβει στην οικεία ανάρτηση του Facebook όπου έχω απαντήσει στον κ. Κωνσταντόπουλο συμφωνώντας απολύτως μαζύ του ότι, όντως, είναι απαράδεκτο για τους ηλιθίους που δεν δύνανται να εννοήσουν τα αυτονόητα [καθώς και για την ΜΟΣΣΑΝΤ].
__________________________________________
Ο. Χαλκιόπουλος, 4/2/2018, 13:00 μ.μ.
Σήμερα και συ θα είσαι στο Σύνταγμα.
Απάντηση Αριστοτέλιους Ηρ. Καλέντζη:
Ως έγγαμος δεν χρειάζομαι περατζάδα σε νυφοπάζαρο και "βρώμικο" τρώω και στη γειτονιά μου. Έχουμε, ξέρεις, το καλύτερο στη πλατεία Μαβίλη.
________________________________________
ΠΥΡ ΟΜΑΔΟΝ
Οι παρακάτω κ.κ. Ε.Κατσιμήτρος, Ελένη Καραγιάννη, Λέων Σοφός, Γιάννης Περράκης και Μ. Χατζησάββα με διαφορετικά μηνύματα με ρωτούν, ...συμπτωματικώς το ίδιο όλοι, εάν θα έγραφα τα ίδια και για τα συλλαλητήρια προς υποστήριξη του Αγώνος της Ε.Ο.Κ.Α. Και η απάντησή μου;
Αγαπητοί ερωτώντες, με την ερώτησή σας αποδεικνύεστε ως μη εννοούντες βασικές διαφορές που θα έπρεπε να εννοείτε. Συγκεκριμένα, εκείνα τα συλλαλητήρια δεν ήσαν "αυτοσκοπός" αλλά υποστηρικτικά ενός ΕΝΟΠΛΟΥ ΑΓΩΝΟΣ τον οποίο διεξήγαγε μια ανατρεπτική οργάνωση η οποία δρούσε υπό ΕΜΠΟΛΕΜΕΣ συνθήκες. Πολύ σωστά οι τότε συλλαλητηριακές κινητοποιήσεις δεδομένου ότι έρεισμα κάθε ενόπλου αγώνος είναι η λαϊκή υποστήριξη και προς αυτήν κατέτειναν εκείνα τα συλλαλητήρια, ουδεμία σχέση έχοντα με τις σημερινές κινητοποιήσεις οι οποίες αποτελούν αυτοσκοπό χωρίς καμία περαιτέρω μαχητική παράμετρο.
____________________________________________
Κ. Πετροπουλέας, 4/2/2018, 00:11 π.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη είστε υπέρ ή κατά της επιθέσεως αναρχικών στο σπίτι του Μίκη Θεοδωράκη;
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Κ. Πετροπουλέα είμαι ΚΑΤΑ και καταδικάζω τους αναρχικούς που από πολλών ετών θα έπρεπε να έχουν πάρει το τομάρι αυτού του καραγκιόζη για να το κάνουν υπουργικό θώκο, εξηγώντας του ότι όταν άλλοι κομμουνιστές προτιμούσαν να στηθούν αντρίκια στο τοίχο για να μη προδώσουν τις ιδέες τους το εν λόγω ανθρωποσκούπιδο προσκύνησε τον Κώστα Μητσοτάκη για ένα υπουργείο, αναλαμβάνοντας μερίδιο συνενοχής σε μία κυβέρνηση η οποία πρώτη ξεπούλησε την Μακεδονία και άνοιξε τα σύνορα της χώρας [με "αρμόδιο" υπουργό εξωτερικών τον Κ. Σαμαρά] κάνοντάς την, τελικώς, ένα απέραντο hot-spot. Εν ολίγοις, ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ οι οποίοι για άλλη μια φορά λειτούργησαν ως θεία δίκη.
