Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2016

ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΕΝ ΥΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ "ΘΕΟ"
Με άξονα αναφοράς την περίπτωση "Παντελή Παντελίδη"

     Ο Παντελής Παντελίδης άφησε την τελευταία του πνοή το πρωί της Πέμπτης 18 Φεβρουαρίου 2016, σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στη λεωφόρο Βουλιαγμένης στη γέφυρα εξόδου στο ύψος του πρώην ανατολικού αεροδρομίου με κατεύθυνση τη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Το ατύχημα συνέβη είκοσι λεπτά μετά τις οκτώ το πρωί.

     Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανδρών της Τροχαίας, στην είσοδο της στροφής το μαύρο τζιπ Mercedes ML ξεφεύγει από την πορεία του, προσκρούει στις μπάρες και για 40 περίπου μέτρα “σέρνεται” σε μια τρελή πορεία στα κολονάκια που το καθένα είχε ύψος 40 με 50 εκατοστά. Στη συνέχεια ανατρέπεται, κάνει δύο με τρεις τούμπες στον αέρα και προσγειώνεται ανάποδα. Δύο ατσάλινες βέργες κυριολεκτικά τρυπούν σα δόρυ το θηριώδες τζιπ του γνωστού τραγουδιστή. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η μία από τις δύο ατσάλινες βέργες είναι αυτή που προκάλεσε τον θάνατο του τραγουδιστή. Χαρακτηριστικό του δράματος είναι πως τη δεύτερη βέργα που είχε "καρφωθεί" στο μοιραίο όχημα, οι πυροσβέστες έκοψαν με αλυσοπρίονο προκειμένου να απεγκλωβίσουν τον γνωστό καλλιτέχνη. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως επρόκειτο για ένα ιδιαίτερα ογκώδες, πολυτελές και κατά προέκταση ασφαλές αυτοκίνητο. Έτσι, το να βλέπει κανείς την σιδερένια βέργα να έχει διαπεράσει τη μηχανή, το καπό και το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, αν και δείχνει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, προκαλεί, εντούτοις, έκπληξη.

     Η γραμμή που ενώνει το ναό του Πτώου Απόλλωνα στην αρχαία αγορά στο Θησείο με το ναό του Απόλλωνα Ζωστήρα στον Αστέρα Βουλιαγμένης, διέρχεται ακριβώς από το σημείο που ο δημοφιλής τραγουδιστής τραυματίστηκε θανάσιμα σε τροχαίο ατύχημα. Η γραμμή είναι 18.973,5 μ. [εικόνα 1]


     - Η πρεμιέρα των εμφανίσεων του Παντελή Παντελίδη στο Teatro Music Hall, που ήταν προγραμματισμένη για την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου, δεν έγινε ποτέ, καθώς η μοίρα είχε άλλα σχέδια για τον δημοφιλή λαϊκό τραγουδιστή, που έχασε τη ζωή του μια ημέρα πριν στο τροχαίο δυστύχημα. Η τραγικότερη θα λέγαμε φιγούρα στο δράμα του τροχαίου του Παντελή Παντελίδη είναι η μητέρα του, Αθηνά, στην οποία είχε τεράστια αδυναμία. «Αθηνά», είναι το τραγούδι που είχε αφιερώσει στη μητέρα του ο Παντελίδης.

     Η γραμμή που ενώνει το Teatro Music Hall με το ναό της Αθηνάς στο Σούνιο, διέρχεται ακριβώς από το σημείο που ο δημοφιλής τραγουδιστής τραυματίστηκε θανάσιμα σε τροχαίο ατύχημα. Η γραμμή είναι 43.996,38 μ. [εικόνα 2]


     - Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι μαύρο τζιπ μάρκας Mercedes ML που οδηγούσε ο άτυχος καλλιτέχνης, ανήκει σε εταιρία του Αντώνη Ρέμου, στενού φίλου του αδικοχαμένου τραγουδιστή. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο Ρέμος το είχε δανείσει για λίγες ημέρες στον Παντελίδη, ο οποίος δεν είχε εμπειρία οδήγησης τζιπ, καθώς συνήθιζε να οδηγεί χαμηλά σπορ διθέσια αυτοκίνητα. Το OPUS είναι ένα all day cafe-bar-restaurant, ιδιοκτησίας του Αντ. Ρέμου, που άνοιξε τον Ιανουάριο του 2010. Το εστιατόριο βρίσκεται στη Γλυφάδα, και παρέχει μέχρι σήμερα τη δυνατότητα στους πελάτες του, να απολαύσουν είτε το φαγητό τους είτε το ποτό τους σε μία lounge ατμόσφαιρα.

