Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΦΙΕΣΤΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΧΑΛΒΑΔΩΝ

     •Το παρόν άρθρο γράφεται επί πολύ συγκεκριμένου σκοπού. Δεν προορίζεται κυρίως για τους διάφορους και αδιάφορους του λεγόμενου «εθνικού χώρου», μα ως μια απάντηση στις διάφορες ομάδες της λεγόμενης «άλλης πλευράς», που βλέπουν πίσω από τα κυπατζίδικα πανηγύρια στον Λευκό Πύργο εκδηλώσεις φασιστών και ναζιστών. Καλούμε λοιπόν τους όσους έντιμους αναρχικούς- αντιεξουσιαστές να το διαβάσουν και να αναθεωρήσουν την τυχόν λάθος γνώμη τους σχετικά με εμάς, τους πραγματικούς φασίστες και ναζιστές, σε σχέση με το συγκεκριμένο και κάθε άλλου τέτοιου είδους γυφτοαλητηρίου. Όσοι δε «συναγωνιστές» (εντός ή και εκτός εισαγωγικών) το διαβάσουν και αγανακτήσουν, τότε το μόνο που έχουμε να τους συμβουλέψουμε πολύ φιλικά είναι να αναστοχαστούν πάνω στις πολιτικές τους αρχές. Μήπως για το δικό τους καλό σιγά- σιγά να «τα μαζέψουν» για να κατευθυνθούν στον χώρο των δεξιών και ακροδεξιών antifa. Γιατί όσοι νομίζουν ότι κρατάνε μια φασιστική στάση κάνοντας τα «τσικό» των «καθωσπρέπει εθνικοφρόνων» αν μη τι άλλο χαραμίζονται άδικα.

     •Καταρχάς, ξεκινώντας λίγο από τα βασικά, την «αλφαβήτα», θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι η ιδεολογία μας δεν έχει να κάνει με καμιά ακροδεξιά υστερία και κανέναν κακώς νοούμενο «εθνικό» συναισθηματισμό και σε καμία έξαρσή του. Έτσι συνεπώς και η στάση ζωής που υιοθετούμε δεν μπορεί να έχει τίποτα το κοινό με μικροκομματάρχες, τσομπάνηδες και νταβατζίδες των ψήφων που φιλοδοξούν μέσω της καπηλείας του τυφλού συναισθηματισμού της μπερδεμένης μάζας να αναδειχθούν για μικροπολιτικούς σκοπούς, να αποτελέσουν για ακόμα μία φορά την βαλβίδα εκτόνωσης του συστήματος απ’ τα δεξιά. Μιας μάζας που την ίδια ώρα που σκούζει για την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ψηφίζει είτε από βλακεία, είτε για μικροσυμφέροντα, κόμματα και πολιτευτές που δεν διστάζουν να διαστρέφουν και να ξεπουλάνε το οτιδήποτε αυθεντικά ελληνικό, από καθαρή ιδιοτέλεια. Συνεπώς εμείς οι φασίστες και εθνικοσοσιαλιστές, που δεχόμαστε την φυσική και κοινωνική πραγματικότητα ως έχει, χωρίς να προσπαθούμε να στρεβλώσουμε τα δεδομένα μέσα από τους παραμορφωτικούς φακούς της δημοκρατίας, όχι μόνο δεν προστρέχουμε σε τέτοιου είδους προβοκατόρικες γιορτούλες, μα αντιθέτως, καταγγέλλουμε και τον ύποπτο ρόλο τους και τον ακόμη πιο ύποπτο ρόλο των πολιτικών χώρων που τις διοργανώνουν ή συμμετέχουν σε αυτές.

     •Αντίθετα, από τα απόνερα της κοινοβουλευτικής δεξιάς παράταξης, μέχρι τα διάφορα ακροδεξιά παράσιτα με τους ανοιχτούς διαύλους με το βαθύ κράτος, όλοι όσοι προΐστανται τέτοιων φιάσκων, ένας προς ένα είναι γεννήματα και θρέμματα της αντιφασιστικότατης Μεταπολιτεύσεως που προκάλεσε όχι απλά την αμφισβήτηση της ελληνικότητας της Μακεδονίας, μα την αμφισβήτηση της ελληνικότητας της ίδιας της Ελλάδος. Όλοι όσοι τον καιρό των «παχέων αγελάδων» χειροκροτούσαν τους δημοκράτες ταγούς αυτής της χώρας, που εκπόρνευαν κάθε τι το εθνικό, δηλαδή τους ταγούς τους και πολιτικούς τους πατέρες, τώρα σε μια περίοδο πολιτικής ρευστότητας μας εμφανίζονται με το πλαστικό σημαιάκι και σαν γνήσιοι ελλαδέμποροι επιχειρούν να μαζέψουν πελατεία στα νέα μαγαζάκια που στήνουν, τώρα που πλέον δεν περνάει και τόσο πολύ η μπογιά των παραδοσιακά μεγάλων προδοτικών κομμάτων.