____________________________________________
K. Mixalopoulos, 4/2/2018, 10:49 π.μ.
Δεν είναι ανατρεπτικό αλλά ανατριχιαστικό το κείμενο αυτό . Δεν αναφέρεται σε ένα εθνικό θέμα αλλά σε μια πληγή που δεν λέγεται "μακεδονικό" αλλά μαζική βλακεία. Συγχαρητήρια κ. Καλέντζη και μακάρι κάποτε να διδαχτεί στα σχολεία.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Σας ευχαριστώ αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε αλλά σκεφθήκατε ποιοί ευφυείς θα το διδάξουν σε παιδιά τα οποία προορίζουν "πελατάκια" του συστήματος; Κάπως έτσι η βλακεία μακροημερεύει σ' αυτό τον τόπο. Και μετά την Μακεδονία, θα οργανώσουμε συλλαλητήριο και για τα Καμμένα Βούρλα...
___________________________________________
Γ. Βερούλης, 4/2/2018, 12:09 μ.μ.
Κύριε Καλέντζη ότι σας συμφέρει ανεβάζετε. Δεν βλέπω το σχόλιο του κ. Κωνσταντόπουλου που σας γράφει "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ".
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Γ. Βερούλη,
Στο e-mail του "Ελληνικού Εθνικού Κοινωνικού Καθιδρύματος" δεν έχουμε λάβει απρόμοιο μήνυμα, άλλως θα το αναρτούσαμε. Τέτοιο μήνυμα από τον κ. Κωνσταντόπουλο έχω λάβει στην οικεία ανάρτηση του Facebook όπου έχω απαντήσει στον κ. Κωνσταντόπουλο συμφωνώντας απολύτως μαζύ του ότι, όντως, είναι απαράδεκτο για τους ηλιθίους που δεν δύνανται να εννοήσουν τα αυτονόητα [καθώς και για την ΜΟΣΣΑΝΤ].
__________________________________________
Ο. Χαλκιόπουλος, 4/2/2018, 13:00 μ.μ.
Σήμερα και συ θα είσαι στο Σύνταγμα.
Απάντηση Αριστοτέλιους Ηρ. Καλέντζη:
Ως έγγαμος δεν χρειάζομαι περατζάδα σε νυφοπάζαρο και "βρώμικο" τρώω και στη γειτονιά μου. Έχουμε, ξέρεις, το καλύτερο στη πλατεία Μαβίλη.
________________________________________
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, 4/2/2018, 15:46 μ.μ.
ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙ
ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΛΕΝΤΖΗ ΣΕ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
Έξοχη
απάντηση και θα μου επιτρέψετε να προσθέσω ότι:
1. Τον
απόλυτο σεβασμό κάθε Εθνικοσοσιαλιστή αξίζει κάθε αγωνιστής που στρέφεται κατά
του αστικού κράτους. Οι λακέδες του-συνειδητοί είτε ασυνείδητοι- αξίζουν μόνο
κρεματόρια!
2. Διαβάστε
τις δηλώσεις του περί ου ο λόγος λακέ, για τα "κόκκινα πουκάμισα" και
τα γεγονότα του Ιουλίου του 1965. Ρε βρωμολακέ, ο Πέτρουλας ήταν ή δεν ήταν ένα
από τα "κόκκινα πουκάμισα" τα οποία ελεεινολογούσες εσύ και τα
υπόλοιπα αστικά απόβλητα της Ε.Δ.Α.? Και φυσικά μετά ,τον έκανες και τραγούδι
ΑΛΗΤΗ!
3. Ρε
αρχιρουφιάνε λακέ των Σιωνιστών, τι δουλειά έχει ο φασισμός με τις εκροές των
λειτουργιών του αστικού κράτους? Βρε αγράμματε παλιοπ@@στα ,ο Μουσολίνι
κυβερνάει ή μήπως έχουμε προχωρήσει στην εγκαθίδρυση καμιάς μορφής συντεχνιακού
κράτους? Ως πότε ρε σκουλήκια θα συνεχίζετε να εξωραϊζετε την εκτρωματική σας
αστική δημοκρατία, συκοφαντώντας το φασισμό?
4. Και επειδή
ως γνωστόν τα πολλά λόγια είναι φτώχια: ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ DIRLEWANGER!!!
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Όσο τα εμπαιζόμενα "πρόβατα" ανέχονται την αντιφασιστική ρητορική των δυναστών τους, όντως, ο ιερός Oskar Dirlewanger θα παραμένει o μόνος προσδοκώμενος μεσσίας των υποδούλων Κοινωνιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.