ΣΑΘΡΟΙ "ΚΛΩΝΟΙ" ΠΕΣΟΥΣΗΣ ΔΡΥΟΣ
Βυθισμένος στην πνευματική αποστολή του και προικισμένος με γνώση και δομή νοός, ο Βλάσσης Ρασσιάς υπηρέτησε με τον δικό του τρόπο το θρησκευτικό ιδεώδες του και άφησε πίσω του ένα συγγραφικό έργο για το οποίο οι Έλληνες του είμεθα ευγνώμονες! Η ευγένειά του πάντοτε ιδανικό "καλωσόρισμα" όσες φορές κι αν τον συνάντησα στον χώρο του σε κάθε μία από τις ωφελιμότατες εκδηλώσεις που απολάμβανα κατά καιρούς και πάντοτε η επαφή μας θετικότατη με κυρίαρχο το στοιχείο του αλληλοσεβασμού και της μεταξύ Ελλήνων ομοψυχίας και ευγενείας! Δυστυχώς, όμως, η μετάλλαξη του βίου του αποκαλύπτει την οικτρή διαφορετικότητα των σαθρών "κλώνων" τους οποίους η "δρυς" καταλείπει πίσω της.
Έτσι και εντελώς απρόκλητα ο βαρβαρόπνευστος και ανώνυμος αλλά γνωστότατος, διαχειριστής της σελίδος "Εθνικός Ελληνισμός-Ethnic Hellenism", παρέβλεψε ο,τιδήποτε άλλο τίθεται ως προτεραιότητα στο ΥΣΕΕ και θεώρησε καλό να αναλάβει ρόλο προσωπικού υβριστή μου με ανώνυμην ανάρτηση και με πρόσχημα την θρησκευτική συνταύτισή μου με τον Βλάσση Ρασσιά από την Wikipedia.
Διατηρώντας την ευπρέπεια του Ελληνικού δημοσίου λόγου και χωρίς να ανταποδώσω την ύβρη στον ανόητο, προσεπάθησα να του εξηγήσω ότι η Wikipedia είναι ένα σεσημασμένο εβραιοσιωνιστικό αναξιόπιστο μέσον το οποίον δεν γίνεται παραδεκτό ως "πηγή" ούτε καν σε σοβαρές μελέτες, αλλά αυτό φαίνεται ότι ενόχλησε ακόμη περισσότερο το εβραιοσιωνιστικό ενεργούμενο ο οποίος υποβίβασε τον διάλογο στην μικροκομματική αγοραία "φωνασκία" του αποκόμματος στο οποίο, ως πασίγνωστον, πρόσκειται και προωθεί, πλέον, απροκαλύπτως μέσω του ΥΣΕΕ, μετά την "έξοδο" του Βλάσση Ρασσιά.
Έτσι, αυτό το "μασκοφόρο" υποκείμενο το οποίο εντός του ΥΣΕΕ και ενώπιον του Βλάσση Ρασσιά μου ήταν συμμαζεμένος ως παλαιοημερολογίτισσα καλογραία απέναντί μου, απάντησε ως βαρβαρόφωνος, εμφανίζοντάς με ως οπαδό ...ακροδεξιού κόμματος και ξένης ευρωπαϊκής πολιτικής ...οργανώσεως παρά το ότι ουδέποτε υπήρξα ούτε το ένα ούτε το άλλο και λες εάν ήμουν θα έπρεπε να του ζητήσω την άδεια για να είμαι!
Παρά την προσπάθειά μου να επαναφέρω στην τάξη της αληθείας το ιταμό κομματικό φερέφωνο που καπηλεύεται την σελίδα "Εθνικός Ελληνισμός - Ethnic Hellenism", διαψεύδοντας ότι υπήρξα ποτέ μέλος οιουδήποτε κόμματος ή οργανώσεως πολιτικής, εκείνος, διατηρώντας τον "φερετζέ" της νομιζόμενης ανωνυμίας επέμεινε στην αναίσχυντη αλλοίωση της προσωπικής μου πορείας με απατεωνίστικη και πλάγια εβραιοσιωνιστική "ρητορική" του πλαγίου και "δήθεν" λόγου.
Στον διάλογο ανεμείχθησαν και άλλοι και ο υβριστής εισέπραξε τα δέοντα, μέχρι σημείου, επιμένοντας στην ανυπόστατην όσο και νοσηρή "αγορητική", τελικώς, να ανακρούσει πρύμνα, ζητώντας να τον ...λυτρώσω δια της αποχωρήσεώς μου από την σελίδα του αντιδρώντας ως λαχαναγορίτης που τον καταλαμβάνει κλέπτοντα ...ρέστα η αγορανομία! Ταυτοχρόνως, ως άνανδρος και ιταμός έσπευσε άρον-άρον να με μπλοκάρει και να διαγράψει και όλο τον διάλογο τον οποίο, όμως, πρόλαβε και αντέγραψε ως screenshot εξαιρετικός Συνέλλην και μέλος του ΥΣΕΕ το οποίο μου έστειλε μαζύ με την λύπη του για το επίπεδο του διαχειριστή! Ευγνώμων, Συνέλλην, θα επανέλθω εάν κριθεί σκόπιμο διότι από τα διαφεύγοντα του έρκους των οδόντων του ιταμού υβριστή μου πολλά ενδιαφέροντα και αξιοσχολίαστα προκύπτουν!