     •Τώρα, για το αν η Μακεδονία είναι ελληνική ή όχι, εδώ θα απαντήσουμε «ΝΑΙ». Όχι όμως ένα «ΝΑΙ» τύπου ηθικοπλαστικού κηρύγματος ιστοριολογούντων γαλανόλευκων «φιόγκων» και φυσικά όχι ένα «ΝΑΙ» υπό την έννοια του να γλύψουμε υστερόβουλα τα κομματικά ακροατήρια. Η Μακεδονία είναι ελληνική χάρη σε όσους αγωνίστηκαν και έδωσαν το αίμα τους για αυτή πριν από εκατό και πλέον χρόνια. Μιας και δεν θυμόμαστε, απ’ όσο γνωρίζουμε, κανέναν Παύλο Μελά να οργανώνει πανηγυράκια ή να ζητιανεύει ψηφαλάκια για να δώσει κάποιον κοινοβουλευτικό αγώνα ως προς τον σκοπό για τον οποίο και θυσιάστηκε. Και ιδού το αντιπαράδειγμα: Είναι άραγε ελληνική η Κωνσταντινούπολη; Αληθεύει αυτό το σύνθημα γηπέδου που η πλειοψηφία των άμυαλων «ζητωπατριωτών» πιπιλίζει στο στόμα της, νομίζοντας πως έτσι κάνει κάποιον μεγάλο αγώνα; Η μόνη πραγματικά φασιστική απάντηση είναι πως ΟΧΙ. Όχι, καθότι καμιά ιστορική, θρησκευτική και συναισθηματική δακρύβρεχτη επίκληση στο παρελθόν δεν μπορεί να ανατρέψει την «ψυχρή» πραγματικότητα, αυτή που μας λέει πως η Κωνσταντινούπολη είναι σήμερα καλώς ή κακώς ένα κομμάτι της Τουρκίας. Γιατί, για εμάς, τους ναζιστές, τους φασίστες, είναι η πολιτική και στρατιωτική βούληση, το πολεμικό πνεύμα μέσα στην ιστορία που καθορίζει το κάθε τι που ανήκει και που διαμορφώνει τα πάντα. Συνεπώς τα «μακεδονοφολκλορικά» καρναβάλια των Γραικύλων που θα παρελάσουν καραβανάδες, παππάδες και πολιτευτές της κακιάς ώρας προκειμένου να συγκινήσουν ένα δειλό και παθητικό, αποβλακωμένο πλήθος, κάνοντάς το να πιστέψει πως γράφει ιστορία κλαψουρίζοντας, δεν έχει καμιά σχέση ούτε με τα πιστεύω μας, ούτε με τις αντιλήψεις μας, μα ούτε και με τις πρακτικές μας. Για να μην ανοίξουμε και το εξίσου μεγάλο κεφάλαιο της αισθητικής μας και της αισθητικής τους, εκεί που το χάος που μας χωρίζει είναι πιο εμφανές κι απ’ την προδοσία τους.


     •Τέλος και για να μην γίνουμε κουραστικοί, εμείς οι φασίστες και ναζιστές, δεν έχουμε ανάγκη από μια ημερήσια ψυχολογική εκτόνωση για να αισθανθούμε πως πράξαμε το καθήκον μας έναντι της Ελλάδος και της ελληνικότητος που αγωνιζόμαστε καθημερινώς να πρεσβεύουμε. Γι’ αυτό και είμαστε πολύ σκεπτικιστές απέναντι στις μάζες των κουτορωμιών που θα προστρέξουν για να βελάξουν με οχλοβοές για μια ελληνικότητα που σε τελική ανάλυση δεν τους ανήκει μα ούτε και θέλουν να τους ανήκει πραγματικά. Αυτός είναι και ο βαθύτερος λόγος αυτής της δήθεν «πατριωτικής» κραυγής. Γιατί ακριβώς επειδή εμείς οι φασίστες και οι ναζιστές δίνουμε καθημερινό αγώνα ώστε να είμαστε Έλληνες κι αντάξιοι όλων των αρχαίων μας προγόνων, συμπεριλαμβανομένων και των Μακεδόνων, δεν έχουμε την ανάγκη και συνειδητά απέχουμε από τέτοιου είδους συλλ- αλητήρια των ψευτών και των απατεώνων. Γιατί για εμάς η απόδειξη ή μη της ελληνικότητος ενός ατόμου ή μιας ολόκληρης γεωγραφικής περιοχής φαίνεται στις πράξεις και στη στάση ζωής 365 ημέρες τον χρόνο και 24 ώρες την ημέρα και όχι λίγες ωρίτσες μια Κυριακή του Ιανουαρίου που θα ξεκλέψουμε κάποιο χρόνο απ’ το καφενείο και τον φραπέ.         

