Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΝΤΑΣ ΤΑ "ΚΑΡΚΙΝΩΜΑΤΑ"



     «Μέλος της ΧΑ δεν ήμουν! Φίλος μόνο που έτρεξα όλη την Ελλάδα, για την ιδέα...! Οι παρεούλες όμως δεν με ήθελαν. Τους πείραζα, όπως έλεγαν, γιατί δεν ήμουν στον σκληρό πυρήνα! Αυτές οι παρεούλες μια μέρα να το θυμηθείτε, θα φάνε την Χ.Α.! Όταν το σύστημα χτυπούσε την Χ.Α. και οι λαδοπόντικες κρύβονταν στις τρύπες τους, υπερασπιζόμουν με τα άρθρα και τις παρεμβάσεις μου στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ την διωκόμενη Χρυσή Αυγή! Κάποιοι ψιθυριστές μέσα στην ΧΑ αναρωτιόνταν που βρίσκω το θάρρος και τα γράφω και πως τάχα είμαι δούρειος ίππος του συστήματος. Τα μάθαινα.... τα αντιπαρερχόμουν.... δεν μίλαγα.... Οι ψιθυριστές δεν έρχονταν όμως ποτέ μπροστά να τα πουν! Πάντα από πίσω!!!

     Στις Ευρωεκλογές έτρεξα με όλες μου τις δυνάμεις πιστεύοντας στην ιδέα του εθνικισμού στην οποία ακόμη πιστεύω. Δεν χρειάζομαι θέσεις. Έχω επάγγελμα κύριοι!!! Δεν βλέπουν οι επιπόλαιοι κατήγοροι μου, ότι δεν αναζήτησα θέση σε κανένα ψηφοδέλτιο;;!! Την 6η θέση στις Ευρωεκλογές την έδωσε ο κόσμος που με πίστεψε, κανείς άλλος! Συνέχισα μετά τις Ευρωεκλογές να γράφω, να παρεμβαίνω στα ΜΜΕ και με ομιλίες μου στις τοπικές.... Έστελνα άρθρα μου στην Κεντρική τα οποία έμπαιναν με πολύ δυσκολία... Τους τελευταίους όμως μήνες όσα έστειλα τα έφαγε το μαύρο σκοτάδι... Κι ήταν αυτοί πολλοί που ρωτούσαν, από όλη την Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Ήπειρο, κλπ)γιατί δεν γράφω πια;;;; Ρωτούσα κι εγώ γιατί; απάντηση δεν έπαιρνα!! Χωρίς καμμιά δικαιολογία. Εσωστρέφεια και συνωμοτική σιωπή!!!      Με κάλεσαν οι λαμπροί συναγωνιστές Οδυσσέας Πατεράκης και Μιχάλης Χατζάκης για ομιλία στο Ηράκλειο Κρήτης 30-11-2014, ανήμερα οικογενειακής μου γιορτής. Δέχθηκα με χαρά. Έξοδα δικά μου. Η προβολή στην ιστοσελίδα Χ.Α. στην Κρήτη κόπηκε στον αέρα. Έμαθα ρωτώντας ότι η επίσημη Χ.Α. δεν την θέλει την ομιλία με θέμα "Η αποδόμηση του κατηγορητηρίου κατά της Χ.Α." Θυμάστε στην Κρήτη που γίνατε από 18 χωριά και μου λέγατε να κατέβω για την ομιλία κι ας μας εγκαλέσει το κόμμα πειθαρχικά;;!! Η εκδήλωση θέλατε να γίνει οπωσδήποτε έστω κι αν την σαμποτάρει η ΧΑ!!! Ακύρωσα εισιτήριο. Δεν πήγα. Δεν θέλησα να ρίξω λάδι στην φωτιά! Όσοι είναι τιμητές μου ας αναρωτηθούν που είναι ο σεβασμός σε έναν άνθρωπο που έτρεξε και έβαλε στήθος για την ΧΑ; Ρωτούσαν στις συγκεντρώσεις των μελών της ΧΑ "Τον Ηλιακόπουλο γιατί τον αφήνετε απέξω;;!" ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ήταν η απάντηση! Γιατί όταν ερχόμουν στις εκδηλώσεις της ΧΑ (το θυμούνται στην Κομοτηνή!) κλείνονταν οι υπεύθυνοι και οι αρμόδιοι στο γραφείο τους και με άφηναν απέξω! Έβλεπε ο κόσμος και αναρωτιότανε!! Γιατί αφήνουνε τον 6ο του ψηφοδελτίου των Ευρωεκλογών απέξω;; Πάλι δεν μίλαγα!!! Η εσωστρέφεια της παρεούλας καλά κρατούσε!! Σ' αυτές τις εκλογές δεν ζήτησα θέση.... Σιωπηρά με έθεσαν στο περιθώριο. Πάλι δεν είπα τίποτα για τις επιλογές!!!      Σιώπησα!!! Ξεχνούν πολλοί αρμόδιοι από την Χ.Α. - περισσότερα δεν λέω- που μου τηλεφωνούσαν ή μου έστελναν μηνύματα, εξέφραζαν την απογοήτευση τους για τις παρεούλες, τραβούσαν τα μαλλιά τους και υπογράμμιζαν το άδικο;; !! Πολλά θα μπορούσα να γράψω! Δεν κατηγόρησα. Προτίμησα να σιωπήσω! Την στήριξη μου στην πατρίδα και τον εθνικισμό την έδωσα και θα την δίνω πάντα! Θέσεις δεν πήρα από τον ΛΑ.Ο.Σ. ούτε και αποσκοπώ! Οι μικρόψυχοι λένε όμως πολλά, χωρίς αποδείξεις! Τους προτρέπω να ομονοήσουν και να πάψουν να ενσπείρουν διχασμό! Ευτυχώς όμως που υπάρχουν και άνθρωποι που καταλαβαίνουν και τοποθετούνται εύστοχα!! Τα παραπάνω κι άλλα τόσα που μπορούσα να πω, τα αναφέρω όχι για να κατηγορήσω αλλά για να μάθουν μερικοί πως πριν πετάξουν λάσπη, πρέπει να ακούσουν και την άλλη πλευρά (AUDIATUR ALTERA PARS) Συνιστώ λοιπόν στους επιπόλαιους τιμητές μου να ψάξουν να βρουν αλλού τα καρκινώματα (που σίγουρα υπάρχουν) και που μπορεί να έχουν καταστροφικές συνέπειες για το κόμμα της Χ.Α. που τόσο υπερασπίζονται και καλά κάνουν μόνο ως προς την Εθνικιστή Ιδέα. Όλα τα παραπάνω τα λέω γιατί δεν χρωστάω σε κανέναν, αντίθετα μου χρωστούν...!!!!!»

     Ο Ηλίας Ηλιακόπουλος Δρ. της Νομικής και τέως πολυψηφισμένος υποψήφιος της Χρυσής Αυγής `μας εξηγεί για ποιους λόγους εγκατέλειψε τα "καρκινώματα" του μαντριού του Νίκου Μιχαλολιάκου. Είναι γεγονός ότι "νορμάλ" στέλεχος ΔΕ στεριώνει στη Χρυσή Αυγή την οποία θα "θάψουν" οι ...Καιάδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.