     Η γραμμή που ενώνει το OPUS με το ναό της Αγροτέρας Αρτέμιδος στο Μετς, διέρχεται ακριβώς από το σημείο που ο δημοφιλής τραγουδιστής τραυματίστηκε θανάσιμα σε τροχαίο ατύχημα. Η γραμμή είναι 12.292,83 μ. [εικόνα 3]


     - Στις 8 Νοεμβρίου 2015 αναρτήθηκε στο προφίλ μου πόστ με τον τίτλο, "Μήνυμα προς το αποτυχημένο ελληνικό κράτος: Το πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού είναι Ιερό του Απόλλωνα". Το πόστ έδειξε ότι, ο γεωγραφικός προσανατολισμός καθώς και το μήκος των διαδρόμων προσγείωσης - απογείωσης του πρώην ανατολικού αεροδρομίου του Ελληνικού έχουν, με ακρίβεια εκατοστού, καθορίσει τρείς Ναοί του Απόλλωνα: ο Ναός του Απόλλωνα Ζωστήρα στο Λαιμό Βουλιαγμένης, ο Ναός του Απόλλωνα Παγασίτη στον αρχαιολογικό χώρο στις Νέες Παγασές Βόλου και ο Ναός του Απόλλωνα στην Αίγινα. Το πόστ έκλεινε ως εξής: "Ένας από τους αναντικατάστατους πυλώνες του πνευματικού οικοδομήματος του Ελληνισμού είναι η ευσέβεια, η αποφυγή της πρόκλησης της μήνης των θεών, η αποστροφή ακόμα και της υποψίας της ύβρεως. Το πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού είναι Ιερό του Απόλλωνα. Οι διάδρομοι προσγείωσης και απογείωσης του πρώην αεροδρομίου έχουν καθοριστεί από τους ναούς του θεού. Τυχόν καταστροφή τους από ανθρώπινο χέρι, θα συνιστούσε πράξη ύβρεως προς τον Απόλλωνα". Το σχετικό, από 08/11/2015, πόστ με τίτλο «Μήνυμα προς το αποτυχημένο ελληνικό κράτος: Το πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού είναι Ιερό του Απόλλωνα», εδώ https://m.facebook.com/story.php…

     Ισοσκελές είναι το τρίγωνο με κορυφή το νότιο άκρο του δυτικού διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, και πλευρές έως (α) το βόρειο άκρο του του δυτικού διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού και (β) το σημείο που ο δημοφιλής τραγουδιστής τραυματίστηκε θανάσιμα σε τροχαίο ατύχημα. [εικόνα 4]


     [Προς τη σωστή κατεύθυνση είναι η πρόταση κήρυξης - οριοθέτησης αρχαιολογικού χώρου των δύο διαδρόμων, απογείωσης και τροχοδρόμησης του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, από τη Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων & Πολιτιστικής Κληρονομιάς (ΓΔΑΠΚ). Ανεξάρτητα από τους λόγους που οδήγησαν τη Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων & Πολιτιστικής Κληρονομιάς στην πρόταση κήρυξης - οριοθέτησης αρχαιολογικού χώρου για τους δύο διαδρόμους, απογείωσης και τροχοδρόμησης του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, από τα ευρήματα της έρευνας που υποδεικνύουν οι – ιεροί για την ανθρώπινη επιστήμη – ναοί των Απόλλωνα και Άρτεμις, προκύπτει ότι οι δύο διάδρομοι προσγείωσης και απογείωσης του πρώην αεροδρομίου έχουν καθοριστεί από τρεις ναούς του Απόλλωνα. Τυχόν απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων & Πολιτιστικής Κληρονομιάς περί οριστικής δέσμευσης των δύο διαδρόμων προσγείωσης και τροχοδρόμησης του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, θα ήταν, αναμφίβολα, προς τη σωστή κατεύθυνση]

     Και οι συμπτώσεις δεν σταματούν εδώ.