Ο φατριασμός και η ψυχοπαθητική δυσφορικότητα των γραικύλων είναι κοινά και διάσπαρτα σε όλη την κοινωνία μας, ανεξαρτήτως επιγραφών που ο κάθε νεορωμιός επικαλείται! Έτσι, ουδεμία έκπληξη και όταν ακόμη και σε επίπεδο ΥΣΕΕ εντοπίζονται εβραιοχριστιανικά απόβλητα τα οποία νομίζουν ότι ενδυόμενα ...χλαμύδα και σανδάλια ...εξανθρωπίζονται και κατακτούν "στασίδι" εν μέσω χορείας Ελλήνων! Όλοι ετούτοι οι ψευδεπίγραφοι "εθνικοί" και αντεθνικώς συμπεριφερόμενοι δεν είναι παρά οι ομοούσιοι αντίποδες του ιδίου εβραιογενούς μονοθεϊσμού με την ίδια αναίδεια, αγένεια και ανελλήνιστη ιδιοσυστασία με τα οποία κηλιδώνουν τον Ανθρώπινο Πολιτισμό!
Το δυσάρεστο παραμένει για όσους τιμούμε τον εκλιπόντα Ιδρυτή του ΥΣΕΕ και το καθίδρυμα που αφήνει πίσω του, παρατηρώντας κίβδηλους "κλώνους" να ευτελίζουν την πεσούσα δρυ! Και θα είναι ντροπή να καταντήσει το ΥΣΕΕ ως κομματικό άντρο χυδαίων παρα-χρυσαυγιτών της αντίπερα όχθης, αντί του Ναού όπως το οραματίσθηκε ο Ιδρυτής του!
Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ. 6977764737
Δάμων, 15/7/2019, 14:56 μ.μ.
Οι τύποι δεν έχουν καμία σχέση με την Ελληνική θρησκεία απλά θέλουν να γίνουν εκκλησιαστική αρχή και να αποκτήσουν κοινωνική εξουσία. Ο Ρασσιάς όπως ακριβώς γράφει η κ. Αθηνά ήταν χίπις και έξυπνος χτυπώντας τη φλέβα της θρησκείας και οι απόψεις του άσχετες με την θρησκευτικότητα των Ελλήνων που τιμούμε τους θεούς μας καταρχάς ως Έλληνες φυλετικά και περήφανοι για την ελληνικότητα μας και όχι σαν κοσμοπολίτες όπως ο Ρασσιάς μας θέλει και η παρέα του του ΥΣΕΕ.
________________________________________________
Nεοκλής Φ. 15/7/2019, 16:29 μ.μ.
Αυτά τα ζώα τι νομίζουν πως είναι κομματικοί ικομισάριοι να ελέγχουν τα φρονήματα των άλλων και να κρίνουν βάσει της δικής τους τύφλας; Από που κι ως που αυτός ο ρουφιάνος να εμφανίζει το Υ.Σ.Ε.Ε. σαν μπολσεβίκους; Ρώτησε αν αυτό ήθελε ο Βλάσσης; Πόσο αλήτες είναι και που θα το καταλήξουν το Υ.Σ.Ε.Ε. με τέτοιες συμπεριφορές. Άντε μπράβο και να μη πω τα χειρότερα που ξέρω για δαύτους. Αν διαβάσει κανείς αυτά που γράφουν θα καταλάβει τι λέω.
________________________________________________
Γεώργιος Νερ. 15/7/2019, 21:44 μ.μ.
Η πολυδαίδαλη δομή του Υ.Σ.Ε.Ε. με δομημένο σχήμα κεντρικού κορμού και παρακλαδιών στο εξωτερικό με αμέτρητα websites και σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με προσωπικό στην Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία, με συστηματική προβολή με ξεκάθαρες οικουμενικές και νεοταξίτικες "κορώνες" στις διάφορες εκφράσεις του που τελικά αλλοιώνουν την ουσία του Ελληνισμού μαρτυρούν ροή χρήματος αλλά και ιδεολογικής "γραμμής" που κάθε άλλο παρά υπηρετούν τον Ελληνισμό και την πατρώα θρησκεία. Αναμφισβήτητα στο Υ.Σ.Ε.Ε. και χρήμα τρέχει και "πλάνο". Αναρωτήθηκε κανείς πως χρηματοδοτείται το Υ.Σ.Ε.Ε. αν η οικονομική διαχείριση του είναι διαφανής και αν ποτέ κάποιος ελεγκτής εφορίας βεβαίωσε ότι στο ταμείο του "όλα" πάνε καλά; Επίσης ενώ το λογότυπο του Υ.Σ.Ε.Ε. είναι άλλο, άλλο εμφανίζεται ως λογότυπο και άλλος ως τίτλος στη σελίδα του στο Facebook που διαβάζουμε "Εθνικός Ελληνισμός" αντί Υ.Σ.Ε.Ε. Αυτές τι μαϊμουδιές είναι τι θέλουν να κρύψουν και τι να συγκαλύψουν; Είναι γνωστό το πόσα εφαλτήρια χρησιμοποιούνται από κράτη, μυστικές υπηρεσίες κλπ κλπ για να αλλοιωθούν κοινωνίες και έθνη και η θρησκεία είναι ένα από αυτά. Δεν θα μπορούσαν άραγε και κάποιοι πονηροί να κάνουν τη "δουλειά" τους με εφαλτήριο την πατρώα θρησκεία κάτω από την οποία θα μπορούσαν να καταφέρουν την σύγχυση μιας κοινωνίας που την θέλουν ελεγχόμενη; Εσείς κ. Καλέντζη τι λέτε;
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κύριε Γεώργιε Νερ., ο συλλογισμός σας είναι ευσταθέστατος σε ό,τ αφορά στα "εφαλτήρια" διεισδύσεως ξένων προς έλεγχο κοινωνιών κλπ, αλλά δεν μπορώ να έχω γνώμη διότι δεν έχω ερευνήσει το αντικείμενο. Σας υπόσχομαι να το επιχειρήσω διότι με ιντριγκάρατε.
