Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ!


     Υπό τον τίτλο "ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΚΑΡΟΣ' λάβαμε σήμερα από τον έγκριτο Νομικό κ. Ηλία Ηλιακόπουλο ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με ένα σύνδεσμο ο οποίος παραπέμπει στη θλιβερή "περίπτωση" του τέως χρυσαυγίτη Γιώργου Παπαδημητρίου ο οποίος, αν και εξοβελίσθηκε από το μαντρί του Νίκου Μιχαλολιάκου ικετεύει γονυπετής για την επιστροφή του . Το μήνυμα έχει ως εξής: 

16/9/2015, 09:41
 Ηλίας Ηλιακόπουλος

     Eμείς, φίλτατε Κύριε Η. Ηλιακόπουλε, σας ευχαριστούμε για τον σύνδεσμο αλλά θα μας επιτρέψετε να σας πούμε ότι ο εν λόγω δεν είναι ένας "παλίκαρος" αλλά ένας  ακόμα κομματικώς ευνουχισμένος και, πάντως, αναξιοπρεπέστατος επαίτης, γράφοντας:

     «Πιστεύω στον αρχηγό μας, και πιστεύω ότι θα καταφέρει να φέρει την ενότητα στην χώρα μας. Θα καταφέρει να ενώσει όλες τις πατριωτικές δυνάμεις του τόπου. Γιατί ο Νίκος ο Μιχαλολιάκος είναι ένας πραγματικός ηγέτης.»


     Το μόνο που αποκαλύπτει ο Γιώργος Παπαδημητρίου είναι έναν κομματικό ευνούχο, διανοητικώς βιασμένο από έναν ιταμό κομματάρχη, εξακολουθώντας να λατρεύει τον διανοητικό βιαστή του. 

     Και, εν τοιαύτη περιπτώσει, ο Γιώργος Παπαδημητρίου αποδεικνύεται η επιτομή του ραγιά (άρα ΜΗ ΕΛΛΗΝΟΣ!) και ένα ακόμα κομματόσκυλο το οποίο όσα χαστούκια κι αν του ρίχνει το αφεντικό αυτό θα παραμένει πιστό στο "βιαστή" του! 


     Ένα, δηλαδή, λαμπρό παράδειγμα προς αποφυγή! 
και, ηθικώς, βδελυρό σίχαμα!



Ακολουθούν σχόλια τα οποία λάβαμε στο e-mail μας:


16/9/2015, 10:54

     Για τις απόψεις που έχει για τον αξιοθρήνητο αρχηγό της ΧΑ , πράγματι δεν διαφωνώ με την άποψη σας. Όμως ίσως από μέρους του είναι θέμα τακτικής να τους χτυπήσει σιγά – σιγά όλους. Η αλήθεια είναι ότι το μόρφωμα ΧΑ διαλύεται.

Ηλίας Ηλιακόπουλος


     Απάντηση Σ.Ο.: Αγαπητέ Κύριε Η. Ηλιακόπουλε, ως έγκριτος Νομικός γνωρίζετε καλύτερα ημών ότι την ευθύνη για όσα διαδραματίζονται εντός οικίας δεν την έχει το μαντρόσκυλο που είναι αλυσοδεμένο στην είσοδο αλλά ο οικοδεσπότης! Εν τοιαύτη περιπτώσει εάν ο Γιώργος Παπαδημητρίου δε «μπαλαμούτιαζε» εαυτόν και αλλήλους και ως ΑΝΔΡΑΣ προετίθετο να «χτυπήσει» θα έπρεπε να ξεκινήσει από τον μόνο ένοχο, τον «οκοδεσπότη» ο οποίος ευθύνεται για τα του οίκου του! Ας αφήσει, λοιπόν, τις «δηθενιές» ο Γιώργος Παπαδημητρίου κι ας μην επιβαρύνει την ήδη εμετική περίπτωσή του. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


16 /9/2015,  14:01

     ΣΤΟΝ ΤΡΩΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ  ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΕ.ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ.

Γεωργιος Παπαδημητριου

     Απάντηση Σ.Ο.: Όταν οι επικαλούμενες δικαιολογίες είναι χειρότερες της πράξεως, ο απεγνωσμένα αιτούμενος τη συγχώρεση από εκείνους που τον ευτέλισαν επικαλείται τον …Οδυσσέα! Ο Οδυσσέας, λοιπόν, για τον Γιώργο Παπαδημητρίου υπήρξε ένας βλάκας ο οποίος επέλεξε να συστρατευθεί σε στρατόπεδο αθλίων, οι συστρατευμένοι του τον απαξίωσαν ευτελίζοντάς τον δι' ...εκπαραθυρώσεως και ο ίδιος γονάτισε προ του αρχηγού που τον εξευτέλισε εκλιπαρώντας τον να τον ξαναδεχθεί υπό τους …γλουτούς του! Εντάξει, Γιώργο Παπαδημητρίου, όταν η Χρυσή Αυγή σε ξαναδεχθεί στην αγκαλιά της να ξαναγράψετε την … «Οδύσσεια»!


     Aπάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη: Εμείς, μετά την νέα διάσταση που έδωσε στην «Οδύσσεια» ο Γιώργος Παπαδημητρίου, έκθαμβοι από την ιστορική …εμβρίθειά του, μπήκαμε στο πειρασμό να «περιηγηθούμε» το ατομικό προφίλ του στο Facebook περιμένοντας να "ψαύσουμε" τους επιστημονικούς του τίτλους, ή, έστω ένα ρημαδο-Λύκειο,  αλλά συναντήσαμε τα εξής: «ΞΥΔΙΑ ΚΑΨΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ» και «ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ - ARTEMIS SORRAS-Ο ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ». Δυστυχώς, επειδή εμείς δεν είμαστε «αντιχρυσαυγίτες» αλλά αδέκαστοι φορείς μιας Κοσμοθεωρίας η οποία μας θέλει, πρωτίστως, δικαίους θα επαναλάβουμε εκείνο το οποίο, ήδη, είπαμε κατά πρόσωπο σε έναν άλλον γελοίο δραπετεύσαντα από τη Χρυσή Αυγή: «Εάν αυτοί που αποδιδράσκουν από τη Χρυσή Αυγή είναι τέτοιας π-Υ-ότητος, ο Μιχαλολιάκος θα πρέπει να είναι πολύ ευτυχής!»

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18/9/2015, 10:19

     ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ 16/09/2015 <<ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟ ΑΠΟΦΥΓΗ>>


     Κύριοι της Σ.Ο.

     Διαβάζοντας το σχόλιο του ευκλεούς διδάκτορος ,έγκριτου νομικού και πολιτευτή των ΛΑΟΣ και Χ.Α. κ.Ηλιακόπουλου πραγματικά συγκινήθηκα "εκ βαθέων"!!! Πως θα μπορούσα 'αλλωστε να μην υποκύψω στο μεγαλείο της λογικής του αφαίρεσης στη κατεύθυνση αιτιολόγησης της συμπεριφοράς περιφερειακού ανθυποστελέχους του μορφώματος? Η παρουσία του διδάκτορος(?????) κοσμεί αναντιλέκτως τον ιστότοπο. Παρά ταύτα και με κάθε σεβασμό στις αισθητικές σας επιλογές ,επιτρέψτε μου να εκφράσω τη βαθιά μου δυσαρέσκεια για την απάλειψη των άρθρων του περιώνυμου συναγωνιστή και λαμπρού επιστήμονα κ.ΡΟΝΙΝ!! Μεγίστη αδικία η προβολή αποκλειστικώς του έγκριτου νομικού.... δηλ.ο ΡΟΝΙΝ ψυχή δεν έχει? Άλλωστε η πνευματική τους  σύζευξη θα μπορούσε υπο τη μορφή "Σωκρατικών διαλόγων" να αποδώσει υψιπετή έργα, αντάξια της Ελληνικής Εθνικιστικής κληρονομιάς.

     Γιώργος Γιαννακόπουλος

     Υ.Γ. Θα σας είμουν ευγνώμων αν μεσολαβούσατε προκειμένου να ανταλλάξω απόψεις με τον "ομηριστή" κ.Παπαδημητρίου σχετικά με τη πιθανότητα, η Οδύσσεια να εμπεριέχει αναμνήσεις απο τη δράση των "Λαών της Θάλασσας" ή και της Χ.Α. κατά την ΥΕΙΙΙΓ1. Ο διδάκτωρ (τι δε καταλαβαίνετε σ.Καλέντζη?) τι έχει να πεί επί του προκειμένου?


     Aπάντηση Σ.Ο.: Αγαπητέ Κύριε Γ. Γιαννακόπουλε, εάν ο οιοσδήποτε εκ των αναγνωστών μας επιθυμεί την προσωπική επικοινωνία με κάποιον άλλο μπορεί να παραθέτει την διεύθυνσή του, το τηλέφωνό του ή και το e-mail του ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία. Εμείς, ευχαρίστως θα τα αναρτούμε. Δεν εννοούμε την ερώτησή σας (τι δε καταλαβαίνετε σ.Καλέντζη?) ούτε η συλλογικότητα, ούτε ο συναγωνιστής  και, παρακαλούμε, γίνετε σαφέστερος ώστε να μπορέσουμε να σας απαντήσουμε ευχαρίστως.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19/9/2015, 22:15

     Η ειρωνεία είναι σημείον ευφυΐας, , ταυτόχρονα όμως σχιζοφρένειας, εφ’ όσον δεν συνοδεύεται με δημιουργική αντιπρόταση στην αρχική θέση του διαδικτυακού χρήστη. 