     - Στο σημείο που ο άτυχος τραγουδιστής έχασε τη ζωή του βρίσκονται δύο κυπαρίσσια, πάνω στα κλαδιά των οποίων φίλοι και θαυμαστές του τραγουδιστή έχουν κρεμάσει φωτογραφίες και σημειώματα με αφιερώσεις για τον πρόωρο χαμό του. Το κυπαρίσσι δανείστηκαν οι χριστιανοί από τους αρχαίους έλληνες, παραλλάσσοντας ελαφρώς την ελληνική μυθολογία, ως το δέντρο - σύμβολο της θλίψης. Σύμφωνα με τη μυθική παράδοση ο Κυπάρισσος ήταν ένας όμορφος νέος από την Κέα. Ήταν αγαπημένος του Απόλλωνα. Σύντροφό του είχε ένα εξημερωμένο ιερό ελάφι. Μία καλοκαιρινή μέρα, ενώ το ελάφι κοιμόταν ξαπλωμένο στον ίσκιο, ο Κυπάρισσος το σκότωσε από απροσεξία με ένα δόρυ. Ο αγαπημένος του Απόλλωνα γεμάτος απελπισία, θέλησε να πεθάνει. Ο Απόλλωνας μάταια προσπάθησε να μεταπείσει τον αγαπημένο του Κυπάρισσο, αλλά εκείνος απαρηγόρητος ήθελε να δώσει τέλος στη ζωή του. Ο θεός λυπήθηκε τον πονεμένο νέο και αποφάσισε να τον ανακουφίσει από τη δυστυχία του. Έτσι τον μεταμόρφωσε σε κυπαρίσσι από το οποίο αιώνια θα βγαίνουν τα πένθιμα δάκρυα σαν σταγόνες. Η σουβλερή μύτη του κυπαρισσιού που καρφωνόταν στον ουρανό, θα θύμιζε το δόρυ με το οποίο πέθανε το ιερό ελάφι. Ισχυρός είναι εδώ ο συμβολισμός των δύο κυπαρισσιών που υπάρχουν στο σημείο που ο δημοφιλής τραγουδιστής βρήκε τραγικό θάνατο, με τις δύο ατσάλινες βέργες που κυριολεκτικά τρυπήσαν το θηριώδες τζιπ του γνωστού τραγουδιστή, τραυματίζοντάς τον η μια θανάσιμα. Οι σουβλερές μύτες των δύο κυπαρισσιών που καρφώνονται στον ουρανό, για να θυμίζουν το δόρυ με το οποίο πέθανε το ιερό ελάφι του αγαπημένου του Απόλλωνα Κυπάρισσου, σε έναν αδιανόητο συμβολισμό μοιάζουν με τις δύο ατσάλινες βέργες που, σα δόρυ, τρύπησαν το μοιραίο τζιπ.

     - Ο δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής πέθανε σε ηλικία 33 ετών. Ο αριθμός 33 υπάρχει στο νότιο άκρο του δυτικού διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού. Το σημείο αυτό του διαδρόμου με τον αριθμό 33 αποτελεί κορυφή του ισοσκελούς τριγώνου με το σημείο που πέθανε ο δημοφιλής τραγουδιστής (βλ. τον αριθμό 33 στην εικόνα 4, στο νότιο άκρο του διαδρόμου).

     Και οι συμβολισμοί δεν σταματούν εδώ.

     - Σύμφωνα με τα σύγχρονα εκκλησιαστικά συγγράμματα, ο Άγιος Νικόλαος και ο Άγιος Σπυρίδωνας έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Και οι δυο φημίζονται, γιατί γκρέμιζαν αρχαίους Ελληνικούς Ναούς των Απόλλωνα και Άρτεμις κι έσπαγαν αγάλματα. "Χαίρε, ο εκτεφρώσας τους βωμούς των ειδώλων" ψάλλουν στους χαιρετισμούς προς τιμή του αγίου Νικολάου (6 Δεκ.) οι ορθόδοξοι ιερείς.