________________________________________________
Αρίστιππος Κλ. 17/7/2019, 14:21 μ.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη με όλο το σεβασμό στις απόψεις σου περί αρχαίας θρησκείας επίτρεψε μου να σου χαλάσω τη σούπα γιατί όλοι όσοι ασχολούνται με θρησκείες ακόμα και με την "αρχαία" όπως την εννοούν είναι βλαμμένοι και το Υ.Σ.Ε.Ε. δεν πάει πίσω. ένα κάρο βλαμμένοι στις τάξεις του παριστάνουν τους θεούσους από την ανάποδη με λευκά συνολάκια και κόκκινα ριχτάρια όπως θέλει το κόμμα που προωθούν κάτω από τη βιτρίνα της θρησκείας. Κουβαλάνε στη πλάτη τον χριστιανισμό απ΄ όπου προέρχονται και παραμένουν γιατί μπορεί να κάνουν σπονδές στο Δία στην Αριστοτέλους αλλά την Κυριακή βαφτίζουν "Παίσιο" ή "Παισία" το παιδάκι τους στην χριστιανική εκκλησία με αρχιμανδρίτη. Και τους λέω βλαμμένους με τρανό παράδειγμα τον διαχειριστή της σελίδας που παραφέρθηκε διαφωνώντας μαζί σου για την Wikipedia και τελικά μετά την διαφωνία του μαζί σου κατέληξε να αναρτήσει σχόλιο με το οποίο παραδέχεται αυτά που του είχες γράψει και εσύ.
Απάντηση Αριστοτέλους ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ φίλε μου, προσωπικώς δεν αναγνωρίζω σε κανέναν καιροσκόπο εκμεταλλευτή της πατρώας πίστεως την ιδιότητα του όψιμου "θεούσου", όπως εύστοχα σημειώνεις, διότι οι Πρόγονοί μας δεν υπέφεραν από δογματικές θεοκρατικές αγκυλώσεις, όπως οι σύγχρονες χλαμυδοφόρες μαΙμούδες διατείνονται, γελοιοποιώντας τους!
Οι Έλληνες διακρινόμεθα από την ευρύτητα πνεύματος η οποία μας χαρακτηρίζει και απέναντι σε θέματα πίστεως απαλλάσσοντάς μας από την γκροτέσκα "εικόνα" του παπαδαριού την οποία, δυστυχώς, δεν απέφυγε και το Υ.Σ.Ε.Ε. το οποίο, μάλιστα ίδρυσε και την αντι-Ριζάρειο, προς ανάδειξη ...αντι-παπάδων, νομίζοντας ότι η Ελληνική πίστη προάγεται δια της κατασκευής ενός άλλου κλήρου στη θέση του ...κλήρου, με κοινό παρονομαστή τον ίδιο σκοταδιστικό κληρικαλισμό! άλλωστε γι αυτό τον λόγο απέχω όχι μόνον του Υ.Σ.Ε.Ε. αλλά και των "ομόρων" γκροπούσκολων (και είναι αμέτρητα... όπως και στον πολυσχασμένο εβραιοχριστιανισμό) που εξισώνουν την πατρώα πίστη με τον αβραμικό μονοθεϊσμό κατά την προσέγγιση!
Και η βλακεία του συγκεκριμένου διαχειριστή είναι εμφανής ώστε όλα τούτα τα οποία έχω διατυπώσει κατ΄ επανάληψη δημόσια να μην τα εννοεί αλλά να νομίζει ότι ανήκω σε ...ανταγωνιστικούς "ναούς" (προς τούτο και ο βλακώδης υπαινιγμός του περί ...ελλανίων, στο ανόητο σχόλιό του) αδυνατώντας να αντιληφθεί τα βασικά περί της αρχαίας Ελληνικής πίστεως! Και το συγκεκριμένο "ζώον" έχει ταραχθεί διότι η Wikipedia αναφέρεται στο ανταγωνιστικό παραμάγαζο του Αριστοτέλη Κακογεωργίου ("ελληνικός ναός" του ΕΨΙΛΟΝ στη Θεσσαλονίκη) το οποίο "ψαρεύει" στα ίδια θολά νερά του Υ.Σ.Ε.Ε. την ίδια ...πελατεία ηλιθίων!