Κ.Α.



ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ

Χρ. Ρίζογλου, 21/1/2018, 19:11 μ.μ.

Ο Τσίπρας έδωσε εντολή να μη περάσουν τα Μάλγαρα 200 πούλμαν να το γράψετε.


Απάντηση Σ.Ο.:

Δεν σταμάτησαν στα Μάλγαρα αλλά είχε οργανωθεί ένα ενδιάμεσο επαναστατικό happening και oi αρειμάνιοι Mακεδονομάχοι καθυστέρησαν να φτάσουν στο πεδίο της μάχης της οδού Αριστοτέλους. Τι να κάνουμε, αυτά έχει κάθε εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας.


_____________________________________


Α. Χαρίτου, 21/1/2018, 20:10 μ.μ.

Μεροληπτείτε. Αγνοείτε επιδεικτικά τον τιτανοτεράστιο Μπίλυ. Διαβάστε την είδηση και υποκλιθείτε. «Η Μακεδονία είναι εδώ” λέει ο λαϊκός αοιδός Βασίλης Καρράς στην πίστα του Stage Live, με τους μουσικούς του να παίζουν το “Μακεδονία Ξακουστή” και το μαγαζί να θυμίζει…Τούμπα! Όλα τα παραπάνω τα ξημερώματα της Κυριακής, λίγες ώρες πριν το συλλαλητήριο στον Λευκό Πύργο, με τον Βασίλη Καρρά να…αποθεώνεται, κυριολεκτικά, από τους Θεσσαλονικείς και τους λοιπούς Βορειοελλαδίτες που γέμισαν το Stage Live. Αμέσως μετά, φυσικά, ήσυχος πως έχει επιτελέσει το… καθήκον του, ο αγαπημένος τραγουδιστής συνέχισε με το “Έχω ανάγκη να βγω”. Πιθανόν για να πάει στο συλλαλητήριο…»



Απάντηση Σ.Ο.:

Yποκλινόμεθα, ευπειθώς υμέτεροι. Έτσι παίρνουν φωτιά τα αντάρτικα φυσεκλίκια κι όταν συνοδεύονται και με καλαθάκια με γαρδένιες μυρίζει άρωμα πολέμου.

_____________________________________


romfaiapyrifleghs, 22/1/2018, 03:47 π.μ.

Γελοίε δεν μπορείς να κρύπτεσαι πίσω από αρχικά απευθυνόμενος στους φίλους σου αναρχικούς και προσφέρων γην και ύδωρ για να ζητήσεις ειρήνη. Ασχολήσου με τους όρχεις των ίππων σου.


Απάντηση Σ.Ο.:

Προφανώς ο εφιάλτης ενός flash back του γάμου στη Ροτόντα ταράζει και πάλι τον γνωστό θαμώνα του ιστολογίου μας με αποτέλεσμα να συμπεριφέρεται σαν να αποκολλάται ο τροχός του άρματος του ακριβώς επάνω στον ...ταράξιππο. Απλώς, ανησυχούμε διότι πιστεύουμε ότι μαζί με την απεμπλοκή του πολυτονικού θα αναθεωρούσε και την γλώσσα.  Κανείς δεν "κρύπτεται" πίσω από τα αρχικά παρά μόνον ο συντάκτης του κειμένου ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με Μέλος της Σ.Ο. Καλημέρα σας, να μη ξενυχτάτε στο πληκτρολόγιο διότι η υπέργηρη θα σας βρει κάποιο πρωί πεσμένο πάνω του και να προσέχετε τα κρύα.
___________________________________________________________________________________________
Ι.Λεωτσάκος, 22/1/2018, 08:39 π.μ.