     - Λίγες μόλις ημέρες πριν συμπληρωθούν έξι μήνες από τον θάνατο του Παντελή Παντελίδη, συγκλονίζουν οι εικόνες από το εσωτερικό του τζιπ, με το οποίο έχασε την ζωή του. Σοκαριστικά είναι τα πλάνα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου που άφησε την τελευταία του πνοή ο γνωστός τραγουδιστής. Σε αυτά, μεταξύ άλλων αντικειμένων, φαίνονται πολλές διασκορπισμένες εικόνες του Αγίου Νικολάου, ένας σταυρός και κομποσκοίνια από το άγιο όρος (εικόνες, 5,6,7, βίντεο εδώ, https://youtu.be/bMLu0OJ9PaM ). Κανείς και τίποτα δεν μπορούσε να αποτρέψει τον – μαθηματικά καθορισμένο από Ναούς των Απόλλωνα και Άρτεμις, με ακρίβεια χιλιοστού του μέτρου- θάνατο του δημοφιλούς λαϊκού τραγουδιστή.



     Οι γραμμές των εικόνων 1 έως 4 συνιστούν ισχυρή ένδειξη, ότι αυτό που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ως "βιολογικός θάνατος" «προ»καθορίζεται , υπό προϋποθέσεις που η ανθρώπινη επιστήμη, στην παρούσα ιστορική περίοδο, αδυνατεί να διερευνήσει. Αν η ανθρώπινη βούληση είναι μια αυταπάτη, μια ψευδαίσθηση του ανθρώπου, επομένως και η πορεία του ανθρώπινου έμβιου βίου, δηλαδή η ανθρώπινη μοίρα είναι προκαθορισμένη, μήπως προκαθορισμένος είναι και ο θάνατος? Η παραδοχή ότι οι συμπτώσεις των γραμμών που καθορίζουν τον θάνατο του δημοφιλούς τραγουδιστή είχαν απειροελάχιστη πιθανότητα να αποτυπωθούν στο χάρτη, συνιστά ισχυρή επιστημονική ένδειξη ότι γεγονός που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ως "θανάτο" καθορίζεται. Φαίνεται ότι ο καθορισμός του ασυνείδητου, άρα και της ζωής του ανθρώπου της ιστορίας μας, κρύβει τη μαθηματική απόδειξη του "προκαθορισμένου του βιολογικού ανθρώπινου θανάτου".



     Ποτέ πριν ο άνθρωπος δεν ήταν πιο μπερδεμένος από ότι σήμερα. Αν και ο πολιτισμός μας έχει εξηγήσει πολλά ζητήματα, για κάθε ένα που εξηγούμε ανακύπτουν δέκα νέα στη θέση του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το πλήθος των ζητημάτων που η επιστήμη αδυνατεί να εξηγήσει να μεγαλώνει όσο ο άνθρωπος εξελίσσεται. Έτσι, καταλήξαμε να είμαστε πιο μπερδεμένοι από τους προγόνους μας, ακόμη κι αν γνωρίζουμε περισσότερα από εκείνους. Παρά την πρόοδο της επιστήμης, κανένα από τα ουσιαστικά ζητήματα που οι Αρχαίοι Έλληνες έθεσαν δεν έχει διερευνηθεί. Η ουσία της ανθρώπινης γνώσης βρίσκεται στην Αρχαία Ελλάδα, σε αυτά που οι Αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι υποστήριξαν. Επίσης, σε αυτά που ο Αϊνστάιν είπε. Η εμβληματική έκφραση του Αϊνστάιν "Ο θεός δεν παίζει ζάρια!", είναι ο κανόνας.

     Από τα ανοικτά ζητήματα της φιλοσοφίας είναι αν υπάρχει αντικειμενική γνώση της πραγματικότητας ή αντίθετα η γνώση και η αντίληψή μας για αυτά που βιώνουμε ως "ανθρώπινη ύπαρξη" είναι συνάρτηση του υποκειμένου που τα παρατηρεί. Το ερώτημα, τι μπορούμε να γνωρίσουμε, ποιά είναι η φύση της ανθρώπινης ύπαρξης, ποια η φύση και η προέλευση της ανθρώπινης γνώσης για ζητήματα όπως η ζωή και ο θάνατος, αποτελεί μακραίωνο γνωσιοθεωρητικό ζήτημα που απασχολεί τον άνθρωπο από αρχαιοτάτων χρόνων.