Συνεπώς, αγαπητέ μου φίλε, δεν μου χαλάς καμία "σούπα" διότι παρά την ηλικία μου προτιμώ τα "σκληρά" και "τραγανά" ...παξιμάδια. Τις σούπες τις έχω ρίξει κατάμουτρα στους καραγκιόζηδες που κηλιδώνουν τα ιερά και τα όσιά μας!
________________________________________________
Για ποια "δρυ", 17/7/2019, 20:42 μ.μ.
Για ποια 'δρυ" μιλάτε κ. Καλέτζη για τον χίπι που ξαφνικά ανακάλυψε την αρχαία ελληνική θρησκεία και την έκανε φραντσάιζινκ; Σοβαροί να είμαστε τώρα, ένα μάτσο κουκουέδες μαζευτήκανε και παρασύρουν κάθε χαζό κάνοντας τον να νομίζει ότι θα σωθεί από το Δία και τη Περσεφόνη τσιμπώντας τα φραγκάκια του και κλέβοντας μερίδιο από το χριστιανισμό. Ίδια πελατεία ίδια κομπίνα. Ο Ρασσιάς τραπεζικός υπάλληλος ήτανε και ήξερε τι έκανε. Τα λεφτά δε βγαίνουν όταν είσαι υπαλληλάκι μιας τράπεζας αλλά όταν έχεις δική σου και μάλιστα αφορολόγητη γι αυτό έκανε εκκλησία και ναό. Έτσι τα κονομάνε οι έξυπνοι κι όχι χτυπώντας κάρτα στην "Εθνική" και στη "Πειραιώς" σαν και μας. Ας αφήσουμε λοιπόν στη μπάντα τη "δρυ" κι ας δούμε το "αναρριχητικό" που σκαρφάλωσε στα σίγουρα.
________________________________________________
I. Mητρόπουλος, 17/7/2019, 23:12 μ.μ.
Ο Ρασσιάς όπως και ο Πλεύρης έγιναν φίρμες όχι με την ποιότητα των βιβλίων τους αλλά με την ποσότητα που τα βλέπει ο μέσος ανθρωπάκος και εντυπωσιάζεται. Αν όμως ανοίξετε τα βιβλία και των δύο η ανοησία πάει σύννεφο και μακάρι να μη τα ξεεσκονίσουν σοβαρά ούτε οι χριστιανοί ούτε οι Εβραίοι γιατί τα αποτελέσματα θα είναι τα αντίθετα από τις προθέσεις των συγγραφέων τους. Άλλωστε ο ρασσιάς και Πλεύρη πολύ διάβασε και τις τακτικές του μελέτησε και μιμήθηκε.
________________________________________________
ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ
Δ.Μ. 15/7/2019, 01:14 π.μ.
Γνωστός και μη εξαιρετέος ο "κύριος διαχειριστάς" για τα κολλήματα του και απαράδεκτο το περιεχόμενο της ανάρτησης όχι ως προς το ζήτημα του παγανισμού αλλά ως προς τα παραπέρα και ιδιαίτερα την ατυχη πολιτικολογία που δεν έχει θέση στον ιεροπρακτικό μας Οργανισμό. Σίγουρα ο Βλάσσης θα είναι αντίθετος με τέτοια και καλό είναι να προλάβουμε τα χειρότερα τώρα που κάποιοι νομίζουν ότι απέκτησαν τσιφλίκι.
________________________________________________
Γ.Κατ. 15/7/2019, 01:43 π.μ.
Δεν είναι νέο ότι το ΥΣΕΕ είναι φωλιά κομπλεξικών που ντρέπονται να αναφέρουν και την λέξη "έθνος" και αν προσέξατε δεν γράφουν "national" αλλά "ethnic". Οι πιο πολλοί στο ΥΣΕΕ είναι αριστεροί που ντρέπονται να το πουν.
________________________________________________
Άθηνά Λ., 15/7/2019, 10:48 π.μ.