     Ευχαριστώ τον Κο Γιώργο Γιαννακόπουλο για τους χαρακτηρισμούς που μου αποδίδει στο από 18-9-2015 σχόλιο του, θα ήθελα όμως με την ευκαιρία να τον πληροφορήσω επιτέλους πως τελεί σε σύγχυση, γιατί δεν είμαι πολιτευτής ούτε του ΛΑΟΣ, ούτε της Χρυσής Αυγής. Απόδειξη ότι δεν συμμετείχα ενεργά σε καμμιά εκλογική ή προεκλογική διαδικασία, από τότε που για μοναδική φορά κατήλθα προασπιζόμενος την ιδέα του έθνους ως υποψήφιος της Χ.Α. τον Μάιο του 2014.

      Πρέπει επί τέλους να μάθει να διαβάζει και να πληροφορείται σωστά και να μην τελεί σε σύγχυση, γιατί διαφορετικά βλάπτει την εικόνα αυτού του ιδίου, εξ ου και τα δηκτικά σχόλια κατά το παρελθόν διαφόρων αναγνωστών.

      Δεν γνωρίζω βέβαια σε ποιο μεγαλείο λογικής μου αφαίρεσης αναφέρεται, όταν το μόνο που έκανα ήταν να απαντήσω με το από 16-9-2015 ολιγόλογο σχόλιο μου, στην παρατήρηση της Σ.Ο. πως δεν συμφωνεί για τον χαρακτηρισμό που είχα δώσει ως παλίκαρου του Γιώργου Παπαδημητρίου .

     Φυσικά δεν μπορούσα στην λιγόλογη απάντηση μου να περιέχω αιτιολογία που θα άγγιζε τα όρια μιας νέας διδακτορικής διατριβής, όπως φαίνεται να απαιτεί και να ψέγει ο φίλτατος πλην όμως αδιευκρίνιστων κινήτρων Γιώργος Γιαννακόπουλος.

     Εντοπίζω εξ άλλου και πάλι μέσα από τα γραπτά του, τον χαρακτήρα και τις νευρώσεις των Νέο-Ελλήνων, όταν αισθάνονται ότι κάποιος καταξιώνεται  από τον  σοβαρό ιστότοπο Σας. Αλλιώς δεν θα έθετε με λατινικά ερωτηματικά (!!!!!) εν αμφιβολία την ιδιότητα μου ως διδάκτορος, τον πληροφορώ όμως ότι ανέβηκα πολλές φορές τον Γολγοθά στην Γερμανία για να συντάξω την διατριβή μου στην Γερμανική γλώσσα και να την υποβάλλω με επιτυχία στα όχι και τόσο εύκολα πανεπιστημιακά και μεταπτυχιακά δεδομένα της Γερμανίας (1979-1983). Την στιγμή μάλιστα που εκείνο το χρονικό διάστημα πάμπολλοι Νεοέλληνες- ελπίζω όχι και ο ίδιος!- παραφιλολογούσαν και μπουρδολογούσαν εν μέσω ψευδών, ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας, πιστεύοντας σε πράσινα άλογα και μεταξωτές κορδέλες….

     Συνεχίζοντας βλέπω να διακατέχεται από αδικαιολόγητες εμμονές (!) εκ του λόγου ότι δεν κάνετε λόγο για τον συναγωνιστή και λαμπρό επιστήμονα κ ΡΟΝΙΝ, ενώ προβάλετε αποκλειστικώς εμένα ως έγκριτο νομικό!

     Δεν μπορώ βεβαίως να παρακολουθήσω τους ανεξήγητους και ασαφείς συλλογισμούς του εμβριθούς κατά τα λοιπά Κου Γιώργου Γιαννακόπουλου, όταν αναφέρεται στην πνευματική σύζευξη μας (με τον ΡΟΝΙΝ;) που εκείνος οραματίζεται ως μορφή «Σωκρατικών διαλόγων» που θα απέδιδαν υψιπετή έργα;!