     Θεωρώ ότι η υπόστασή μας δεν είναι συνειδητή. Είναι ασυνείδητη. Είμαστε οντότητες περισσότερο άυλες και λιγότερο υλικές. Οι καταστάσεις που το είδος μας αντιλαμβάνεται ως, "γέννηση" στην αρχή της ύπαρξής μας, "έμβιος ανθρώπινος βίος" κατά τη διάρκεια της ύπαρξής μας και "βιολογικός θάνατος" στο τέλος της διαδρομής του ανθρώπινου βίου στο χρόνο, δεν είναι παρά μια διαστρεβλωμένη εικόνα της πραγματικότητας, πιθανόν μια ψευδαίσθηση του ανθρώπου, όπως ψευδαίσθηση αποδεικνύεται η ελεύθερη βούληση.

     Ο Γοργίας είπε: "Το όν δεν υπάρχει, δηλαδή τίποτε από ότι σκεπτόμαστε και αντιλαμβανόμαστε δεν υπάρχει. Αλλά ακόμη και αν υπήρχε δεν θα μπορούσαμε να το γνωρίσουμε. Αλλά ακόμη και να μπορούσαμε να το γνωρίσουμε δεν θα μπορούσαμε να κοινωνήσουμε τη γνώση μας με τους άλλους". Η ίδια η ύπαρξη αλλά και ο βιολογικός θάνατος του ανθρώπου, που με τις περιορισμένες αισθήσεις μας αντιλαμβανόμαστε ως εμπειρία που σχετίζεται με την ύλη, απέχουν μακράν της πραγματικότητας. Δεν αντιλαμβανόμαστε παρά μια διαστρεβλωμένη μόνο εικόνα της πραγματικότητας, απλές “σκιές” αυτών που πραγματικά υπάρχουν στον κόσμο, όπως ο Πλάτων ήταν ο πρώτος που πρότεινε.

     Είναι προφανές ότι τόσο το ασυνείδητο, που (προ)καθορίζει τη βούληση του ανθρώπου – άρα και του πολιτισμού μας (το ασυνείδητο κινεί τα νήματα του πολιτισμού μας), όσο και η ίδια η ανθρώπινη ύπαρξη και, συνεπώς, τα γεγονότα που αντιλαμβανόμαστε ως "γέννηση" και "βιολογικός θάνατος" είναι, όλα, ζητήματα Φυσικής.

     Η κατανόηση από την επιστήμη της Φυσικής των παραπάνω καταστάσεων, που αντιλαμβανόμαστε ως "πραγματικότητα" του έμβιου ανθρώπινου βίου, θα επιτρέψει στον άνθρωπο την τελείωση • την απελευθέρωση από τα δεσμά της ύλης και την μετάπτωση του είδους μας από την υλική στην άυλη κατάσταση. Ενώ σήμερα δεν έχουμε ενσυναίσθηση της άυλης φύσης μας, στο μέλλον θα μπορούσε, ακόμη κι όταν έχουμε απολέσει την υλική υπόστασή μας. Έχω την άποψη ότι η συγκροτημένη αναδόμηση της άυλης υπόστασης της ανθρώπινης φύσης είναι επιστημονικά εφικτή, ακόμη και μετά το γεγονός που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ως βιολογικό θάνατο. Ότι η επιστήμη, στο πολύ μακρινό μέλλον, θα επιτύχει την ανάκτηση της άυλης υπόστασής μας, προσδίδοντας στον άνθρωπο ενσυναίσθηση της άυλης φύσης του, η οποία είναι διαρκής και ανεξάρτητη των καταστάσεων που αντιλαμβανόμαστε ως "έμβιος ανθρώπινος βίος" και "βιολογικός θάνατος". Πιθανόν η άυλη φύση του ανθρώπου να είναι συλλογική, να είναι δηλαδή η ανθρωπότητα μια ενιαία άυλη οντότητα αποτελούμενη από το συλλογικό ασυνείδητο όλων μας, συμπεριλαμβανομένης της «υπόστασης» των άψυχων αντικειμένων όπως οι διάδρομοι προσγείωσης και απογείωσης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, τα σιδερένια προστατευτικά κιγκλιδώματα που τραυμάτισαν θανάσιμα τον δημοφιλή καλλιτέχνη, το τζιπ της Mercedes που επέβαινε και άλλα – εξού και η διεμπλοκή περισσότερων ανθρώπινων ασυνείδητων καθώς και αντικειμένων στα γεγονότα που αποτυπώνονται γεωδαιτικά στην επιφάνεια της Γης στην περίπτωση του θανάσιμου τραυματισμού του άτυχου καλλιτέχνη.