Κακώς κ. Καλέντζη εκθειάζετε τον Βλάσση Ρασσιά γιατί ο άνθρωπος υπήρξε χίπις με ανάλογες πεποιθήσεις και έφτιαξε ένα Υ.Σ.Ε.Ε. με νεοεποχήτικο χαρακτήρα και τίποτε παραπάνω για να κάνει αντιποίηση στο παπαδαριό και να ικανοποιήσει τη θρησκευτική εξουσιαστικότητα που είχε απωθημένο. Το Υ.Σ.Ε.Ε. στελεχώθηκε με άτομα από το παλιό Κ.Κ.Ε. με προβοκατόρικες ιδέες που προωθούσαν ακόμα και την επαναφορά των θυσιών με ζώα και μέσα στο Υ.Σ.Ε.Ε. υπάρχουν ακόμα πολλοί που επιμένουν ότι πρέπει να γίνονται θυσίες ζώων στις σημερινές τελετές αλλά και χρήση ουσιών για το "άνοιγμα του τρίτου ματιού". Μη ξεχνάτε κ. Καλέντζη ότι ο Βλάσσης Ρασσιάς ήταν στην Αμερική και από εκεί πήρε πολλά που τα κουβάλησε στο Υ.Σ.Ε.Ε. και που δεν έχουν καμία σχέση με τον Ελληνισμό και τους Έλληνες και μάλιστα και αυτός και οι παρατρεχάμενοι του βγάζουν καντήλες στο άκουσμα της λέξης "Έλληνας" προσπαθώντας να βρουν εναλλακτική μη τύχει και τους συνδέσουν με τον εθνικισμό. Με λίγα λόγια το Υ.Σ.Ε.Ε. είναι μια ομάδα ατόμων με θρησκευτική εξουσιαστικότητα που προσπαθούν να γίνουν βεζύρηδες στη θέση του βεζύρη της "κρατούσας" εκκλησίας παθιασμένοι να φορέσουν ράσο δικής τους σχεδίασης και τίποτα περισσότερο. Συνεπώς μακριά από κάθε Υ.Σ.Ε.Ε. γιατί δεν εκφράζει την αρχαία Ελληνική θρησκεία και πίστη αλλά μόνο τα συμφέροντα μιας σέχτας εξουσιομανών.
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Ερίτιμη κ. Αθηνά Λ., εάν ξαναδιαβάσετε την τοποθέτησή μου για τον Βλάσση Ρασσιά θα προσέξετε, ασφαλώς, ότι ΔΕΝ τον εκθειάζω αλλά μνημονεύω κάποια χαρακτηριστικά του τα οποία διαγιγνώσκω (ακόμη και λανθάνων, ενδεχομένως) έχοντας μάθει να εκφράζω απερίφραστα τις σκέψεις και τα συμπεράσματά μου.
Γνωρίζω πολύ καλώς το τι επικρατεί στο ΥΣΕΕ και την "ποιότητα" πολλών εκ των "περιεχομένων" του πλείστα εκ των οποίων συστρατεύονται με τον εβραιοσιωνισμό. Όμως αυτό δεν θα με παρασύρει σε "τσουβαλιάσματα", ούτε σε ακυρώσεις προσφοράς και, τέλος, ούτε σε έκθεση εσωτερικού αλληλοφαγώμτος των Ελλήνων (Εθνικών) ενώπιον της εβραιοχριστιανικής αγέλης, όπως παρασύρεται ο ανόητος "διαχειριστής" της σελίδος του ΥΣΕΕ στο facebook ώσπερ κομμώτρια συνοικιακού κομμωτηρίου νομιζοντας ότι, ούτω πως, θα εισπράξει εύσημα από το Κ.Ι.Σ.!
Όντως, ούτε το ΥΣΕΕ ούτε οι λοιπές "εθνικο"-θρησκευόμενες σέχτες παρηλλαγμένων ρωμιογραικύλων γνωρίζουν να δρουν, αλλά τούτο δεν σημαίνει ότι η βαρβαρότητα που υποκρύπτει το σύμπλεγμά τους προς όψιμη ελληνοποίηση, θα πρέπει να παρασύρει και εμάς τους Έλληνες σε κοκορομαχίες προσκηνίου!
Με εκτίμηση!
________________________________________________
ΕΡΜΗΣ Π.Τ. 15/7/2019, 12:25 μ.μ.
Άμα προσέξετε καλύτερα τα περιεχόμενα των σάιτ του Υ.Σ.Ε.Ε. διακρίνονται για τον φόβο τους απέναντι στην έννοια "εθνικός" όπως φοβάται ο διάολος το λιβάνι και αντιφάσκουν ευθυγραμμιζόμενα με τα ιδεολογήματα της αριστεράς και του αντεθνισμού. Αυτή ήταν η γραμμή Ρασσιά που έδιωξε τους πραγματικούς ελληνόθρησκους από το Υ.Σ.Ε.Ε. και κράτησε κάποιες παρέες αριστερών που στο τέλος διασπάστηκαν και αυτές και διαχώρισαν τη θέση τους από το Υ.Σ.Ε.Ε. φτιάχνοντας τα δικά τους παραμάγαζα. Ο Ρασσιάς έκανε μεγάλο κακό στο χώρο της πατρώας θρησκείας και αυτό μπορεί να σας το βεβαιώσει κ. Καλέντζη και ο κ. Ιφικράτης Αμυράς τον οποίο εκτιμάτε και που και αυτόςπροέρχεται από την αριστερά. Με λίγα λόγια το Υ.Σ.Ε.Ε. είναι λημέρι κομμουνιστών που προσπαθούν να αρπάξουν μερτικό από την εκκλησία για να λύσουν το πρόβλημα τους.
________________________________________________
Δάμων, 15/7/2019, 14:56 μ.μ.
Οι τύποι δεν έχουν καμία σχέση με την Ελληνική θρησκεία απλά θέλουν να γίνουν εκκλησιαστική αρχή και να αποκτήσουν κοινωνική εξουσία. Ο Ρασσιάς όπως ακριβώς γράφει η κ. Αθηνά ήταν χίπις και έξυπνος χτυπώντας τη φλέβα της θρησκείας και οι απόψεις του άσχετες με την θρησκευτικότητα των Ελλήνων που τιμούμε τους θεούς μας καταρχάς ως Έλληνες φυλετικά και περήφανοι για την ελληνικότητα μας και όχι σαν κοσμοπολίτες όπως ο Ρασσιάς μας θέλει και η παρέα του του ΥΣΕΕ.
