Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2016

Η ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΟΡΜΕΦΥΤΟΥ ΘΥΕΛΛΗΣ


     Στα 1944 ο Γερμανός Βιολόγος Fritz δρομολόγησε την τεκμηρίωση της παρατηρητικής εποπτείας τοὐ ενδιαφέροντος πλαισίου λειτουργίας ενός σμήνους μελισσών.Την σαφή ιεραρχία τους καί τούς τρόπους επικοινωνιακής τους συνάψεως,στον αγώνα επιβιώσεως .Με την εκπομπή ρυθμικών ηχητικών σημάτων καί ..χορευτικών κινήσεων,το σμήνος με ευδιάκριτη οργανωτική υποδομή καί κατανομή ρόλων,συντονίζονταν γιά την εύρεση της τροφής καί την αποθήκευση της.Ένα έξοχο θαύμα της Φύσεως.Μία διαλεκτική σχέση κληρονομικής εγγενείας ,η οποία κατοχυρώνει την κατίσχυση.

     Άν οί μέλισσες έχουν τον ιδιότυπο κωδικό αντιμετωπίσεως των προκλήσεων του περιβάλλοντος,διἀ της καθιερώσεως της ορχήσεως καί των ήχων,ως οιωνεί γλώσσης συννενοήσεως,οί  ευρισκόμενες εν παρακμή ανθρώπινες αγέλες εξελίσσονται ενίοτε προβληματικώς, στην αρένα της αενἀου αναμετρήσεως ,διά των απολύτως σχετικών καί εύθραστων επινοήσεων της, ούτω καλουμένης, λογικής καί ηθικής.

     Επίπλαστες ευκαιριακές συναρμολογήσεις της εξουσίας ,κατά τας ανάγκας των εποχών.Πάντα,όμως,ο έμφυτος χαρακτήρ ενός ανθρώπου ή ενός λαού,τα εύλογα πάθη του,τα συναισθήματα του,η βουλητική του επενέργεια,εντός των συνόρων τού πεπρωμένου,επιβάλλονται στον  τρόπο χρήσεως τους.Καί ο δυναμισμός τους ,εξαρτάται από την ποιότητα των ενστίκτων της ράτσας καί ουδέποτε από την επιφανειακή τους επικάλυψη.

     Με μία εντυπωσιακή ποικιλία εκδοχών,γιά την οποία ,αν οί μέλισσες είχαν την δυνατότητα μελέτης τους,σίγουρα θα έμεναν άλαλες..όπως καί τα χείλη των..ασεβών....οί οποίοι εν τη αφροσύνη τους,συγχέουν εγκληματικώς την βιαία ενστικτώδη λογική καί θυελλώδη ηθική των γεγονότων της Ιστορίας,με την πλαδαρή, εξωπραγματική.. λογική υδαρών ιδεολογημάτων.
.
     Οί σεπτοί ιθαγενείς Αβορίγινες της Αυστραλίας,απομονωθέντες καί υπό ουδενός ενοχλούμενοι,γιά τουλάχιστον 3.000 έτη,ανέπτυξαν την μουσικοχορευτική τους κουλτούρα,μιμούμενοι,απλώς, τίς κινήσεις των Κανγκουρό,ενδιαιτώμενοι σε αχυρένιες καλύβες..Μέσα σε 300 χρόνια,ή άφιξις καί ή φυλετική σφραγίδα των ευρωπαίων εποικιστών,σηματοδότησε ένα διαφορετικό,πολιτιστικό καί τεχνολογικό πρόσωπο των γονίμων παρακτίων περιοχών.´

     Μία ήπειρος .Δύο διαφορετικές ράτσες.Ό ίδιος χώρος.Αλλά καί  δύο ιδιάζουσες αξιοποιητικές προσεγγίσεις του.Ασφαλώς, δεν θα αποφύγω το ερώτημα κρίσεως..Γιατί πήγαν,έστω καί σαν αρχήθεν αποικίες καταδίκων,οί  Αγγλοσάξονες στην Αυστραλία,καί όχι οί συμπαθείς Αβορίγινες στην Αγγλία;;.Το ίδιο ισχύει καί γιά την περίπτωση δυναμικής εφάψεως των αμερικανών Ινδιάνων ,με την σταδιακή εισβολή καί κατάκτηση των γερμανικών φύλων της αμερικανικής ηπείρου..Ποιός έχει δίκαιο;;Ποιός έχει άδικο;;