     Όταν η επιστήμη της Φυσικής κατανοήσει πλήρως τα ζητήματα αυτά, θα έχουμε διανύσει ολόκληρη τη διαδρομή της εξέλιξης του είδους μας. Θα έχουμε φτάσει στο τέλος • στη μετάπτωση από την υλική στην άυλη φύση μας. Το είδος μας θα αναβαθμιστεί σε ενσυναίσθηση οντότητα, έχοντας κάνει ένα βήμα πιο κοντά θεό. Πιθανόν ο θεός να είναι η πιο εξελιγμένη επιστημονικά οντότητα στην κορυφή της πυραμίδας των όντων του Σύμπαντος.

     Η χιλιετία που ανέτειλε είναι η χιλιετία της ορθής σκέψης. Είναι η χιλιετία που η Επιστήμη θα λάμψει. Η ανθρωπότητα θα αποστασιοποιηθεί από ιδέες και δόγματα που καθήλωσαν το ανθρώπινο πνεύμα. Η Επιστήμη θα αναδείξει τον ορθό λόγο, θα απελευθερώσει τον ανθρώπινο νου από τον θρησκευτικό σκοταδισμό που καθήλωσε τον πολιτισμό μας, ιδίως στην Ευρώπη, την κοιτίδα του ανθρώπινου πολιτισμού, όπου ήρθαν στο προσκήνιο απόψεις που, εκμεταλλευόμενες τις μεταφυσικές ανάγκες του ανθρώπου, προώθησαν ιδέες για εκλεκτούς και μεσάζοντες μεταξύ θεού και ανθρώπου, καθιερώνοντας απόψεις που αποστράγγισαν και την τελευταία ικμάδα του ορθού λόγου, με αποκορύφωμα το κλείσιμο της Νεοπλατωνικής Σχολής από τον Ιουστινιανό το 529 μ.Χ..

     Δεν ξέρω αν ο Δημόκριτος, όπως και οι σκεπτικοί αργότερα, που έθεσαν το ζήτημα στη βάση, ότι είναι αδύνατο να φτάσει ο άνθρωπος στον βυθό της αλήθειας, έχουν δίκιο ή άδικο, ούτε αν η Επιστήμη θα επιβεβαιώσει τελικά τους σκεπτικούς, όπως ο Πύρρωνας, που δεν πιστεύουν ότι ο άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να βρει την αλήθεια των πραγμάτων και συνιστούν μια ψύχραιμη απόσταση από τα πράγματα. Ξέρω, όμως, ότι η Επιστήμη θα προσπαθήσει. Αυτό είναι το πεπρωμένο μας. Να ερευνούμε τον Κόσμο γύρω μας και μέσα μας μέχρι στο τέλος να φτάσουμε στην αλήθεια. Οδηγός μας, οι Ιεροί για την Επιστήμη Ναοί του Απόλλωνα και της Αρτέμιδος.

     Η θνητότητα, που καθυποτάσσεται στη Δύναμη της Φθοράς, είναι το ανυπέρβλητο ανθρώπινο όριο. Μέχρι να εξηγηθούν επιστημονικά οι συνθήκες που οδήγησαν στον – με μαθηματική ακρίβεια - καθορισμένο θάνατο του δημοφιλούς λαϊκού τραγουδιστή, αν δηλαδή πρόκειται για Φυσικο-μαθηματικό μόνο Κανόνα βάσει του οποίου καθορίζεται το ανθρώπινο ασυνείδητο και, άρα, η μοίρα της ανθρωπότητας, ή αν το Υπεράνθρωπο που προσωποποιείται στις αρχαίες ελληνικές θεότητες τoν Απόλλωνα και Άρτεμη έχει τη Δύναμη να καθορίζει τα πράγματα στην ανθρώπινη Ιστορία, ακόμη και τον ίδιο το θάνατο, ο πολιτισμός μας θα βρίσκεται υπό τον διαρκή φόβο του αφανισμού. Από μια αόρατη Δύναμη μέσα στο ίδιο το ασυνείδητό μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.