________________________________________________
Nεοκλής Φ. 15/7/2019, 16:29 μ.μ.
Αυτά τα ζώα τι νομίζουν πως είναι κομματικοί ικομισάριοι να ελέγχουν τα φρονήματα των άλλων και να κρίνουν βάσει της δικής τους τύφλας; Από που κι ως που αυτός ο ρουφιάνος να εμφανίζει το Υ.Σ.Ε.Ε. σαν μπολσεβίκους; Ρώτησε αν αυτό ήθελε ο Βλάσσης; Πόσο αλήτες είναι και που θα το καταλήξουν το Υ.Σ.Ε.Ε. με τέτοιες συμπεριφορές. Άντε μπράβο και να μη πω τα χειρότερα που ξέρω για δαύτους. Αν διαβάσει κανείς αυτά που γράφουν θα καταλάβει τι λέω.
________________________________________________
Γεώργιος Νερ. 15/7/2019, 21:44 μ.μ.
Η πολυδαίδαλη δομή του Υ.Σ.Ε.Ε. με δομημένο σχήμα κεντρικού κορμού και παρακλαδιών στο εξωτερικό με αμέτρητα websites και σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με προσωπικό στην Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία, με συστηματική προβολή με ξεκάθαρες οικουμενικές και νεοταξίτικες "κορώνες" στις διάφορες εκφράσεις του που τελικά αλλοιώνουν την ουσία του Ελληνισμού μαρτυρούν ροή χρήματος αλλά και ιδεολογικής "γραμμής" που κάθε άλλο παρά υπηρετούν τον Ελληνισμό και την πατρώα θρησκεία. Αναμφισβήτητα στο Υ.Σ.Ε.Ε. και χρήμα τρέχει και "πλάνο". Αναρωτήθηκε κανείς πως χρηματοδοτείται το Υ.Σ.Ε.Ε. αν η οικονομική διαχείριση του είναι διαφανής και αν ποτέ κάποιος ελεγκτής εφορίας βεβαίωσε ότι στο ταμείο του "όλα" πάνε καλά; Επίσης ενώ το λογότυπο του Υ.Σ.Ε.Ε. είναι άλλο, άλλο εμφανίζεται ως λογότυπο και άλλος ως τίτλος στη σελίδα του στο Facebook που διαβάζουμε "Εθνικός Ελληνισμός" αντί Υ.Σ.Ε.Ε. Αυτές τι μαϊμουδιές είναι τι θέλουν να κρύψουν και τι να συγκαλύψουν; Είναι γνωστό το πόσα εφαλτήρια χρησιμοποιούνται από κράτη, μυστικές υπηρεσίες κλπ κλπ για να αλλοιωθούν κοινωνίες και έθνη και η θρησκεία είναι ένα από αυτά. Δεν θα μπορούσαν άραγε και κάποιοι πονηροί να κάνουν τη "δουλειά" τους με εφαλτήριο την πατρώα θρησκεία κάτω από την οποία θα μπορούσαν να καταφέρουν την σύγχυση μιας κοινωνίας που την θέλουν ελεγχόμενη; Εσείς κ. Καλέντζη τι λέτε;
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κύριε Γεώργιε Νερ., ο συλλογισμός σας είναι ευσταθέστατος σε ό,τ αφορά στα "εφαλτήρια" διεισδύσεως ξένων προς έλεγχο κοινωνιών κλπ, αλλά δεν μπορώ να έχω γνώμη διότι δεν έχω ερευνήσει το αντικείμενο. Σας υπόσχομαι να το επιχειρήσω διότι με ιντριγκάρατε.
________________________________________________
Αρίστιππος Κλ. 17/7/2019, 14:21 μ.μ.
Αγαπητέ κ. Καλέντζη με όλο το σεβασμό στις απόψεις σου περί αρχαίας θρησκείας επίτρεψε μου να σου χαλάσω τη σούπα γιατί όλοι όσοι ασχολούνται με θρησκείες ακόμα και με την "αρχαία" όπως την εννοούν είναι βλαμμένοι και το Υ.Σ.Ε.Ε. δεν πάει πίσω. ένα κάρο βλαμμένοι στις τάξεις του παριστάνουν τους θεούσους από την ανάποδη με λευκά συνολάκια και κόκκινα ριχτάρια όπως θέλει το κόμμα που προωθούν κάτω από τη βιτρίνα της θρησκείας. Κουβαλάνε στη πλάτη τον χριστιανισμό απ΄ όπου προέρχονται και παραμένουν γιατί μπορεί να κάνουν σπονδές στο Δία στην Αριστοτέλους αλλά την Κυριακή βαφτίζουν "Παίσιο" ή "Παισία" το παιδάκι τους στην χριστιανική εκκλησία με αρχιμανδρίτη. Και τους λέω βλαμμένους με τρανό παράδειγμα τον διαχειριστή της σελίδας που παραφέρθηκε διαφωνώντας μαζί σου για την Wikipedia και τελικά μετά την διαφωνία του μαζί σου κατέληξε να αναρτήσει σχόλιο με το οποίο παραδέχεται αυτά που του είχες γράψει και εσύ.