     Ένα όμως είναι βέβαιον πλέον σε μένα. Ότι ο Κος Γιώργος Γιαννακόπουλος και για το παραμικρό σύντομο σχόλιο μου, λόγω άλλωστε και φόρτου εργασίας (έχουμε και να δουλέψουμε, πρέπει να μάθει) απαιτεί ξεχωριστή εμπεριστατωμένη αιτιολογία, αλλιώς εμμέσως ή σαφώς αμφισβητεί τις ιδιότητες μου ( που και να γνώριζε ότι είμαι κάτοχος και μεταπτυχιακού τίτλου στο Ποινικό Δίκαιο στο Δ.Π.Θ!), αμφιβάλλω όμως αν εκείνος μπορεί να επιδείξει αντίστοιχες στο δικό του γνωστικό αντικείμενο…

     ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

     Υ.Γ. Εύχομαι τα κίνητρα του Κου Γιώργου Γιαννακόπουλου να είναι καθαρά επιστημονικά και να μην είναι η μακρά χείρ της μαύρης νύχτας……

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20/9/2015, με καθυστέρηση άφιξης μιας ημέρας λόγω αποστολής από υπηρεσιακή σύνδεση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ Δρ.ΗΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑ ΤΗΣ 18-19/09/2015

     Αξιότιμε κ.Ηλιακόπουλε

     Επανέρχομαι προκειμένου να δηλώσω δημόσια τον απόλυτο σεβασμό τόσο στην επιστημονική σας αξία όσο και στη πολιτική σας σκέψη και δράση.Προφανώς παρεξηγήσατε το νόημα των σχολίων μου,με αποτέλεσμα να εκλάβετε τη κριτική μου ως κακόπιστη,κάτι που φυσικά επ΄ ουδενί ισχύει:

     -Η προτροπή μου "Λιάκο δείξε μας το χάος" αναφέρεται προφανέστατα στη θεωρία του "ντετερμινιστικού χάους" ,όπως αυτή προσαρμόζεται στην οικονομική θεωρία.Ενδεικτικά σας παραπέμπω σε Kyrtsou-Labys,Journal of Macroeconomics v.28,σελ.256-63. Αν δεν μας διαφωτίσετε εσείς ,τότε ποιός?

     -Έξοχη η αναφορά σας στο αρ.120 (πρώην 114) του συντάγματος.Συμφωνώ απόλυτα ότι ο σεβασμός στην αστική πολιτική νομιμότητα-την οποία και επικαλείται - αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας.Σαφέστατα και μπορεί να αποκτήσει νόημα η προτροπή σας για λαϊκούς αγώνες πρός προάσπισή του! Τι σόϊ Εθνικοσοσιαλιστές είμαστε?(αν και πάλι δε καταλαβαίνετε σ.Καλέντζη, τότε Χαραλάμπης Δ., Στρατός και πολιτική εξουσία,Εξάντας,1985 )

     -Διατύπωσα την αντίθεσή μου στη  μονομερή προβολή σας από τη Σ.Ο., όχι προφανώς για να αμφισβητήσω την επιστημονική σας αυθεντία, αλλά για να προασπίσω το δικαίωμα στη δημόσια έκφραση και άλλων επιφανών επιστημόνων του χώρου(βλ. ΡΟΝΙΝ, ο αψεγάδιαστος " φαλαγκήτης" ,Θησέας-Γκεβάρας ,ξεμάντρωτος κ.α.) 

     -Ομολογουμένως δε προχώρησα σε ακρόαση της εκπομπή σας τρέμοντας και μόνο στην ιδέα της πνευματικής φόρτισης την οποία και θα επωμιζόμουν.Αντίστοιχη φόρτιση την οποία είχα δεχθεί προ μηνών-στον ίδιο ιστότοπο-με οδήγησε στην υπερ-κατανάλωση Λίθιου(κανονικά θα έπρεπε να αιτηθώ αποζημίωσης από τη Σ.Ο.).

     -Τέλος, διακηρύττω δημόσια το θαυμασμό μου αλλά και την  ευγνωμοσύνη μου στο πρόσωπό σας αφού από το πρώτο κιόλας άρθρό σας καταφέρατε να εξασκήσετε γοητεία τέτοιου μεγέθους ,ώστε να μην μου είναι πλέον απαραίτητη η θεραπευτική αγωγή με CIPRALEX!!!!!!!

     Δημόσια ευγνώμων

     Γιώργος Γιαννακόπουλος


     Υ.Γ. :Σύντροφοι γιατί αναλώνουμε ομού, τη πνευματική τροφή που μας προσφέρει η Ε/Σ ιδεολογία. Συναγωνιστές όμως ,από πού και ως πού?Δέν έτυχε να βρεθώ ποτέ σε κοινωνικούς αγώνες ή στα αστικά δικαστηρία με το σ.Καλέντζη ή άλλους Ε/Σ! Με ποιό δικαίωμα ο κάθε αμάχητος μπορεί να σφετερίζεται τον όρο?  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.