     Ένα ερώτημα,την απάντηση τού οποίου,φιλοτέχνησε ή εξελικτική ,αδίστακτη καί γιά αυτό ευλογημένη πορεία των ιδιαίσθητων ,γενετικών συγκροτημάτων των διαβαθμισθέντων ενστίκτων φυλετικών αναβαθμών,δεκάδες χιλιάδες χρόνια,προ της συγγραφής των επιστολών του Παύλου..Προς αδαείς..στις οποίες βρίσκουμε,πέραν των υπολοίπων παραισθησιογόνων πομφόλυγων,καί την απίστευτη ληρία περί.. κοινού αίματος απάντων των γνωστών καί μη..ανθρώπων.

     Οί άνθρωποι,αν δικαιούμεθα να κάνουμε γενική κατάχρηση της θολής εννοίας πλασμάτων, με κατά προσέγγισιν ομοειδή πρόσωπα,αποτελούν τούς εκπεσόντες αγγέλους της δημιουργίας,γιά ένα απλό λόγο.Καίτοι είναι ένα ,από τόσα  άλλα ,τμήματα της κοσμικής περιστροφής,διά της ύβρεως τού απόκοτου εγχειρήματος υπερφαλαγγίσεως της,εκσφενδονίστηκαν στην χοάνη της υπελικτικής αναστροφής καί κατέκτησαν ένα από τα θλιβερά έπαθλα της αβελτερίας τους.Την δυστυχία τους..

     Τα υπόλοιπα κτήνη,εξοπλισμένα θεαματικώς,με το μοναδικό ήθος των ενστίκτων επιβιώσεως,αναπαραγωγής καί μάχης διαμόρφωσαν τις αγεληδόν ομαδικές τους συγκροτήσεις,επί της βάσεως των πρακτικών απαιτήσεων της βιοτικής αντιπαραθέσεως.Είναι φρικτές.Είναι αδήριτες.Είναι αμείλιχες.Δεν παύουν όμως να συνιστούν το απράμιλλο κέλευσμα της φυσικής απορροής.Fressen oder gefressen werden...Ή θα αρπάξεις καί θα φας,ή θα σε φάνε.Αυτή η εντολή ,αναφυομένη από το ευανάγνωστο ευαγγέλιο της συμπαντικής νομοθεσίας,είναι καί απαραβίαστος κανών συσπειρώσεως των φαινομένων των ομαδικών φυλετικών συμπτύξεων..
.
     Το..προπατορικό αμάρτημα των ανθρὠπων δεν είναι η επίγνωσις τού περιβοήτου μονοωγενούς διδύμου του καλού καί τού κακού,ούτε η αναμεταφορά του διά της σεξουαλικότητος,όπως ψιττακίζουν οί θιασώτες τού καρνάβαλου τού Ιεχωβά,αλλά κάποιο παράταιρον.Το μπαστάρδεμα ,των φύσει καί θέσει αταίριαστων καί αλλοτρίων γενών,καί η εσωτερική κοπρομειξια των ασθενών καί στιβαρών. Μία χυδαία δολοφονική επιδρομή κατά των αιωνίων θεσφάτων της φυσιοκρατικής,πολεμικής αρμονίας.Την οποία σέβονται ορμοκινητροδοτικώς τα ζὠα..
.
     Η παραβίασις της,επιφέρει την αμετἀκλητη αποβολἠ καί την εξόντωση τού εκφύλου μέλους,χάριν της ωφελείας της ομάδος.Στις παραπαίουσες ανθρώπινες συνοδοντώσεις,αυτή η ποταπή εκτροπή,στα τελευταία δύο χιλιάδες χρόνια,έλαβε τον ..ηθικό μανδύα της γλυκιάς ευθανασίας,της ολιστικής ενοχοποιήσεως καἰ της δολερής εξουδετερώσεως των ορμεφύτων, καί την διαβρωτική μεταξίωση τους.Ο Χριστιανισμός.