Απάντηση Αριστοτέλους ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ φίλε μου, προσωπικώς δεν αναγνωρίζω σε κανέναν καιροσκόπο εκμεταλλευτή της πατρώας πίστεως την ιδιότητα του όψιμου "θεούσου", όπως εύστοχα σημειώνεις, διότι οι Πρόγονοί μας δεν υπέφεραν από δογματικές θεοκρατικές αγκυλώσεις, όπως οι σύγχρονες χλαμυδοφόρες μαΙμούδες διατείνονται, γελοιοποιώντας τους!
Οι Έλληνες διακρινόμεθα από την ευρύτητα πνεύματος η οποία μας χαρακτηρίζει και απέναντι σε θέματα πίστεως απαλλάσσοντάς μας από την γκροτέσκα "εικόνα" του παπαδαριού την οποία, δυστυχώς, δεν απέφυγε και το Υ.Σ.Ε.Ε. το οποίο, μάλιστα ίδρυσε και την αντι-Ριζάρειο, προς ανάδειξη ...αντι-παπάδων, νομίζοντας ότι η Ελληνική πίστη προάγεται δια της κατασκευής ενός άλλου κλήρου στη θέση του ...κλήρου, με κοινό παρονομαστή τον ίδιο σκοταδιστικό κληρικαλισμό! άλλωστε γι αυτό τον λόγο απέχω όχι μόνον του Υ.Σ.Ε.Ε. αλλά και των "ομόρων" γκροπούσκολων (και είναι αμέτρητα... όπως και στον πολυσχασμένο εβραιοχριστιανισμό) που εξισώνουν την πατρώα πίστη με τον αβραμικό μονοθεϊσμό κατά την προσέγγιση!
Και η βλακεία του συγκεκριμένου διαχειριστή είναι εμφανής ώστε όλα τούτα τα οποία έχω διατυπώσει κατ΄ επανάληψη δημόσια να μην τα εννοεί αλλά να νομίζει ότι ανήκω σε ...ανταγωνιστικούς "ναούς" (προς τούτο και ο βλακώδης υπαινιγμός του περί ...ελλανίων, στο ανόητο σχόλιό του) αδυνατώντας να αντιληφθεί τα βασικά περί της αρχαίας Ελληνικής πίστεως! Και το συγκεκριμένο "ζώον" έχει ταραχθεί διότι η Wikipedia αναφέρεται στο ανταγωνιστικό παραμάγαζο του Αριστοτέλη Κακογεωργίου ("ελληνικός ναός" του ΕΨΙΛΟΝ στη Θεσσαλονίκη) το οποίο "ψαρεύει" στα ίδια θολά νερά του Υ.Σ.Ε.Ε. την ίδια ...πελατεία ηλιθίων!
Συνεπώς, αγαπητέ μου φίλε, δεν μου χαλάς καμία "σούπα" διότι παρά την ηλικία μου προτιμώ τα "σκληρά" και "τραγανά" ...παξιμάδια. Τις σούπες τις έχω ρίξει κατάμουτρα στους καραγκιόζηδες που κηλιδώνουν τα ιερά και τα όσιά μας!
________________________________________________
Για ποια "δρυ", 17/7/2019, 20:42 μ.μ.
Για ποια 'δρυ" μιλάτε κ. Καλέτζη για τον χίπι που ξαφνικά ανακάλυψε την αρχαία ελληνική θρησκεία και την έκανε φραντσάιζινκ; Σοβαροί να είμαστε τώρα, ένα μάτσο κουκουέδες μαζευτήκανε και παρασύρουν κάθε χαζό κάνοντας τον να νομίζει ότι θα σωθεί από το Δία και τη Περσεφόνη τσιμπώντας τα φραγκάκια του και κλέβοντας μερίδιο από το χριστιανισμό. Ίδια πελατεία ίδια κομπίνα. Ο Ρασσιάς τραπεζικός υπάλληλος ήτανε και ήξερε τι έκανε. Τα λεφτά δε βγαίνουν όταν είσαι υπαλληλάκι μιας τράπεζας αλλά όταν έχεις δική σου και μάλιστα αφορολόγητη γι αυτό έκανε εκκλησία και ναό. Έτσι τα κονομάνε οι έξυπνοι κι όχι χτυπώντας κάρτα στην "Εθνική" και στη "Πειραιώς" σαν και μας. Ας αφήσουμε λοιπόν στη μπάντα τη "δρυ" κι ας δούμε το "αναρριχητικό" που σκαρφάλωσε στα σίγουρα.