Με αφορμή τη συμπεριφορά των αναρχικών και τον πρόσφατο εμπρησμό στη κατάληψη τους στη Θεσσαλονίκη θα ήθελα να κάνω μια προσωπική ερώτηση στον κ. Καλέντζη αν είναι υπέρ ή κατά της πράξης.

Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Kαλέντζη:

Aγαπητέ κ. Ι. Λεωτσάκο, σας ευχαριστώ για το μήνυμα αλλά η ερώτησή σας είναι ασαφής διότι η πράξη στην οποία αναφέρεται δεν προσδιορίζει εάν αφορά στην πράξη της καταλήψεως ή στην πράξη του εμπρησμού. Ωστόσο θα σας απαντήσω αναλυτικώς.

1. Ως προ;ς την "κατάληψη", είμαι ΥΠΕΡ εφ΄ όσον ο καταλαμβάνων δύναται και προτίθεται να προστατεύσει και να αναδείξει το καταλαμβανόμενο μνημείο αρχιτεκτονικής τέχνης το οποίο εγκατέλειψε καταστρεφόμενο από τον χρόνο η κρατική αδιαφορία, ενώ είμαι ΚΑΤΑ εφ'  όσον ο καταλαμβάνων δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις και με την καταλαμβάνουσα παρουσία του θέτει το μνημείο σε δεινότερο κίνδυνο καταστροφής, όπως εν προκειμένω.

2. Ως προς τον "εμπρησμό" είμαι αναφανδόν ΚΑΤΑ διότι με αυτό τον τρόπο ο εμπρηστής γίνεται ένοχος κακουργηματικής καταστροφής ενός μνημείου ακριβώς όπως και οι ανθέλληνες χριστιανοί, θεωρώ δε ότι ο εμπρησμός ενός τέτοιους αρχιτεκτονικού μνημείο είναι κατά πολύ χειρότερος της καταλήψεώς του διότι στρέφεται εναντίον μιας κληρονομιάς προοριζόμενης για τους επερχομένους και διαπράττεται από εστερημένο Ελληνικής Παιδείας στρεφόμενο κατά του ανθρωπίνου Πολιτισμού.

Εν συνάψει, θεωρώ κατά πολύ χειρότερους των αναρχικών καταληψιών τους εθνικιστές εμπρηστές διότι οι πρώτοι δεν επεδίωξαν την καταστροφή του μνημείου αλλά την χρήση, ενώ οι έσχατοι διέπραξαν την κακουργηματική καταστροφή του.

Με εκτίμηση.
______________________________________________________
____________________________________
φ.μπογδ., 22/1/2018, 08:53 π.μ.

Το κείμενο από τα πιο καλά που έχω διαβάσει για τους αναρχικούς αλλά κατά πόσο μπορούν να το καταλάβουν; Αυτοί είναι ζώα.


Απάντηση Σ.Ο.:

Όταν σε ένα σκύλο λες "Κάτσε" αυτός κάθεται, όταν ένας σκύλος μας γαβγίζει δεν καταλαβαίνουμε τι μας λέει. Ποιος, λοιπόν, είναι ανώτερος, αγαπητέ μας φίλε και γιατί αναφερόμαστε υποτιμητικά στα ζώα;
_____________________________________________________

chrysiis, 22/1/2018, 12:09 π.μ.

OLO GIA ARMATA  MILATE TI ENNOEITE;


Απάντηση Σ.Ο.:

Έπεσες να κοιμηθείς ξημερώματα, ξύπνησες μεσημέρι, αρκετές οι ώρες του ύπνου σου για την ηλικία σου. Καλημέρα. 
______________________________________________________

n.XORIAN.,23/1/2018, 11:17 π.μ.

Μιλάμε για "Μεακεδονία" όταν την Θεσσαλονίκη οι ίδιοι που φωνάζουν για Μακεδονία την έχουν παραδώσει στους Εβραίους θεωρώντας την σαν εβραική πόλη. Όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι που διαδηλώνουν για το μακεδονικό κατασκεύασμα θα έπρεπε να είχαν πρώτα καταλάβει ότι η χώρα είναι παραδομένη στο φυλετικό εχθρό μας αλλά έχοντας μπερδέψει το φολκλόρ με τον πατριωτισμό σε λίγο θα φωνάζουν ότι και η Αθήνα είναι ελληνική ενώ οι εβραίοι την κυβερνάνε ήδη.




Απάντηση Σ.Ο.:

Τι παραπάνω θα μπορούσαμε να πούμε...

____________________________________________________

Μ. Συρίγος, 23/1/2018, 17:56 μ.μ.