     Oί αποτροπιαστικές συνέπειες αυτού τού θρησκευτικού εξουσιαστικού ανοσιουργήματος στον ευρύτερο ελληνικό χώρο,προκάλεσαν την αμβλωματογένεση καί τού  ρωμηοβυζαντινού ανθελληνικού όχλου,οί εκτοξευθείσες διαιώνιες ροχάλες τού οποίου,σπερματοδότησαν παντοιοτρόπως καί το μοντέρνο Θέατρο Σκιών τού Ελλαδοραγιαδισμού..Θέλετε να μάθετε την αληθινή ιστορία του;;Μελετήστε με επιμέλεια καί ..χριστιανικη ευλάβεια ταπεινοφροσύνης, την ιστορία τού εμβληματικού του Ήρωος..Τού Καραγκιόζη.

     Αποκύημα αλλεπάλληλων φυλετικών ωσμώσεων εκφυλιστικής λευχαιμίας ,ως δόγμα  ως κίνημα καί ως κατεστημένο, με το εύπεπτο γαγγραινοτραφές δέλεαρ, συμπίλημα  ασιατικών μικροβίων ,ενός ψυχωσιακού.. άλλου κόσμου στείρων ονειρώξων ευνούχων,εξαπέλυσε την χειροτέρα επίθεση κατά της φυσικής επιλογής.Την ιδεολογικἠ επικράτηση της αντιφυσικής σηψαιμίας ,σε πλαστική συσκευασία τρομοφοβικών εκκρίσεων των χονδροειδών εκβρασμάτων της ..ηθικής του.Γιά λαοτικά συμφύρματα,στις φλέβες των οποίων,μαζί με το μεμειγμένο αίμα,ρέει αφθὀνως καί το κάτουρο πολλών ..περαστικών,στα μυδαλέα πεζοδρόμια των ιστορικών συμπλοκών..
.
     Κάποτε ρώτησαν τον αείμνηστο Ιωἀννη Συκουτρή,αν τοποθετείται κατά τού πολέμου.Η απάντησις του βρίθει ρεαλισμού καί ελληνικής παλληκαρίσιας Σοφίας..Με ρωτάται,αν τίθεμαι κατά της γεννήσεως,της εφηβείας,της ακμής,της παρακμής,των ασθενειών ,του γήρατος καί τού Θανάτου.Όλα περιέχουν αίμα,δάκρυ καί πόνο..όμως υπάρχουν,καί θα υπάρχουν,όσο υφίσταται κάθε ζωντανό πλάσμα..Καί αυτό,αποτελεί το υπόβαθρο της ελληνικής λεβεντιάς..

     Όποιος λαός μπερδεύει την μοναδική ηθική τού ζωικού γίγνεσθαι,την υπέροχη φρίκη τού κεραυνού καί την σαρωτική λογική τού τυφώνος,με την ..ηθική της επαιτείας καί της αναμονής τού οίκτου από διαβόλους,τριβόλους καί Θεούς..τότε πρἐπει να σκάψει τον λάκκο του..Καί αν είναι τόσο κουρασμἐνος,καί δεν μπορεί να πράξει ούτε αυτό,είναι σίγουρο ,ότι στο τελικό παράγγελμα τού εκτελεστικού αποσπάσματος,το οποίο θα τον αποτελειώσει,θα προστεθεί καί  η εντολή ..Σκάψτε καί τον τάφο σας.

     Ο πολύς Spengler, στην κατακλείδα τού προφητικού του φιλοσοφικού έπους  ιστορικής κριτικής ..Der Untergang des Abendlandes..γράφει με βάναυση ,ανυπόκριτη γερμανικότητα...

     Wir haben nicht die Freiheit,dies oder jenes zu erreichen,aber die,das Notwendige zu tun oder nichts.Und eine Aufgabe,welche die Notwendigkeit der Geschichte gestellt hat,wird geloest,mit dem einzelnen oder gegen ihn...

     Δεν έχουμε την ελευθερία να πράξουμε αυτό ,ή εκείνο.Έχουμε μόνον την ελευθερία να αντιμετωπίσουμε το αναγκαίον ,ή να μην κάνουμε τίποτα..όμως η τεθείσα άφευκτη, ιστορική πρόκλησις ,θα επιλυθεί...ούτως ή άλλως..μαζί σου.. ή εναντίον σου...


                                                                     ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ  ΛΑΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.