________________________________________________
I. Mητρόπουλος, 17/7/2019, 23:12 μ.μ.
Ο Ρασσιάς όπως και ο Πλεύρης έγιναν φίρμες όχι με την ποιότητα των βιβλίων τους αλλά με την ποσότητα που τα βλέπει ο μέσος ανθρωπάκος και εντυπωσιάζεται. Αν όμως ανοίξετε τα βιβλία και των δύο η ανοησία πάει σύννεφο και μακάρι να μη τα ξεεσκονίσουν σοβαρά ούτε οι χριστιανοί ούτε οι Εβραίοι γιατί τα αποτελέσματα θα είναι τα αντίθετα από τις προθέσεις των συγγραφέων τους. Άλλωστε ο ρασσιάς και Πλεύρη πολύ διάβασε και τις τακτικές του μελέτησε και μιμήθηκε.
________________________________________________
Η. Κάτσ. 21/7/2019, 09:36 π.μ.
Και το Υ.Σ.Ε.Ε. και πολλοί από δαύτους έχουν κάθε λόγο να μισούν το χριστιανικό παρελθόν τους και να είναι κομπλεξαρισμένοι αλλά βάζοντας ένα σεντόνι το παρελθόν δεν αλλάζει. Ταλιμπάν παραμένουν και οι ταλιμπάν δεν έχουν σχέση με Ελληνισμό. Και ο συγκεκριμένος ταλιμπάν του Υ.Σ.Ε.Ε. ντροπή είναι και για την οργάνωση του και για τον Ελληνισμό. Και το ίδιο είναι όλοι εκεί γιατί αν σας πω το τι είδα σε μια συγκέντρωση τους άστα
________________________________________________
Ν.Σ. 23/7/2019, 17:43 μ.μ.
Είναι ντροπή να εμφανίζετε μόνον τα αρνητικά σχόλια κατά του Υ.Σ.Ε.Ε. που ως γνωστόν έχει κρατήσει τους άριστους εθνικούς και να δημοσιεύετε τις ανοησίες του κάθε Μάνθου και κάθε Πανδίων που τους διώξαμε για ανάρμοστη συμπεριφορά. Στο Υ.Σ.Ε.Ε. τιμούμε τους θεούς μας και δεν σαχλαμαρίζουμε όπως κάτι παλιόπαιδα που δηλώνουν ότι κάνουν τελέσματα αλλά να μη πω τι κάνουν. Και ντροπή και σε σας για την εμπάθεια που δείχνει ότι είστε με τον Πανδίων γιατί ξέρουμε ποιοι τα γράφουνε.
Απάντηση Σ.Ο.:
Αγαπητή κυρία και μόνον η δημοσίευση του σχολίου σας, διαψεύδει τους ισχυρισμούς σας ότι δημοσιεύουμε, δήθεν μόνον τα αρνητικά σχόλια που αφορούν στο Υ.Σ.Ε.Ε. Εμείς δημοσιεύουμε όσα σχόλια δεχόμαστε ανεξαρτήτως εναντίον του ποίου στρέφονται και εάν θέλετε στείλτε μας κι άλλα σχόλιά σας υπέρ του Υ.Σ.Ε.Ε. ώστε να τα δημοσιεύσουμε ευχαρίστως.
________________________________________________
Και το Υ.Σ.Ε.Ε. και πολλοί από δαύτους έχουν κάθε λόγο να μισούν το χριστιανικό παρελθόν τους και να είναι κομπλεξαρισμένοι αλλά βάζοντας ένα σεντόνι το παρελθόν δεν αλλάζει. Ταλιμπάν παραμένουν και οι ταλιμπάν δεν έχουν σχέση με Ελληνισμό. Και ο συγκεκριμένος ταλιμπάν του Υ.Σ.Ε.Ε. ντροπή είναι και για την οργάνωση του και για τον Ελληνισμό. Και το ίδιο είναι όλοι εκεί γιατί αν σας πω το τι είδα σε μια συγκέντρωση τους άστα
________________________________________________
Ν.Σ. 23/7/2019, 17:43 μ.μ.
Είναι ντροπή να εμφανίζετε μόνον τα αρνητικά σχόλια κατά του Υ.Σ.Ε.Ε. που ως γνωστόν έχει κρατήσει τους άριστους εθνικούς και να δημοσιεύετε τις ανοησίες του κάθε Μάνθου και κάθε Πανδίων που τους διώξαμε για ανάρμοστη συμπεριφορά. Στο Υ.Σ.Ε.Ε. τιμούμε τους θεούς μας και δεν σαχλαμαρίζουμε όπως κάτι παλιόπαιδα που δηλώνουν ότι κάνουν τελέσματα αλλά να μη πω τι κάνουν. Και ντροπή και σε σας για την εμπάθεια που δείχνει ότι είστε με τον Πανδίων γιατί ξέρουμε ποιοι τα γράφουνε.
Απάντηση Σ.Ο.:
Αγαπητή κυρία και μόνον η δημοσίευση του σχολίου σας, διαψεύδει τους ισχυρισμούς σας ότι δημοσιεύουμε, δήθεν μόνον τα αρνητικά σχόλια που αφορούν στο Υ.Σ.Ε.Ε. Εμείς δημοσιεύουμε όσα σχόλια δεχόμαστε ανεξαρτήτως εναντίον του ποίου στρέφονται και εάν θέλετε στείλτε μας κι άλλα σχόλιά σας υπέρ του Υ.Σ.Ε.Ε. ώστε να τα δημοσιεύσουμε ευχαρίστως.
________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.