Είναι ώρα να παραδεχτούμε ότι κάθε λαός που άφησε τους εχθρούς του να κάνουν παρέλαση στο τόπο του δεν έχει σωτηρία και οι Έλληνες είναι ένας τέτοιος λαός και σήμερα το πληρώνει. Εγώ δε βλέπω διέξοδο.


Απάντηση Σ.Ο.:

Με εξαίρεση την λάθος χρήση της λέξεως "Έλληνες" αντί γραικύλων, ούτε κι εμείς βλέπουμε διέξοδο για τους γραικύλους οι οποίοι ήδη έχουν απωλέσει ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ τα πάντα, της Πατρίδος συμπεριλαμβανομένης. Το ζήτημα είναι εμείς οι Έλληνες τι μπορούμε να κάνουμε και ως Καθίδρυμα, αυτό μας απασχολεί και επιχειρούμε.
________________________________________________________

 G. Vitinaros, 23/1/2018, 23:58 μ.μ.

Το κιτς έχει καλύψει τα πάντα και πρώτα απ΄ όλα τον πατριωτισμό. Μια γραφικότητα κατάντησαν και οι μεγάλες ιδέες από ένα λαό που ξέπεσε στο κατάντημα των παλιών Συβαριτών ξεπερνώντας τους κατά πολύ και μη διαφέροντας από όσα οι ίδιοι κοροϊδεύουν. Η Ελλάδα είναι πια μια τραγωδία.




Απάντηση Σ.Ο.:

Η Ελλάδα βιώνει την τραγωδία της από την μάχη της Πύδνας εδώ και πολλούς αιώνες. Και τα καρναβάλια δεν παύουν να χρονογραφούν μια συνέχεια αλλά μη τα συγχέετε με "απαρχή".
______________________________________________________


Σαμουήλ-Σαμουήλ, 25/1/2018, 00:08 π.μ.

Μπορεί ένας νορδιστής να τη βγάζει κάθε μέρα στην οδό Teglgårdstræde 3 δυο τετράγωνα από τον καθεδρικό της Κοπεγχάγης παρέα με έναν 19χρονο Αλγερινό που δουλεύει part-time στο “Never Mind” (λίγο πιο πέρα) στη Nørre Voldgade; Όχι σας ρωτάω σοβαρά.


Απάντηση Σ.Ο.:

Για να σας απαντήσουμε κι εμείς σοβαρά, γίνετε σαφέστερος και πείτε μας γιατί ζητήσατε το σχόλιό σας να δημοσιευθεί εδώ όπου δεν φαίνεται να έχει καμία θέση.
____________________________________________________


ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, 25/1/2018,  02:05 π.μ.


Εδώ, προφανώς, ο χαριέστατος κ. Σαμουήλ-Σαμουήλ επιχειρεί να μετατρέψει τον ιστότοπό σας σε Κούγκι-Δρέσδη! Στα επόμενα σχόλια προβλέπω εμφανή είτε αφανή συμμετοχή και του χοντρού-χοντρού. Βοήθειά μας!


Aπάντηση Σ.Ο.:

Εσείς αγαπητέ κ. Γ. Γιαννακόπουλε "κάτι" ξέρετε, μα ..."κάτι"... Μήπως τουλάχιστον θα μπορούσατε να μας λύσετε την απορία γιατί ζητήθηκε από τον κ. Σαμουήλ-Σαμουήλ [το ονοματεπώνυμο θυμίζει αλήστου μνήμης σκατόψυχο εισαγγελέα] να δημοσιευθεί το σχόλιό του εδώ;

_____________________________________________________

Σαμουήλ-Σαμουήλ, 26/1/2018, 09:21 π.μ.

...


Απάντηση Σ.Ο.:

Aγαπητέ μας Φίλε, εννοήσαμε πλήρως ότι κάποιος έχει δώσει σοβαρότατες αφορμές επικρίσεων και δεν αμφισβητούμε την βασιμότητα του μηνύματός σας αλλά σας λογοκρίναμε και δεν το αναρτούμε όπως μας το ζητήσατε ,έστω και υπό την παράθεση των ατομικών σας στοιχείων, διότι δεν πρόκειται να εξελίξουμε τις αναρτήσεις μας σε συνέχεια του "Indy". Άλλωστε, η παρούσα ανάρτηση αφορά σε ένα εθνικό θέμα και όχι σε έναν αντιφυλετικό και αντεθνικό αρλεκίνο περί του οποίου, ίσως, αφιερώσουμε αυτοτελές "πορτραίτο".
_______________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.