Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ


     Αρχής γενομένης από τον αστοιχείωτο και αμόρφωτο γυφτότουρκο Κωνσταντίνο Καραμανλή, η μεταπολιτευτική Ελλάδα στιγματίσθηκε αισθητικά από έναν ρυθμολογικό αφελληνισμό σε όλα τα επίπεδα Αισθητικής και Τέχνης κάτι όχι τυχαίο αλλά επιμελώς σκοπούμενο ώστε ο τόπος και οι κάτοικοί του να αποκοπούν από την όποιαν "ελληνική καταγωγή" καθιστάμενοι έρμαια αλλοτριώσεως που διευκολύνει τον χειρισμό τους από ξένα κέντρα εξουσίας τα οποία υπηρέτησε τόσο ο Κωνσταντίνος Καραμανλής όσο και όλοι οι μετά από αυτόν "μεταπολιτευτικοί" πολιτικοί!

     Διόλου τυχαίο το περιεχόμενο της συνεντεύξεως των δύο αρχιτεκτόνων που σχεδίασαν την πρόσοψη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών: "Ο ίδιος ο Καραμανλής μας έδωσε εντολή η πρόσοψη να μην περιέχει κανένα ελληνικό αρχιτεκτονικό στοιχείο"!

     Έτσι, βαθμιαία και κατά το άνυσμα μιας "μεταπολιτεύσεως" που χαρακτηρίστηκε από τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην πολιτική ποταπών αμόρφωτων λαμογιών, Λιάπηδων, Τσοβολέων, Κουτσογιωργέων, Γιαννοπουλέων, Τσοχατζοπουλέων κλπ κλπ και η εθνική "Αισθητική" έγινε ακόμη ένα τεκμήριο που επιβεβαιώνει τον αείμνηστο Φαλμεράιερ και την θεωρία του περί της ασυνεχείας της ελληνικής φυλής για τους κατοίκους της σημερινής Ελλάδος.

     Σήμερα την σκυτάλη της αμορφωσιάς και της κακογουστιάς ανέλαβε -επαξίως, ως δείχνει- ο Κούλης, γόνος ενός οικογενειακού περιβάλλοντος όχι ιδιαιτέρως "κεκοσμημένου" με Παιδεία ο οποίος επέδειξε αμέσως το "επίπεδο" της "αισθητικής" του με την επιλογή του δύο καθισμάτων προοριζομένων να τοποθετηθούν στο Μέγαρο Μαξίμου για να υποδεχθεί και να καθίσει πάνω τους ο ίδιος με τον Πρόεδρο της Κίνας!

     Παρά την κλασική ρυθμολογία του Μεγάρου Μαξίμου η οποία θέτει περιορισμούς, ασφαλώς και στην εσωτερικήν επίπλωση και εξοπλισμό, ο Κούλης προτίμησε δυο μεταμοντέρνες και κακότεχνες απομιμήσεις του καθίσματος που κάποτε σχεδίασε ο Le Corbusier και το οποίο, αφού πέρασε από πολλές κακοποιήσεις εμπορικοποιήσεως κατέληξε σε μία αποκρουστική εκδοχή vintage industrial που θα μπορούσε να συγκινήσει την Σπεράντζα Βρανά αλλά όχι τον Πρόεδρο μιας χώρας με τον τεράστιο Πολιτισμό της Κίνας!


     Σ' αυτό λοιπόν το "σαλονάκι" προθαλάμου ξενοδοχείου ημιπαραμονής "βόλεψε" τον Κινέζο Πρόεδρο ο καημένος ο Κούλης και δεν ξέρουμε αν ο Κινέζος Πρόεδρος κάθισε αμέσως ή αν, πριν καθίσει, ...ψέκασε το κάθισμα προς αποφυγή ...απροβλέπτων! Διότι κομμάτι άβολα τον βλέπουμε να κάθεται ο Κινέζος Πρόεδρος στο κάθισμά του, έτοιμος να εκτιναχθεί...

     Κάθε κριτική περιττεύει διότι οι κυβερνώντες της μεταποληστεύσεως συχνά μας θυμίζουν τσατσές σε νυχτερινή βάρδια κακόφημου πανδοχείου, όμως τολμάμε να προτείνουμε στον Κούλη κάτι καλύτερο, αν και κάπως ακριβότερο, με το οποίο μπορεί να προχωρήσει σε μία καλύτερην εκδοχή ανανεώσεως του προεδρικού μεγάρου, όπως αυτό στη φωτογραφία που ακολουθεί! Διότι αυτό το αριστούργημα εκφράζει (και) την (σημερινή) δημοκρατία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.